2 buitenzwembaden, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van Mirador Maspalomas by Dunas

3 out of 5
Mirador Maspalomas by Dunas
Calle de Einstein, s/n, Maspalomas, San Bartolome de Tirajana, Gran Canaria

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 69 van 297 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 139 van 297 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 61 van 297 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 297 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 297 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect all-in hotel, zeer tevereden over ons verblijf!
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Mrs. Kurz op 6 mrt 2019
Dear Client, we apreciate that you took your time to publish your evaluation about your stay at Mirador Maspalomas by Dunas. It pleases our team to receive evaluation like yours. Kind Regards, Mrs. Kurz Guest Experience

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed, schoon hotel

8/10 – Goed

kuna, Dutchie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel for this price
Fine hotel, food okay and friendly staff. They need more space at the swimmingpool. Dbsndjdjcjcjfnd
14 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Mara

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aardig hotel met bijna 500 kamers.
Prima prijs/kwaliteit verhouding. Goed voor ouderen en gezinnen met kleine kindjes. 2 zwembaden waarvan het grote deel wat kouder is (voor de liefhebber) en het kleinere deel warmer (fijn voor kinderen). Het kinderbadje handig naast het terras bij de poolbar. Iedere avond leuke shows door professionals of het animatieteam.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Veel te druk, erg hard geluid
we waren hier 2 dagen, precies genoeg. veel spaanssprekende vakantiegangers, in onze ogen en oren praten zij veel en vlug.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
super hotel
we hebben een super goeie vakantie gehad. zeer mooi hotel perfect eten alles is goed verzorgd. zeer vriendelijke mensen. zeker een aanrader.
Reactie van Antonio Cabrera op 19 mei 2014
Beste gast, Graag willen wij u bedanken voor het geven van uw mening over ons hotel op Expedia. Wij zijn blij dat we erin geslaagd zijn u een fijne vakantie te bezorgen en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in Hotel Dunas Mirador Maspalomas. Met vriendelijke groet, Antonio Cabrera Hotelmanager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prijs/kwaliteit perfect
Voor de 4e maal hier geweest., dus.............

8/10 – Goed

ron, almelo

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
prima hotel
we hebben ons met ons gezin prima vermaakt goed hotel prima eten, hebben eerlijk gezegd niets te klagen over dit hotel, en onze kinderen ook niet dus al met al een goede vakantie gehad op mirador maspalomas

6/10 – Redelijk

tk6312, Den Bosch

Negatief: Comfort kamer
Verkeerde locatie
Het hotel is een standaard 3 sterren hotel. Niets bijzonders. Koelkast en kluisje alleen tegen extra huur beschikbaar. Veel All-Inclusive gasten. Eten is ok, maar zeer eenzijdig. Het hotel ligt in een buitenwijk waar verder helemaal niets te doen is. Je hebt of een auto of een taxi nodig om naar het strand of de stad te gaan.

8/10 – Goed

Paul, Eindhoven NL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima prijs- kwaliteitsverhouding.
Uitstekende prijs- kwaliteitsverhouding. Eten was prima en gevarieerd: kip, volop vis, goed rundvlees enz. Ook volop te drinken, daar zijn ze niet zuinig mee. Alleen de koffie viel tegen maar we gingen buiten het hotel om de hoek bij een italiaans eettentje koffie drinken en die was heel goed. Een dubbele espresso en een capucino voor e2,50, waar haal je dat nog. Het hotel heeft een mooi zwembad maar het water is, zoals eigenlijk overal in dit soort hotels, heel koud. Veel engelsen in het hotel en wat mensen uit oost europa maar nergens alst van gehad. We hadden een auto om het eiland te verkennen maar je kunt er heel veel doen met de zeer voordelige taxi's. In de omgeving is niet veel te doen, veel appartementen en bugalowresorts. Geen winkeltjes of zoiets. We gingen 's avonds nogal eens lopend naar de vuurtoren Faro bij Meloneras, een prettige wandeling na het eten, duur ca. 45 min. Daar iets drinken en wat winkelen in de dure shops en dan later met de taxi terug, kosten e3,60.

10/10 – Uitstekend

stefano

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Bernard

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Good - but too noisy food and hard to find sunbeds
We are a group of 10-15 friends going on a cycling holiday once a year. We have been staying at Mirador 3 times and we really enjoy the resort. But we consider to find another place to stay for two reasons: 1- the food court, although with a lot of good food, it is extremely noisy. Some noise dampening definetly is needed. It must be a health concern for the eployees at the restaurant. 2- although it is very vell communicated that reservation of sun beds are not allowed, it is very much practised by the guests. It would be easy to stop the practise simply by doing what is written on the info paper - remove any items on sun beds not being used for a period of time.
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Experience op 4 feb 2024
Dear Customer,Thank you very much for taking your time to write a comment about our hotel, and thank you once more for your nice words, about the service and the comfort and specially our staff, we will tell your comments to our colleagues, we are very proud to hear that the hotel met your expectations.Best regards,

6/10 – Redelijk

Birthe

Reisde met een groep
Helt ok
God og mye mat. mye støy i matsal, dårlig støydempet. Veldig energiske ansatte rundt bassenget - ganske støyende.
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Experience op 4 feb 2024
Dear Customer,Thank you very much for taking your time to write a comment about our hotel, and thank you once more for your nice words, about the service and the comfort and specially our staff, we will tell your comments to our colleagues, we are very proud to hear that the hotel met your expectations.Best regards.

6/10 – Redelijk

Guido

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr hellhöriges Hotel. Ausserdem an Autobahn und Hauptstrasse gelegen. Essraum laut wie Bahnhofshalle. Schöner Pool, aber die Gäste, naja. Essen war gut.
6 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Guest experience op 4 feb 2024
Dear Customer,Thank you once again for choosing us as your hotel and for your constructive criticism.You can always approach the customer service department and request information, we will be happy to answer any questions.We certainly hope to serve you again and have the opportunity to exceed your expectations in the not too distant future.Sincerely,

6/10 – Redelijk

Michelle

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Experience op 7 jan 2024
Dear Michelle,Thank you for taking a few minutes to write a review of your holiday at Mirador Maspalomas by Dunas***.We hope to see you again soon.Best regards,

8/10 – Goed

Åse

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Tatiana A. Customer Service Department op 10 dec 2023
Dear Ase,Thank you for sharing your impressions about Mirador Maspalomas by Dunas.We are glad to hear that our services met your expectations and that our team made your holiday enjoyable.We hope to see you again in the future.The staff of Mirador Maspalomas by Dunas wishes you a Merry Christmas and a Happy New Year 2024.Best regards,Customer Service.

10/10 – Uitstekend

Vincent

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Really impressed by hotel haven’t done all inclusive for years and this hotel exceeded my expectations. Only negative evening entertainment was ok but some guests that were there before us said it was better.
5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Tatiana A. Guest Relations op 10 dec 2023
Dear Vincent,Thank you for sharing your impressions about Mirador Maspalomas by Dunas.We are glad to hear that our services met your expectations and that our team made your holiday enjoyable.We hope to see you again in the future.The staff of Mirador Maspalomas by Dunas wishes you a Merry Christmas and a Happy New Year 2024.Best regards,Customer Service.

8/10 – Goed

Santiago

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Tatiana A. Departamento de Atención al Cliente op 10 dec 2023
Estimado Santiago,Gracias por compartir sus impresiones sobre Mirador Maspalomas by Dunas.Nos alegra saber que nuestros servicios cumplieron sus expectativas y que nuestro equipo le hizo disfrutar de sus vacaciones.Esperamos verle de nuevo en el futuro.Un saludo,Guest Relations.

6/10 – Redelijk

DENISE

Reisde met familie
The air con through out the hotel was so low that the hotel and dining area was not cool made it stiffling and unpleasant when eating your meals, dissapointing that the drinks in the sports bar were not part of the inclusive package even though the sports bar is on the complex,being charged for pool towels per person per towel cheaper to take your own towels l
9 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Tatiana A. Customer Service Department op 27 aug 2023
Dear Denise , Thank you for your stay at the Mirador Maspalomas by Dunas. We appreciate your comments and we will take note of everything you say but I must inform you that the sports bar is not included in our all-inclusive service, that is why our customers have a discount on the sports bar. Our hotel has air conditioning in the common areas but due to the heat wave we have been suffering, the temperatures have been very high. We cannot fight the weather but we do our best to make sure our guests have a good stay. Best regards, Tatiana A. Customer Service Department

8/10 – Goed

Irina

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Tatiana A. Departamento de Atención al Cliente op 27 aug 2023
Estimada Irina, Gracias por su estancia en el Mirador Maspalomas by Dunas. Apreciamos sus comentarios y estamos encantados de que haya disfrutado de su estancia y haya quedado satisfecho con nuestro personal y servicio. Esperamos volver a verle de nuevo. Saludos cordiales, Tatiana A. Departamento de Atención al Cliente

2/10 – Ontzettend slecht

Suresh

3 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

tessa

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Tatiana A. Guest Relations op 19 mei 2023
Dear Client,Thank you for choosing Mirador Maspalomas by Dunas to enjoy your holiday.We are glad to know that you enjoyed our facilities and our staff as much as we enjoyed your presence at the hotel. We hope to see you again soon.We send you our best regards.

10/10 – Uitstekend

Naguib

3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Tatiana A. Guest Relations op 19 mei 2023
Dear Client,Thank you for choosing Mirador Maspalomas by Dunas to enjoy your holiday.We are glad to know that you enjoyed our facilities and our staff as much as we enjoyed your presence at the hotel. We hope to see you again soon.We send you our best regards.

10/10 – Uitstekend

Heidi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
vinterferie
Oppholdet var fint. Hotellet var bra men de som jobbet som aktivitører var noe dårlige med info og at det snakkes bare spansk, fransk av og til engelsk er litt dårligt.
7 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Mirador Maspalomas by Dunas op 26 feb 2023
Kjære Heidi,Tusen takk for at du tok deg tid til å sende oss dine kommentarer og din verdifulle mening om vårt hotell Mirador Maspalomas by Dunas.Vi takker deg for dine ord som motiverer oss til å fortsette å forbedre oss hver dag. Vi håper å få deg til å besøke oss igjen i fremtiden.Tusen takk og vennlig hilsen,Tatiana A.Gjesteopplevelse.

8/10 – Goed

Henning

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Estancia Mirador Maspalomas op 25 nov 2022
Dear Guest,thank you very much for your high valuation about our hotel Mirador Maspalomas by Dunas.We are pleased to know that you appreciate our service and attentions so positively.Best regards,Vesela KrasenovaGuest Experience

8/10 – Goed

ELENA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Collocato in una zona molto tranquilla , l’hotel offre una navetta gratuita per raggiungere la spiaggia di Maspalomas Malgrado le camere siano molto minimal, sono dotate di un balcone privato molto carino . Cucina internazionale abbondante e variegata . Soggiorno molto gradevole .
4 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Soggiorno Mirador Maspalomas by Dunas op 14 nov 2022
Egregia Elena,La ringraziamo per aver scelto il nostro hotel Mirador Maspalomas by Dunas per le sue vacanze e per essersi ritagliata del tempo per valutarci.Ci rende molto felice sapere che ha apprezzato il trasporto che offriamo per raggiungere la spiaggia, il balcone privato delle camere e la cucina del nostro ristorante.Attentamente,Glenn AldiGuest Relations

4/10 – Matig

L

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Estancia Mirador Maspalomas op 25 nov 2022
Dear guest,Thank you for taking the time to rate our hotel. We are looking forward to welcome you back soon in order to improve your rating. Kind regards,Vesela V.Guest Relations

8/10 – Goed

Ramírez

2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Zuleima

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Estancia Mirador Maspalomas op 20 mei 2022
Estimada Sra. Zuleima, El equipo de Mirador Maspalomas by Dunas agredece su visita en nuestro hotelo y el tiempo dedidcado en hacernos llegar sus comentarios. Estamos contentos de leer que han disfrutado de nuestras instalaciones y servicios. Será un placer para nosotros darle la bienvenida en un futuro. Atentamente, Vesela V. Guest Experience

8/10 – Goed

Anne Ejler

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dejligt ophold
Dejligt område og god service
6 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Estancia Mirador Maspalomas op 12 mrt 2022
Dear Anne, Thank you for your stay at our hotel and for taking the time to write this review. We are glad to read that you had an overall good stay and enjoyed our services and installations. It would be a pleasure for us to welcome you again in the near future. Regards, Vesela V. Guest Relations

6/10 – Redelijk

Neil

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great value clean accommodation. Food good value and quality. Negatives - just a bit far from beach (although there's a free bus 4 times/day) or else it's a taxi ride to get anywhere. Great for families. Pool bar was very good and had great snack options between meals.
5 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Estancia Mirador Maspalomas op 7 mrt 2022
Dear Neil, Thank you for choosing our hotel Mirador Maspalomas by Dunas for your stay and for taking the time to share your experience with us. We are glad to read that you enjoyed our varied gastronomic offer and pool bar options. We hope you had a safe trip back home and it would be a pleasure for us to welcome you again in the near future. Kind Regards, Vesela V. Guest Experience

8/10 – Goed

Heidi

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Heilt greit
Vi hadde ett fint opphold, men rommet er veldig slit. Det var noe galt med låsen til rommet, for jeg måtte 3 til 4 ganger om dagen få nye nøkler. Hadde en lås teknikker på besøk to ganger.
7 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Estancia Mirador Maspalomas op 7 mrt 2022
Dear Heidi, Thank you for choosing our hotel for your holidays and for taking the time to share your experience after your stay. We are glad to read that you had an overalla a good stay. We take a note of the observation that you mentioned and will forward it to the responsible Department. We hope to welcome you again in the near future. Regards, Vesela V. Guest Experience

8/10 – Goed

Lill Anneth

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Estancia Mirador Maspalomas op 16 jan 2022
Dear Mrs. Anneth, We thank you very much for your rating and we are very happy to know that you had a great stay at our hotel Mirador Maspalomas by Dunas. Thank you for recommending us with the highest score. Best regards, Vesela Krasenova Guest Experience

8/10 – Goed

Laila

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
There was a good selection of food veg/pork/chicken/fish opinions every day. But a lot of the food (pancakes, desserts, jam/cream) tasted like chemicals and I wish there was more of Spanish dishes. The pool area was very nice and relaxing I just wished people didn’t have to call dibs on the sundbeds. A lot of people would leave their towels on the beds and didn’t event come down to the pool until afternoon. The staff in the restaurant was very friendly and gave good service and I wish the staff in the reception should learn a thing or to from the staff in the restaurant!!
5 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Judith op 10 jan 2022
Dear Laila, thank you very much for taking the time to write a review about your stay in our hotel Don Gregory by Dunas. We are very happy you liked your stay but would like to apologise that some of the food options at our buffet did not meet your expectations. In our hotel wie have different days with different theme nights in order for everyone to find something that suits their taste. We also have a spanish evening. We are sorry if, during your stay you have been missing out on that day. We are happy you appreciated the staff in the restaurant and hope you give us the chance to convince you of our reception service as well. We hope you had a safe trip home and would be happy to see you again soon! Sincerely, Judith

4/10 – Matig

Alejandro

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Experiencia Muy Mal
Desde del principio, con la entrada todo era muy muy desorganizado y todo mal comunicado. Recepción no nos dio hora para la cena gala de noche vieja, no proporcionaron ningún horario de actividades ni guía del hotel, nada. Todo era inconveniente y manejado mal por recepción y encargado de comedor. Las camas de la habitación horrible e incómodas. La habitación como un horno sin aire acondicionado (tuvimos que pedir una máquina de aire) y baño pequeño con media mampara para mojar todo el baño. Ningún control de distancia de seguridad durante esta pandemia y un montón de huéspedes todos encima de uno en la pequeña zona de piscina. No controlaban el uso de mascarilla ninguno. No ofrecieron nada festivo para noche vieja / año nuevo y casi nada para niños. En fin una experiencia muy mal de verdad. No recomiendo este hotel ni en temporada baja. Horrible.
4 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Estancia Mirador Maspalomas op 7 jan 2022
Estimado Sr. Alejandro, En primer lugar, nos gustaría darle las gracias por haber elegido nuestro hotel Mirador Maspalomas by Dunas y por informarnos de sus preocupaciones relativas al tiempo que pasó con nosotros, ya que ello nos da la oportunidad de observar las áreas que pueden tener un pequeño margen de mejora y por ello le estamos muy agradecidos. Referente a la cena gala recepción le ha comunicado que pueden ir a las 21:00h en restaurante pensando que no le gustaria cenar a primera hora a las 18:00h. El día 31.12 nuestra animación tenía una variada programa con diferente actividades, cuales pueden consultar en el totem (digital board) al lado de recepción. Por la noche para adultos tuvimos durante los turnos de cena saxo y luego desde 21:30-22:15 show profesional. Luego session de Dj hasta 01:30. Lamento si no han recibido la información durante su estancia. Trabajamos a diario para la satisfacción de nuestros clientes y nos apena no haberlo logrado. No dude en reportar su insatisfacción en el momento para intentar brindarle una pronta solución. Esperamos nos brinde la oportunidad de recibirle nuevamente en un futuro y cambiar su punto de vista. Atentamente, Vesela V. Guest Experience

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tiszta szálloda, zsíros ételek.
Évek óta visszatérő vendégek vagyunk a Dunas Mirador hotelbe, így kíváncsian vártuk hogy mi változott a COVID helyzet óta. Pozitívum: minden nagyon tiszta, sok helyen van kihelyezve kézfertőtlenítő. A bejelentkezés gyorsan és gördülékenyen zajlott. A személyzet minden tagja nagyon kedvesek, kiemelném a recepeciót és az étterem személyzetét. Negatívum: - a reggeli ételek továbbra sem változatosak, a vacsora ételek nagyon zsírosak, szinte mindenben fokhagyma van. - Nem lehet a medence bárnál dohányozni. Tudom, hogy ez nem feltétlenül a szálloda által hozott szabály, de sokat ront az élményen. - A mellettünk lévő szobába nagyon hangos vendégek kerültek, akiket csak harmadik este rakott ki a szálloda, addig vizont engedte őket minden este tombolni a folyosókon hajnali ötkor is. A hangok alapján végül a rendőrség oldotta meg a helyzetet. Öszességében jól éreztük magunkat.
10 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Mirador Maspalomas by Dunas op 5 nov 2021
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to share such nice comments about your experience here at our hotel and for recommending us to other possible future clients. We are very happy to read that your experience at Mirador Maspalomas by Dunas was great and we will surely forward your special appreciations for our team members to them. We are sorry that in some aspects we did not met your expectations completly. It encourages us to go on working with the aim to achieve the highest customer’s satisfaction. We hope you had a great travel back home. Kind Regards, Vesela V. Guest Experience

8/10 – Goed

Yaiza Ramos

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me gustó especialmente la piscina con el tobogán y barco pirata. Eché en falta aire acondicionado.
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Estancia Mirador Maspalomas op 15 sep 2021
Estimada Sra. Ramos, Gracias por pasar sus vacaciones con nosotros y por dejarnos un comentario después de su estancia. Estamos encantados de leer que han disfrutado nuestras instalaciones y servicios, especialmente la piscina infantil. Me guisaría aprovechar esta oportunidad para comentarle que pueden coger ventilador prestado o alquiler aire acondicionado en recepción. Esperamos que han tenido buen regreso a casa y será un placer darle la bienvenida en un futuro. Saludos cordiales, Vesela V. Guest Experience

8/10 – Goed

Sanne Madsen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vi havde en dejlig ferie på hotellet. Der var sødt og i mødekommende personale. Maden var fin fra en stor buffet og flinke tjenere i baren. Området var pænt og rent, både på værelserne og i poolen.
6 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Károly

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kellemes szálloda a pihenés szigetén
Évek óta visszatérő vendégként még mindig jó ár-érték arányú szálloda kedves vendégekkel. Pozitívumok: Tisztaság, vendégszeretet, kényelem, nem idegesítő animátorok, szórakoztató műsorok. Negatívum: évek óta ugyanazok az ételek, egy kicsit nagyobb változatosság ráférne a konyhára. A medencében bizonyos helyeken hiányoztak a csempék.
11 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall good impression. Improve it further by some less harsh lighting in the dining room and reception.
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Heidi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vi hadde ett fint opphold, men det merkes at hotellet begynner å bli ganske slit. Service vi det ikke noe å si på. Når det det gjelder maten så er frokost og lunsj ikke noe å utsette, men middagen der er det fare for at man blir matlei. Middagen så var det ikke noe variasjon, dårlig sammen setting av matvarer.
7 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

billy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Programmen på hotellen kunde varit lite bättre Samt servering av kaffe till middag samt lunch
6 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
7 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Ole Osvald

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Helt greit hotell med hyggelig betjening og god mat. Rent og ryddig hele tiden.
7 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

tom arne

2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Elisabeth

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bortset fra maden og larmen hver aften fra underholdning, var alt andet fin fin.
7 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I loved the reception team, so helpful and very quick and efficient to help you. In general hard working staff, clean and central!
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Familietur i høstferien
Vi koste oss veldig på Mirador Maspalomas. Kjekt bassengområde, veldig fint og rent rom med god seng. Kjekke folk som jobber der. Det ligger et stykke fra standen, men det går gratis shuttlebuss begge veier. Det fungerte helt fint. Vi hadde All Inclusive. Maten var får ikke full score av meg, den var til tider kjedelig og smakløs. Brus var utvannet, og vanlig vann i dispensere smakte ikke godt.
7 nachten verbleven in oktober 2019