Luxe beddengoed, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen van Servatur Casablanca Suites & Spa - Adults Only

4 out of 5
Servatur Casablanca Suites & Spa - Adults Only
Avenida de gran Canaria 24, Puerto Rico, Mogan, Gran Canaria

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 128 van 223 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 72 van 223 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 223 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 223 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 223 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Gebouw is wat verouderd surtout de receptie maar de kamer was goed
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Servatur Casablanca op 4 jun 2019
Dear guest, Thank you very much for taking the time to share your experience in Servatur Casablanca with us. We feel sorry for not having achieved your expectations this time. Rest assured that we will put our biggest efforts to improve in this aspect mentioned, we have already taken notes of your comments and we will study them with the team in charge. About the room, we are really glad to know that it fits you. They are fully equipped to make our clients feel comfortable. All our staff will be pleased to welcome you again at Servatur Casablanca. Remember that we are 24/7 available if you may need any assistance. Warm regards from the south of Gran Canaria, Servatur Casablanca

8/10 – Goed

Petra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schoon, vriendelijk personeel, moderne kamers.
Het hotelpersoneel is erg vriendelijk, spreekt goed Engels en weten alles goed uit te leggen. Als er problemen zijn helpen ze je zo. De kamer zag er erg netjes uit, werd elke dag schoongemaakt wat erg goed gedaan werd. De bedden liggen erg fijn en zacht, het bubbelbad was een extra luxe en ook die werd schoongemaakt. Moderne uitstraling van binnen en de airco was ideaal. Al werd het soms te koud in de kamer wanneer de airco aan was.

8/10 – Goed

Mik, Nunspeet, Nederland

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Bij aankomst bleek dat de door ons geboekte superieurroom niet beschikbaar was. Als compensatie werd ons half pension aangeboden (wij hadden logies/ontbijt geboekt). Netjes opgelost. Het hotel en het zwembad waren schoon, evenals de kamers. De afwerking van de badkamer kon beter. De kraan van de wastafel zat los en het putje van de douche zat licht verstopt, waardoor het water tijdens het douchen niet snel genoeg werd afgevoerd en het tijdens het douchen over de rand liep waardoor de badkamervloer nat werd. (kleine plek). De afstand tot het strand was prima, ongeveer 10 a 15 minuten lopen. De ligging is rustig. De kamers niet gehorig. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

8/10 – Goed

rob, ede

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig verblijf
Kamer prima, verzorging luxe en sympathiek. Personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Het uitgaansgebied in het dorp geeft 's nachts veel overlast. Dat is jammer.

10/10 – Uitstekend

Raffaella

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Albergo elegante per soli adulti .. ristorazione eccellente con proposte sempre valide . Servizio spa incluso un’ora al giorno. Puerto rico un po’ anonima ma ad una manciata di kilometri Amadores ad Anfi del mar.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Servatur Casablanca Suites & Spa op 20 mrt 2024
Dear Raffaella,From Servatur Casablanca we thank you for taking the time to share with us your comments. It is a pleasure to read that we achieved your expectations.Thank you very much for your wonderful review. This works as a huge motivation for Servatur staff. All our team work with enthusiasm everyday to make our guests feel at home.We hope to be your next option on your next holidays. It would be a pleasure to help you with everything you need.Kind regards from the south of Gran Canaria.Yours Sincerely. Servatur Casablanca Suites & Spa..

10/10 – Uitstekend

anne

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location, handy for commercial centre. Hot tub on balcony was great. Sunbathed on terrace during afternoon and at pool in morning
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Servatur Casablanca Suites & Spa op 16 feb 2024
Dear Anne, Thank you so much for rating Servatur Casablanca with a 5/5. It means you enjoyed your stay with us, which makes us very happy. We are glad to read that your experience was excellent from the very beginning.We are glad to know that our facilities and our fully equipped Superior Junior Suites fit you. Our team is constantly working to offer a lovely place to spend your holidays.Thank you very much for your wonderful review. This works as a huge motivation for Servatur staff. All our staff will be pleased to welcome you again at Servatur Casablanca.Kind regards from the south of Gran Canaria. Your Sincerely. Servatur Casablanca Suites & Spa.

10/10 – Uitstekend

Kim Roger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Juha-Pekka

2 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Heather

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Renovations needed , spa falling apart , hot tub moderately warm , services not available , staff bored and tired . Not a luxury property
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Servatur Casablanca Suites & Spa op 2 jan 2024
Dear Heather, Thank you so much for sharing your experience at Servatur Casablanca. We are sorry for the incidences experienced during your stay. Rest assured we have taken notes of your comments. We are currently working to solve this as soon as possible.However, If you ever plan to come back, what we sincerely hope, please, write us an email at casablanca@servatur.com and we will be at your disposal since the very first moment. It would be a pleasure to see you again! Kind regards from the warm south of Gran Canaria, Servatur Casablanca Suites & Spa

8/10 – Goed

Heather

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Rachel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very relaxing holiday - room was fab, enjoyed an hour in the spa also - very nice
7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Servatur Casablanca Suites & Spa op 13 okt 2023
Dear Rachel,Thank you for rating Servatur Casablanca! We are glad to hear that your stay with us was pleasant and you were able to relax.We hope you will choose us again in the future.Best regards,Servatur Casablanca Suites & Spa

6/10 – Redelijk

Frank

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Styr unna !
Fikk rom med ødelagt toalett og aircondition og 28 grader natten igjennom ,fikk nytt rom utpå dagen etter..hotellet forfaller og blir ikke vedlikeholdt.. maling og puss detter av veggen. Null tilbud om oppgradering. En av to heiser var ødelagt..en av to badstu var ute av drift...osv osv..vært der 3 ganger nå , og blir dårligere og dårligere..blir ikke vedlikeholdt..viser på veggklokken var falt av og rekkverk i trapp var løst ..mm
Badstu klokke mangler visere
Søppel blir ikke fjernet
Totalt utslitte flagg
Murpuss og maling flasser av veggene
9 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
7 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Dunia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo bastante bien, las hamacas de la habitación un poco sucias, pero de resto bien.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Servatur Casablanca Suites & Spa op 7 jun 2023
Estimada Dunia, Muchas gracias por tomarse el tiempo en compartir su experiencia en Servatur Casablanca, es un placer saber que ha disfrutado de nuestra suite totalmente equipada. todo nuestro equipo trabaja con entusiasmo cada día para hacer sentir a nuestros clientes como en casa. Sus observaciones sobre la limpieza de las hamacas han sido remitidas a nuestro departamento de pisos y se ha tomado nota para ofrecer un servicio con la calidad que nuestros clientes merecen. Muchas gracias por hacérnoslo saber. Deseamos volver a ser su próxima opción en sus nuevas vacaciones. Será un placer ayudarle en todo lo que necesite.

8/10 – Goed

John

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice Hotel in Puerto Rico, GC. Central but high with lots of steps.
14 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Servatur Casablanca Suites & Spa op 22 mei 2023
Dear John, First of all, thank you very much for sharing your experience at Servatur Casablanca. We cannot be happier to know that your stay was completely satisfactory. We are glad to know we were able to offer you a memorable experience. All our team work with enthusiasm and we are happy our guests can appreciate it. Do not hesitate to contact us if we can do anything for you. We are always at your disposal and would be delighted if you would honor us with another opportunity to convince you of our Servatur Hotels service and quality. Warm regards from the south of Gran Canaria, Servatur Casablanca Suites & Spa

10/10 – Uitstekend

Helen

9 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Servatur Casablanca Suites & Spa op 24 mei 2023
Estimada Helen:Muchas gracias por valorar su estancia en Servatur Casablanca Suites & Spa con un 10/10.La satisfacción de nuestros clientes es nuestro principal objetivo. Por ello, nos complace ver su puntuación.Esperamos tener nuevamente la oportunidad de darle la bienvenida en un futuro cercanoMuchas gracias,

10/10 – Uitstekend

Per Henrik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Servatur Casablanca Suites & Spa op 24 mei 2023
Estimado Per Henrik:Muchas gracias por valorar positivamente su estancia en Servatur Casablanca Suites & Spa La satisfacción de nuestros clientes es nuestro principal objetivo. Por ello, nos complace ver su puntuación 10/10Esperamos tener nuevamente la oportunidad de darle la bienvenida en un futuro cercanoMuchas gracias,

10/10 – Uitstekend

Tone

7 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Servatur Casablanca Suites & Spa op 18 apr 2023
Dear Tone, Thank you so much for rating Servatur Casablanca Suites & Spa with a 10/10. It means you enjoyed your stay with us, which makes us very happyAll our staff will be pleased to welcome you again,Warm regards from the south of Gran Canaria, Servatur Casablanca Suites & Spa

8/10 – Goed

Ruben

7 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Servatur Casablanca Suites & Spa op 24 mei 2023
Estimada Helen:Muchas gracias por valorar su estancia en Servatur Casablanca Suites & Spa Esperamos tener nuevamente la oportunidad de darle la bienvenida en un futuro cercanoMuchas gracias,

10/10 – Uitstekend

Grimanesa

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Servatur Casablanca Suites & Spa op 19 apr 2023
Estimada Grimanesa, Muchas gracias por visitar Servatur Casablanca y por tomarse el tiempo de valorar su experiencia con nosotrosLe agradecemos que nos haya dado un 10/10 ya que ello significa que ha disfrutado de su estancia y nuestras instalacionesDeseamos volver a recibirles nuevamente,Reciba un cordial saludo,Servatur Casablanca Suites & Spa

8/10 – Goed

Charlotte

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Andrew

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooms were nice and spacious staff were friendly, breakfast was really good enjoyed the cava with breakfast too, didnt have the room with the hot tub we had booked when we arrived but the room we were put into was identical only had a smaller balcony no hot tub or sun loungers and we were moved to our proper room 11.30 next morning, they gave is free evening meal with a drink as compensation, the negatives were a bit of entertainment at night would be nice, also i think the 3oclock check in is a bit late as the flights from edinburgh arrive early morning and we had to potter around for a few hours with our bags before we could go to the hotel to check in
3 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Servatur Casablanca Suites & Spa op 31 jan 2023
Dear Andrew,We thank you for sharing your opinion of your recent stay at Servatur Casablanca. We really appreciate your kind words regarding our services, staff and facilities. All our team work with enthusiasm and we are happy our guests can appreciate it.On the other hand, we are sorry for the incidences experienced during your stay, we will work to avoid this happening again but we are glad that all went good, and you could enjoy your holidays with us. Rest assured that we have taken notes of your comments about the night entertainment and check-in feedback to study improvement actions that help us to enhance the experience of our guests.We would be delighted if you would honor us with another opportunity to convince you of our Servatur Hotels service and quality.We hope to see you again in a near future!Servatur Casablanca Suites & Spa

10/10 – Uitstekend

Jukka

1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Fia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Helt underbart. God frukost och sköna sängar.
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Tom

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
11 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Frank

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sentralt Puerto Rico
Flott hotell i Puerto Rico sin solside , fint rom og terrasse og kjempe god frokost. Reiser gjerne dit igjen ! 😊
6 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Servatur Casablanca Suites & Spa op 24 okt 2022
Dear Frank,Thank you so much for rating Servatur Casablanca with a 10/10! It means you enjoyed your stay with us, which makes us very happy. It is a pleasure to know that you have enjoyed our fully equipped suite with terrace and our breakfast service from the restaurant. We are proud to read that we have achieved your expectations offering you a remarkable experience.Please feel free to contact us if we can do anything for you. It would be a pleasure to assist you for you next holidays!Warm regards from Servatur Casablanca Suites & Spa.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fint hotell
Veldig fint og koselig hotell. Veldig hyggelige ansatte
7 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Servatur Casablanca Suites & Spa op 22 sep 2022
Dear client,Thank you very much for visiting Servatur Casablanca and for sharing your experience with usComments like yours help us a lotIt would be a pleasure to see you again!

10/10 – Uitstekend

Simona

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The most beautiful holiday ❤
7 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Servatur Casablanca Suites & Spa op 22 sep 2022
Dear Simona, Thank you very much for visiting Servatur Casablanca and for sharing your experience with us,What a nice review of your stay with us!All our staff will be pleased to welcome you again,Warm regards,Servatur Casablanca Suites & Spa

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotellet var fantastiskt bra, bästa frukosten och fint rum med terrass över pool och stad/havet. Rekommenderar verkligen detta hotell!
7 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Servatur Casablanca Suite & Spa op 26 apr 2022
Dear Annonymus: All the staff from Servatur Casablanca thanks you for giving us this amazing score: 10/10! We work for our guests doing our best to give you a great experience and we will continue working along the same line to reach such fantastic scores. We do hope that you choose us one more time! We will be here and you will be received with open arms. Do not doubt and send us an email with your next booking at casablanca@servatur.com, we love having news about old customers who have decided to come back! Kind regards from Gran Canaria, Servatur Casablanca Suites & Spa.

10/10 – Uitstekend

Johnny

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect located. Nice pool ect
3 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Servatur Casablanca Suites & Spa op 26 apr 2022
Dear de Johnny: All the staff from Servatur Casablanca thanks you for giving us this amazing score: 10/10! We work for our guests doing our best to give you a great experience and we will continue working along the same line to reach such fantastic scores. We hope that we will have the opportunity to see you again in a near future. Best regards, Servatur Casablanca Suites & Spa.

8/10 – Goed

Åge

6 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Servatur Casablanca Suite & Spa op 26 apr 2022
Thank you so much for sharing your experience at Servatur Casablanca.

10/10 – Uitstekend

Frode

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Servatur Casablanca Suite & Spa op 26 apr 2022
Dear de Frode: All the staff from Servatur Casablanca thanks you for giving us this amazing score: 10/10! Kind regards from Gran Canaria, Servatur Casablanca Suites & Spa.

8/10 – Goed

Oddveig

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
22 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Servatur Casablanca Suite & Spa op 26 apr 2022
Thank you so much for sharing your experience at Servatur Casablanca.

2/10 – Ontzettend slecht

jens

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Poor quality in Gran Canaria
Unfortunately they were tearing down a hotel next door which gave a lot of noise and dust so we could not site outside. Hotel only has single beds of poor quality, and just to finish off with you have to give 2 euros for half a liter of water at the reception. We left after two days and will never come back
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Servatur Casablanca Suite & Spa op 6 feb 2022
Dear guest, We regret that your time with us was less than ideal as providing our guests with a pleasant experience is very important to us. It's unfortunate our services and facilities didn't meet your expectations. We have asked our staff and at the moment of the incidence you describe, the last waiter of the hotel was at the reception and he opened the bar just to take the bottle of water for you. Our staff did it to help you, and that is the price of the restaurant. We apologise for not telling you the price before. Please, accept our most sincere apologies for not having reached your expectations this occasion. We hope you can reconsider your decision of not coming back. Kind regards, Servatur Casablanca Suites & Spa.

8/10 – Goed

Annika

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Två nätter
Rymligt rum och terass, sköna sängar. Mycket bra frukostbuffé men ett förfärligt oväsen med skrapande stolar. Endast två hissar vilket gjorde att väntan ibland blev stor. Hotellet ligger högt på en bergskant. Enda sättet upp till hotellet från huvudgatan är MÅNGA trappor eller taxi. Lyhört från bla en trubadur som spelade halva natten nere på Shopping mall.
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Servatur Casablanca Suite & Spa op 13 dec 2021
Dear Annika, Thank you very much for your review of your experience with us. We are glad to know that you have enjoyed your stay in general such as the spacious room, terrace, comfortable beds and good breakfast. We have taken note of your suggestions regarding lifts. It would be a pleasure to welcome you again in the near future. Best Regards, Servatur Casablanca Suites & Spa

8/10 – Goed

Kieran

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good
Lovely hotel nice pool,spa and snack bar for lunch. Air con in each room. Overall very nice
7 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Servatur Casablanca Suite & Spa op 17 okt 2021
Dear Mr. Kieran, thank you for your words. It was a pleasure having you in our facilities and we hope see you soon again!! Kind regards. Servatur Casablanca Suites & Spa

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Nice
Very nice
7 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Servatur Casablanca Suite & Spa op 17 okt 2021
Dear guest, Servatur Casablanca entire Team thanks you for giving such a nice score: 10/10! We work for our guests doing our best to give you a great experience and we will continue working along the same line to reach such fantastic scores. It was a pleasure to receive you and it will be a pleasure to welcome you back soon at Servatur Casablanca. Kind regards. Servatur Casablanca Suites & Spa

8/10 – Goed

Espen

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
7 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Servatur Casablanca Suite & Spa op 21 sep 2021
Estimado cliente, Gracias por darnos tan buena puntuación. Nos alegra saber que hemos alcanzado sus expectativas ya que todo nuestro equipo trabaja con entusiasmo cada día para hacer sentir a nuestros clientes como en casa Un cordial saludo, Servatur Casablanca Suites & Spa

10/10 – Uitstekend

Oussama

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bonne hôtel
Très bon hôtel, très bonne emplacement, je recommande si vous allez en vacance solo
9 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Servatur Casablanca Suite & Spa op 21 sep 2021
Dear Oussama, Thank you so much for rating Servatur Casablanca with a 10/10. It means you enjoyed your stay with us, which makes us very happy All our staff will be pleased to welcome you again Warm regards, Servatur Casablanca Suites & Spa

8/10 – Goed

Sabrina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Servatur Casablanca Suite & Spa op 21 sep 2021
Querida Sabrina, Muchas gracias por puntuar Servatur Casablanca con un 8/10. Eso significa que ha disfrutado de su estancia con nosotros, lo cual nos alegra Esperamos verles pronto, Un cordial saludo, Servatur Casablanca Suites & Spa

8/10 – Goed

Moisés

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Servatur Casablanca Suite & Spa op 21 sep 2021
Querido Moisés, Gracias por tan alta puntuación. Esperamos poder volver a verle y que consigamos que su satisfacción sea mayor Un saludo, Servatur Casablanca Suites & Spa

10/10 – Uitstekend

Anton

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Repetimos seguro
Todo increible. Piscina, habitacion y desayuno genial. Repetimos seguro!
4 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van Servatur Casablanca Suite & Spa op 30 mei 2021
Estimado Anton, Muchas gracias por compartir su experiencia en Servatur Casablanca. Comentarios como el suyo nos ayudan a mejorar cada día. Muchas gracias por sus palabras. Esperamos verle pronto en un futuro Un saludo, Servatur Casablanca

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Allt bra rekommenderas
1 nacht verbleven in januari 2021
Reactie van Servatur Casablanca Suite & Spa op 6 feb 2021
Dear guest, Thank you very much for sharing your experience with us, your words are very important to us. We look forward to welcoming you back to Servatur Casablanca Suites & Spa soon. Kind regards

8/10 – Goed

Fabrice

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shopping plus soleil
Tous étaient très bien belle terrasse belle vue sur tous les commerces Dommage le matelas mauvaise qualité
3 nachten verbleven in december 2020
Reactie van Servatur Casablanca Suite & Spa op 24 dec 2020
Dear Fabrice, Thank you so much for sharing your experience at Servatur Casablanca Suite & Spa. It is a pleasure to know that you have enjoyed our terrace and our amazing views. We really appreciate your kind words regarding our facilities. On the other hand, we are sorry to read that you were not satisfied with our beds. We would love to welcome you back in a future. We are always at your disposal. Kind regards Servatur Casablanca Suite & Spa

4/10 – Matig

Pawan

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Pagamos por un jacuzzi que nunca funcionó
Reservé habitación con jacuzzi y este servicio no funcionaba correctamente e incluso el hotel sabía que éste estaba roto antes de nosotros entrar a la habitación porque ya le había pasado a otros huéspedes. Al final pagué 30€ de más para no disfrutar del jacuzzi y a dia de hoy estoy esperando a que me devuelvan 20€ que me dijeron que me iban a devolver aunque la diferencia era de 30. Es una pena, ya que el resto del hotel está bastante bien, pero la gestión de esta incidencia no fue la mejor y nos vamos con mal sabor de boca.
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Servatur Casablanca Suite & Spa op 24 dec 2020
Estimado Pawan, Muchas gracias por compartir su reciente experiencia en Servatur Casablanca. Lamentamos saber que su estancia con nosotros no fue del todo satisfactoria. Queremos aprovechar esta oportunidad para disculparnos por no haber estado a la altura de sus expectativas. Con respecto a su reembolso el directo del hotel ha dado el visto bueno para que le fueran devueltos el importe total de 30€ como usted pidió. Al haber hecho usted la reserva directamente con Expedia es posible que este tramite se retrase un poco, pero esperamos que más pronto que tarde se solucione. Nos gustaría que nos diera una segunda oportunidad para poder demostrarle la calidad y servicio que queremos darle a nuestros huéspedes. Estamos a su entera disposición. Un cordial saludo Servatur Casablanca Suite & Spa

10/10 – Uitstekend

David

3 nachten verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Gerard

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Niall

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Anne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juli 2020