Bruiloft binnen

Beoordelingen van Barceló Granada Congress

5 out of 5
Barceló Granada Congress
Maestro Montero 12, Granada, Granada

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 329 van 577 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 181 van 577 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 49 van 577 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 577 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 577 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Yvette Therese A Van

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
mooi en uitgebreid ontbijt mooie kamer vriendelijk personeel -verwarming op de badkamer was stuk(niet hersteld) -luidruchtige kamer, verkeer en feestende jongeren goed hoorbaar
4 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Peter van der

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
mooie ruime kamer. goede parking. op 20 minuten wandelen van het centrum. kamer was niet heel netjes
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Javier Aparicio Hotel Manager op 30 okt 2022
Dear Peter, Thank you for taking the time to review our hotel and to share it with the community. Your feedback is very important to us.We apologize your comment about our cleaning, thorough cleaning is an absolute must for Barceló, and we follow very strict protocols to guarantee satisfying results regarding the cleanliness in our hotels. For future occasions we strongly encourage you to contact our reception in the event of finding any area of uncleanliness or for an incident in the room, this will give us an opportunity to bring your remarks to the attention of our housekeeping management. Please take it like an isolate incident, we dont use to have this kind of comments about our guests.On the other hand, we are glad to read that you enjoyed the room you stayed in, designed for our guests to enjoy the most comfortable stay possible, being fully aware that a quality accommodation plays a key role for our guests to get a great vacation experience. Therefore, we are very happy to read that you were satisfied with yours.Once again, thank you for your valued feedback and we hope to serve you again whenever your travels bring you back to Granada.Kind regards,Javier Aparicio Hotel Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel net buiten het centrum maar op loopafstand van het oude centrum. Prijs kwaliteit is zeker goed en zeer uitgebreid ontbijt.
3 nachten verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Goed hotel vlak bi bezienswaardigheden van Granada
Uitstekende ligging, heel goed ontbijtbuffet maar kamerfaciliteiten geen 5sterren waardig.
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van María Gutiérrez. Hotel Manager op 18 okt 2018
Dear guest, First of all we would like to thank you for having chosen our Barceló Granada Congress hotel for your stay in Granada and for the time you devoted to give us some feedback about your experience. We are pleased to inform you that, apart from the provision of welcome products that are found by default in the room, we can gladly provide, upon request, any item you need to make your stay more comfortable. Our reception team will be happy to provide it in your room. For the rest, we celebrate you enjoyed our location just 15 minutes walking far from the heart of the city and our breakfast prepared by our professional chefs who always strive to offer. We thank you again for sharing your impressions with us and are looking forward to welcoming you back soon in Granada in the near future. Yours sincerely, María Gutiérrez Hotel Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Granada
Mooi en fijn hotel. Goede ligging
2 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Hotel Manager op 27 sep 2018
Beste klant, Bedankt voor uw positieve opmerkingen over de Granada Congress hotel. Goed om te horen dat de service dat het team verleend heeft boven verwachting was. Wij hopen om u weer in de toekomst te kunnen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, María Gutiérrez Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Saida, Zuid-Holland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig hotel net als het personeel
Bij aankomst werden wij hartelijk verwelkomt en werden we correct en uiterst vriendelijk te woord gestaan. Mooie entree en dit zie je ook weer terug in de kamers. Royaal bed was zeer comfortabel. Het ontbijt was tip-top. Als je van een wandeling houdt is het centrum goed op loopafstand te doen.
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Miguel Ramirez. Assistant Manager op 11 aug 2018
Beste Saida, Bedankt voor uw positieve opmerkingen over de Granada Congress hotel. Goed om te horen dat de service dat het team verleend heeft boven verwachting was en bedankt voor uw opmerkingen over kamer und de ontbijt. Wij hopen om u weer in de toekomst te kunnen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Miguel Ramírez Assistant Manager

10/10 – Uitstekend

Jennifer

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Tami

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a nice place.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Noelia Blázquez Rodríguez Guest Experience Manager op 10 mei 2024
Dear Tami,Thank you very much for this kind review of your stay.We are pleased that you had an enjoyable stay with us.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Noelia Blázquez RodríguezGuest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Ronald, Ottawa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean and modern.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Jorge

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Modern, spacious rooms.
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Yolanda

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me gusto mucho el personal súper atentos y todo súper limpio y tuvieron un detalle por nuestro aniversario
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 14 mei 2024
Estimada Yolanda,Muchas gracias por tomarse el tiempo de compartir su experiencia en Barceló Granada Congress. Nos alegra saber que disfrutaron de su estancia y que pudimos hacer de su aniversario una ocasión aún más especial.Valoramos mucho sus amables palabras sobre la atención y la limpieza, ya que nos esforzamos diariamente para ofrecer el mejor servicio posible a nuestros huéspedes.Esperamos tener el placer de recibirle nuevamente en su próxima visita a Granada. ¡Felicidades nuevamente por su aniversario!Saludos cordiales,Noelia Blázquez RodríguezGuest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Maria

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
La atención de los chicos de recepción muy buena, trato simpático, nos explicaron al las mínimo detalle todo al respecto de viaje a la Alhambra felicidades chicos repetiré
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Noelia Blázquez Rodríguez Guest Experience Manager op 7 mei 2024
Estimada Maria,En primer lugar, nos gustaría agradecerle que escogiera nuestro hotel Barceló Granada Congress para su visita a Granada y sobre todo, su intención de volver, esto es, sin lugar a dudas, la mejor recompensa para todos nosotros.Nos llena de orgullo saber que la atención recibida por parte de nuestro equipo de recepción fue de su total agrado y que se sintió bien informado sobre su visita a la Alhambra. Su reconocimiento hacia el servicio prestado nos motiva a seguir trabajando con el mismo entusiasmo para ofrecer experiencias memorables a nuestros huéspedes. Agradecemos su preferencia y los comentarios positivos que ha compartido.Ha sido un placer para nosotros recibirla y esperamos poder servirle de nuevo en el futuro.Atentamente, Noelia Blázquez RodríguezGuest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Bilbao

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy buen hotel, mejor personal
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Noelia Blázquez Rodríguez Guest Experience Manager op 5 mei 2024
Estimado huésped,Le damos las gracias por compartir su opinión sobre su estancia en Barceló Granada Congress. Nos complace haberle podido otorgar una grata experiencia y que nos haya dado por ello la máxima puntuación, cosa que le agradecemos.Por otro lado, agradecemos que destaque nuestro buen servicio y nos alegramos de saber que todo estuvo a su gusto.Una vez más le damos las gracias por haber elegido nuestro hotel para su estancia en Granada y esperamos tener la oportunidad de servirle de nuevo en el futuro.Atentamente,Noelia Blázquez RodríguezGuest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Kathia

2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

RIAZ, ashburn

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was very friendly and professional
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Laura Dayanna Gonzalez

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Regresaría. Ponpondría calefacción a la piscina.
5 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Kifaya

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel. Would stay here again!
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

antoni

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Definitivamente estoy invitado a regresar, excelentes instalaciones un servicio de primera y una recepción increíble.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Cinthia

2 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

mark

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
easy to book a bit far to walk from centre car parking expensive
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 30 apr 2024
Dear Mark,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We truly appreciate your valuable comments.We're sorry to hear that our location didn't quite meet your expectations. While we understand your concerns about the distance from the city center, we'd like to highlight that our hotel is conveniently situated just a 15-minute walk from the heart of Granada. This makes it an ideal starting point for exploring the city's main attractions. Additionally, our proximity to the national rail network and Granada airport, only 20 minutes away, adds to the convenience of staying with us.Regarding the parking, we apologize for any inconvenience caused by the additional charge. Our parking facility operates on a supplementary basis due to our limited capacity. This measure ensures that all guests have access to parking spaces and helps us maintain a smooth flow of traffic on our premises.Your feedback is very important to us as we continually strive to improve our services. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an even better experience.Warm regards,Noelia Blázquez RodríguezGuest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Carlos

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un lugar delicioso
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 30 apr 2024
Estimado Carlos,Nos alegra mucho saber que tu estancia en Barceló Granada Congress fue tan positiva. Agradecemos enormemente tus amables palabras y tu excelente puntuación. Nuestro equipo pone todo su esfuerzo para garantizar que cada huésped tenga una experiencia memorable.Esperamos poder recibirte nuevamente en el futuro y brindarte otra estancia inolvidable. ¡Gracias por elegirnos y por compartir tu experiencia!Atentamente,Noelia Blázquez RodríguezGuest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

bruno

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très confortable et pratique pour découvrir Grenade Service taxi et bus très performant pour rejoindre les sites
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Yadiel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Recomendado, nuestra estadía fue de dos noches y fue espectacular. Tuvimos un problema con aire acondicionado cuando llegamos en la noche, llamamos a recepción y nos atendieron de inmediato e incluso nos dieron la opción de mudarnos de cuarto por la hora que era, lo cual aceptamos y nos mudaron de cuarto en 10min. El personal del Hotel, bien atento a cada detalle. Si volviera a Granada no dudaría de escoger nuevamente este hotel.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Noelia Blázquez Rodríguez Guest Experience Manage op 24 apr 2024
Estimado Yadiel, Gracias por sus comentarios tras su visita a Barceló Granada Congress y por la inmejorable puntuación con la que ha valorado su experiencia.Lamentamos el inconveniente que experimentó con el aire acondicionado, pero nos complace que la solución ofrecida haya sido de su agrado.Estamos encantados de saber que su estancia de dos noches fue espectacular y que la atención al detalle por parte de nuestro personal contribuyó positivamente a su experiencia. Nos enorgullece que considere volver a elegir Barceló Granada Congress para su próxima visita a Granada, lo que nos impulsa a seguir manteniendo el alto estándar de servicio que nos caracteriza.Una vez más le damos las gracias por compartir su experiencia con nosotros y esperamos poder servirle de nuevo muy pronto.Un saludo,Noelia Blázquez RodríguezGuest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Sylvia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Direkt an der Schnellstraße, 35 Minuten zu Fuß zur Alhambra und 15 Minuten zu Fuß zur Kathedrale, 3-4 Restaurants und Kaffees in der Nähe -Freundliches und sehr zuvorkommendes Personal -Zimmer: ausreichend groß und genug Ablagefläche. Kleine Fenster , daher dunkel. -kleiner Pool im 6.Stock mit genügend Liegen -Sehr kleiner Fitnessraum -Spa- Bereich mit Indoorpool und Sauna kostet 19 Euro -Hauptsächlich asiatische Reisegruppen und Tagungsgäste -Frühstück: ab 07:00 Uhr -Eierspeisen, Wurst, Käse, Obst Sekt etc. Kaffee zum selber holen -Parken in der Tiefgarage kostet 18 Euro
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Juan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Michael

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Jeroen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

william

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ha sido de las mejores experiencias en un hotel. El personal , la habitación, las instalaciones y la zona de la piscina eran estupendas. El desayuno de los mejores que he tenido en hoteles y bien ubicado. La vista a la sierra de Granada desde la piscina no tiene precio. Sin duda si regreso a Granada intentaría hospedarme nuevamente en este hotel. Más q 5 estrellas!!!!
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Fiona, Winchcombe

1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Federico

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The staff was superb, gave us all kind of recomendations of where to tour, sight seeing, and kept us feeling like home all the time. Amazing group of people at the front desk.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 9 apr 2024
Dear Federico, Thank you very much for your kind feedback.We are thrilled to learn that our staff's recommendations greatly contributed to your enjoyment of Granada, and that their attentiveness made you feel right at home. The front desk team is indeed committed to providing exceptional service, and your kind words will serve as further encouragement. We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Noelia Blázquez RodríguezGuest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

karam

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfortable rooms very friend staff and fabulous breakfast
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Alicia García, Guest Experience Manager op 2 apr 2024
Dear Karam,Thank you for your positive feedback.We are thrilled to hear that our comfortable rooms, friendly staff, and the fabulous breakfast contributed to a memorable experience at Barceló Granada Congress. Your appreciation for the cleanliness of our rooms, the overall condition of our hotel, and the quality of our amenities truly resonates with the high standards we strive to uphold. Our dedicated team works tirelessly to ensure that every guest receives the best possible service, and it is always rewarding to see those efforts acknowledged.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Alicia García Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Breda

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel and staff very helpful. Room was very clean and breakfast was amazing.
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Alicia García, Guest Experience Manager op 2 apr 2024
Dear Breda,Thank you for your positive feedback.We are delighted to hear that the cleanliness of our rooms met your expectations and that you were able to start your day on a high note with our B-LikEat breakfast concept. Our team takes great pride in delivering exceptional service, and it's heartening to know that their efforts helped make your stay enjoyable.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Alicia García Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Mirco

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

M Carmen de la Torre

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Martin, Hollywood

1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Martin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel to stay in Granada
Stayed for 4 night and staff were friendly and helpful with our requests. Room was modern, clean and had everything you needed. Location was great for city centre with gym and outdoor pool on 6th floor. We checked out before breakfast and was provided with a breakfast bag which was great for our journey home. Would highly recommend.
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 19 feb 2024
Dear guest,Thank you so much for taking the time to leave such a wonderful review following your recent stay at Barceló Granada Congress. We are thrilled to hear that you had a great experience with us.Thank you for recommending us, and we hope to have the pleasure of welcoming you back for another enjoyable stay in the future.Warm regards,Noelia Blázquez RodríguezGuest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Ana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place and excelent service!
6 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Noelia Blázquez Rodríguez Guest Experience Manage op 16 feb 2024
Dear Ana,Thank you for your positive feedback.A message of satisfaction from a recent guest is always a reward and incentive for our team to continue upholding the standards expected of us.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Noelia Blázquez RodríguezGuest Experience Manager

4/10 – Matig

Samir

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Mucho ruido por las noches y cama muy incómoda
La experiencia ha sido agridulce ya que es verdad que la habitación estaba limpia y demás, pero la cama muy incómoda era imposible poder dormir 2h seguidas. A parte el jaleo que hay por las noches ya que esta cerca de una discoteca y un colegio mayor de estudiantes. Importante si decidís quedaros en este hotel tenéis justo a 1 minuto el parking del centro comercial neptuno donde podéis dejar el coche toda la noche por 4€. El hotel no nos dijo nada y tuvimos que dejarlo en su parking por 18€ cada día.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Experience Manager op 1 feb 2024
Estimado Samir,Lamentamos cualquier inconveniente que haya experimentado y apreciamos su perspectiva.Queremos recordarle que nuestra recepción está disponible las 24 horas para atender cualquier incomodidad o solicitud que pueda tener durante su estancia. Valoramos su retroalimentación, ya que nos ayuda a mejorar y asegurarnos de que cada huésped tenga una experiencia cómoda y satisfactoria.Tomamos nota de sus observaciones sobre el ruido nocturno y la comodidad de la cama, y trabajaremos diligentemente para abordar estos aspectos.Sentimos muchísimo si el precio de nuestro parking le pareció algo elevado; este precio sería por 24 horas. Hacemos lo posible para mantener este cargo tan bajo como podemos para nuestros huéspedes, de modo que nuestro precio esté en línea o por debajo de los hoteles de la zona con este servicio. Por otro lado, sepa que estos costos nos ayudan a la correcta conservación y a mantener el área limpia y vigilada.Esperamos la oportunidad de recibirle nuevamente y demostrarle nuestro compromiso con su comodidad y satisfacción.Agradecemos su comprensión y le enviamos saludos cordiales.Atentamente,Noelia Blázquez RodríguezGuest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Demetrio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Disfrutar Granada😃
Todo fenomenal y ubicación estupenda, cerca del centro, pero muy tranquilo.
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Maria Eugenia Coralia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
13 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Francisco José

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Borja

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Joshua

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10/10 recommend
Our stay at the Barcelo was excellent. I couldn't have asked for better customer service. I requested a late check out and Irene had no problem extending my stay just a few hours. The breakfast was delicious and was very convenient.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Noelia Blázquez Rodríguez Guest Experience Manage op 17 jan 2024
Dear Joshua, Thank you for reviewing your recent stay in our Barceló Granada Congress Hotel.We are thrilled to hear that our customer service exceeded your expectations and that Irene was able to accommodate your request for a late check-out. It's wonderful to know that the breakfast offerings were both delicious and convenient for you. Your satisfaction with the cleanliness of the room, the condition of the hotel, and the overall comfort and service you received is greatly appreciated by our team.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Noelia Blázquez RodríguezGuest Experience Manager

6/10 – Redelijk

Ivette, Caguas

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Outdated property. This is a three star hotel, not a 5 star as described. Towels and bed lining were dirty
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 17 jan 2024
Dear Ivette,We appreciate that you took the time to share your experience with us.It seems that we did not meet all of your expectations and we are sorry that you felt the category of our hotel that regulates our facilities and services did not match your expectations. We will continue to work towards modifying this perception through our efforts and service-minded spirit.We are sincerely sorry to learn of your dissatisfaction with the cleaning of your room, at Barceló we are fully aware that hygiene and cleanliness are aspects of major importance for our guests to feel 100% comfortable in our hotels. On a future occasion please do not hesitate to inform our reception of any concerns, our team will promptly address the issue and take action in any situation that does not adhere to our established standards.We look forward to the pleasure of welcoming you back on future occasions.Best regards,Noelia Blázquez RodríguezGuest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

YUMI

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
그라나다 구시가지에서는 약간 거리가 있지만 주차하기 매우 좋았어요. 방 컨디션도 매우 좋았습니다. 직원분들 모두 친절하고 요청사항들을 적극적으로 들어주셔서 감사했어요. 행복한 숙박이었습니다!
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Noelia Blázquez Rodríguez Guest Experience Manage op 10 jan 2024
안녕하세요.저희 호텔을 방문해주셔서 감사합니다.저희 호텔의 객실 컨디션에 만족하셨다니 정말 기쁩니다. 저희 호텔은 최상의 편안함을 제공하기 위해 항상 세심하게 객실을 관리하고 있습니다. 또한, 저희 직원들의 친절함과 적극적인 서비스에 대한 칭찬의 말씀 감사합니다. 다른 불편함 없이 편안히 머물다 가신 것 같아 다행입니다.다음에 기회가 된다면 다시 한 번 찾아주세요. 감사합니다.Noelia Blázquez RodríguezGuest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Roberto Jose

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tudo perfeito
Excelente acomodação, boa localização e equipe de atendimento atenciosos.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 18 jan 2024
Estimado Roberto Jose,Agradecemos imensamente pela sua positiva avaliação sobre sua estadia no Hotel Barceló Granada Congress. Ficamos felizes em saber que você apreciou a excelente acomodação, a boa localização e a atenção da nossa equipe de atendimento.É sempre gratificante receber feedbacks tão positivos dos nossos hóspedes, pois trabalhamos constantemente para proporcionar experiências memoráveis. Esperamos tê-lo/a novamente como nosso hóspede em um futuro próximo e oferecer-lhe mais momentos agradáveis durante sua estadia.Agradecemos por escolher o Hotel Barceló Granada Congress e por compartilhar sua experiência conosco.Atenciosamente,Noelia Blázquez RodríguezGuest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien.
2 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Dolores

4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 26 jan 2024
Estimada Dolores,Agradecemos sinceramente que haya tomado el tiempo para dejarnos su opinión sobre su pasada estancia. Sin embargo, nos sorprende profundamente recibir una calificación tan baja, ya que durante su estancia y y durante las interacciones que tuvimos con usted no hemos recibido ningún comentario por su parte que indicara algún descontento.Nos hubiera gustado tener más detalles para abordar cualquier aspecto que haya podido causarle insatisfacción, ya que nos brinda la oportunidad de mejorar.Esperamos tener la oportunidad de recibirle nuevamente para demostrarle nuestro compromiso con su comodidad y bienestar.Atentamente,Noelia Blázquez RodríguezGuest Experience Manager

8/10 – Goed

Luis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alojamiento cómodo, destacan los desayunos en el primer piso, son muy buenos.
11 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Noelia Blázquez Rodríguez Guest Experience Manage op 2 jan 2024
Estimado Luis,En primer lugar, nos gustaría agradecerle que escogiera nuestro hotel Barceló Granada Congress para su visita a Granada y por recomendarnos a la comunidad viajera, esto es, sin lugar a dudas, la mejor recompensa para todos nosotros.Nos alegra mucho saber que disfrutó de nuestros desayunos en el primer piso y que estos fueron de su agrado. Trabajamos con dedicación para ofrecer una variedad de opciones saludables y de calidad, como nuestro concepto de desayuno B-LikEat que incluye pan de masa madre orgánico y superalimentos. Es gratificante leer que la limpieza de la habitación cumplió con sus expectativas al 100%. La condición del hotel, el servicio proporcionado y las comodidades de la habitación también han recibido una valoración positiva, lo cual nos indica que estamos en el camino correcto para brindar una experiencia satisfactoria a nuestros huéspedes.Le enviamos un saludo muy cordial y le esperamos en su próxima visita.Atentamente,Noelia Blázquez RodríguezGuest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Gretel

2 nachten verbleven in december 2023