Azure Beach Boutique Hotel

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel vlak bij de baai met 2 restaurants en een aanlegplaats

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Azure Beach Boutique Hotel

Premium tweepersoonskamer, uitzicht op zee | Balkon
Jachthaven
Vlak bij het strand, motorbootverhuur, vissen
(Motor)bootverhuur
Architectuur

Beoordelingen

6,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Parkeren inbegrepen

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Premium tweepersoonskamer, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Een balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Digitale zenders
  • 25 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Standaard tweepersoonskamer, 1 kingsize bed, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Digitale zenders
Kledingkast of kast
  • 25 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Royal Road, Grand-Baie

In de buurt

  • Grand Bay Beach - 3 min. lopen - 0.3 km
  • La Croisette - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Merville Beach - 2 min. rijden - 2.3 km
  • Strand van Pereybere - 4 min. rijden - 3.7 km
  • Strand van Mont Choisy - 4 min. rijden - 3.7 km

Lokaal vervoer

  • Mahebourg (MRU-Internationale luchthaven Sir Seewoosagur Ramgoolam) - 68 min. rijden

Restaurants

  • ‪Artisan Coffee - ‬7 min. lopen
  • ‪McDonald's - ‬6 min. lopen
  • ‪Botteghita - ‬9 min. lopen
  • ‪Banana Club - ‬7 min. lopen
  • ‪la cabane de jules - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

Azure Beach Boutique Hotel

Hotel in de buurt van Grand Bay Beach
Azure Beach Boutique Hotel bevindt zich in de buurt van La Croisette en Merville Beach en biedt extraatjes zoals een jachthaven, een gratis, dagelijks ontvangst door de manager en een dakterras. Ben je toe aan een verwendag? Breng dan een bezoek aan de sauna. Ga beslist een hapje eten bij een van de twee plaatselijke restaurants. Ze serveren er lunch en diner, en je geniet er van visgerechten. Met lokale activiteiten zoals vissen en motorboottochtjes hoef je je geen seconde te vervelen. Naast voorzieningen zoals een koffiebar/café en een stomerij/wasserijservice kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), oppasservices (toeslag) en barbecues
  • Conciërgeservices, gratis kranten en een bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Azure Beach Boutique Hotel bieden gemakken zoals luxe beddengoed en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en aparte zitruimtes.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies met premium tv-zenders
  • Aparte zitruimtes, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels, Frans, Duits en Italiaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • 2 bars/lounges
  • 2 restaurants
  • Dagelijks gratis welkomstreceptie
  • Een koffiebar/café
  • Met zijn tweeën/besloten dineren
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Bay Front Bar
  • BAYFRONT

Dingen om te doen

  • Motorbootvaren
  • Sauna
  • Vissen

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Kinderopvang (toeslag)
  • Koelkast op verzoek
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Buiten

  • Aan de baai
  • Barbecue
  • Dakterras
  • Jachthaven

Spa

  • Massage

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • 3 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Art-decoarchitectuur
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2005

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv met premium digitale zenders

Eten en drinken

  • Koelkast op verzoek

Meer

  • Airconditioning
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis kranten op werkdagen
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.30 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.30 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: EUR 28

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Toeslag voor galadiner op eerste kerstdag (25 december) per volwassene: EUR 50.00
  • Kindertarief voor galadiner op eerste kerstdag (25 december): EUR 25.00 (voor kinderen van 3 tot 11 jaar oud)
  • Toeslag voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december) per volwassene: EUR 50.00
  • Kindertarief voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december): EUR 25.00 (voor kinderen van 3 tot 11 jaar oud)

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 120 per voertuig (retour)
  • Toeslag voor laat uitchecken: EUR 28 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Azure Beach Boutique Hotel Grand Bay
Azure Beach Boutique Grand Bay
Azure Beach Boutique
Azure Beach Seafront Hotel
Azure Hotel Grand Baie
Azure Beach Boutique Hotel Hotel
Azure Beach Boutique Hotel Grand-Baie
Azure Beach Boutique Hotel Hotel Grand-Baie

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Azure Beach Boutique Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Azure Beach Boutique Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Azure Beach Boutique Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.30 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Azure Beach Boutique Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.30 uur uit te checken. Laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van EUR 28.

Biedt Azure Beach Boutique Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 120 per voertuig.

Waar ligt Azure Beach Boutique Hotel?

Dit hotel ligt in het centrum van Grand Baie, binnen 15 minuten lopen van Grand Bay Beach en La Croisette. Ook Merville Beach en Strand van Pereybere liggen binnen 5 km afstand.

Beoordelingen over Azure Beach Boutique Hotel

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 6 van 26 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 7 van 26 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 26 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 26 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 26 beoordelingen

7,6/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Hayley

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Azure beach

The location was great, right in the middle of grand baie. Service was ok and room was clean.
2 nachten verbleven in november 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
The hotel advertises as having a restaurant, which was only open on two occasions during my 12-day stay. The staff could not tell me when the hotel would be open and instead advised that I go elsewhere, down the road. I did not feel safe leaving the hotel at night, so this proved to be an issue.
4 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Pas de parking

Personnel accueillant. Couloir des chambres , moquette très sale et tachée. La chambre très propre, grand lit, pièce très grande avec tout le confort. Un problème il n'y a pas de parking. Les voitures sont garées le long de la route s'il y a de la place. Il faudrait préciser parking publique ou privé. Nous rencontrons le même problème à la Réunion.
4 nachten verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Graham

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Where do I start!! The building looks half built and the photos in the website are surely not the same hotel. Dirty carpets, smell of sewage and noisy. Breakfast okay but the same every day fruit and omelette. Internet broken and nobody seems to care. Only good thing I can say is the price wasn’t too high. Having said this I’d rather camp on the beach. Other than the noise not a bad location, if you can sleep with a dozen or so stray dogs barking all night
5 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Kim

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Kerseri

Positief: Personeel en service
Not so good. Got there and apparently we had to be placed in another hotel due to the room not being available which was completely unacceptable although payment was made in full prior to arrival. Then we were moved to another place and then back to the hotel the following day. It was a waste of a day and spoilt our time in Grand Baie🙄
3 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location, friendly staff and the room was quiet, nice and very clean
4 nachten verbleven in mei 2019

4/10 – Matig

Elvira

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The place was just ok the only good thing was the view, there was no orientation of the place on check in, the tv was not working, there was no kettle until all was requested. Also throughout the stay there was no hot water. The hallway carpets are stained and also always had a bad odor. The staff were friendly however
8 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good value!

Friendly staff and good service! Nice place to stay in Grand Bay. Good breakfast with nice view!
4 nachten verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Mauricio

Uma espelunca em Grand Bay !!!

Depois de quase 24 horas de viagem entre o Rio de Janeiro a Mauritius , cheguei no hotel e fui avisado que o hotel estava cheio ( overbooking ) e me colocaram em um outro hotel a 2 Km da onde eu queria ficar em Grand Bay. Passei dois dias nesse hotel que era bom. Ao chegar no hotel que eu havia reservado , constatei que o quarto que eu havia pago estava ocupado ! Era um quarto Premium com varanda e vista mar! Depois de muita briga uma parte da diferença me foi devolvida e ganhei de “ brinde “ um passeio de Catamaran . Hotel cheio de infiltrações , cheiro de mofo no quarto 306 que eu fiquei ! Gerência irresponsável onde só visam o lucro ! Não recomendo essa espelunca! Tentei reclamar duas vezes com a Hotéis.com e a ajuda foi zero ! Fiquei muito chateado com o hotel que não volto mais e com a falta de apoio da Hotéis. Com
6 nachten verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

John

Negatief: Personeel en service, comfort kamer

Needs work

No aircon as not working poor state of repair not good at all
2 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

K

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Positive: - Food in the restaurant super - Location great Negative: - Not a 4 star, rather a 3 star, especially in service - Reception is a box and receptionist availability is random. Information on opening hours not indicated on the door or elsewhere. - Check-in: no information that the check-in is exclusively from 2 pm without flexibility, e.g. at least checking the reservation, tell that the room will be ready by 2 and until the luggage can be placed somewhere. I arrived at 11, the owner told me to sit down as the receptionist is not available before 2 pm. Waited almost 2 hours, without knowing whether the booked room is available or not, the owner mentioned that I might need to sleep in the first night in another hotel. The owner had no clue about the reservations, seemed very confused and unprofessional for guest service. When the receptionist arrived, she was arrogant and told that they mixed up something with my reservation, so on the first night, I cannot get the booked and paid ocean view room. No compensation, not even a diner was offered for this incident. - The ocean room had a nice view from the window, but you have to use constantly the blinder, because there was a balcony in front of the window, and everybody from the floor has access to it. Therefore, people gathered there, smoking, looking into the room and made noise, completely destroying the privacy. - No door that separates the toilet from the bed area. - Outdated keys, stains on the corridor carpets
6 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A very friendly family run hotel with a popular beach white sandy just across. Grand Bay has a shopping mall, many clothes shops meeting everyones need. Highly recommended. access to bus route.
6 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Fedelspd, Napoli

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel nuovo appena ristrutturato, ottima struttura con splendida vista dal terrazzino. Il personale è straordinariamente disponibile, cortese e impeccabile in particolare i ragazzi che lavorano della sera (Martin e Kheybi) hanno reso fantastico il nostro soggiorno. Consiglio questa struttura a chiunque. Da segnalare anche una fantastica colazione con roba sempre buona e fresca. Uniche note negative l’assenza di Wi-Fi nelle prime camere dei corridoi e dei strani insettini piccoli che abbiamo trovato in camera vicino agli angoli delle pareti.
9 nachten verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Monika

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Trevligt hotell - men varning för köp av halfboard

Hotellet är trevligt med trevlig personal, men alla uppmanas att vara försiktiga vid bokning genom Hotels.com - köp INTE rum med halvpension, för det finns inte. Vi betalade för det, men vid ankomst visade det sig att hotellet inte har nån middagspension - bara rum med frukost. Det finns heller inga egna balkonger - bara en stor gemensam terrass (med fin utsikt!)och det är mot denna som de sk seaview-rummen ligger. Det betyder att de har full insyn och att jalusierna måste vara neddragna och att man alltså inte har nån glädje av utsikt från rummet! Övrigt - fräscha rum ( men ingen dörr till toaletten - bara ett draperi!), bra frukost, bra lokala kommunikationer, promenadavstånd till såväl stränder, som butiker och annan service. Prisvärt - såvida man inte betalat för halvpension!!
7 nachten verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

jeanluc, st pierre

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
des notre arrivée il n'y avait pas de chambre de libre donc on nous a dirigé vers un autre établissement de qualité médiocre pour notre premiere nuit,la demi pension ne comprend qu'un plat chaud, eau chaude douche inexistante, vue par la fenêtre de la chambre calamiteuse, dommage qu'on ne nous ai pas proposer une compensation pour tous ses désagrements heureusement que le personnels etaient aceuillant
5 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Christophe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Correct mais des choses à revoir.

Hormis un souci d'enregistrement survenu lors de mon arrivée (le gérant ne trouvant pas ma réservation a été obligé de me transférer sur un autre hôtel, moins confortable...) et un petit souci technique avec la télévision (image brouillée lorsque celle-ci était fixée au mur... j'ai demandé au technicien de la laisser sur la table afin que l'image reste nette...) mon séjour s'est bien déroulé. Le personnel a été réactif et a toujours essayé de trouver des solutions aux problèmes rencontrés. Pour essayer de se rattraper le repas m'a été offert le dernier soir (avec tout de même un choix limité).
3 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Ingrid

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Super séjour

Super séjour de 3 nuits , le pdj était très bon, l'accueil formidable. Encore merci à toute l'équipe pour leur accueil et gentillesse. On reviendra.
2 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hôtel Accueillant- personnel très aimable

Bon situation géographique Hôtel très propre. Bon service. Wifi marche bien. Lit qualité correcte
5 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

JUN HO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

10점 만점에 9ㅈㅁ

체크인/체크아웃 편리하고 주변 치안도 매우 좋고 시설도 새로 리모델링 한지 얼마 안 되어서 깔끔하고 좋습니다. 다만 화장실이 거실과 개방되어 있고, 화장실 유리문도 없어, 연인(부부)가 아닌 출장목적으로 2인 투숙시 사용하는데 불편할수 있습니다. 그외 사진그대로 시설이 잘 되어 있습니다.
2 nachten verbleven in juni 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Igor, Bad Segeberg

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel war wegen Umbau geschlossen

Trotz bestätigter Reservierung fanden wir uns bei der Ankunft vor einem wegen Umbau geschlossenen Hotel wieder. Nach dem langen Flug umnd einer späten Ankunft ist es als Urlauber ausgesprochen umangenehm,plötzlich obdachlos zu sein. Wir bekamen dank örtlicher Hilfe noch eine Umterkunft für die Nacht und expedia half uns dabei,am nächsten Tag einen guten Ersatz für das nicht geöffnete Hotel zu finden.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2/10 – Ontzettend slecht

Rafick, Australia

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel Azur, Grand Bay, Mauritius. Do not touch.

My stay was awful. Booked a triple room and was given one room with king size bed. Bed was very old with broken legs. Pieces of would from the broken leg was under the bed. Mattress was fit for the dump, so old and overworn. Mattress was uneven and could feel the springs in my back. It was just like sleeping on an uneven metal. Manger did not do anything to provide some comfort. TV in the room was not connected. Did not work. There was a small empty old fridge in the room. It did not work either. Nowhere to keep some cold water as the weather was hot. There was no telephone in the room. No water sprinklers on the ceiling in case of fire. No lift in the building and no help to carry your baggage upstairs. Reception was unattended mostly in pm and at night. No instruction how to contact anybody if need be. Breakfast was bland, tea or coffee, one boiled egg, bread & butter & jam with a couple of pieces of fruit. Every day the same thing. No cereals or any other choice. When told Manager was not interested in proving any comfort. He got his money and it was very expensive for the poor service and quality. Shower room had only two tired and worn out towels with holes. They were half the size of a bath towel. Only one bar of soap for the whole stay. Unused soaps they collect and recycle to other visitors. This hotel is worse than a 2 star hotel. I would not advise anybody to use this place.

10/10 – Uitstekend

Christopher, Crewe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Blinked and missed it!

Went far to quickly!