Fotogalerie voor Hotel Novarello





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, balkon laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, balkon
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een bidet
Een minibar
Waterkoker
Alle foto's voor Suite, terras laden

Suite, terras
Hoogtepunten
Balkon of terras
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Een bidet
Een minibar
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

via Dante Graziosi, 1, Granozzo con Monticello, NO, 28060
Over deze accommodatie
Hotel Novarello
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Garibaldi
Hotel Garibaldi
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.0 van 10, Fantastisch, 38 beoordelingen
De prijs is € 142
inclusief belastingen en toeslagen
11 okt - 12 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.50 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie IT003077A1C5PM3GUZ, 003077-ALB-00001
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Gasten jonger dan 16 jaar oud worden niet tot de spa toegelaten.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft zijn officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Novarello Resort Granozzo con Monticello
Hotel Novarello Resort
Novarello Granozzo con Monticello
Novarello
Hotel Novarello Hotel
Hotel Novarello Resort Spa
Hotel Novarello Granozzo con Monticello
Hotel Novarello Hotel Granozzo con Monticello
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Novarello
8,4
Zeer goed
9,0
Netheid
7,8
Locatie
8,4
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
8,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
11 aug 2018
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2018
4/10 – Matig
geoffrey
3 aug 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
geoffrey
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Chenxi
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Chenxi
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
El hadi
Zakenreiziger
20 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien
El hadi
1 nacht verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
Soren
Zakenreiziger
4 aug 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Soren
3 nachten verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
10 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good Stay
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottimo posto

Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
VALTER
19 aug 2021
VALTER
2 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Simone
Zakenreiziger
29 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Simone
1 nacht verbleven in maart 2021
8/10 – Goed
Carla
Zakenreiziger
26 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buono ma migliorabile
Carla
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Simone
Zakenreiziger
9 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Simone
1 nacht verbleven in februari 2021
8/10 – Goed
Federico
Zakenreiziger
27 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Federico
2 nachten verbleven in januari 2021
8/10 – Goed
Moreno
Zakenreiziger
19 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Moreno
2 nachten verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
11 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
19 jul 2019
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Amanda
28 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amanda
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
21 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Briget, Saint-Louis
Reisde met partner
14 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Briget
2 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Hermann
22 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
grosszügige Hotelanlagen, gut geführt
Hermann
2 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Study trip
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Guido, casarza ligure
2 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Guido
1 nacht verbleven in september 2018
6/10 – Redelijk
Sergio R C
12 mei 2018
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten