Een binnenzwembad, een buitenzwembad, zwembadcabana's (toeslag)

Beoordelingen van Rodos Palladium Leisure & Wellness

5 out of 5
Rodos Palladium Leisure & Wellness
Leof. Kallitheas, P. O. Box 180, Rhodes, Rhodes

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 334 van 488 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 113 van 488 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 24 van 488 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 488 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 488 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Milosh

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Awsome service
10 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van General Manager op 9 sep 2023
Dear Milosh,Thank you so much for your review, your gracious feedback, and for choosing to stay with us at Rodos Palladium. We're thrilled to learn that you enjoyed your time here and that everything met your expectations. Your excellent rating truly motivates us to continue providing exceptional experiences. Should your future travels lead you back to Rhodes, we would be honoured to host you once more and remain faithfully at your disposal.Kind regardsAlexandros Mortzos P. - General Manager

10/10 – Uitstekend

Urmila

Reisde met familie
Zeer mooi hotel met vriendelijk personeel en goede service. Ik heb zeer aangenaam verblijf hier gehad.
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van General Manager op 19 aug 2023
Dear Urmila,Thank you very much for your kind words and for having chosen Rodos Palladium for your precious vacation. We are very pleased to read that you enjoyed your stay with us. It is rewarding for our efforts to receive such an excellent review from you. We would be very happy to welcome you back to our hotel in the near future and remain always faithfully at your disposal.Kind regardsAlexandros Mortzos P. - General Manager

8/10 – Goed

Marinus

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Dit hotel zegt 5 sterren te zijn, de faciliteiten zijn er maar in uitwerking zeker niet ! Het allerergste is het zwembad, deze is kapot, de vloer laat op veel plaatsen los, waardoor er scheuren en zelfs gaten in de bodem zijn! Dit zijn beschadigingen die zeker al voor het seizoen begon, aanwezig waren en gerepareerd hadden moeten worden. Er is zeer weinig schaduw rondom het zwembad, bedjes liggen zeer dicht tegen elkaar aan en de parasols zijn te klein, dit is op het strand ook zo maar hier heb je meer ruimte om je heen omdat er geen muren op het geheel zijn waardoor iedereen het bedje kan verplaatsen. Zowel het ontbijt zijn in buffet vorm. Er is voldoende aanwezig. Erg jammer geen verse jus maar aanmaak. Wat bij het dinner erg jammer is, is dat er om de dag voor een mooi extra “hoofd gerecht” gekozen kan worden. Deze optie is wel een aanrader want ze smaken erg goed en zijn smaakvol opgediend. Personeel is goed en behulpzaam. Hebben meerdere dagen een “hut” aan het strand gehuurd. Deze is een aanrader als je schaduw wilt hebben. Het jammere is dat deze niet schoon wordt gemaakt. Het tafeltje waar je drinken en of eten opgezet worden plakken. Deze mag je zelf schoonmaken. Dit mag je verwachten als je €75 euro betaald plus het zou een 5 sterren hotel zijn dat dit gedaan wordt voordat het opgeleverd wordt. Kamer schoonmaak valt ook tegen. Naast dat de bedden opnieuw opgedekt worden en schonen handdoeken neergelegd worden niet het idee gehad dat er verder schoongemaakt wordt.

10/10 – Uitstekend

Kim

7 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van General Manager op 8 aug 2023
Dear Kim, Thank you for taking the time to give us a review of your recent stay in our hotel. Your excellent rating is the best reward for all our efforts to offer you a relaxing and memorable experience. We look forward to welcoming you to Rodos Palladium again soon and remain always faithfully at your disposal.Kind regardsAlexandros Mortzos P. - General Manager

10/10 – Uitstekend

Marcel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van General Manager op 15 okt 2021
Dear Mr Marcel, Thank you very much for having chosen Rodos Palladium for your precious vacation. It is rewarding for our efforts to receive such an excellent review from you. We would be very happy to welcome you back to our hotel in the near future and remain always faithfully at your service. Kind regards Babis Garefalakis General Manager Rodos Palladium Leisure & Wellness

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastisch hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer nette en schone kamers. Hotel heeft een prachtig zwembad en ligt direct aan het strand. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid.
9 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van General Manager op 11 dec 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your review and for having chosen Rodos Palladium for your valuable holidays. We are really pleased that you found the services provided by our staff to be friendly and helpful and that our rooms, our swimming pool and the quality of our breakfast, have met your expectations and desires. Your excellent review and your kind words are indeed the best rewards for all our efforts to offer you a relaxing and memorable holiday experience in our hotel. Looking forward to welcoming you again to our hotel the next time that you will choose Rhodes for your holidays. We are always faithfully at your disposal. Kind regards Babis Garefalakis General Manager Rodos Palladium Leisure & Wellness

10/10 – Uitstekend

Suzanne, Eemnes

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel on the beach
The hotel is not in Faliraki - it is about 4 km outside. But if you are lokoing for a restlful holiday, then this is the place - you never have to leave! There is a large mini-market on site, 2 beah bars where you can eat lunch, one a la carte restaurant and then main dining room. The food is excellent and the wait staff fabulous. The only negative thing we expereinced is that you have to put a deposit (10 euros) for a towel, and you are only allowed the number of towels as people in the room. No exceptions - you cannot rent additional towels.
7 nachten verbleven in september 2017
Reactie van General Manager op 18 okt 2017
Dear Valued Guest, On behalf of all of us here at Rodos Palladium Leisure & Wellness I would like to thank you for choosing our hotel for your stay and for taking the time to your experience. We are really glad to read that you enjoyed your stay with us. We are really glad that you had restful holidays and you enjoyed the minimarket, the two bars and the a la carte restaurant. It was also nice to read that you found the food we serve excellent and our staff fabulous. Regarding to your disappointment with the deposit we require for the beach towels, I would like to explain you that this policy, although unpleasant even for us, was obligatory since a number of our guests were taking beach towels back home as a souvenir of their stay. Please accept my sincere apologies for any small inconvenience this cause into your holidays. I would like to thank you once again for staying with us and hope to welcome you again in our hotel next time you will choose Rhodes for your holidays. Kind regards, Babis Garefalakis General Manager Rodos Palladium Leisure & Wellness

8/10 – Goed

Rudy, Waregem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel zijn sterren waard
Ontvangst was hartelijk, uitstekend ontbijtbuffet (chapeau - iedere morgen voor zowat 900 mensen), de twee bijkomende restaurants waren lekker en verzorgd. Fitness en zwembad perfect. Pool en strandbar sympathiek. Kamer was uitstekend, onderhoud perfect. Wij hebben genoten
Reactie van Babis Garefalakis op 3 aug 2016
Dear Valued Guest, On behalf of all of us here at Rodos Palladium Leisure & Wellness I would like to thank you for taking the time to write a review about your recent stay in our hotel. We are delighted to hear you had a wonderful stay with us and that you enjoyed the friendliness and courtesy of our staff. Your nice words are a true reward for our efforts. We look forward to welcoming you again in our hotel in not too distant future. Kind regards Babis Garefalakis General Manager

10/10 – Uitstekend

Laurent, Kapellen (B)

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een 5 sterren hotel aan een interessante prijs
Het hotel heeft alles wat van een 5 sterrenhotel mag verwacht worden. De accomodatie is volledig en prima in orde. De inrichting geeft aan dat het hotel wat aan de oudere kant is, maar alle moderne faciliteiten zijn aanwezig .De maaltijden in het buffetrestaurant zijn uitgebreid, vooral het ontbijt. Geen haute cuisine, maar best wel lekker
Reactie van Babis Garefalakis op 17 mei 2016
Dear Valued Guest, Thank you very much for your kind words. We are pleased to read that you enjoyed your stay with us. It is rewarding for our efforts to receive such an excellent feedback. We appreciate your comment about the animation team and we would like to reassure you that this kind of behavior is completely contrary to our hotel's standards of conduct. We will immediately proceed with necessary investigation and correction, in order to avoid recurrence of similar incidents. Thank you for bringing this matter to our awareness. Looking forward to welcoming you again in our hotel in the near future. Kind regards, Babis Garefalakis General Manager Rodos Palladium Leisure & Wellness

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent service
This was a five star hotel experience. The hotel staff was particularly helpful and kind; from ironing shirts to carrying luggage and room service, all tasks were carried out professionally and ably.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super leuk hotel
Onze eerste nacht hadden we last van de airco op het dak. De volgende dag gemeld bij de receptie en toen kregen we een superieur kamer aangeboden. Ze willen de gasten tevreden hebben gaven ze aan!!!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig hotel, 5 sterren waardig
Zeer gemoedelijk 5 sterren hotel, ruimtes zeer schoon, personeel zeer aangenaam. Kiezelstrand is een klein min puntje. Groot zwembad met heerlijke bedden. Restaurant (a la carte) prijs / kwaliteit verhouding zeer goed
Ruime tuin
panorama foto

10/10 – Uitstekend

Aleksander Schreiber

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall, amazing! Simple as that

10/10 – Uitstekend

Andrej

7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van General Manager op 21 nov 2023
Dear Andrej,Thank you for taking the time to give us a review of your recent stay in our hotel. Your excellent rating is the best reward for all our efforts to offer you a relaxing and memorable experience. We look forward to welcoming you to Rodos Palladium again soon and remain faithfully at your disposal.Kind regardsAlexandros Mortzos P. - General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Helpful staff, loads of Sun loungers on the beach which was good. Very good range of choice for the breakfast. Tennis courts and crazy golf. Bus stop directly outside- reliable bus service every 20mins to Rhodes town and Falaraki- other than that there’s nothing really around the hotel apart from other hotels all along the road
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van General Manager op 30 okt 2023
Dear Guest, Thank you very much for your review, your kind words and for being our guest at Rodos Palladium. We are delighted to read that you had a pleasant stay with us and that everything was to your satisfaction. Your excellent review is the best reward for all our efforts to make your experience with us a memorable one. We would be happy to welcome you again to our hotel if your plans bring you back to Rhodes and remain faithfully at your disposal.Kind regardsAlexandros Mortzos P. - General Manager

10/10 – Uitstekend

Tracy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My family and I stayed at the Rodos Palladium Leidure and Wellness Hotel for three nights and we had an amazing time there. The staff were super friendly and always helped us whenever we had an enquiry. We were there to celebrate my mom’s birthday and I mentioned this to management and on her birthday, we received a free cake from them. This was so kind and we really appreciated it! I will definitely be coming back to stay at Rodos Palladium and will recommend it to friends and family!
Reactie van General Manager op 30 okt 2023
Dear Tracy,We extend our heartfelt gratitude for your review, your kind sentiments, and for selecting Rodos Palladium as your accommodation. It's with great pleasure that we receive news of your enjoyable stay and your satisfaction with our services. Your exceptional review serves as a testament to our commitment to creating memorable moments for our guests. We are glad we could contribute to your mother's birthday celebration, and we look forward to welcoming you back in the future. Your recommendation is much appreciated!Kind regardsAlexandros Mortzos P. - General Manager

10/10 – Uitstekend

Helen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel with great entertainment and buffet meals. Good facilities but didn’t use the Spa as it was rather expensive which was a shame. Rhodes town is easily accessible by bus and the water park is within walking distance. Took my daughter who is 17 and she was disappointed that there were no other people her age.
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van General Manager op 30 okt 2023
Dear Mrs Helen,Thank you so much for your review, your gracious feedback, and for choosing to stay with us at Rodos Palladium. We're thrilled to learn that you enjoyed your time here. I'm sorry to hear that your daughter was disappointed with the lack of people her age during your stay. We understand her perspective. The age demographics of our guests can vary based on seasonality, which is a common occurrence in many hotels in the region. We appreciate your feedback and hope that you'll consider visiting us during a different time next year, perhaps during the mid-season, when there may be more guests of a similar age, providing a more enjoyable experience for your daughter.We look forward to welcoming you to Rodos Palladium again soon and remain faithfully at your disposal.Kind regardsAlexandros Mortzos P. - General Manager

10/10 – Uitstekend

Edith

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
- grosse Zimmer mit Balkon (nachts ist teilweise Lärm von der Strasse zu hören) - hervorragende Meersicht - im Badezimmer gibt es neben pflegendem Duschmittel, Shampoo, Bodylotion und Haarpflege-Mittel. - grosse Auswahl beim Frühstücksbuffet (einzig frischgepressten Orangensaft habe ich nicht gefunden) - sehr aufmerksame Bedienung beim Frühstück - 2 riesige Swimming Pools - direkter Meer-Zugang - entspannende Rücken-/Nacken-/Schulter-Massage - exzellenter Service und hervorragendes Essen im Restaurant Thalassa --> sehr gutes Preis-/Leistungs-Verhältnis
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van General Manager op 20 okt 2023
Sehr geehrte Edith, Wir möchten uns gerne für Ihren Aufenthalt im Rodos Palladium Leisure & Wellness herzlich bei Ihnen bedanken. Ihre positive Bewertung ist eine Belohnung für alle unsere Bemühungen, Ihnen einen angenehmen und erholsamen Aufenthalt in unserem Hotel zu ermöglichen. Es freut uns sehr von Ihnen zu erfahren, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben und ich versichere Ihnen, dass ich alle Ihre Bemerkungen ernst zur Kenntnis genommen habe. Wir würden uns sehr freuen Sie erneut in unserem Hotel begrüßen zu dürfen, wenn Sie das nächste Mal Rhodos für Ihren Urlaub wählen und sind jederzeit gerne für Sie da.Mit freundlichen GrüßenAlexandros P. Mortzos - Hoteldirektor

10/10 – Uitstekend

Edwidge

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
What a great hotel resort to stay at for a whole week. My wife and I, enjoyed our time there while visiting Rhodos. The Honeymoon package was a real treat; a friendly and warm welcome by the staff, the suite was large, clean and spacious. Loved the complimentary food and drinks. The Palladium has a few stores to shop in case you forgot anything. So much to do at the hotel and you can spend all your time there cause theres so much to do. Mrs. Stephanie Ollier was a great help and host from planning the honeymoon package and ensuring we were comfortable during our stay. I say all of this to say, this is a great hotel resort and their staff is amazing, definitely worth visiting.
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van General Manager op 19 okt 2023
Dear Edwidge,We extend our heartfelt gratitude for your review, your kind sentiments, and for selecting Rodos Palladium as your accommodation. It's with great pleasure that we receive news of your enjoyable stay and your satisfaction with our services. Your exceptional review serves as a testament to our commitment to creating memorable moments for our guests. We will be sure to pass on your compliments to Stephanie and let her know how much you appreciated her assistance and hospitality. We eagerly await the opportunity to welcome you back to our hotel in the future, and we remain dedicated to serving you faithfully.Kind regardsAlexandros Mortzos P. - General Manager

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was very friendly. We got upgraded to an executive room for free. That was one of the best experiences we've ever made. Thanks!
6 nachten verbleven in september 2023
Reactie van General Manager op 19 okt 2023
Dear Mr Michael, Thank you so much for your review, your gracious feedback, and for choosing to stay with us at Rodos Palladium. We're thrilled to learn that you enjoyed your time here and that everything met your expectations. Your wonderful review truly motivates us to continue providing exceptional experiences. Should your future travels lead you back to Rhodes, we would be honoured to host you once more and remain faithfully at your disposal.Kind regardsAlexandros Mortzos P. - General Manager

10/10 – Uitstekend

mehdi samadi asl

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
So respective and responsibility staff
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van General Manager op 19 okt 2023
Dear Mehdi Samadi Asl,Thank you for your review and for choosing Rodos Palladium for your valuable vacation. We are genuinely pleased that you enjoyed your stay with us. Your excellent feedback and kind words are the best rewards for all our efforts to offer you a relaxing and memorable experience in our hotel. We are looking forward to welcoming you again to our hotel the next time that you choose Rhodes for your holidays and remain faithfully at your disposal.Kind regardsAlexandros Mortzos P. - General Manager

10/10 – Uitstekend

Patrick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van General Manager op 19 okt 2023
Dear Mr Patrick,Thank you for taking the time to give us a review of your recent stay in our hotel. Your excellent rating is the best reward for all our efforts to offer you a relaxing and memorable experience. We look forward to welcoming you to Rodos Palladium again soon and remain faithfully at your disposal.Kind regardsAlexandros Mortzos P. - General Manager

10/10 – Uitstekend

Lisette

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le personnel est vraiment exceptionnel. Réception Diana, gentillesse et patience…merci! Notre séjour a été trop court, nous sommes très heureux d avoir passer un magnifique séjour à votre hôtel. Musique et ambiance de soirée…. Piscine et tranquillité pour la détente.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van General Manager op 16 okt 2023
Très cher Client, Cher Lisette, Merci beaucoup pour vos commentaires. Nous sommes ravis de lire que vous avez appreciés votre séjour chez nous. C’est une récompense à nos efforts que de recevoir un tel retour d’informations. En espérant vous accueillir à nouveau à l’hôtel dans un future proche. Cordialement,Alexandros Mortzos P. – Directeur Général

10/10 – Uitstekend

Nohar

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Great hotel
Beautiful hotel, very clean and comfortable. The breakfast is good and the room are great and big
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van General Manager op 16 okt 2023
Dear Guest Nohar, Thank you very much for your review, your kind words and for being our guest at Rodos Palladium. We are delighted to read that you had a pleasant stay with us and that everything was to your satisfaction. Your excellent review is the best reward for all our efforts to make your experience with us a memorable one. We would be happy to welcome you again to our hotel if your plans bring you back to Rhodes and remain faithfully at your disposal.Kind regardsAlexandros Mortzos P. - General Manager

10/10 – Uitstekend

Francois

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personnel affable et qualité des chambres.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van General Manager op 16 okt 2023
Très cher Client, Cher FrancoisMerci beaucoup pour vos commentaires. Nous sommes ravis de lire que vous avez appreciés votre séjour chez nous. C’est une récompense à nos efforts que de recevoir un tel retour d’informations. En espérant vous accueillir à nouveau à l’hôtel dans un future proche. Cordialement,Alexandros Mortzos P. – Directeur Général

10/10 – Uitstekend

NICOLAS

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un séjour tout simplement parfait Chambre spacieuse et agréable Qualité du buffet et du restaurant le midi Personel serviable et d'une grande gentillesse Je recommande cet hôtel sans hésitation
7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van General Manager op 16 okt 2023
Très cher Client, Cher Nicolas,Merci beaucoup pour votre critique. Nous sommes ravis de lire que vous avez appréciés votre séjour chez nous. Une critique excellente comme la votre est une récompense à nos efforts. En espérant vous accueillir à nouveau dans notre hôtel lors de votre prochain séjour sur l’île de Rhodes.Cordialement,Alexandros Mortzos P. – Directeur Général

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erinomainen hotelli
Täydellinen hotelli pienelle irtiotolle kotimaan syksystä. Todella siisti ja toimiva. Maistuva, monipuolinen aamiainen, pääasiassa erittäin ystävällistä henkilökuntaa, upea allasalue ja hieno sijainti aivan rannalla. Lämpimästi voin suositella muillekin!
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van General Manager op 10 okt 2023
Dear valued Guest,We extend our heartfelt gratitude for your review, your kind sentiments, and for selecting Rodos Palladium as your accommodation. It's with great pleasure that we receive news of your enjoyable stay and your satisfaction with our services. Your exceptional review serves as a testament to our commitment to creating memorable moments for our guests. We eagerly await the opportunity to welcome you back to our hotel in the future, and we remain dedicated to serving you faithfully.Kind regardsAlexandros Mortzos P. - General Manager

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van General Manager op 5 okt 2023
Dear Mr John,Thank you for taking the time to give us a review of your recent stay in our hotel. Your excellent rating is the best reward for all our efforts to offer you a relaxing and memorable experience. We look forward to welcoming you to Rodos Palladium again soon and remain faithfully at your disposal.Kind regardsAlexandros Mortzos P. - General Manager

8/10 – Goed

tal

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We were a couple plus a girl, everything was perfectly fine except for the shower which was really bad, the water flow was really low.
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van General Manager op 3 okt 2023
Dear Tal, Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your kind words. It's always our aim to ensure a comfortable and enjoyable experience for all our guests.We deeply though regret the inconvenience you experienced with the water flow in the shower during your stay. Please accept our sincerest apologies for any inconvenience this may have caused. Your feedback is invaluable to us, and we take it seriously. Rest assured that we are already addressing this issue with our maintenance team to ensure that such problems are promptly resolved.I want to assure you that our maintenance team is always responsive to such cases. We take guest comfort seriously, and when any issue arises, we make it a priority to address it promptly.We look forward to welcoming you to Rodos Palladium again soon and remain faithfully at your disposal.Kind regardsAlexandros Mortzos P. - General Manager

10/10 – Uitstekend

Frank

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The hotel was absolutely perfect!
6 nachten verbleven in september 2023
Reactie van General Manager op 3 okt 2023
Dear Mr Frank,Thank you for your review and for choosing Rodos Palladium for your valuable vacation. We are genuinely pleased that you enjoyed your stay with us. Your excellent feedback and kind words are the best rewards for all our efforts to offer you a relaxing and memorable experience in our hotel. We are looking forward to welcoming you again to our hotel the next time that you choose Rhodes for your holidays and remain faithfully at your disposal.Kind regardsAlexandros Mortzos P. - General Manager

10/10 – Uitstekend

Susan

11 nachten verbleven in september 2023
Reactie van General Manager op 3 okt 2023
Dear Susan, Thank you very much for your review and for being our guest at Rodos Palladium. Your excellent review is the best reward for all our efforts to make your experience with us a memorable one. We would be happy to welcome you again to our hotel if your plans bring you back to Rhodes and remain faithfully at your disposal.Kind regardsAlexandros Mortzos P. - General Manager

10/10 – Uitstekend

Christopher

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful location , great sun beds on the beach. Relaxing one day and Scuba diving at Anthony Quinn Bay the next.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van General Manager op 2 okt 2023
Dear Mr Christopher, Thank you for your review and for choosing Rodos Palladium for your valuable vacation. We are genuinely pleased that you enjoyed your stay with us. Your excellent feedback and kind words are the best rewards for all our efforts to offer you a relaxing and memorable experience in our hotel. We are looking forward to welcoming you again to our hotel the next time that you choose Rhodes for your holidays and remain faithfully at your disposal.Kind regardsAlexandros Mortzos P. - General Manager

8/10 – Goed

Bruno

10 nachten verbleven in september 2023
Reactie van General Manager op 16 okt 2023
Dear Bruno, Thank you for taking the time to give us a review of your recent stay in our hotel. Your positive rating is the best reward for all our efforts to offer you a relaxing and memorable experience. We look forward to welcoming you to Rodos Palladium again soon and remain faithfully at your disposal.Kind regardsAlexandros Mortzos P. - General Manager

10/10 – Uitstekend

Koray

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly staff and beautiful hotel
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van General Manager op 25 sep 2023
Dear Koray,Thank you for your review and for choosing Rodos Palladium for your valuable vacation. We are genuinely pleased that you enjoyed your stay with us. Your excellent feedback and kind words are the best rewards for all our efforts to offer you a relaxing and memorable experience in our hotel. We are looking forward to welcoming you again to our hotel the next time that you choose Rhodes for your holidays and remain faithfully at your disposal.Kind regardsAlexandros Mortzos P. - General Manager

10/10 – Uitstekend

Andreas Bogdan

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles in allem sehr zufrieden. Es war ein schöner Urlaub.
11 nachten verbleven in september 2023
Reactie van General Manager op 23 sep 2023
Sehr geehrter Herr Bogdan,Wir schätzen Ihre freundlichen Worte und sind dankbar, dass Sie das Rodos Palladium für Ihren wertvollen Urlaub gewählt haben. Es erfüllt uns mit Freude zu erfahren, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben. Die Anerkennung Ihrer ausgezeichneten Bewertung motiviert uns enorm. Es wäre eine große Freude, Sie bald wieder in unserem Hotel willkommen heißen zu dürfen. Wir sind gerne jederzeit für Sie da.Mit freundlichen GrüßenAlexandros P. Mortzos - Hoteldirektor

10/10 – Uitstekend

Shmuel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van General Manager op 22 sep 2023
Dear Shmuel,Thank you for taking the time to give us a review of your recent stay in our hotel. Your excellent rating is the best reward for all our efforts to offer you a relaxing and memorable experience.We look forward to welcoming you to Rodos Palladium again soon and remain faithfully at your disposal.Kind regardsAlexandros Mortzos P. - General Manager

10/10 – Uitstekend

Sabine Jolanda

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir gehen seit Jahren ins Palladium und fühlen uns wie zu Hause . Es stimmt für uns einfach alles. Wir können das Palladium weiter empfehlen
13 nachten verbleven in september 2023
Reactie van General Manager op 19 sep 2023
Sehr geehrte Frau Sabine,Wir schätzen Ihre freundlichen Worte und sind dankbar, dass Sie ein weiteres Mal das Rodos Palladium für Ihren wertvollen Urlaub gewählt haben. Es erfüllt uns mit Freude zu erfahren, dass Sie wie immer Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben. Die Anerkennung Ihrer ausgezeichneten Bewertung motiviert uns enorm. Es wäre eine große Freude, Sie bald wieder in unserem Hotel willkommen heißen zu dürfen. Wir sind gerne jederzeit für Sie da.Mit freundlichen GrüßenAlexandros P. Mortzos - Hoteldirektor

10/10 – Uitstekend

Marie Pierre

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van General Manager op 30 okt 2023
Dear Marie Pierre,Thank you for taking the time to give us a review of your recent stay in our hotel. Your excellent rating is the best reward for all our efforts to offer you a relaxing and memorable experience. We look forward to welcoming you to Rodos Palladium again soon and remain faithfully at your disposal.Kind regardsAlexandros Mortzos P. - General Manager

10/10 – Uitstekend

chris

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing
8 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van General Manager op 13 sep 2023
Dear Chris,Thank you for taking the time to give us a review of your recent stay in our hotel. Your excellent rating is the best reward for all our efforts to offer you a relaxing and memorable experience. We look forward to welcoming you to Rodos Palladium again soon and remain faithfully at your disposal.Kind regardsAlexandros Mortzos P. - General Manager

8/10 – Goed

Daniel

7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van General Manager op 30 sep 2023
Dear Mr Daniel, Thank you for taking the time to give us a review of your recent stay in our hotel. Your excellent rating is the best reward for all our efforts to offer you a relaxing and memorable experience. We look forward to welcoming you to Rodos Palladium again soon and remain faithfully at your disposal.Kind regardsAlexandros Mortzos P. - General Manager

10/10 – Uitstekend

Frank

8 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van General Manager op 27 sep 2023
Dear Mr Frank,Thank you for taking the time to give us a review of your recent stay in our hotel. Your excellent rating is the best reward for all our efforts to offer you a relaxing and memorable experience. We look forward to welcoming you to Rodos Palladium again soon and remain faithfully at your disposal.Kind regardsAlexandros Mortzos P. - General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

JEAN FRANCOIS

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
séjour en famille
Après de nombreux séjours dans ce complex, je pense que pour la première fois je peux écrire que je n'y retournerai pas. Très cher pour aucun service digne d'un 5*. J'ai demandé un départ tardif, on m'a accordé 60 minutes (12 h au lieu de 11h). A 12h00, les femmes de ménage ont frappé à la porte ! Petit-déjeuner médiocre. Café et cappuccino décevant.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van General Manager op 3 okt 2023
Cher Jean FrançoisAvant tout, je tiens à vous exprimer notre sincère gratitude pour votre soutien et votre constante fidélité tout au long de ces années. Votre soutien compte beaucoup pour nous et nous apprécions sincèrement vos commentaires car ils nous permettent d’ améliorer nos services.Je tiens à vous exprimer mes plus sincères excuses pour les désagréments que vous avez pu rencontrer lors de votre récent séjour chez nous. Nous sommes déçus d'apprendre que votre séjour n'a pas répondu aux attentes que nous nous efforçons d'offrir à nos précieux clients.Concernant votre demande de départ tardif, je comprends à quel point ce service peut être important pour nos clients. Malheureusement, ces dernières années, gérer les départs tardifs est devenu de plus en plus difficile pour nous. La disponibilité des chambres pour les clients entrants varie et pendant la haute saison, il devient particulièrement compliqué de prévoir des heures de départ tardives prolongées, car les heures d'arrivée ne nous sont pas toujours communiquées. Veuillez accepter nos excuses pour tout inconvénient que cela a pu causer, et nous apprécions sincèrement votre compréhension à ce sujet.A propos de vos commentaires sur le petit-déjeuner, je tiens à vous assurer que nous avons maintenu notre engagement à fournir des produits et services de haute qualité. Nous n'avons apporté aucun changement à la qualité de notre offre de petit-déjeuner et nous continuons à utiliser les mêmes ingrédients de haute qualité que les années précédentes. Je suis vraiment désolé d'apprendre que vous ayez trouvé le café et le cappuccino décevants pendant votre séjour, et nous répondrons certainement à ce problème avec notre équipe.Encore une fois, merci pour votre fidélité à notre hôtel. Nous apprécions sincèrement vos commentaires et espérons avoir la chance de vous offrir un séjour plus agréable lors de votre prochaine visite.CordialementAlexandros P. Mortzos Directeur Général

10/10 – Uitstekend

Alexander

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
With a rental car almost every main attraction can be reached within 20-35 min.
5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van General Manager op 6 sep 2023
Dear Alexander,Thank you for taking the time to give us a review of your recent stay in our hotel. Your excellent rating is the best reward for all our efforts to offer you a relaxing and memorable experience. We look forward to welcoming you to Rodos Palladium again soon and remain faithfully at your disposal.Kind regardsAlexandros Mortzos P. - General Manager

6/10 – Redelijk

Håvard, Oslo

Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van General Manager op 23 sep 2023
Dear Mr Håvard,We would like to express our appreciation for posting your review about your experience at Rodos Palladium Leisure & Wellness even though you chose not to provide any comment.Given your low review score, I am truly sorry to acknowledge that we were not able to meet your expectations.Being one of the most awarded hotels on the island of Rhodes I would like to assure you that all comments from our guests are not only respected but most importantly taken seriously as part of the self-improvement process that we carry out.We would like to point out that we work hard to provide a decent experience, reflecting the value of our products and services. It would be valuable for us to better understand what exactly did not satisfy you and what you expected more from your visit so that we can more effectively target your personal preference and gladly work in this direction.We hope you will give us another chance in the future to prove the value of our establishment.Kind regardsAlexandros Mortzos P. - General Manager

8/10 – Goed

Kevan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly staff , room was very clean, comfortable and elegant
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van General Manager op 4 sep 2023
Dear Kevan, Thank you for your review and for choosing Rodos Palladium for your valuable vacation. We are genuinely pleased that you enjoyed your stay with us. Your positive feedback and kind words are the best rewards for all our efforts to offer you a relaxing and memorable experience in our hotel. We are looking forward to welcoming you again to our hotel the next time that you choose Rhodes for your holidays and remain faithfully at your disposal.Kind regardsAlexandros Mortzos P. - General Manager

10/10 – Uitstekend

iacovos

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van General Manager op 2 sep 2023
Dear Mr Iacovos, Thank you for taking the time to give us a review of your recent stay in our hotel. Your excellent rating is the best reward for all our efforts to offer you a relaxing and memorable experience. We look forward to welcoming you to Rodos Palladium again soon and remain faithfully at your disposal.Kind regardsAlexandros Mortzos P. - General Manager

10/10 – Uitstekend

Daniel Lawrence

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We've stayed in most hotels in Ammoudes, this has been the most relaxed, professionally run, but yet friendly hotel ever!! The staff are sublime. The rooms are roomy, have a aithentic rhodesian feel.
Reactie van General Manager op 28 aug 2023
Dear Mr Lawrence,Thank you so much for your review, your gracious feedback, and for choosing to stay with us at Rodos Palladium. We're thrilled to learn that you enjoyed your time here and that everything met your expectations. Your wonderful review truly motivates us to continue providing exceptional experiences. Should your future travels lead you back to Rhodes, we would be honoured to host you once more and remain always faithfully at your disposal.Kind regardsAlexandros Mortzos P. - General Manager

10/10 – Uitstekend

Nazmije

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I enjoyed everything the food. The service. The pool and beach the privacy on the beach.
12 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van General Manager op 21 aug 2023
Dear Nazmije,Thank you very much for your kind words and for having chosen Rodos Palladium for your precious vacation. We are very pleased to read that you enjoyed your stay with us. It is rewarding for our efforts to receive such an excellent review from you. We would be very happy to welcome you back to our hotel in the near future and always remain faithfully at your disposal.Kind regardsAlexandros Mortzos P. - General Manager

8/10 – Goed

Mirjam Alexandra

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir hatten einen super Aufenthalt im Hotel. Am Pool wie auch am Strand standen ausreichend Liegestühle zur Verfügung. Das Hotelpersonal war sehr hilfsbereit & zuvorkommend. Wir haben uns ein Zimmer mit eigenem Pool gegönnt. Das Zimmer war riesig, sehr sauber & gepflegt. Uns hat es gut gefallen.
Reactie van General Manager op 19 aug 2023
Sehr geehrte Frau Alexandra, Herzlichen Dank für Ihre Bewertung, Ihre netten Worte und dass Sie im Rodos Palladium bei uns zu Gast waren. Es freut uns sehr zu lesen, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt bei uns hatten und dass alles zu Ihrer Zufriedenheit war. Ihre ausgezeichnete Bewertung ist die beste Belohnung für alle unsere Bemühungen Ihnen ein unvergessliches Urlaubserlebnis bei uns zu ermöglichen. Wir würden uns sehr freuen, Sie erneut in unserem Hotel begrüßen zu dürfen, falls Ihre Zukunftspläne Sie nach Rhodos zurückbringen und sind jederzeit gerne für Sie da.Mit freundlichen GrüßenAlexandros P. Mortzos - Hoteldirektor

10/10 – Uitstekend

JAAFAR

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
very good for family
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van General Manager op 19 aug 2023
Dear Jaafar, Thank you very much for your kind words and for having chosen Rodos Palladium for your precious vacation. We are very pleased to read that you enjoyed your stay with us. It is rewarding for our efforts to receive such an excellent review from you. We would be very happy to welcome you back to our hotel in the near future and remain always faithfully at your disposal.Kind regardsAlexandros Mortzos P. - General Manager