Sauna

Beoordelingen van Selyria Resort - All Inclusive

5 out of 5

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 14 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 5 van 14 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 14 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 14 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 14 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Kristy

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeker geen 5 sterren hotel, eerder 3 sterren. Staat van de kamers is slecht, veel wateroverlast in de kamer van de badkamer, lekkende kranen en schimmel. Oude lakens en handdoeken. Geen wifi in de kamers, alleen in de lobby en het restaurant. Zwembadvloer ziet er vies uit, helemaal versleten, daarom ook niet gezwommen en alleen naar het mooie strand geweest dat op 5 min lopen ligt. Centrum met mooie restaurants en winkels ligt op 5 min afstand.
10 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Andrew

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Relaxing place to stay.
Very good hotel,rooms are a good size with decent balcony not overlooking the pool which makes it nice and quiet. The food was enjoyable and decent quality. Friendly and helpful staff especially reception and bar staff and rooms cleaned every day. Overall very good place for a relaxing holiday.
7 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Abdul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zante holiday
Great location. Excellent hotel. Staff were brilliant and worked extremely hard .food was lovely. Drinks local but still good..definitely will go back .
7 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Stanley

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay. Friendly employees. Viktoria from the bar and others from Ukraina. I enjoyed my time.
4 nachten verbleven in september 2022

4/10 – Matig

Tobias

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service
Dårlig vasking og renhold. Personale prøvde å sjekke opp kjæresten min flere ganger, spurte om å få nummeret hennes, om være skulle ta en drink etter at jeg hadde sovnet osv. mest useriøse og respektløse oppførselen jeg noen gang har opplevd.
7 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Mohamad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Slawomir

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
Necessitano urgenti miglioramenti nel servizio.
Avremmo dovuto avere una camera vista mare, come da prenotazione, ma non era disponibile. Hanno sbagliato con la consegna della chiave, per cui mi sono visto entrare un estraneo in camera. 4 stelle sono un po' troppe.
3 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Julie, Paris

Reisde met een groep
Negatief: Netheid
Ne correspond pas du tout à un 5 etoiles mais plutot à un 3 étoiles
3 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Miss

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect room with lovely view from balcony
Room was so lovely, perfect for what we needed. Loved the separate shower and the lay out of the room. Room cleaned every day and sheets changed. Pool area was lovely, sun beds were great. The service from the staff was a bit hit and miss, at first we wasn’t given the right room card and walked in to someone else’s room which wasn’t great, I wouldn’t advise using the lift as we got stuck in there having pressed floor 1 instead of 2. There was a creepy member of staff who asked for my instagram when I went down for some coffee, I felt that was unprofessional. Quiet location, good service at the bar. Food was very hit & miss but I didn’t eat there very much and I didn’t rate the food overall anywhere. I would def recommend staying here. Room was perfect!
3 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Tara

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Short 3 night stay
We had a great welcome, staff friendly and helpful. Beds the best ive slept in, food average. We was the only british in the hotel but did not bother us.
3 nachten verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Søren

Reisde met familie
Negatief: Netheid
Plads til forbedring
Forventningerne til et 5 stjernet ophold blev slet ikke indfriet - rengøring mangelfuld, skuffende mad oplevelse - det er helt i orden at en buffet er væsentlig begrænset i udvalg, hvis blot kvaliteten er i top. Ikke børnevenligt udvalg. Samlet oplevelse skuffende fordi forventningerne til kvaliteten var sat for højt i forhold til beskrivelsen. 3 stjerner og middelmådigt så havde det kunne leve op til forventningerne
7 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Malik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zante
Bonne vacances
7 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Konstantin GM op 19 sep 2018
Merci beaucoup pour votre commentaire!

6/10 – Redelijk

Joe, England

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Not worth the money, staff were kinda rude not all but some, and the shower didn’t really work well, and no blankets on the bed at all.
6 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Konstantin GM op 17 aug 2018
We would like to thank you for taking the time to write your review. We do apologize that your visit to Selyria Resort fell even slightly short of your expectations We hope that we can alter your perspective, with another visit to our property to give us the chance to turn your experience around. It would be my pleasure to personally welcome you back to our property.