Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 91 van 411 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
91
Gastenscore: 8 - Goed. 193 van 411 beoordelingen" "
8 - Goed
193
Gastenscore: 6 - Redelijk. 79 van 411 beoordelingen" "
6 - Redelijk
79
Gastenscore: 4 - Matig. 32 van 411 beoordelingen" "
4 - Matig
32
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 411 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
16
7,6/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Ries
Reisde met partner
21 apr 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede centrale ligging, personeel vriendelijk en correct, ontbijt en diner prima. Veel trapjes, drempels en opstapjes en losse en ongelijke tegels en bestrating. Hier alsmede de trapbekleding is nogal wat onderhoud nodig. Het doet helaas afbreuk aan de totale beleving in zo'n statig oud gebouw met dito chique naam.
Ries
4 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Marijn
25 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Marijn
2 nachten verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Rene
Reisde met partner
1 jan 2024
Historische gebouw, in het centrum. Goed ontbijt, aardig personeel. Mooie suite en mooie badkamer met een zeer grote jacuzzibad.
Rene
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Angelina - Team Schimmelpenninck Huys op 10 jan 2024
Beste Rene,Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij om te horen dat u het ontbijt, het personeel, de suite en de badkamer op prijs stelde. We hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen!
2/10 – Ontzettend slecht
Arnold
Reisde met partner
18 dec 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is een oud en zeer gehorig hotel. De ramen sloten slecht met flinke kieren ,enkel glas en rottende kozijnen.Het geluid van buiten kwam direct de kamerin.Heel de nacht overlast gehad van rumoer op straat. Voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar en dat voor €150 per nacht!!
Arnold
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Angelina, Team Schimmelpenninck Huys op 18 dec 2023
Beste Arnold,Bedankt dat u de tijd en moeite hebt genomen om uw feedback met ons te delen. Het spijt ons zeer om te horen dat u een slechte ervaring in ons Huys hebt gehad. We bieden onze welgemeende excuses aan voor de punten die u benoemd m.b.t. onderhoud en de geluidsoverlast die u daardoor hebt ervaren. We zullen deze punten meenemen en gepaste maatregelen nemen. Indien we u ergens mee kunnen assisteren, aarzel niet om contact met ons op te nemen.
10/10 – Uitstekend
Ravianne
15 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Ravianne
1 nacht verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
C.J.
19 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service
C.J.
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Eleonoor
10 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Eleonoor
1 nacht verbleven in november 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Marcel
29 okt 2023
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marcel
3 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Rob
25 okt 2023
Rob
2 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
JH
Reisde met partner
22 okt 2023
Voorzieningen en ligging t.o.v. centrum en museum zijn prima.
De schoonmaak kan beter; de vloer van onze kamer was niet gestofzuigd, er lag gruis op verschillende plaatsen.
Ook op de trappen was het stoffig.
De tafels bij het ontbijt waren beide ochtenden plakkerig. Zelfs zo, dat een kop koffie met 2 handen moest worden opgepakt.
Personeel en verblijf prima; schoonmaak kan echt beter
JH
2 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
jantiena
21 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stond voor de ingang je bent er las later dat het in de steigers stond, maar daar had je geen last van. Kamer alleen iets lastiger te vinden qua benummering . Je vindt het wel.Kamer groot genoeg met mooie badkamer wc bad en douche. Rustig gelegen achterkant hotel. Mooie locatie.
jantiena
2 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Agnes en Jan
Reisde met een groep
21 okt 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Geweldige accommodatie! Vergane glorie en daarmee een uitstekend decor voor een film.
De koperen waren doorgepoetst zodat de koperlaag eraf is.
Prachtige vormen. Een beetje vies zoals een bijna verstopte wasbak met haren in de afsluiter.
Overal wat te doen en een heerlijk copieus ontbijt.
Agnes en Jan
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Angelina, Team Schimmelpenninck Huys op 1 nov 2023
Beste Agnes en Jan,We waarderen uw feedback. We zijn blij om te horen dat u een aangenaam verblijf hebt ervaren in ons Huys en dat u de authentieke sfeer van ons historische pand kunt waarderen. Aan de andere kant betreuren we het te horen dat u enkele hygiënische kwesties in de badkamer heeft opgemerkt. Dit is zeker niet de norm die we nastreven en we bieden onze welgemeende excuses voor het ongemak die u hebt ervaren. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een nog betere ervaring.
8/10 – Goed
koos
1 okt 2023
koos
1 nacht verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
Ineke
Reisde met een groep
26 sep 2023
Positief: Netheid, voorzieningen
De ligging is mooi midden in het centrum, maar dat hield ook in dat er de hele nacht lawaai was van het nachtleven in Groningen. Het gebouw stond in de steigers, maar ook binnen is het aan renovatie toe. Vlekken op de vloerbedekking, kapotte tegels in de badkamer en een lekkende douche.
Het ontbijt was goed, de bedden lagen lekker en het was schoon.
Ineke
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
AnnaMarie
Reisde met een groep
28 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely, clean,cosy room
Good breakfast
Very friendly people
AnnaMarie
1 nacht verbleven in augustus 2023
6/10 – Redelijk
maria
Reisde met een groep
20 aug 2023
Positief: Personeel en service
kamer niet in overeenstemming met het bedrag, ontbijt prima, personeel vriendelijk , dicht bij het centrum .
maria
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Robert
Reisde met partner
17 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice facilities, great atmosphere, and personnel.
Superb location.
The only drawback is for those people with some mobility limitations, due to multiple steps/stairs to be overcome.
Robert
1 nacht verbleven in juli 2023
4/10 – Matig
Dick
Zakenreiziger
30 jun 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik moest van kamer wisselen vanwege slecht onderhoud. De nieuwe kamer lag vervolgens boven een straat in het uitgaansgebied. De hele nacht erg
gehorig.
Dick
1 nacht verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Peter
Reisde met partner
7 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sfeervol charme hotel, nette kamer, vriendelijk personeel en een uitstekend ontbijt.
Peter
2 nachten verbleven in juni 2023
6/10 – Redelijk
Hetty
26 apr 2023
Hetty
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Nelly
Reisde met een groep
20 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De service was prima, gemoedelijk ok ontbijt. Vebetering, het doucheputje lopt te langzaam door voor de grote hoeveelheid water dat uit de douchekp komt, gevolg, over stroming in de douche
Nelly
2 nachten verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
Emile
3 jan 2023
Emile
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
27 sep 2022
Positief: Personeel en service
Het personeel was heel vriendelijk. Het bed was schoon, maar helaas de badkamer niet: een heleboel haren op de vloer van de vorige gast. De kamer voor één persoon had geen afscheiding tussen badkamer en slaapkamer, dus de slaapkamer werd na het douchen erg vochtig. Het raam openzetten hielp gelukkig. Ik heb eerder in dit hotel verbleven in een grotere kamer, welke dit probleem niet had. Het hotel heeft een authentieke sfeer en een verblijf in een tweepersoons kamer is aan te bevelen. De eenpersoonskamer waar ik verbleef is zijn prijs niet waard.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2022
4/10 – Matig
Ibad
Zakenreiziger
7 sep 2022
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Parkeren bij het hotel was een drama, maar locatie was top.
Ibad
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Emile Otte op 8 sep 2022
Beste Ibad,Dank u wel voor uw reactie en uw verblijf bij ons. Tot mijn spijt lees ik dat u niet blij was met het parkeren bij het hotel. Wij hebben een parkeer garage tot onze beschikking op ongeveer 30 meter van onze voordeur. De ingang van de parkeergarage is het laatste punt waar je met auto mag komen en dus beste oplossing om de auto neer te zetten. de Publieke parkeerplaatsen zijn inderdaad wat verder weg (200-250 meter), ivm onze locatie in de binnenstad.
4/10 – Matig
Edwin
Reisde met een groep
26 jun 2022
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Inchecken: personeelstekort in de horeca wordt hier schrijnend duidelijk. Wat zien die meiden er onprofessioneel uit. En wat een arrogantie. Klanten met een klacht herhaaldelijk in de reden vallen......
Hotel: ook hier wordt het personeelstekort duidelijk. Wat een vreselijk vies hotel! Werkelijk OVERAL stof en ragen. Bah.
Value for money?: ver te zoeken.
Groningen?: heerlijke stad
Edwin
1 nacht verbleven in juni 2022
4/10 – Matig
Hans
8 jun 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ik ga er niet een tweede keer naar toe
Extreem klein kamertje met sleets meubilair voor een hoog tarief
Hans
1 nacht verbleven in mei 2022
6/10 – Redelijk
Robertus
Reisde met partner
9 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Goed;locatie, karakteristiek pand en kamers. Minder goed faciliteiten; bar, restaurant op zondag middag/avond niets te beleven, zeer beperkt menu. Ontbijt erg basic
Robertus
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
Jip de
Reisde met een groep
8 okt 2021
Bijzondere locatie, aardig bij de receptie, goed eten en aardige bediening.
Jip de
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Team Schimmelpenninckhuys op 10 okt 2021
Hartelijk dank voor uw positieve feedback en graag tot een volgende keer!
Met gasvrije groet,
8/10 – Goed
Aise
3 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aise
1 nacht verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Judith
Reisde met familie
25 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prachtig pand maar wel achterstallig onderhoud in de badkamer en oude meubels in de kamers. Het derde bed had een te kleine matras voor de maat van het bed.
Parkeren bij het hotel was tijdelijk niet mogelijk vanwege wegopbrekingen vandaar dat we in een garage moesten staan waarvan de extra kosten 47 euro bedroegen voor 2 nachtjes.
Het personeel was erg vriendelijk en het ontbijt prima met heerlijk versgebakken brood (jes)
Judith
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Team Schimmelpenninck Huys op 2 sep 2021
Thank you for your feedback!
8/10 – Goed
Fopke
24 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fopke
1 nacht verbleven in augustus 2021
4/10 – Matig
Paul
20 aug 2021
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Paul
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Team Schimmelpenninck Huys op 2 sep 2021
Thank you for your feedback!
8/10 – Goed
Esmee de
17 aug 2021
Esmee de
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Arianne
12 aug 2021
Arianne
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima. Goede locatie en bijzondere kamer met 2 verdiepingen. Mooie douche.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Team Schimmelpenninck Huys op 12 aug 2021
Hartelijk dank voor uw feedback en graag tot een volgende keer.
Reactie van Team Schimmelpenninck Huys op 6 jul 2021
Hartelijk dank voor uw feedback
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
15 apr 2021
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Authentiek hotel
Het hotel heeft een unieke authentieke sfeer wat je niet snel meer vindt dezer dagen, de kamers hebben wel her en der wat gebreken en het meubilair/sanitair is aan vervanging toe. Personeel is erg behulpzaam en vriendelijk.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van Team Schimmelpenninck Huys op 15 apr 2021
Beste Gast,
Hartelijk dank voor uw feedback! Wij kijken er naar uit om u nog eens te mogen verwelkomen in ons Huys!
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel, lovely staff, good location
We had a lovely stay. Our suite was beautiful, spacious and well decorated. The jacuzzi that fit two people was our favorite. There was a table in the suite, which was perfect for our dinners and breakfasts as public eating spaces were closed due to covid. The food was delicious and the staff was lovely. Highly recommend
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2021
Reactie van Team Schimmelpenninck Huys op 16 mrt 2021
Dear guest,
Thank you for your feedback!
Kind regards,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2021
Reactie van Team Schimmelpenninck Huys op 16 mrt 2021
Dear guest,
Thank you for your feedback!
Kind regards,
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Team Schimmelpenninck Huys op 3 nov 2020
Thank you for your review!
Kind regards,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
28 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
We hadden een mooie kamer en een heerlijk bad. In deze tijd vonden we het wel opmerkelijk dat het ontbijt in buffetvorm werd geserveerd waar men in een heel kleine ruimte een bordje vult en iedereen alles aan kan raken. Er was desinfecteermiddel op een klein tafeltje bij binnenkomst maar dat zou wat ons betreft veel duidelijker mogen en ook gecontroleerd mogen worden. De ruimte om te eten was overigens netjes ingedeeld.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Team Schimmelpenninckhuys op 29 sep 2020
Hartelijk dank voor uw feedback en aandachtspunten!
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 sep 2020
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Team Schimmelpenninck Huys op 15 sep 2020
Hartelijk dank voor uw review!
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
1 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
schoon, vriendelijk personeel, en heerlijk bed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 aug 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Team Schimmelpenninck Huys op 26 aug 2020
Thank you for your review!
10/10 – Uitstekend
Michiel, Amersfoort
Reisde met partner
31 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lekker centraal gelegen en P-garage op 5 minuten lopen. Ruime kamer en een uitstekend ontbijtbuffet
Michiel
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Team Schimmelpenninck Huys op 3 aug 2020
Dank voor uw feedback en graag tot een volgende keer.
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
1 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Team Schimmelpenninck Huys op 9 apr 2020
Thank you for your review
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
We had a room for three persons. There was enough space but the one person bed was not a normal bed but a folding bed (stretcher). It doesn’t sleep good.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Team Schimmelpenninck Huys op 19 feb 2020
Dear guest,
Thank you for your feedback! Looking forward to host you again in our Huys!
Kind regards,
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met huisdieren, Reisde met partner
25 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ideale lokatie, prettige sfeer in het hotel en kamer was heerlijk en schoon. Zeer vriendelijk personeel plus huishoudpersoneel. Ook telefonisch erg behulpzaam. Denken met je mee en hebben leuke suggesties om de stad te verkennen. Fijn dat de hond mee kon!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Team Schimmelpenninck Huys op 28 jan 2020
Geachte gast,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback en complimenten!
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
23 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik werd verzocht naar een andere kamer te gaan i.v.m. technische problemen; dat is natuurlijk jammer, maar de vervangende kamer viel goed in de smaak.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Team Schimmelpenninck Huys op 28 jan 2020
Geachte gast,
Dank voor uw feedback en fijn om te horen dat uw kamer u is bevallen!
6/10 – Redelijk
stefan
6 jan 2020
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
kamer (suite) aan de voorzijde, gehorig, beschimmelde vitrage, bubbelbad werkt niet
stefan
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Team Schimmelpenninck Huys op 28 jan 2020
Beste Stefan,
Dank voor uw feedback en gegeven aandachtspunten!