Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen van Hotel Nord

4 out of 5
Hotel Nord
Via Primo Maggio, 3, Guardamiglio, LO

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 175 van 301 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 103 van 301 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 15 van 301 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 301 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 301 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Pieter

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede locatie voor doorreis
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Resident Manager Hotel Nord op 16 okt 2023
Dear Guest, thanks for your kind stay and review. We look forward to welcoming you again. Kind regards.

10/10 – Uitstekend

Dominique

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het eten was er zeer lekker.Alleen spijtig dat de eetzaal er meet als een refter uitziet. Geen enkele plant te bespeuren en niks om het een gezellige omgeving te maken.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Resident Manager Hotel Nord op 9 sep 2023
Dear Guest, many thanks for you stay and for the kind review. We keep in mind your suggestions. We look forward to welcoming you again. Kind regards. Front Office Team

10/10 – Uitstekend

Gianni

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij gebruiken dit hotel voor de doorreis naar zuid Italië goede bedden, perfecte kamers goede parkeerplaats (tegen vergoeding) heerlijk gegeten en voor Italiaanse begrippen heerlijk compleet ontbijt.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van LUCA ROSSETTI - Resident Manager Hotel Nord op 19 sep 2022
Dear Guest, many thanks for your kind and lovely feedback. We look forward to welcoming you again for your next holiday in Italy.All the best.

10/10 – Uitstekend

Adri van

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Begane grond met de auto voor de deur
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Luca Rossetti - Resident Manager Hotel Nord op 14 okt 2021
Dear Guest, I would like to thank you for choosing Hotel Nord. I’m glad to inform you that I pay a lot of attention to every comments of our guests, as I wish to improve our standards day by day and to provide a service up to all expectations. Many thanks for the score and we are happy that you appreciated our hospitality and services. I hope to welcome you again in our Hotel. Looking forward to welcoming you again, many thanks for your review. Kind regards.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima doorreis hotel
Geweldig hotel voor doorreis verder Italië in. Direct bij de afslag.
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Luca Rossetti - Resident Manager Hotel Nord op 4 jul 2021
Dear Guest, many thanks for your good review! We look forward to welcoming you again - Enjoy your holiday in Italy. Kind regards.

8/10 – Goed

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor onderweg. Ligt op industrieterrein, wel goed afgeschermd eigen terrein.
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel groot bed met zeer goede matras. Zeer ruime douche
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer vriendelijk onthaal. Lekker ontbijt. Goed bed. Badkamer heel proper.
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie voor doorreis is perfect super schoon en auto staat beschermd heerlijk restaurant aardig personeel wat wil je nog meer.
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed
Goed hotel, zeker voor de prijs. Personeel wat stug en het hotel ligt buiten het stadje op een industrieterrein.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van L. ROSSETTI - RESIDENT MANAGER HOTEL NORD op 17 jun 2019
Dear Guest, many thanks for the score about your review. We look forward to welcome you again, thanks in advance. Kind regards.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
zeer vriendelijk personeel, zeer goede service, schone kamer, mooie badkamer, dicht bij de snelweg
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van L. ROSSETTI - RESIDENT MANAGER HOTEL NORD op 7 mei 2019
Dear guest, many thanks for your great review. Looking forward to welcoming you again in Hotel Nord, thank you for your stay. Kind regards.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk
Perfect hotel. Wij waren op doorreis naar de Marken. Ideaal.
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Resident manager - Hotel Nord op 5 aug 2018
Dear Guest, thank you for choosing our hotel during your stay in Guardamiglio and for the reviews. I’m glad to inform you we pay a lot of attention to every comments of our guests, as we wish to improve our standards day by day and to provide a service up to all expectations. Looking forward to welcome you again, thank you very much for the stay. Best wishes.

8/10 – Goed

Maureen, Lovendegem, Belgium

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel for passing through on the holiday trip
Rooms are quite OK also last minute booking is possible. Staff is looking for solutions on your demand. Menu's for diner could be improved. Breackfast is excellent
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van L. ROSSETTI - RESIDENT MANAGER HOTEL NORD op 1 aug 2018
Dear Guest, thank you for choosing our hotel during your stay in Guardamiglio and for the reviews. I’m glad to inform you we pay a lot of attention to every comments of our guests, as we wish to improve our standards day by day and to provide a service up to all expectations. I acknowledge your indication about the Restaurant menu and with the cooperation of our restaurant Manager we try improve or modify some dishes. Looking forward to welcoming you again, thank you very much for your review and your stay. Best wishes.

10/10 – Uitstekend

Agnes, Leuven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch hotel.
Een rustige buurt, discreet. We hebben in dit hotel al meermaals overnacht tijdens onze reis naar Italië. Het personeel is zeer vriendelijk en het is een zeer gevarieerd ontbijtbuffet. De kamers zijn groot: een zeer groot bed met fantastische matrassen (ik ben een rugpatiënt) . Ook een ruime badkamer. Kortom een tophotel!!!!!
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van L. ROSSETTI - RESIDENT MANAGER HOTEL NORD op 24 jul 2018
Dear Guest, Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and we appreciate your review! Looking forward to welcoming again in Hotel Nord, thank you very much for the stay. Kind regards.

10/10 – Uitstekend

Agnes, Leuven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel goed hotel, ruime kamers en heel goede matrassen!! Vriendelijk personeel: van de balie tot de kamermeisjes. Zeer uitgebreid ontbijt.
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van L. ROSSETTI - RESIDENT MANAGER HOTEL NORD op 19 jun 2018
Dear Guest, thank you for choosing our hotel during your stay in Guardamiglio. I’m glad to inform you we pay a lot of attention to every comments of our guests, as we wish to improve our standards day by day and to provide a service up to all expectations. We thank you for your kind review. Looking forward to welcome you again, thank you very much for your stay. Best wishes.

10/10 – Uitstekend

Hugo, Horebeke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
EXCELLENT
Prachtig Hotel met ruime gratis parking mogelijkheden. De kamer is zeer ruim met een prachtige badkamer. Elke keer we langs hier komen overnachten we in dit hotel.
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van Resident manager - Hotel Nord op 8 jun 2018
Dear guest, thank you for choosing our hotel during your stay in Guardamiglio and for the reviews. I’m glad to inform you we pay a lot of attention to every comments of our guests, as we wish to improve our standards day by day and to provide a service up to all expectations. I'm very happy that you enjoy the stay every time in our Hotel. Looking forward to welcoming you again, thank you very much for your review and your stay. Best wishes.

10/10 – Uitstekend

Verginia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijke plek , Motel Nord.
Een motel waar je van buiten niet ziet hoe goed het er van binnen is. King size bedden. Ruime kamers en een geweldig uitgebreid ontbijt waarbij voldoende aandacht is voor glutenbrije producten. Op doorreis naar de rest van Italië een ideale locatie met op 10 minuten afstand een groot winkelcentrum in Piacenza.
1 nacht verbleven in augustus 2017
Dear Guest, I would like to thank you for choosing Hotel Nord and for your kind review. I’m glad to inform you that I pay a lot of attention to every comments of our guests, as I wish to improve our standards day by day and to provide a service up to all expectations. I hope still to have the opportunity to welcome you in our Hotel for next time. Thank you very much for your stay. Kind regards.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
PRIMA HOTEL DICHT BIJ DE E35
DIT HOTEL IS UITSTEKEND GESCHIKT VOOR EEN OVERNACHTING OP DOORREIS. DE DIRECTE OMGEVING VAN HET HOTEL HEEFT WEINIG TE BIEDEN. HET HOTEL BIEDT ZEER RUIME PARKEERFACILITEITEN.
Reactie van Luca op 16 jun 2017
Dear Guest, I would like to thank you for choosing Hotel Nord. I’m glad to inform you that I pay a lot of attention to every comments of our guests, as I wish to improve our standards day by day and to provide a service up to all expectations. I hope still to have the opportunity to welcome you in our Hotel for next time. Thank you very much for your stay. Kind regards.

8/10 – Goed

Alexander

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zeer geschikt voor 1 overnachting
Een ruime kamer met een zeer groot bed. Daarbij ook een zeer ruime badkamer. Bij aankomst konden we onze kamer kosteloos omboeken van een kamer op de 1e verdieping naar een kamer op begane grond met carport (kamerprijs EUR 89!). De locatie is vlakbij de snelweg en daardoor heel goed bereikbaar. De omgeving is wat kaal maar voor een overnachtingshotel is dat niet erg.

10/10 – Uitstekend

Jacobo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Resident Manager Hotel Nord op 12 dec 2023
Dear Guest, thank you for your kind stay and for your good feedback. We have pleasure that you enjoyed the stay in our hotel. We look forward to welcoming you again. Best wishes. Front Office Team

10/10 – Uitstekend

Gian luigi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Resident Manager Hotel Nord op 22 nov 2023
Gentile Ospite, ringraziamo per il cortese feedback e siamo lieti che abbia gradito i nostri servizi. Augurandoci di ospitarla quanto prima, salutiamo cordialmente.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Resident Manager Hotel Nord op 5 nov 2023
Dear Guest, many thanks for your kind feedback. We look forward to welcoming you again. All the best from Hotel Nord staff

10/10 – Uitstekend

Gyewan

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Resident Manager Hotel Nord op 27 sep 2023
Dear Guest, many thanks for your stay and for the review. We look forward to welcoming you again. Kind regards from all the staff of Hotel Nord

10/10 – Uitstekend

Claude GEMMA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A recommander
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Resident Manager Hotel Nord op 4 sep 2023
Chère Client,c'est toujours un plaisir de vous accueillir et merci beaucoup pour les compliments et qui nous aident à améliorer notre travail chaque jour.Nous vous attendons pour le prochaine séjour.Cordialement.

8/10 – Goed

Berger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Resident Manager Hotel Nord op 28 aug 2023
Vielen Dank, dass Sie sich fuer einen Aufenthalt bei uns entschieden haben. Wir danken Ihnen fuer Ihr Feedaback.

10/10 – Uitstekend

Michaela

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Resident Manager Hotel Nord op 21 aug 2023
Dear Guest, many thanks for your stay and for your good feedback. We look forward to welcoming you again for next trip in Italy. Kind regards.

10/10 – Uitstekend

armando

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Resident Manager Hotel Nord op 18 aug 2023
Gentile Ospite, ringraziamo per il suo soggiorno e per il voto espresso nei nostri confronti. Ci auguriamo di rivederla nuovamente. Cordialità.

10/10 – Uitstekend

Irina

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was above our expectations. At the time we checked in, very pleasant gentleman greeted us and went above and beyond to provide us with information and to accommodate us with best option for our big family with small children. Next morning - a lady at the front desk, was a little bit unwelcoming. We requested an iron and ironing board and it took several attempts and 1.5h later we got it. Then at the check out time, same lady was giving us a hard time about one of the card keys that my daughter accidentally left in the room. Front desk lady repeatedly mentioned that it would be better if we had returned the key. Several apologies from us didn’t release the situation..which at the end gave us impression that she cared about the plastic card more than the customer.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Resident Manager Hotel Nord op 24 jul 2023
Dear Guest, Thank you for your kind review.I’m glad to inform you I pay a lot of attention to every comments of our guests, as I wish to improve our standards day by day and to provide a service up to all expectations.I apologize for the not good attitude from our receptionist during your check-out. I spend many time in order to set a quality to our services, but sometime in not enough and I'm sorry for that. I will try to improve the service. Hoping in your understanding and welcome you again, I thank you for your stay. Kind regards.

10/10 – Uitstekend

Daniele

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van LUCA ROSSETTI - Resident Manager Hotel Nord op 23 jul 2023
Gentile Ospite, siamo molto lieti di ricevere il gradito punteggio e altrettanto lieti di essere riusciti a soddisfare le sue aspettative. Ci auguriamo di rivederla presto. Un cordialissimo saluto.

10/10 – Uitstekend

Clément

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van LUCA ROSSETTI - Resident Manager Hotel Nord op 11 jul 2023
Cher Monsieur Clément, Je vous remercie d'avoir choisi notre hôtel pendant votre séjour en Italie. J'espère avoir encore l'occasion de vous accueillir dans notre hôtel pour la prochaine fois. Merci beaucoup pour vos commentaires.Cordialement.

8/10 – Goed

Yves

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel propre et calme bon petit dejeuner
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Resident Manager Hotel Nord op 11 jul 2023
Cher Client, merci beaucoup pour les compliments et qui nous aident à améliorer notre travail chaque jour.Nous vous attendons pour le prochaine séjour.Cordialement.

8/10 – Goed

Benjamin

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Resident Manager Hotel Nord op 11 jul 2023
Dear Mr. Benjamin,many thanks for your stay and for the score.we look forward to welcoming again. Kind regards.

6/10 – Redelijk

Michele

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hotel pulito e confortevole. Peccato che non era chiaro fosse un motel....
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Resident Manager Hotel Nord op 9 jun 2023
Gentile Ospite, ringraziamo per il suo soggiorno e per il giudizio espresso nei nostri confronti. La struttura è classificata come tale hotel/motel in quanto è a ridosso di due importanti vie di comunicazione quali Strada Statale: SS9 e autostrada del Sole: A1. La struttura fornisce principalmente servizi hôtellerie come prima colazione e ristorazione interna come avrà potuto constatare di persona. La nostra clientela è infatti principalmente business. Grati per il suo contributo, porgiamo un cordiale saluto.

10/10 – Uitstekend

Pietro

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van LUCA ROSSETTI - Resident Manager Hotel Nord op 11 jul 2023
Gentile Ospite, siamo lieti del punteggio espresso per il suo soggiorno.Siamo grati di essere stati all'altezza delle sue aspettative e che abbia apprezzato la nostra accoglienza. Ci auguriamo di rivederla presto. Cordialmente.

8/10 – Goed

Martin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Resident Manager Hotel Nord op 8 jun 2023
Dear Guest, many thanks for you stay and for the review. we look forward the welcoming you again. Kind regards.

10/10 – Uitstekend

Rhys

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Another business trip.
Always a good stay at Nord. Super convenient for the factory opposite.
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van LUCA ROSSETTI - Resident Manager Hotel Nord op 11 mei 2023
Dear Guest, many thanks for your great feedback. Looking forward to welcoming you next trip, thank you from the Staff of Hotel Nord. Kind regards.

2/10 – Ontzettend slecht

Harmeet Singh

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Resident Manager Hotel Nord op 19 apr 2023
Dear Guest, We are very sorry that we did not live up to your expectations about the services that were not satisfying during your stay. We spend many time in order to set a quality to our services, but sometime in not enough and we are sorry for that. We will try to improve the service. I’m very sorry that you decide do not choose our hotel for next occasion, anyway many thanks for your review.

10/10 – Uitstekend

FABRIZIO

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is the second hotel I use of the company. Both times very clean, good restaurant and easy parking.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van LUCA ROSSETTI - Resident Manager Hotel Nord op 10 feb 2023
Dear Guest, many thanks for your kind and lovely feedback. We look forward to welcoming you again for your next trip in our area. Kind regards.

10/10 – Uitstekend

Pavel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van LUCA ROSSETTI - Resident Manager Hotel Nord op 8 feb 2023
Dear Guest, may I thank you for choosing our hotel during your stay in Guardamiglio. I’m glad to inform you I pay a lot of attention to every comments of our guests, as I wish to improve our standards day by day and to provide a service up to all expectations. Many thanks for your review. I hope to still have the opportunity to welcome you again in our Hotel for next time. Kind regards.

10/10 – Uitstekend

Fabiana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personale molto gentile. Colazione ricca. Hotel pulitissimo
Reactie van Resident Manager Hotel Nord op 1 jan 2023
Gentile Cliente, ringraziamo innanzitutto per il gradito soggiorno e siamo lieti di constatate che abbia gradito la nostra ospitalità. Ci auguriamo di accoglierla nuovamente e grazie ancora per il positivo feedback. Cordialmente.

10/10 – Uitstekend

Carlo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottima struttura, camera spaziosa e comoda, bagno eccellente con 2 docce!
Reactie van Resident Manager Hotel Nord op 31 dec 2022
Gentile Cliente, siamo molto lieti di essere riusciti ad essere all'altezza delle sue aspettative e per il gradito giudizio positivo.Ci auguriamo di riaverla presto nostro ospite. Cordialmente.

10/10 – Uitstekend

Francesco, firenze

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Resident Manager Hotel Nord op 22 nov 2023
Gentile Ospite, ringraziamo per il cortese feedback e siamo lieti che abbia gradfito i nostri servizi. Augurandoci di ospitarla quanto prima, salutiamo cordialmente.

10/10 – Uitstekend

Mathis

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Resident Manager Hotel Nord op 22 dec 2022
Dear Mr. Mathis,many thanks for your kind and lovely feedback. We look forward to welcoming you again for your next trip in our area.All the best.

10/10 – Uitstekend

simon

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were excellent. We had a disabled person in our party so we were given a complementary parking spot under cover to enable us to get her in and out of our vehicle out of the rain. I can’t recommend the hotel enough.
Reactie van LUCA ROSSETTI - Resident Manager Hotel Nord op 14 dec 2022
Dear Guest, many thanks for your kind and lovely feedback. We look forward to welcoming you again for your next trip.Best wishes.

8/10 – Goed

Fabio

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Struttura ok
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Resident Manager Hotel Nord op 12 dec 2022
Gentile Cliente, ringrazio per il suo soggiorno e per il giudizio espresso per i nostri servizi. Augurandoci di riaverla presto nostro ospite, salutiamo cordialmente.

8/10 – Goed

Davide

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottima colazione personale gentilissimo
Reactie van Resident Manager Hotel Nord op 18 nov 2022
Gentile Cliente, ringraziamo per il giudizio espresso nei nostri confronti e siamo lieti che abbia apprezzato la nostra ospitalità . Ci auguriamo di rivederla presto. Cordialità

8/10 – Goed

patrick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sejour parfait
2 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van LUCA ROSSETTI - Resident Manager Hotel Nord op 27 okt 2022
Chèr Client,merci beaucoup pour les compliments et qui nous aident à améliorer notre travail chaque jour.Nous vous attendons pour le prochaine séjour.Cordialement.