Radisson Hotel Sector 29 Gurugram

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met 2 restaurants, op loopafstand van Leisure Valley

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Radisson Hotel Sector 29 Gurugram

Lobby
2 restaurants, serveren ontbijt
Interieur
Exterieur
Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, een laptopwerkplek

Beoordelingen

8,0 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Roomservice
  • Fitnessruimte
  • Ontbijt beschikbaar
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
De huidige prijs is € 59
inclusief belastingen en toeslagen
17 okt - 18 okt

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Superior kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Regendouchekop
Een haardroger
Badjassen
Privébadkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed OF 2 eenpersoonsbedden

Executive kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Regendouchekop
Een haardroger
Badjassen
Privébadkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Premium kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Regendouchekop
Een haardroger
Badjassen
Privébadkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Radisson Hotel Sector 29 Gurugram is gelegen in de wijk Sector 29 in Gurgaon. De accommodatie heeft een gunstige ligging vlak bij de luchthaven en vlak bij een metrostation. Qutub Complex is een bekende bezienswaardigheid en wie even lekker wil gaan winkelen, kan zich bij Ambience Mall en DLF Promenade Vasant Kunj prima vermaken. Ook een bezoek aan Leisure Valley en DLF CyberCity is sterk aanbevolen.
Kaart
Plot No 360-362 ; Sector 29, Gurugram, Delhi N.C.R, 122001

In de buurt

  • Leisure Valley - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Fortis Memorial Research Institute - 18 min. lopen - 1.5 km
  • DLF CyberCity - 5 min. rijden - 4.3 km
  • Medanta - 5 min. rijden - 5.7 km
  • Artemis Hospital Gurgaon - 7 min. rijden - 5.0 km

Lokaal vervoer

  • DLF Phase 1 Station - 7 min. rijden
  • Station IFFCO Chowk - 14 min. lopen
  • Indira Gandhi International Airport (DEL) - 29 min. rijden

Restaurants

  • ‪Haldiram - ‬5 min. lopen
  • ‪Downtown - ‬7 min. lopen
  • ‪21 Gun Salute - ‬7 min. lopen
  • ‪McDonald's - ‬7 min. lopen
  • ‪Bikanervala - ‬6 min. lopen

Over deze accommodatie

Radisson Hotel Sector 29 Gurugram

Hotel in de buurt van Medanta
Radisson Hotel Sector 29 Gurugram bevindt zich in de buurt van Leisure Valley en DLF CyberCity en biedt extraatjes zoals een koffiebar/café, een tuin en een speeltuin. Ga beslist een hapje eten bij een van de twee plaatselijke restaurants. Ze serveren er ontbijt, lunch en diner. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals stomerij-/wasservices en een bar en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een bankethal
  • Gratis kranten, een 24-uurs receptie en een bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Radisson Hotel Sector 29 Gurugram beschikken over gemakken zoals 24-uurs roomservice en laptopwerkplekken en bieden daarnaast voordelen zoals airconditioning en badjassen.
Overige voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met regendouches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies met satellietzenders
  • (kleding)kasten, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis onoverdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis onoverdekt valetparkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.30 uur: INR 942 voor volwassenen en INR 471 voor kinderen
  • 2 restaurants
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Restaurants ter plaatse

  • Circle-The Global Cuisine
  • Crave - The Bar

Dingen om te doen

  • Fitnesscentrum
  • Speeltuin
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Speeltuin
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijke spa
  • Trapleuningen
  • Visuele alarmen in de gangen

Meer

  • Balzaal
  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Badjassen
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Lcd-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 72 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Bij het inchecken dienen gasten een bewijs van volledige Covid-19-vaccinatie te laten zien
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Servicetoeslag: 5.27 procent

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. INR 942 voor volwassenen en ca. INR 471 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 1800 per voertuig (passagierscapaciteit: 4)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Safety Protocol (Radisson) volgt.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Country Carlson Gurgaon Sector 29
Country Inn Carlson Gurgaon Sector 29
Country Inn Suites By Carlson Gurgaon Sector 29
Country Inn Radisson Gurugram Sector 29
Country Radisson Gurugram Sector 29
Radisson Gurugram Sector 29
Radisson Sector 29 Gurugram
Radisson Hotel Sector 29 Gurugram Hotel
Radisson Hotel Sector 29 Gurugram Gurugram
Radisson Hotel Sector 29 Gurugram Hotel Gurugram
Country Inn Suites by Radisson Gurugram Sector 29

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Radisson Hotel Sector 29 Gurugram?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Radisson Hotel Sector 29 Gurugram?

Vandaag, 11 okt. 2025, kost een verblijf bij Radisson Hotel Sector 29 Gurugram van één nacht voor twee volwassenen op 17 okt. 2025 min. € 56,29, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij Radisson Hotel Sector 29 Gurugram te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij Radisson Hotel Sector 29 Gurugram?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Radisson Hotel Sector 29 Gurugram uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Radisson Hotel Sector 29 Gurugram een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 1800 per voertuig.

Waar ligt Radisson Hotel Sector 29 Gurugram?

Dit hotel ligt in Sector 29, op 0,2 km van Leisure Valley en binnen 5 km afstand van Medanta en DLF CyberCity. Ook Ambience Mall en Qutub Complex liggen binnen 20 km afstand. Station IFFCO Chowk ligt op 14 minuten lopen en naar Millennium City Centre Station is het 17 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Radisson Hotel Sector 29 Gurugram

8,0

Zeer goed

8,8

Netheid

7,8

Locatie

8,4

Personeel en service

7,0

Milieuvriendelijkheid

8,4

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 27 van 66 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 22 van 66 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 66 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 66 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 66 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Barbara

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

seongwoo

2 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Puneet

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The overall rating is given "terrible" on account of false booking information on Expedia and not due to hotel facilities. When I made this booking, it was shown that breakfast is included in the booking but while making check-in at the hotel, hotel staff is asking to provide details in this regard. I am once again re-iterating that Expedia portal showed that breakfast is included in the booking. Even while checking this hotel on Expedia App, every room option is available with breakfast by default and cost of breakfast is shown as "0" (Zero). Several emails were also sent to grievance officer of Expedia but no response received. In view of above, it is requested to refund expenses made by me on breakfast.

2/10 – Ontzettend slecht

Krishan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The overall rating is given "terrible" on account of false booking information on Expedia and not due to hotel facilities. When I made this booking, it was shown that breakfast is included in the booking but while making check-in at the hotel, hotel staff is asking to provide details in this regard. I am once again re-iterating that Expedia portal showed that breakfast is included in the booking. Even while checking this hotel on Expedia App, every room option is available with breakfast by default and cost of breakfast is shown as "0" (Zero). Several emails were also sent to grievance officer of Expedia but no response received. In view of above, it is requested to refund expenses made by me on breakfast.
1 nacht verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Bhanu

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

4/10 – Matig

Gaurav

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The whole floor was stinking of cigarettes. They gave us the floor even though we had baby with us. It happened for both days of my stay. Even the rooms were not sound proof. I could hear the television from the adjacent room late night. Baby had trouble sleeping because of this. I will not suggest or plan my stay in this hotel again.
2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Pleasant stay

Its a good place to stay . Clean friendly and money’s worth .
4 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Outside restaurants are nearby. Hotel breakfast buffet is good and healthy meal.
2 nachten verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thank you for the good service. Special thanks to chef Gautham, Receptionist Atul kaur and Mahima. I had a good time during my stay. All staff are friendly and respectful.
6 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Christian Michael

4 nachten verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Shoichi

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

YIT MENG

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Overall good

Good service.... Clean room and tasty breakfast
3 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helpful and friendly staff. Nice room. We thought the food was good both for an evening meal and for breakfast. It was somewhat quiet in the evening - we were almost the only ones in the restaurant, perhaps because it was Sunday. Tried going out for a walk, but the area around the hotel is drab and characterless - there's nothing there except a couple of other hotels and a couple of main roads. Well located for getting to the airport. We used Uber for airport transfer to save money.
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
24 hour room service is a joke. Most of the options on the menu aren’t available at all.
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Ojasvi, New York, NY

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They were very hospitable and the room was very clean and comfy.
2 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Thirugnanam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice hotel in heart of the city

Nice hotel located in 20 minutes drive from airport and located in heart of the city. Well maintained and nice staff. Comfortable rooms and with all required amenities for a business traveller. Good breakfast and nice restaurant. Also, there are nearby restaurants including a Japanese restaurant.
4 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Gupta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location, almost in centre . All market nearby . Very old property
2 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

HAN YUAN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

SUBIR

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

PARVEEN, NEW DELHI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

NICE HOTEL NEAR DELHI

BREAKFAST OFFERED WAS GREAT WITH LOT OF VARIETY. DINNER WAS VERY GOOD.MR NARENDER SINGH RAWAT SERVED VERY WELL. OTHER STAFF WAS ALSO VERY GOOD.WE GOT VALUE OF OUR MONEY.WE ARE INTERESTED TO VISIT AGAIN IN NEAR FUTURE WITH OUR KIDS ALSO.GOOD EXPERIENCE.
1 nacht verbleven in mei 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service

Not a pleasant experience staying here

Checked in the hotel late after a long day and so was tired. Ordered for (dinner) room service at around 10:30PM. Did not get any food until 11:45Pm when I called to check the status. The person responded that he forgot to write down the order. At that point I cancelled the order and went to bed after having snacks that I had with me. I got a knock at the door at around 12:30am when I saw someone bring the dinner even thought I cancelled. Another night a few guys next door were noisy and seemed like they were drunk. Called the manager to report the excessive noise and the manager responded that the people next door would soon wrap up their conference. I thought it was strange that the manager was not at all concerned about the comfort of the guests like me and was backing up some unruly guests. One night a hotel staff knocked at the door after midnight and woke me up. When I opened the door he says that he has brought the astray I requested. I did not ask for an astray as I do not smoke.
3 nachten verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

RICARDO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
12 nachten verbleven in augustus 2017