Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Gästehaus Südheide





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 81
inclusief belastingen en toeslagen
21 aug - 22 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, voor 1 persoon laden

Tweepersoonskamer, voor 1 persoon
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Kledingkast of kast
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Kledingkast of kast
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Kledingkast of kast
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Celler Strasse 1, Hambuehren, 29313
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Ontbijttoeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 5.5–11.5 voor volwassenen en ca. EUR 5–5 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 120 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 4)
- Toeslag voor huisdieren: EUR 5 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Toeslag voor vroeg inchecken: EUR 30 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent een officiële sterrenclassificatie toe aan accommodaties in Duitsland. Deze accommodatie is beoordeeld met 3 star Superior en krijgt op deze pagina: 3,5 ster.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Gästehaus Südheide Guesthouse Hambuehren
Gästehaus Südheide Guesthouse
Gästehaus Südheide Hambuehren
Gästehaus Südheide Guesthouse
Gästehaus Südheide Hambuehren
Gästehaus Südheide Guesthouse Hambuehren
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Gästehaus Südheide
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
9,2/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
12 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gemütliche overnachtingsplek
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2018
8/10 – Goed
Frauke
13 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frauke
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Norbert
24 mrt 2023
Norbert
3 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Reiner
Reisde met partner
12 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reiner
1 nacht verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Evelyn
30 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Evelyn
3 nachten verbleven in juni 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
KUEN SOO
Reisde met familie
12 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KUEN SOO
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Hartmut
9 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kaltes Zimmer
Hartmut
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie
13 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
25 apr 2019
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
18 dec 2018
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2018
6/10 – Redelijk
Wiveka
5 dec 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Boende i privatrum inte hotell!
Wiveka
2 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
PAOLO
28 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
PAOLO
2 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Peter
22 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wenn man flexibel ist gut und preiswert
Peter
2 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Niklas
23 sep 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niklas
3 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Julie, montreal Qc
19 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julie
1 nacht verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Simone
16 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr schöne Unterkunft!
Simone
1 nacht verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Eberhard
13 sep 2018
Angenehmer Aufenthalt
Eberhard
2 nachten verbleven in september 2018
10/10 – Uitstekend
Bjarne
14 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bjarne
1 nacht verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Peter
5 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gutes und günstiges Geschäftshotel. Ausnahme WLAN
Peter
2 nachten verbleven in juli 2018