Fotogalerie voor Hotel Les Pyramides





Beoordelingen
5,4 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Klassieke vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Televisie
Verduisterende gordijnen
Regendouchekop
Dagelijkse huishoudservice
Klassieke tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Televisie
Verduisterende gordijnen
Regendouchekop
5 badkamers
Dagelijkse huishoudservice
Kamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een gratis babybed
Televisie
3 slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Regendouchekop
Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Televisie
Verduisterende gordijnen
Regendouchekop
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

45, Avenue Habib Bourguiba, Nabeul, Nabeul, 8000
Over deze accommodatie
Hotel Les Pyramides
Vergelijkbare accommodaties

Hôtel Les Pyramides Club
Hôtel Les Pyramides Club
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
De prijs is € 147
inclusief belastingen en toeslagen
5 okt - 6 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie in rekening gebracht. Er gelden mogelijk uitzonderingen en kortingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.19 per persoon, per nacht voor maximaal 10 nachten. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor babybed: EUR 1.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het seizoensgebonden zwembad is geopend van december tot maart.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Gasten jonger dan 16 jaar oud worden niet tot de spa toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Les Pyramides
Les Pyramides Hotel
Les Pyramides Hotel Nabeul
Les Pyramides Nabeul
Pyramides Hotel Nabeul
Pyramides Hotel
Pyramides Nabeul
Pyramides
Hotel Pyramides Nabeul
Hotel Pyramides
Hotel Les Pyramides Hotel
Hotel Les Pyramides Nabeul
Hotel Les Pyramides Hotel Nabeul
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Les Pyramides
5,4
5,6
Netheid
8,2
Locatie
5,4
Personeel en service
5,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
17 dec 2019
Negatief: Voorzieningen
3 nachten verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
1 jul 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
28 mei 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Sami
13 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sami
2 nachten verbleven in april 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
21 feb 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
22 aug 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Before 20 years it was a nice hotel
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in augustus 2017
10/10 – Uitstekend
KHALID, Algeria
12 nov 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
KHALID
4/10 – Matig
Mounir, Kassel
31 mei 2016
Negatief: Personeel en service
Super Lage, unzumutbares Essen
Mounir
4/10 – Matig
Nadia, Bordeaux
14 apr 2016
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Décevant
Nadia
8/10 – Goed
jean paul, Paris
6 jan 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
charmant
jean paul
2/10 – Ontzettend slecht
Francis, france
3 jun 2014
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Francis
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
22 nov 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
10 sep 2012
Negatief: Netheid, comfort kamer
'Un comfortable experience
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
A. Alami
3 sep 2012
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A. Alami
4/10 – Matig
AB, Canada
29 aug 2012
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Awful customer services
AB
2/10 – Ontzettend slecht
Ousama
16 aug 2012
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer