Mehari Hammamet

5.0-sterrenaccommodatie
Luxe accommodatie met een volledig uitgeruste spa en een 24-uurs receptie

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Mehari Hammamet

Zwembad
Zitruimte lobby
Een Turks bad/hammam, lichaamsbehandelingen, hydrotherapie, body wraps
Buffet
Terras

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • All-inclusive
  • Ontbijt beschikbaar
  • Parkeren inbegrepen
  • Receptie 24/7
  • Spa

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, privébadkamer

9,0 van 10
Fantastisch
(9 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een privébadkamer
  • 32 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Yasmine Hammamet Bp 109, Hammamet, Nabeul Governorate, 8050

In de buurt

  • Casino La Medina - 5 min. lopen - 0.5 km
  • Carthage Land - 8 min. lopen - 0.7 km
  • Strand Yasmine - 15 min. lopen - 1.3 km
  • Haven Yasmine - 2 min. rijden - 1.9 km
  • Strand Hammamet - 12 min. rijden - 11.5 km

Lokaal vervoer

  • Station Sidi Mtir - 12 min. rijden
  • Tunis (TUN-Internationale luchthaven Tunis-Carthage) - 61 min. rijden

Restaurants

  • ‪Café Oum Kalthoum - ‬10 min. lopen
  • ‪Kitchenette - ‬12 min. lopen
  • ‪Cafe El Bey - ‬7 min. lopen
  • ‪la perla beach - ‬9 min. lopen
  • ‪El Khima Mehari Golden Yasmin El Hammamet - ‬8 min. lopen

Over deze accommodatie

Mehari Hammamet

Hotel met een luxe stijl in de buurt van Casino La Medina
Mehari Hammamet bevindt zich in de buurt van Carthage Land en Haven Yasmine en biedt extraatjes zoals een speeltuin, een bar en een businesscentrum. Gun jezelf reflexologie, hydrotherapie of een lichaamsbehandeling bij de plaatselijke spa. Voorzieningen zoals een restaurant en gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes zijn beschikbaar voor alle gasten.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijt (tegen een toeslag), 4 vergaderruimtes en een lift
  • Barbecues, huwelijksservices en conciërgeservices

All-inclusive details

Er zijn all-inclusive kamertarieven beschikbaar bij Mehari Hammamet. Deze prijzen zijn hoger omdat eten en drinken op het terrein bij de kamerprijs zijn inbegrepen (er gelden mogelijk beperkingen).

Gesproken talen

Arabisch, Engels en Frans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Ontbijt beschikbaar tegen een toeslag
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Speeltuin
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Speeltuin

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier

Zakelijke diensten

  • 4 vergaderruimtes
  • Businesscentrum

Buiten

  • Barbecue
  • Picknickplaats

Volledig uitgeruste spa

  • Ayurvedische behandelingen
  • Body scrubs
  • Body wraps
  • Gezichtsbehandelingen
  • Hydrotherapie
  • Manicures/pedicures
  • Massage
  • Reflexologie
  • Spa dagelijks geopend
  • Thalassotherapie
  • Turks bad

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Toeslag voor laat uitchecken: EUR 50.0

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen middernacht en middernacht geopend.

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie in rekening gebracht. Er gelden mogelijk uitzonderingen en kortingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • De stad heft de volgende belasting: EUR 3.56 per persoon, per nacht voor maximaal 10 nachten. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor laat uitchecken: EUR 50.0

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Mehari Hammamet
Mehari Hotel
Mehari Hotel Hammamet
Mehari Hammamet Hotel
Mehari Hotel
Hotel Mehari Hammamet Hammamet
Hammamet Mehari Hammamet Hotel
Hotel Mehari Hammamet
Mehari Hammamet Hammamet
Mehari
Mehari Hammamet Hotel
Mehari Hammamet Hammamet
Mehari Hammamet Hotel Hammamet

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Mehari Hammamet?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Mehari Hammamet te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Mehari Hammamet?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Mehari Hammamet uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag van EUR 50.0.

Biedt Mehari Hammamet all-inclusive voordelen?

Sommige tarieven van dit hotel zijn all-inclusive.

Waar ligt Mehari Hammamet?

Dit luxe hotel ligt in Yasmine Hammamet, binnen 10 minuten lopen van Casino La Medina en Carthage Land. Ook Strand Yasmine en Haven Yasmine liggen binnen 2 km afstand.

Beoordelingen over Mehari Hammamet

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 56 van 188 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 46 van 188 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 43 van 188 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 188 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 27 van 188 beoordelingen

7,2/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Franky

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect qua prijs/kwaliteit
4 nachten verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Ahmad

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Zo slecht

Het is slecht hotel in mijn leven gezin het zo warm in hammamat en in mijn kamer de airconditioning werkt niet elke dag heb ik drie keer melden gedaan bij info balie niks gedaan alleen bla bla deze hotel moet 3 ster maar niet 5 ster
3 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamers zijn niet geluidsdicht. Er is tot diep in de nacht, zelfs tot 4.00 uur zeer harde muziek van het naastgelegen hotel en de discotheek aan de overkant. Ga er niet heen voor je rust! En zeker niet als je kinderen hebt die moeten slapen. Absoluut geen 5 sterren waard. Sommige trappen niet verlicht. Erg gevaarlijk. Personeel is alleen vriendelijk als je ze op hun donder geeft. Kamermeisje leek ook in mijn handtas te snuffelen toen we onverwachts de kamer in liepen. Belachelijk dat je moet betalen voor een kluis. Bij het ontbijt sta je een uur te wachten op een omelet!
7 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

reina, uithoorn

Positief: Personeel en service

Prima hotel, fijn personeel en strand voor de deur

Super fijn hotel, aardig personeel en lekker eten met voldoende variatie. Ligging is echt perfect!
7 nachten verbleven in maart 2018

4/10 – Matig

Mohamed

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s wasn’t 5⭐️as the said
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Gul

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent experience all around.
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Nihat

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Gul

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good
4 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Gul

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent experience everything went perfectly i have enjoyed my stay here.
1 nacht verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Charles

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Nice Hotel in need of a little bit of TLC. Room and reception/foyer was excellent, however, damp spots in corridors. Pool closed with unfinished paved areas around pool unfinished. Not what you would expect from a 5* establishment. Food ok, but erring on the cheap side. No steak, lamb chops or grilled meat other than liver, however, the small fish were delish. The hotel did their best to clean up around the hotel, however, the beaches are the worst littered I've ever seen and areas a couple of streets back seem to be fair game for fly tipping with building rubble and rubbish everywhere. Needs a major clean up if it wants to compete with the resorts on the Western, Northern and eastern shores of the mediteranean. Watch out for the confiscation of your cash at the airport. Make sure you spend or convert all local currency before you go through security. They will confiscate all currency and issue you with a receipt to be spent within 2 years if you return. I travel extensively and never had my money "Stolen" from me by the government on the way home. IT IS CONFISCATED BEFORE DUTY FREE SO YOU CAN NOT SPEND THERE.
3 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Ridha

6 nachten verbleven in november 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Malek

1 nacht verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Younes

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nous avons apprécié notre séjour dans cet établissement. Le personnel pour la plupart est agréable, petit bémol par contre pour l’accueil. Pas d’explications à l’arrivée, pas de présentation de l’hôtel, d’où trouver les choses ni de comment fonctionne l’hôtel, nous avons su presque le dernier jour où se trouvait la troisième piscine et le club enfant, dommage ! Mis à part cela le self est bon, il y a du choix pour tous les repas, les serveurs sont adorables. La médina est accessible à pied elle est vraiment à 5minute de l’hôtel c’est un vrai plus. Globalement c’est un très bon hôtel pour des vacances en famille 👍
5 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Ahmed

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Ahmed

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overall the hotel is in good location the staff was excellent the only downside is the food it's not a 5 star hotel
1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Francis

7 nachten verbleven in september 2024

6/10 – Redelijk

David

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
6 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Bechir

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

Lamjed

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Manque d'entretien surtout les sanitaires Moquette mal nettoyer Fourmis qui se baladent dans la chambre..
3 nachten verbleven in augustus 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Aymen

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Worst experience ever
9 nachten verbleven in juli 2024

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service

service nul

un hôtel 5* ca se merite malheureusement ce n'est pas le cas de cet hôtel, un hôtel qui vous refuse des verres vide sur la table malgré notre demande et confirmé par le responsable du personnel du restaurant c'est honteux, aucun estime de la clientèle
3 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

omar

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Raul

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
No heard water in the room no telephone very very poor internet wi-fi am so bad for Hôtel 5 star the food is not delicious is very poor too no more go back there
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Sriba

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
متوسط
3 nachten verbleven in februari 2024