Terras

Beoordelingen van Hotel Königshof am Funkturm Comfort

3 out of 5
Hotel Königshof am Funkturm Comfort
Friesenstrasse 65a, Hannover, NI

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 58 van 236 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 94 van 236 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 62 van 236 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 236 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 236 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Heiko

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vreselijk
Vreselijk hotel, alsof je in een middeleeuwse kerker loopt. Oud, stijf, gescheiden bedden. Niet van deze tijd of zelfs van de 20e eeuw.

8/10 – Goed

Stefan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
wenn ich mal wieder in Hannover bin, nur dorthin!!!!!!!!!
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Anton

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
alles i.O.
2 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Andreas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Wirklich eine tolle Lage nahe Bahnhof!!! Geschäfte, Buden & Restaurants im direkten Umkreis. Schönes FrühstücksBuffett & SUPER nettes Personal, ABER die Zimmer sind seit 1980 nicht mehr renoviert worden und das sieht man halt.
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

George

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location of the Hotel is distinctive as it is near the “Funkturm”. The room was clean, with acknowledgment to eco friendly processes ie towels not changed unless you specifically advise it is required. The staff were courteous and efficient. Would recommend the Hotel for prospective customers.
4 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

George

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel staff and facilities were good. But traffic works close by (temporary) meant you had to be aware of your surroundings more than normal.
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Alena

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Marco

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ich habe vier Nächte im Königshof übernachtet und es hat mir sehr gut gefallen: Das Zimmer mit großem Bad und Ablagemöglichkeiten, die Möbel, das sehr freundliche Personal und dem Preis entsprechend gutes Frühstück. Der Hauptbahnhof und die Innenstadt sind fußläufig erreichbar. Ein Nachteil: In der Umgebung des Hotels sind Bars und Clubs und abends hört man mitunter die Besucher und die Musik.
4 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Jukka

Positief: Netheid, personeel en service
Hyvä aamiainen. Huone melko kuuma ja huoneeseen kuului illalla ääniä kadulta ja aamulla kuudesta vastapäiseltä rakennustyömaalta.
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

René

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Takeshi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
12時頃着いたのでまだチェックインは出来ないと思い荷物だけ預かってもらおうと思って行ったところ、フロントの女性がとても明るく親切な方で、すぐにチェックイン手続きをしてくれました。説明も丁寧でした。建物はかなり年季が入っている感じではありますが、部屋は清潔で設備も問題ありませんでした。部屋に空の冷蔵庫が有ったのも私としては嬉しかったです。ハノーバーの繁華街とは逆側ですが駅から歩いていける距離なので買い物等にも便利です。
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Steen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vi var på alle måder meget meget tilfredse med hotellet. Alt var godt, vi har kun godt at sige.
4 nachten verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Petra

Ich bin nicht dort gewesen!!
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Himayak

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Einfach weiterzuempfehlen :)
Mit einem Wort war alles in Ordnung: Sehr aufmerksames und freundliches Personal, Lokation, Lobbydekorierung besonders mit einem RR-Oldtimer, zweckmäßig eingerichtetes Wohn- sowie Badezimmer, Kühlschrank im Zimmer und vorallem sehr gutes Preis-Leistungs-Verhältnis :)
2 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Brett, Sydney

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely older style hotel only a few hundred metres from the Central Station, so a perfect location for exploring inner city Hannover. I had the basic room but it was very clean and comfortable and the staff were wonderful. WiFi was excellent and there were plenty of shops and eateries close by.
2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Ashty

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es war alles Sauber und Nett
2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Christian

1 nacht verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel to a good price
Good hotel close to the train station and the city center. Nice and clean room and good breakfast and nice staff.
1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Eddy

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Unterkunft war super gut, weil im Zimmer gibt es einen Kühlschrank, Man kann im Bad-/Klozimmer das Fenster aufmachen (das gibt es sehr selten in Hotels) und es gibt eine 0,25l Glaswasserflasche gratis im Zimmer. Das Frühstück kostet zwar 15€, aber es ist ein All-You-Can-Eat Frühstück. War alles frisch und lecker gewesen, und große Auswahl. Die Unterkunft nur weiterzuempfehlen..
1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Wladimir

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gute Zimmer, Lage, guter Service

10/10 – Uitstekend

Alena

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Laute Baustelle bei Zimmer mit Fenster zur Friesenstrasse

10/10 – Uitstekend

Alena

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super freundliche und kompetente Mitarbeiterin an der Rezeption. sehr gutes Preis Leistungsverhältnis.

10/10 – Uitstekend

Hirofumi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
担当者が親切でした。
6 nachten verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Mizuki

4/10 – Matig

Anuradha

1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Barbara

Positief: Personeel en service
Lademöglichkeit des E Autos!
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Susan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

peter

1 nacht verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Hanna

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Frühstück war leider sehr mager, nur billige Aufbackbrötchen und der Aufstrich genauso. Lohnt sich nicht für 12,50€ pro Person. Dann lieber gleich zum Bäcker.
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Volker

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Umgebung Hbf Hannover hat die üblichen Vor- & Nachteile
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Volker

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2020

2/10 – Ontzettend slecht

YOSHIE

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
疑問ばかりのホテルでした
到着が遅れたのですが、お手伝いのような方が非常に期限悪く、怖かったです。何より、フロントにほとんどフロントの人がいなく、質問もできませんでした。チェックアウトするにもフロントの人はいないし、仕方なく部屋に鍵を置いて出ました。ホテルではない感じでした。
7 nachten verbleven in oktober 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Der Service war freundlich. Das Hotel total in Ordnung Zwei Sachen sind mir aufgefallen. Die Betten sind leider recht hart ich wiege ca 60kg und hab seit dem wieder Rückenschmerzen. Auch hatte ich den aufenthalt über wieder einen kleinen Allergieschub durch das Zimmer. monatelang alles gut. Ich gehe davon aus, dass Hausstaubmilben präsent sind. Also für Allergiker eher semi. Aber ansonsten alles freundlich und sauber !!
2 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
굿
직원들 친절하고 아늑했습니다. :)
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Hotel Königshof am Funkturm op 14 mrt 2020
Hello dear guest, thank you very much for your feadback. We are happy that you had a pleasant stay in our hotel and welcome you to our house again any time. Best regards, Hotel Königshof am Funkturm.

6/10 – Redelijk

Mattias

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Charly, Cape Coral

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thee was a (supposedly temporary) difficulty with WIFI access.
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Hotel Königshof am Funkturm op 14 mrt 2020
Hello Charly, thank you for your feedback. We are very sorry that you were not completely satisfied with WIFI, we will consult with our colleagues from maintance. We are always interested in feedback from our guests to improve our service. We are looking for to your next visit. Best regards, Hotel Königshof am Funkturm.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3,5 stars????
indifferent staff with indifferent answers such as "should" and "probably", no hangers in the closet and no ironing board for the iron. I will not return.
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Zimmer seeehr hellhörig! Dusche könnte Mal ausgebessert werden. Sonst OK für eine Nacht.
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
The hotel is located walking distance to the train station. Our room was beautiful (room 140). In the evenings, when we returned from being out all day, we noticed that the room smelled like the sewer, so we ran water in the sink, shower, and bidet, and flushed the toilet and opened the window to air out the room. The bed was small. The breakfast buffet had a good selection of foods.
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Marvin

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

john

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Quiet & grest location
Great location, 5 mins from hbf. Quiet. Comfortable bed. Helpful staff. No hot drink options unless you bought breakfast which was disappointing. No tray or shelf in bathroom for toileteries. Inner lobby door to bedroom removed for some reason. Apart from drinks issue pleased to stay again.
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Darcy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Just average
The hotel was OK, but for what I paid, it was definitely not worth it. But I did go during a big show in town so didn't have many options. Either way, it was a bit much. The bed was OK/not great, the room was also OK/not great.
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gute, zentrale Unterkunft mit sehr gutem Service
Sehr zentral gelegen, sauber, Deluxe-Zimmer sehr groß, mit guten Betten. Sehr freundlicher Service, absolut weiterzuempfelhlen.
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Alexander

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is conveniently located near the main train station. The room was spacious and clean, as per its 3 star rating. I had stayed at the hotel previously and will again in the future.
3 nachten verbleven in september 2019