Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 142 van 248 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
142
Gastenscore: 8 - Goed. 84 van 248 beoordelingen" "
8 - Goed
84
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 248 beoordelingen" "
6 - Redelijk
12
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 248 beoordelingen" "
4 - Matig
4
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 248 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
6
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 jul 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Sikke
29 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sikke
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Jean-Marc
Zakenreiziger
3 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jean-Marc
4 nachten verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Andreas
29 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
X
Andreas
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van IntercityHotel HBF-Ost Team op 1 mei 2024
Dear Guest,Thank you for your 4 out of 5 rating. We are pleased that you were mostly satisfied with your stay and are committed to continuous improvement. If you have specific suggestions on how we can earn that fifth star, we welcome your feedback.We look forward to welcoming you back soon.Best regards,Your IntercityHotel HBF-Ost Team
4/10 – Matig
Paal
27 apr 2024
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Paal
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van IntercityHotel HBF-Ost Team op 1 mei 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to rate your experience with us. We are concerned to see that your stay did not meet your expectations, as reflected in the 2 out of 5 score. We take your feedback seriously and would appreciate any additional details you can provide about what aspects of your stay were unsatisfactory. This will help us address specific issues and improve our service.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and to provide a more positive experience.Best regards,Your IntercityHotel HBF-Ost Team
10/10 – Uitstekend
Joe
Reisde met familie
25 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was difficult to find using GPS. Parking was convenient in the public ramp adjacent to the hotel, but it was expensive! Breakfast was excellent with a variety of options for your taste.
Joe
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van IntercityHotel HBF-Ost Team op 1 mei 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to provide feedback on your stay at our hotel. We are sorry to hear about the difficulties you experienced with GPS navigation and appreciate your bringing this to our attention. We will look into how we can improve directions and signage to make it easier for our guests.We're glad to know that you found the parking convenient, although we understand your concerns regarding the cost. We strive to offer competitive rates and will review our parking fees to see how they compare with similar facilities in the area.It’s great to hear that you enjoyed our breakfast and found the variety of options appealing. We take pride in offering a wide selection to cater to different tastes and dietary needs.We hope to have the pleasure of welcoming you back soon and providing you with an even better experience.Kind regards,Your IntercityHotel HBF-Ost Team
10/10 – Uitstekend
Susanne
24 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zentral gelegen, sehr praktisch, netzes Personal.
Nicht gefallen hat mir, dass die badezimmertür nicht abschließbar war bzw. In einem zimmer einen Spalt breit offenblieb. Auch dass man vom Schlafzimmer durch die Glasscheibe auf die Toilette sehen kann ist nicht so schön.
Susanne
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van IntercityHotel HBF-Ost Team op 1 mei 2024
Sehr geehrter Gast,vielen Dank für Ihr Feedback. Es freut uns, dass Sie unsere zentrale Lage und das freundliche Personal schätzen. Wir bedauern die Unannehmlichkeiten mit der Badezimmertür und der Sichtbarkeit durch die Glasscheibe. Ihre Rückmeldung ist uns wichtig und wird für zukünftige Überlegungen zur Gestaltung unserer Räumlichkeiten berücksichtigt.Wir hoffen, Sie dennoch erneut in unserem Hotel begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen GrüßenIhr IntercityHotel HBF-Ost Team
8/10 – Goed
Carola
Reisde met familie
21 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schönes Hotel, leider etwas hellhörig und sehr schmale Betten
Carola
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van IntercityHotel HBF-Ost Team op 1 mei 2024
Sehr geehrter Gast,vielen Dank für Ihr Feedback und dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Eindrücke zu schildern. Es freut uns zu hören, dass Sie unser Hotel schön finden. Wir bedauern jedoch, dass Sie die Hellhörigkeit der Räume und die schmalen Betten als weniger angenehm empfunden haben.Wir nehmen Ihre Anmerkungen ernst und werden überprüfen, welche Maßnahmen wir ergreifen können, um die Schalldämmung zu verbessern und den Komfort unserer Betten zu erhöhen. Uns ist sehr daran gelegen, dass sich alle unsere Gäste rundum wohl fühlen.Wir hoffen, Sie geben uns die Gelegenheit, Sie bei einem zukünftigen Besuch vollständig von unserem Hotel zu überzeugen.Mit freundlichen GrüßenIhr IntercityHotel HBF-Ost Team
10/10 – Uitstekend
Joachim, Korb
Zakenreiziger, Reisde met partner
25 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gutes Hotel für eine Zwischenübernachtung, wenn man mit dem Zug unterwegs ist.
Joachim
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van IntercityHotel HBF-Ost Team op 1 mei 2024
Sehr geehrter Gast,vielen Dank für Ihre positive Rückmeldung. Es freut uns zu hören, dass unser Hotel für Ihre Zwischenübernachtung während Ihrer Zugreise ideal war. Wir sind stets bemüht, unseren Gästen einen komfortablen und bequemen Aufenthalt zu bieten, besonders wenn sie auf der Durchreise sind.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen, sei es für eine kurze Pause oder einen längeren Aufenthalt.Mit freundlichen GrüßenIhr IntercityHotel HBF-Ost Team
8/10 – Goed
Hamed
10 mrt 2024
Hamed
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van IntercityHotel HBF-Ost Team op 1 mei 2024
Dear Guest,Thank you for your 4 out of 5 rating. We are pleased that you were mostly satisfied with your stay and are committed to continuous improvement. If you have specific suggestions on how we can earn that fifth star, we welcome your feedback.We look forward to welcoming you back soon.Best regards,Your IntercityHotel HBF-Ost Team
8/10 – Goed
Jens
17 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Jens
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Anne
5 feb 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Anne
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Tarek
15 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tarek
3 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Philippe
15 jan 2024
Philippe
1 nacht verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
Darren
12 jan 2024
Darren
2 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Wolfgang
20 dec 2023
Wolfgang
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Susanne
17 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Susanne
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Wenbin
1 dec 2023
Wenbin
3 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
CARLOS HENRIQUE
27 nov 2023
CARLOS HENRIQUE
3 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Alwin
Reisde met partner
23 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
War alles in ordnung
Alwin
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Fabiola
22 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Fabiola
2 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Nader
17 nov 2023
Nader
2 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Pietro
12 nov 2023
Pietro
3 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Christian
11 nov 2023
Christian
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Vittoria
1 nov 2023
Vittoria
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Pushkar
Zakenreiziger
31 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pushkar
4 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
WENZHEN
Reisde met familie
30 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
come again.
WENZHEN
2 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Marco
30 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marco
2 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Thomas
24 okt 2023
Thomas
5 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in oktober 2023
4/10 – Matig
Woong
23 okt 2023
Woong
9 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Marcel
22 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marcel
2 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
CHOI
Zakenreiziger
22 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHOI
9 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Daeyoung
20 okt 2023
Daeyoung
5 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
20 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
traffic good
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Michael
Zakenreiziger
18 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
War insgesamt o.k.
Michael
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Stefan
15 okt 2023
Stefan
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
René
14 okt 2023
René
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Isagani, Las Vegas
1 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property is conveniently located to the central station.
Isagani
2 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Wei
26 sep 2023
Wei
2 nachten verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
Mevlüt
Zakenreiziger
25 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gute Lage
Mevlüt
2 nachten verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
richard
22 sep 2023
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Minimal room no wash cloth or hair specific products. Location is convenient to train station but you walk through a gauntlet of homeless drunks that smell like urine
richard
2 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Christian
Reisde met partner
16 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit. Leider passierte schon zu unserer Ankunft ein Fauxpas. Wir bekamen ein Zimmer, in dem entweder schon jemand wohnte oder das zumindest nicht sauber gemacht wurde. Also zurück zur Rezeption. Im neuen Zimmer passte alles. Ich schlief wie ein Lämmchen und wachte am nächsten Morgen ausgeruht auf. Über kleine Service Mängel sehe ich hinweg (Flaschenöffner fehlte, Duschgel leer). Ich komme wieder.
Christian
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
David
15 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very comfortable stay
David
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Eli
2 sep 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hat mir sehr gefallen
Eli
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Peter
30 aug 2023
Peter
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Christina
28 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hab mich sofort wohl gefühlt.
Freundlicher Empfang und Zimmer picobello
Innenstadt zufuß ca 15 min.Direkt an der Lister Meile,Bäcker ca5 min
Kurzfristig kann man direkt das Parkhaus Raschplatz anfahren,hat direkten Eingang zum Hotel.