Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Radisson Blu Hotel, Hasselt





VIP Access
Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 109
inclusief belastingen en toeslagen
5 okt - 6 okt
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Familiekamer, kamers met tussendeur (Stay) laden

Familiekamer, kamers met tussendeur (Stay)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Lcd-televisie
Droger
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Superior kamer (High Floor) laden

Superior kamer (High Floor)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Lcd-televisie
Droger
Verduisterende gordijnen
Vloerverwarming (badkamer)
Privébadkamer
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
8,4 van 10
Zeer goed
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Lcd-televisie
Droger
Verduisterende gordijnen
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Lcd-televisie
Droger
Verduisterende gordijnen
Vloerverwarming (badkamer)
Privébadkamer
Alle foto's voor Suite, 1 slaapkamer laden

Suite, 1 slaapkamer
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Verwarming
Gratis babybed
Een eettafel
Lcd-televisie
Droger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Torenplein 8, Hasselt, 3500
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.50 per persoon, per nacht.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 25 voor volwassenen en ca. EUR 12.50 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 80 per voertuig (retour)
- Toeslag voor overdekt parkeren: EUR 19 per dag
- Toeslag voor huisdieren: EUR 25 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
- Toeslag voor extra bed: EUR 50.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Safety Protocol (Radisson) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in België een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 4 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Radisson Blu Hasselt
Radisson Blu Hotel Hasselt
Hasselt Radisson
Radisson Blu Hotel, Hasselt Hotel Hasselt
Radisson Hasselt
Radisson Hasselt
Hasselt Hotel Hasselt
Hasselt Radisson
Radisson Blu Hotel, Hasselt Hotel
Radisson Blu Hotel, Hasselt Hasselt
Radisson Blu Hotel, Hasselt Hotel Hasselt
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Radisson Blu Hotel, Hasselt
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
13 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Xavier
9 jun 2025
Xavier
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
rita
8 jun 2025
rita
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jean-François Margareth
29 mei 2025
Jean-François Margareth
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Lara
4 mei 2025
Lara
2 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Lobke
Reisde met een groep
4 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Lobke
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Dirk
1 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dirk
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Peggy
Reisde met een groep
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peggy
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Rita
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi, maar .....
Rita
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Nanette
Zakenreiziger
13 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nanette
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Bert
Zakenreiziger
30 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bert
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Jan
Zakenreiziger
28 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jan
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Jan
Zakenreiziger
27 jan 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jan
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
arne
Zakenreiziger
18 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
arne
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Astrid
Reisde met partner
2 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Astrid
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
rudi
Reisde met een groep
23 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
rudi
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
HBG Scivier
Zakenreiziger
17 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HBG Scivier
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Marinda
27 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Marinda
4 nachten verbleven in september 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Stefan
9 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Stefan
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Jonathan
8 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hasselt
Jonathan
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Philippe
1 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Philippe
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Marleen
Reisde met een groep, Reisde met partner
30 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marleen
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
null
Zakenreiziger
30 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
null
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Priska
23 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Priska
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Kenneth
20 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer




Kenneth
1 nacht verbleven in juli 2024