24/11-12 Sanehanusord Rd, Hat Yai City Center, Hat Yai
Beoordelingen
7,4
Goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 11 van 67 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
11
Gastenscore: 8 - Goed. 34 van 67 beoordelingen" "
8 - Goed
34
Gastenscore: 6 - Redelijk. 14 van 67 beoordelingen" "
6 - Redelijk
14
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 67 beoordelingen" "
4 - Matig
3
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 67 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
5
7,6/10
Netheid
7,2/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
8/10 – Goed
Nik Ghazali
Reisde met een groep
5 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nik Ghazali
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Mohamed
Reisde met een groep
2 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Mohamed
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
7 dec 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 okt 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Ooi
19 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ooi
3 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Ming
1 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ming
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 jul 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
SHANFU
11 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
여긴 두번 숙박했는데 위치는 센타라 백화점 바로 옆이라 아주 좋고 시설이나 청결도 면에서는 괜찮습니다 그러나 첫번째 숙박때는 누가 엘리베이터에서 노래 부르면서 내려오길래 엘리베이터 타면서 어떤 사람인지 봤더니 티셔츠 유니폼 입은 직원 한명이 타더라구요 그런데 조금 있다가 손님인 제가 있는데도 엘리베이터 안에서 노래를 크게 부르더군요 그러다가 1층에 도착해서 어디로 가나 보았더니 1층에 연결된 Bar 쪽으로 가는데 상당히 불쾌하더군요 손님이 타고 있는데도 유니폼을 입고 크게 노래를 부른다? 이건 매니저가 조치를 해야 할 것 같구요...두번째 숙박때는 입실하자마자 화장실 변기에 물이 새서 관리팀 불러 1시간정도 수리했는데 잠시후 다시 물이 새더라구요...2일동안 변기에 물이 새는 소리가 신경에 거슬렸는데 그것 빼고는 청결도나 위치는 그리 나쁜편이 아닙니다 가성비로는 주변 호텔에서 괜찮은 편이라 봅니다
SHANFU
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Margaret
22 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I will definitely use this property again!!!!
Stayed in the updated "C" wing. Very comfortable room.
Sadly we got a room with adjoining door and had very noisy neighbours (part of tour group). Only got a few hours sleep and they were at it again! Asked to move to a room without the adjoining door and the hotel were very happy to oblige.
I will definitely stay there again because it's location is great, staff very friendly and helpful and when our car wouldn't start the security staff went above and beyond to help us out.
Margaret
2 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
15 jun 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wrong booking and asked for a refund........
.........
......
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
TAY
9 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice
TAY
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
31 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
New and clean..but it will be better if wing C can linked to Wing A and B..
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Janice
23 mei 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Location is good . Housekeeping this time is not good . Room was not packed till 2 pm, need to go to the counter and get help about it .
Janice
4 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van LUCY M. op 1 jun 2019
Thank you for choosing to stay at our hotel. We will take your advice to develop better. We hope to see you again.
8/10 – Goed
Sophia
22 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good to stay .
Sophia
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van LUCY M. op 1 jun 2019
Thank you for choosing to stay at our hotel. We will take your advice to develop better. We hope to see you again.
8/10 – Goed
Niekon
21 mei 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niekon
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van LUCY M. op 1 jun 2019
Thank you for choosing to stay at our hotel. We will take your advice to develop better. We hope to see you again.
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
7 mei 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van LUCY M. op 1 jun 2019
Thank you for choosing to stay at our hotel. We will take your advice to develop better. We hope to see you again.
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
2 mei 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
New room small and expensive staff aren’t aware about on line booking
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van LUCY M. op 1 jun 2019
Thank you for choosing to stay at our hotel. We will take your advice to develop better. We hope to see you again.
8/10 – Goed
Tan, Malaysia
Reisde met partner
4 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location
Tan
3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van LUCY M. op 1 jun 2019
Thank you for choosing to stay at our hotel. We will take your advice to develop better. We hope to see you again.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van LUCY M. op 1 jun 2019
Thank you for choosing to stay at our hotel. We will take your advice to develop better. We hope to see you again.
6/10 – Redelijk
RON
27 mrt 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
RON
3 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Janice
22 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay
Room was spacious, clean and bright. Bed was comfortable. Location was excellent, once you step out of the hotel , you start your shopping .
Janice
4 nachten verbleven in maart 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
19 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2019
6/10 – Redelijk
Richard
19 mrt 2019
Negatief: Personeel en service
Booked 4 rooms which stated soaking bathtub as an item to be provided. But it is not upon checking in. Was told by the hotel manager that the items shown in my mobile phone will not be fulfilled by her. Rather I was told that she will inform Hotel.com to remove the particular item in the online portal. Anyway this is not my fault as a guest but it is between the hotelier and Hotel.com. I am disappointed as I had informed to my 3 friends that their rooms comes with bathtub. The rooms we stayed at Wing B generally is below average. Hotel.com owe me an explanation on why I was not given a room with those items listed in the room facilities.
Richard
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
18 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel room was very spacious and clean. The staff were helping too in terms of the transport wise.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 mrt 2019
it's near the food and shopping area
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Seah, malaysia
Reisde met een groep
13 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
overall is good, spacious room with reasonable price.
Seah
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 mrt 2019
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Miss
Reisde met familie
4 mrt 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service
Next time place in your hotel condition "DON'T DIRTY COVER BED AND TOWEL !!" . in the absence of a condition it would be more charge if dirty! stupid! Kick all the hotel cleaners for all the lazy ones !! not your hand washing the dirty. Cleaners wear the machine. but still lazy. And teaching your hotel cleaner do not be rude !!
Miss
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Menglong
4 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Menglong
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Nur
Reisde met een groep
25 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I love to stay here since near with everything, by walking distance. Halal food, 7-11 but no iron provide which difficult for whom wear tudung or shawl.
Nur
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Reservation op 2 mrt 2019
Thank you for choosing to stay at our hotel. We will take your advice to develop better. We hope to see you again.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recommended
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van reservation op 27 feb 2019
Thank you for choosing to stay at our hotel. We will take your advice to develop better. We hope to see you again.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel and nice location.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Reservation op 2 mrt 2019
Thank you for choosing to stay at our hotel. We will take your advice to develop better. We hope to see you again.
2/10 – Ontzettend slecht
Si Ting
20 jan 2019
Negatief: Netheid, personeel en service
Bad experience
Hotel staff forced us to leave tips. Bad experience. Will not stay again.
Si Ting
3 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van reservation op 2 mrt 2019
You can tell me about problem.
Thank you for choosing to stay at our hotel. We will take your advice to develop better. We hope to see you again.
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
14 jan 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van reservation op 2 mrt 2019
Thank you for choosing to stay at our hotel. We will take your advice to develop better. We hope to see you again.
Thank you for choosing to stay at our hotel. We will take your advice to develop better. We hope to see you again.
Sorry for convenience keep passport for deposit room.If you are not convenient
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 dec 2018
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van reservation op 14 dec 2018
thank you ^^
6/10 – Redelijk
アイリス, singapore
5 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Good location
The hotel is friendly and helpful and the hotel is clean . Location is good and convenient . Just that the wifi iris not strong.
アイリス
3 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Mini op 13 jul 2018
Thank you
8/10 – Goed
Jason
6 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jason
2 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van MINI op 13 jul 2018
THANK YOU
6/10 – Redelijk
K L
4 jun 2018
Convenient location
Location wise, it was very convenient for shopping and general tourist activities in the center of the city.
K L
2 nachten verbleven in december 2017
Reactie van MINI op 13 jul 2018
THANK YOU
6/10 – Redelijk
Breezy, California, US
26 apr 2018
Negatief: Personeel en service
Close to shopping areas
Too many uncivilized tourists. They were noisy and their lungs filled with cigarette smoke. Yuk!
Breezy
3 nachten verbleven in april 2018
Reactie van grandpink op 28 mei 2018
We will make changes.
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
22 apr 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Scam
Was charge for a total 500b for dirty towel.
Is totally a scam hotel. Hotel manage said we had dirty the towel and was told to pay for the towel.
No credit card deposit.
Ask for passport as a deposit! Unbelievable.
Hotel lobby with lots of freelance ladies for call to room.
Not suitable to family stay.
Scam hotel.
I demand a refund of the towel that we had forced to pay and the time u delayed us to the airport.
Geverifieerde reiziger
Reactie van grandpink op 26 mei 2018
We apologize for the inconvenience.
4/10 – Matig
Rachel, Malaysia
1 apr 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toilet water pressure slow and small ,Air-conditioner very noisy.
Rachel
2 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van grand pink op 28 mei 2018
We will make changes.
Thank
6/10 – Redelijk
YJ, Singapore
18 mrt 2018
Positief: Personeel en service
Grand Pink Hotel Hat Yai
Room rate for walk in is almost the same for online booking.
Room given was in Wing B (not renovated).
Walk in guest will most likely have room in Wing A (renovated)
Location is good.
YJ
YJ
1 nacht verbleven in maart 2018
6/10 – Redelijk
E.T, Singapore
12 mrt 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location but the hotel is not exactly like the picture shown.
E.T
1 nacht verbleven in maart 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice, Clean, Big, New Hotel beside Lee Garden
The Hotel is Clean, New, big & comfortable! The room quite big has 4 chairs and one round table. The room and toilet is clean and comfortable. The hotel located beside Lee Garden and 7-11 downstairs. The foot massage in the hotel only 200 baht! Will come again next time! Highly recommended!
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2018
6/10 – Redelijk
Mary, Johor Baru.
13 jan 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centrally located
Expedia booking shows room with bath tub, however what u see in the booking is not the same room you will get. Misleading hotel advertisement.
Overall, good point of accessisibility in Hatyai.
Mary
2 nachten verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
Bella, Singapore
8 jan 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice and clean hotel
All good except for the ceiling which is mirrored that make me having weird feeling.