The Smart Hotel Hatyai
Hotel met gratis parkeerplaatsen bij een winkelcentrum in Hat Yai
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor The Smart Hotel Hatyai





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 25
inclusief belastingen en toeslagen
7 jul - 8 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een minibar
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een minibar
Alle foto's voor Deluxe Double Room laden

Deluxe Double Room
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Family Room laden

Family Room
Hoogtepunten
Balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

100 Soi 27 Kanchanavanich Road, Kho Hong, Hat Yai, Songkhla, 90110
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Z Sleep Hotel
Z Sleep Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, 288 beoordelingen
De prijs is € 25
inclusief belastingen en toeslagen
7 jul - 8 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: THB 300 per voertuig (enkele reis)
- Kindertarief voor de luchthavenshuttle: THB 200.00 (enkele reis), (van 6 tot 12 jaar oud)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Smart Hotel Hat Yai
Smart Hotel
Smart Hat Yai
Smart
The Smart Hotel Hatyai Hotel
The Smart Hotel Hatyai Hat Yai
The Smart Hotel Hatyai Hotel Hat Yai
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Smart Hotel Hatyai
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
11 dec 2024
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
HUAI LING
26 apr 2024
HUAI LING
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
FARIDA BIBI
Zakenreiziger
23 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
FARIDA BIBI
2 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Brian Charles
18 jul 2023
Brian Charles
2 nachten verbleven in juli 2023
6/10 – Redelijk
SIP BOEY, Balakong
Reisde met familie
3 mei 2023
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
SIP BOEY
2 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
William
Reisde met familie
8 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
William
2 nachten verbleven in februari 2023
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 dec 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Lisa
Reisde met familie
28 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No iron board..
Lisa
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
MARK
10 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent Hat Yai Hotel
MARK
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
MARK
7 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great value newish Hotel
MARK
3 nachten verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
TAN
6 dec 2019
TAN
2 nachten verbleven in november 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 nov 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 nov 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
lim
5 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel location
lim
2 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Ng, Kuala Lumpur
27 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Ng
3 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
JOO HWA
20 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JOO HWA
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Kamilah
Reisde met familie
21 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamilah
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Dilok
29 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dilok
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Tan
30 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Good place to stay
Tan
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Esther, Malaysia
30 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Esther
2 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Jessie
29 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jessie
2 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
lim, kedah malaysia
18 dec 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
lim
1 nacht verbleven in december 2018