Kameruitzicht

Beoordelingen van Hotel Atlantico

3.5 out of 5
Hotel Atlantico
Ave. Las Terrazas, Santa María del Mar, Havana, La Habana

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 12 van 67 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 21 van 67 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 23 van 67 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 67 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 67 beoordelingen" "

7,0/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Great hotel, we had a pleasant stay and looking forward to come back again. Super safe with Covid.
8 nachten verbleven in december 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Great staff. It’s Cuba so what’s there to saw, they were trying
6 nachten verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Alex, West Palm Beach

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff food was good hotel need renovation.
3 nachten verbleven in maart 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
avoid
Besides a couple of attentive and customer service oriebted staff the place feels depressed, extremely outdated and hazardous rooms. The staff seemed to have lost all motivation in both the food Preparation and maintenance. Smart phones and chatting to colleagues seem to be priority number one and you have to excuse yourself for disturbing their busy talks. I am not fresh to Cuba and i am very familiar with the challenges but this place shows the absolute worst side of the country and its people. The beach and gym are a definite plus
6 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Reservas op 26 dec 2019
Dear guest, we thank you for your comment and specifications about the weak points you consider we have to enforce in order to offer a better service. We regret about all the inconveniences and thank you for your visit.

6/10 – Redelijk

Mely, New York

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Me and my husband stayed here for four days as our wedding anniversary. If you are like me and my husband that have been to all inclusive hotel in the Caribbean (Dominican Republic) this is not the all inclusive that you see there. Pro: Beach is close to Hotel. You can also go outside of the facility and buy food. Hotel is clean. I love my bed it was so comfortable.By the way I was 7 month pregnant so this was a plus!!!. They have a bus that takes you to Habana from 10:00am-5:00 P.M.Front desk are willing to help Cons:Food is limited,many flies all over the food.snack bar only has one thing (bread with cheese and ham and o/or beef burger) and some alcoholic beverage Entertainment is also limited, not much to do.I felt bored in the afternoons. But other than that. It was good to meet get to know other culture.
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Reservas op 26 dec 2019
Dear guest, we thank your comment as it mentions what you considered good & not too good about our hotel. In both cases we appreciate your time and explanation because it helps us to know the main issues we have to work in. We hope you have a healthy baby and bring him/her here to enjoy the beach! Kind regards

8/10 – Goed

miriam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Reservas op 13 dec 2019
Agradecemos su comentario estimado cliente. Nuestros saludos para usted

2/10 – Ontzettend slecht

Mélanie

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Reservas op 13 dec 2019
Thank you for your comment dear guest. Regards

6/10 – Redelijk

Yann

8 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Sandrine

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
8 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Reservation Departmend op 24 nov 2019
Dear guest, thank you for your comment and for have choosen out hotel

6/10 – Redelijk

Isaac

Not the service I spect for my Money
That first Day the hotel can’t find my reservation Next day. Light goes off for more than 30 minutes Food watsen the great Room not ready next Day My balcony not. Beach viewing Not come back here They want me to call here U S. Not internet available
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Reservation op 26 nov 2019
Dear guest, we regret all the inconveniences you faced in our hotel and we thank you for this comment because it's an impuse to keep working in our weak point to offer a better service. Thank you for your visit!

10/10 – Uitstekend

Daime, Usa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecto solo que deberían limpiar mas la piscina
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Reservas op 29 nov 2019
Agradecemos su gentil comentario estimado cliente porque nos anima a seguir trabajando en aras de ofrecerle un mejor servicio. Gracias por elegirnos, le esperamos nuevamente!

8/10 – Goed

Emanuele

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
10 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Arianna (Reservas) op 29 okt 2019
Estimado cliente, gracias por comunicarse con nosotros y por su visita. Le esperamos pronto!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Arianna (Reservas) op 29 okt 2019
Estimado cliente, gracias por sus comentarios y por su preferencia. Le esperamos pronto!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Reservas op 28 nov 2019
Gracias por su comentario y visita estimado cliente!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Food the same everyday. Limited selection. But a beautiful location on the ocean.
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Reservation op 26 nov 2019
Dear guest, thank you for your comment because it helps us to know the main aspects we have to work in. Thank your for visiting us, hoping to see you again....Kind regards!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Reservas op 28 nov 2019
Estimado cliente, muchas gracias por su comentario e igualmente agradecemos la preferencia. Saludos!

6/10 – Redelijk

J. Tito

Negatief: Netheid, personeel en service
7 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Reservas op 28 nov 2019
Estimado cliente agradecemos su comentario y su visita a nuestro hotel. Saludos!

2/10 – Ontzettend slecht

Sara

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Skip this place!
Hotel canceled our reservation before we could even check in due to an issue with the water on the entire property. Very disappointing since we had taken a cab from Havana to stay by the beach for a few days. Then we waited for hours while they were trying to figure out where/how to book people in other hotels and then we were supposed to wait even longer for a shuttle they arranged to take us to new hotels. We paid and took a cab out of their on our own. Poor customer service, poor food (we ate in the lunch buffet while waiting) poor drinks in bar. On the beach yes but that’s about all you can say about this place; I would skip it and look for something better!
1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Anita

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ringe oplevelse
Dårlig stand på hotellet og dårlig mad , nedslidt mange steder . Og manglende vand så måtte flytte hotel
3 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
No lo recomiendo la calidad de la comida pésima , la atención del personal deja mucho que desear
3 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Jesus, Hialeah

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Awesome everything there! Thanks Awesome everything there! Thanks Awesome everything there! Thanks
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Arianna Camacho (Reservas) op 2 sep 2019
Dear guest, all our staff say thank you for your kind comments. We hope to receive you here again soon!

4/10 – Matig

Luis

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A pesar de la dificulta con el agua la estancia fue muy buena ,la piscina muy buena y limpia,muy buena atención del personal de la piscina. Gracias a la Señora Adara por toda su Atención
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Arianna (Reservas) op 5 sep 2019
Muy buenas estimado cliente. Agradecemos su gentil comentario y esperamos la próxima vez no presentar ningún inconveniente para que así pueda disfrutar de su estancia a plenitud. Saludos!

10/10 – Uitstekend

Orlando

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Arianna (Reservas) op 5 sep 2019
Gracias por su comentario estimado cliente. Esperamos recibirle en posteriores ocasiones. Saludos!

6/10 – Redelijk

Yulia

No me gusto el servicio de hotel. Con que le dije que reserve el día por equivocación y no me quiso dar el dinero para atrás y el hotel de cuba si quería darme el dinero
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Yuniel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Arianna (Reservas) op 5 sep 2019
Gracias por su comentario estimado cliente. Esperamos recibirle en posteriores ocasiones. Saludos!

2/10 – Ontzettend slecht

Abigail

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pésimo hotel Atlantico
Pésimo lugar, súper sucio y las instalaciones viejas, obsoletas, sucias, pésimo servicio los alimentos malos, no volvería jamás, lo único q vale la pena es la playa de ahí en fuera no vayan por favor se van a arrepentir de gastar así su dinero y tiempo
3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Ivan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Me fue bien
Bien pero no hay cafetería y no Tube muchas orciones para comer en restaurantes
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mir hat gut das Personal sehr gefallen! Die anlage super!!
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Arianna Camacho (Reservation) op 6 jun 2019
Wir bedanken uns für Ihren Kommentar, lieber Kunde. Wir hoffen, Sie bald wieder zu sehen und Sie wieder zufrieden zu stellen. Viele Grüße vom gesamten Hotel-Arbeitsteam

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I arrived at such a late night but the staff at the front counter was very nice. A room I have stayed was clean and comfortable. Buffet for every meals was good. I do not care that there were many flies in there because some windows was open. But you can see the beach behind the hotel from there. I felt so refresh. I guess buffet at lunchtime and dinner time, a musician group played musics and sang songs. I loved the performance. There was so many amenities such as bar, restaurant, pool, gym that are all free. So you can enjoy staying here. But using wifi is only at the lobby though. Anyway fully satisfied!!
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van HOTEL op 4 jul 2019
Dear, We thank you for your fedback. We are very happy that you enjoyed your stay. We are waiting for you on your next visit to the Island.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Arianna (Reservation) op 25 jun 2019
Thanks for your comment dear guest

6/10 – Redelijk

Marie

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Proximity of the beach, was A+, beach was very clean.
7 nachten verbleven in april 2019
Reactie van HOTEL op 4 jul 2019
Thank´s for your feedback! We appreciate your comments.We are waiting for you on your next visit to the Island.

6/10 – Redelijk

J

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is dated. But livable. Buffet got limited food. But i understand because of the area.
7 nachten verbleven in april 2019
Reactie van HOTEL op 4 jul 2019
Thank´s for your comments! We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La atención nos gustó y el uso de vasos de plástico no nos gustó.
2 nachten verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Personal war superfreundlich! Allerdings Sauberkeit entspricht keinen 3 Sterne Standard. Plastikverbrauch ist extrem...sehr bedenklich!
2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Pascal

Positief: Netheid
Hôtel moyen qui peut mieux faire
Les repas du self ne sont pas très variés et les restaurants annexes de l'hôtel sont en accès très limités alors qu'ils ne sont jamais remplis ? L'hôtel accuse bien ses 60 années et aurait besoin d'être remis au goût du jour. Un rafraichissement global s'impose ! Le Wifi n'est disponible que dans l'espace de l'accueil !
4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Arianna (Réservation) op 13 jun 2019
Cher client, nous apprécions votre commentaire dans le but de renforcer les aspects sur lesquels nous devons nous améliorer. Nous prévoyons à l'avenir d'étendre la portée de notre réseau Wi-Fi dans tout l'hôtel, nous espérons le réaliser bientôt. Nous vous saluons!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Commercial Staff op 11 jan 2019
Gracias por su comentario estimado cliente.

6/10 – Redelijk

Lorrie

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
A Mixed Bag
The swimming pool was nice, the room was OK, the food was atrocious, the staff generally quite helpful (especially front desk & maid service). The waiter service in the dining room was a mixed bag front being attentive to totally unaware of customer needs and more interested in chatting with their fellow workers. Tepid water in shower was erratic- sometimes hot, others only cold
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Commercial Staff op 9 jan 2019
Dear guest, we thank you for your comments because it helps us to know the issues we have to work in, in order to improve our services quality. We are sorry about all the inconveniences...

4/10 – Matig

Kip, Harrisburg PA

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Poor condition, poor amenities, poor experience. I understand it's Cuba but, not close to American standards for a vacation.
7 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Commercial Staff op 19 dec 2018
Dear Customer, Thanks for comming to our hotel. We thank you for your comments because it helps us to know the aspects we have to work in, in order to improve our services quality. We do our best to offer amenities throw our through our animation staff and our sportive options and games, we regret not having pleased you. Thanks again for choosing Atlantico´s Hotel

4/10 – Matig

Catherine

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très Déçue pour un 3 étoiles
Insalubre mais personnel globalement sympa
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Personnel Commercial op 21 dec 2018
Chère client, nous regrettons si nous n’avons pas respecté toutes les normes de nettoyage, nous vous remercions pour votre commentaire car il nous aide à connaître les problèmes dans lesquels nous devons travailler. Merci d’avoir apprécié nos souhaits pour rendre votre séjour plus agréable.

6/10 – Redelijk

Nicky

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Noget slidt, som resten af Cuba
Nedslidt All-inklusive hotel fra 1957 uden opdatering, med rimelig ligegyldig mad og et nærområde som kun består af strand, hvor der er næsten menneskeforladt, selv i december måned (højsæson). Ligger 25 minutters taxakørsel fra Havana (25 euro hver vej) og det dobbelte til lufthavnen.
4 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Erhvervspersonale op 21 dec 2018
Kære kunde, vi sætter pris på din kommentar, selvom vi skal præcisere, at en del af vores hotel blev ombygget for tre år siden, og stranden er en af vores hovedattraktioner, så vores kunder kommer til det for at nyde udsigten og nyde det gode vejr. din ferie Vi beklager de aspekter, der ikke har været til din smag.

2/10 – Ontzettend slecht

Beppe, Genova

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Solo a due passi dal mare, per il resto : camere non come sono descritte dal sito dell'alebergo, il bagno a dur poco orribile (vasca tutta scrostata,wc che non funziinava e distaccato dal pavimento ,pavimento con piastrelle rotte ecc ecc) in con clusione se dovessi consigliarlo ad amici nin lo fare. Grazie
8 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Personale Comerciale op 19 dec 2018
Gentile cliente, vi ringraziamo per il vostro commento, apprezziamo che ci facciate conoscere gli aspetti in cui dobbiamo lavorare per migliorare e offrire un servizio migliore ai nostri clienti. Grazie per aver scelto il nostro hotel

6/10 – Redelijk

Jeniffer

Positief: Netheid
5 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Commercial Staff op 19 dec 2018
Dear Guest, thanks for choosing our hotel to spend your vacations. We hope to have accomplished most of your expectations. Thanks

8/10 – Goed

Pisti, Budapest

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Food is nőt very food AMD öt is nőt tó Mach öt wasnt frech
5 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Arianna Camacho (Commercial Department) op 8 nov 2018
Thanks for your comment dear guest, it helps us to empower our effort to give a better service.

8/10 – Goed

Bianca

Positief: Netheid
Everyone was trying to do their best with the resources they have. The bathtub was completely damaged and the condition of the hotel with the food was so so but if you are there for the beach and ocean nore than the quality of the hotel then this hotel can work for you.
5 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Arianna Camacho H. (Esp. Comercial) op 26 okt 2018
Dear Guest, thanks for your comments, your appreciation of our effort in doing our best to give you a good service, helps us to keep working on our improvement. Thanks for visiting us, you will be always welcome.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Commercial Staff op 19 dec 2018
Dear guest, our hotel staff thank you for comming to spend your vacations. We hope to have accomplished most of your expectations.

10/10 – Uitstekend

Seth

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place to stay!
My mom and I stayed here for 4 nights and we really loved it. It’s not clean like 1st world country hotels but for the price and why you get totally worth it. Friendly staff, lots of good Buffett options, and good drinks and right on the beach. I would definitely come back!! It also has a free bus to Havana:). Just temper your first world expectations on a 3rd world country:)
4 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Arianna Camacho (Esp. Comercial) op 26 okt 2018
Dear guest, we are happy to have filled your main expectations and we thank your kind words and appreciation of price-quality match. Definitely thank you for watching the glass "half full", it motivates us to keep working in our services improvement.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Ernesto

Positief: Netheid, personeel en service
BIEN PARA EL PRECIO
Varios apagones cortes del fluido eléctrico. Bañera con piso levantado. Mesa buffet con pocas ofertas pero bien para el precio. Primera línea de playa.. Personal amable. Buena animación
2 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Arianna (Especialista Comercial) op 4 okt 2018
Muchas gracias por su visita y comentario estimado cliente, sus apreciaciones son tomadas en cuenta para gestionar mejorías y fortalecernos.