Govind Nagar, Beach No. 5, Havelock Island, Andaman and Nicobar Islands
Beoordelingen
5,0
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 2 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
0
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 2 beoordelingen" "
8 - Goed
1
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 2 beoordelingen" "
6 - Redelijk
0
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 2 beoordelingen" "
4 - Matig
0
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 2 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
1
3,0/10
Netheid
4,0/10
Personeel en service
5,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 jan 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, comfort kamer
Overall good but needs a few improvements like water not passing in tgw washroom; it takes 30 mins for the water to pass through the hole.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Sunny op 10 jan 2019
Dear Sir / Madam
Thanks for your valuable feedback, we shall certainly look into the issue mentioned by you and will take corrective actions so that our beloved guests does not face such issues.
Regards
Sunny
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
1 jan 2019
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
When we reached the hotel they moved us to a different hotel. They said that we do not have enough rooms here and they told us to go to Orient resort which was around 1 km away from there.
It was very frustrating because e had so much luggage and we had to move from one place to another. Even though I did the booking months in advance!
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Sunny op 10 jan 2019
Dear Sir / Madam
Our sincere apologies for the inconvenience faced by you. In order to protect our customers in case any such scenarios happens once in a while, we provide an upgrade only and provide transportation from our end so our guest does not face any inconvenience. Kindly share your booking details so we can look deeper into the issue.
Look forward to welcome you in future and an even better hospitality.
Regards
Sunny