Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 430 van 928 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
430
Gastenscore: 8 - Goed. 391 van 928 beoordelingen" "
8 - Goed
391
Gastenscore: 6 - Redelijk. 79 van 928 beoordelingen" "
6 - Redelijk
79
Gastenscore: 4 - Matig. 23 van 928 beoordelingen" "
4 - Matig
23
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 928 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
5
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
18 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekend restaurant Westcoast voor zowel ontbijt en diner.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Crowne Plaza Heidelberg op 21 nov 2019
Dear guest,
Thank you for your great Feedback!
We are glad you enjoyed your stay, especially our Food and beverage offers!
We look Forward to welcoming you back in the future. Best regards
Jessica Hammel
Guest Service Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Business trip
Excellent location in Heidelberg. Exterior looks dated, but the entrance and reception feel fresh. Rooms & hallways could use a refresher, but all by all not a bad place to stay in Heidelberg.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Crowne Plaza Heidelberg op 11 jul 2019
Dear guest,
Thank you very much for you rating and review!
We are glad you enjoyed your stay and felt comfortable.
We look Forward to welcoming you back in the future.
Best regards
Jessica Hammel
Guest Service Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
10 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima locatie om tussenstop te maken
Service van hoog niveau.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Andreas Wesch, Front Office Manager op 6 mei 2019
Dear Guest
We appreciate your Feedback especially about the excellent Service Quality. :-)
Have a wonderful Sunday and visit us soon again.
Kind regards
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van A. barth op 27 dec 2018
Dear guest,
Thank you very much for your 5 -Star rating on Expedia.
We hope to welcome you back for your next visit to Heidelberg.
Best regards
Annalena Barth
Assistant Front Office Manager
8/10 – Goed
Frank, brussels
22 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Frank
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Crowne Plaza Heidelberg op 22 okt 2018
Dear Frank,
Thank you for choosing Crowne Plaza Heidelberg for you recent stay and thank you for your positive rating. We hope to welcome you back soon.
Best regards
Jessica Hammel
Guest Service Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Centrale ligging
Leuk hotel met een centrale ligging. Vriendelijk personeel. Jammer dat het parkeren van een auto zo duur is.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Miroslava Riden, Hotelmanagement op 8 jan 2018
Dear Guest,
Thank you so much for your recent stay at Crowne Plaza Heidelberg City Centre as well as for taking the time to sharing this wonderful Feedback with all Expedia.com users.
It is nice to know that you enjoyed the stay with us an that we could fullfil your expectations concerning location and friendliness of our staff members. A positive guest review is something our staff members take great in, so we value your Feedback.
We hope you will visit us again.
With best regards,
Miroslava Riden
Hotel Management
8/10 – Goed
larissa , roosendaal
24 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel middenin het centrum
Hotel is erg goed bevallen. Prima kamer. We hadden een redelijk groot bed. Helaas was hij wel wat hard. Geen last gehad van buren of mensen in de gang. Ontbijt was voortreffelijk en erg uitgebreid. Het was ook fijn en luxe om voor het slapen gaan nog even de wellness te bezoeken. Centrum is een paar minuten lopen. Het enige nadeel is dat de parkeergarage erg duur is. Dat zit niet bij de kamer inbegrepen.
larissa
4 nachten verbleven in augustus 2017
Reactie van Miroslava Riden, Hotelmanagement op 30 aug 2017
Dear Larissa,
Thank you so much for choosing Crowne Plaza Heidelberg as your domicile in Heidelberg as well as for sharing your recent experience at our house with all Expedia.com users.
It is nice to read that you generally enjoyed your stay with us and that could fullfill all your expecations concerning location, breakfast, your guest room and the spa area. For your next stay with us we will be pleasure to reserve a room in a quiet area with a softer mattress.
Please know that your feedback is extremly valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuosly improve our service.
It would be a great pleasure for us to welcoming you back again.
With best regards,
Miroslava Riden
8/10 – Goed
serge, best
20 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima
comfortabel
serge
1 nacht verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
CoWo
23 sep 2015
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
prima hotel in Heidelberg
Hotel vlak bij centrum, oude stad. Dus alles op loopafstand, maar anders stopt de tram voor de deur. Station is ook vlak bij.
We zaten hier misschien in een relatief dure week, waardoor de prijs voor niet heel grote kamer toch wel wat hoog was.
Echter verder alles prima, ontbijt, service, schoon, goede bedden.
CoWo
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 aug 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel nabij het centrum van Heidelberg
Prima hotel nabij het centrum van Heidelberg, goede prijs/kwaliteitsverhouding. Wij hebben als gezin hier overnacht op de terugreis vanuit Italië.
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Van Duvel, Hulshout
14 apr 2014
Positief: Netheid, personeel en service
ZAKELIJK HOTEL
De locatie van het hotel is prima,het zwembad en sauna is aan vernieuwing toe. De ontbijtruimte en restaurant is sober aangekleed ( bv: geen tafellinnen). De service was prima en vriendelijk. Het ontbijt was lekker. De dranken en het eten zijn prijzig. Kamer goed uitgerust met frigo en koffiezet.
Van Duvel
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 jan 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
luxe hotel
heel prettig en verzorgd. perfecte lokatie
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 dec 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Joel P
16 sep 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good hotel
Crown Plaza is a clean, friendly and centrally located hotel. It's about 10 minute walk to the historic town centre. Good price/value. We would stay here again.
Joel P
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 mei 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Maartje, Den Haag
2 jan 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel in centrum van Heidelberg
Hotel ligt goed, centrum op enkele honderden meters. Zijn hier geweest op weg naar de wintersport, is een leuke onderbreking.
Maartje
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
6 aug 2011
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Het hotel heeft een goede locatie, de hoofdstraat ligt op korte loopafstand. Het hotel ziet er prima verzorgd uit, de kamers zijn netjes en het personeel vriendelijk en behulpzaam.
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
j, Brabant
27 jul 2009
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Leuk hotel maar we hadden er meer van verwacht
Slecht bed, minimale service voor een hotel met zoveel sterren. Geen terras. Wel drie tafels bij de ingang, geen bediening.
j
10/10 – Uitstekend
Julian
21 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julian
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Helmut
31 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Absolut ruhiges Hotel mit sehr schönen Zimmern sehr freundliches Personal
Helmut
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Simona La Croce op 6 apr 2024
Sehr geehrter Herr Helmut,vielen Dank für Ihr nettes Feedback, wir sind Ihnen sehr dankbar dafür.Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Ich wünsche Ihnen ein schönes Wochenende.Mit freundlichen Grüßen,Simona La CroceFront Office Agent
10/10 – Uitstekend
Sophia
Reisde met familie
29 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s a quiet en calm place , excelent service !
Sophia
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Simona La Croce op 6 apr 2024
Dear Ms. Sophia,thank you so much for your nice feedback, we really appreciate it. We are glad youve enjoyed your stay at our property and we hope to welcome you again soon. Have a wonderful weekend.Best regards,Simona La CroceFront Office Agent
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
8 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Klimaanlage in unserem Zimmer hat nicht funktioniert . Deshalb wurde uns beim Auschecken die Parkgebühr von 24€ erlassen. Eine nette Geste. Wir haben uns gefreut.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Bo
Reisde met familie
3 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Bo
4 nachten verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 aug 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Morten Larsen
Reisde met familie
30 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Safe choice with great location
Very nice hotel with a pleasant atmosphere close to central Heidelberg. Parking was easy (if somewhat pricey), and the breakfast was excellent. The staff provided great service overall. However, perhaps due to the COVID-19 situation, the service provided did seem a bit disorganized. The staff forgot to make an extra bed in the room for our son, and our room wasn’t cleaned despite the staff asking for our explicit approval that the room could be cleaned. The first issue was immediately dealt with, though, when we asked again. We would be happy to say at the hotel again.
Morten Larsen
2 nachten verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
John Bryde
29 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
John Bryde
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Oezer
26 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Oezer
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Isabell Rosenberg op 27 jul 2020
Dear Oezer
Thank you for your feedback and your great rating.
We are happy to see that you had a good time in our hotel.
We are looking forward to welcome you again in Heidelberg.
Best regards
Isabell Rosenberg
Ass. Front Office Manager
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
25 jul 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Isabell Rosenberg op 27 jul 2020
Sehr geehrter Gast,
vielen Dank für Ihr Feedback.
Schade, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt nicht rundum zufrieden waren.
Gerne können Sie sich hierzu jederzeit mit uns in Verbindung setzten.
Viele Grüße aus Heidelberg
Isabell Rosenberg
Ass. Front Office Manager
8/10 – Goed
Ghita
21 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ghita
4 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Isabell Rosenberg op 27 jul 2020
Dear Ghita
Thank you for your feedback.
We hope you enjoyed your stay with us.
We are looking forward to welcome you again in Heidelberg.
Best regards
Isabell Rosenberg
Ass. Front Office Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 jul 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Andreas Wesch, Rooms Division Manager op 18 jul 2020
Sehr geehrter Gast,
herzlichen Dank für Ihre 5 von 5 Bewertung.
Es freut uns sehr, dass es Ihnen bei uns gefallen hat und wir hoffen, Sie besuchen uns recht bald einmal wieder.
Mit freundlichen Grüßen
8/10 – Goed
Carsten
Reisde met familie
15 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cronatimes
God oplevelse under corona. Tæt på den gamle bydel. Alt i orden
Carsten
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Andreas Wesch, Rooms Division Manager op 15 jul 2020
Dear Carsten
Thank you very much for staying with us and we hope you have had a nice time in Heidelberg.
We appreciate your feedback and we hope to see you soon again.
With best regards
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
13 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Andreas Wesch, Rooms Division Manager op 14 jul 2020
Dear Guest
Thank you very much for staying with us and for your feedback.
I am sorry to see that you were not satisfied with your stay. It would have been nice to know more and know what it was. We hope you may give us another chance and visit us again.
With best regards
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 jul 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Andreas Wesch, Rooms Division Manager op 6 jul 2020
Dear Guest
Thank you very much for staying with us and for your 5 Points rating.
We hope you will visit us soon again.
With best regards
10/10 – Uitstekend
Jens Weiersøe
23 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jens Weiersøe
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van Andreas Wesch, Rooms Division Manager op 24 jun 2020
Sehr geehrter Herr Weiersoe,
vielen Dank für Ihren Aufenthalt bei uns im Hotel und Ihre Bewertung.
Es freut uns sehr, dass es Ihnen bei uns gefallen hat und wir hoffen Sie besuchen uns recht bald mal wieder.
Mit freundlichen Grüßen
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
15 jun 2020
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel allows dogs in. The guy in my next room left two big dogs alone in the hotel. The dogs are barking really loud and I had to call the hotel to change room for me. It was not good experience
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van Andreas Wesch, Rooms Divison Manager op 18 jun 2020
Dear Guest
Thank you very much for staying with us and for your Feedback.
We are very sorry for any inconveniences in this situation. My colleague was not able to reach the guests and this was the fastest and best solution at this moment.
Besides that I hope you have had a good time here in Heidelberg and hope to see you again.
With best regards
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
19 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
14 mrt 2020
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Andreas Wesch, Rooms Division Manager op 15 mrt 2020
Dear Guest
We are sorry to see that you gave us just a rating with a 1 without any Information. We would have liked to know more about it in order to improve our Services and to know what we made wrong.
Thank you very much for staying with us and we hope you will give us a chance again.
With best regards
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
11 mrt 2020
コロナで出張キャンセルになり、全額チャージのままだった。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Crowne Plaza Heidelberg op 13 mrt 2020
Dear guest,
we kindly ask for your understanding that you have booked a non-refundable rate which could not be cancelled as per terms and conditions.
We are very sorry to read that your business trip was cancelled do to Corona virus, but it is currently not defined by german law as “Force Majeure” and not in our hands.
Thank you for your kind understanding in that for all of us difficult situation.
Kind regards
Victoria Steiner
Crowne Plaza Heidelberg
10/10 – Uitstekend
Sunwoo
Zakenreiziger
8 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
출장용 호텔
시내와 가까운 위치, 주차시설이 완비되어 있고 아침식사가 괜찮은 호텔
Sunwoo
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Andreas Wesch, Rooms Division Manager op 8 mrt 2020
Dear Sunwoo
Thank you very much for staying with us and your wonderful rating.
We appreciate your comments and hope your will come back soon.
With best regards
10/10 – Uitstekend
Chan Jun
2 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chan Jun
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Andreas Wesch, Rooms Division Manager op 4 mrt 2020
Dear Chan Jun
Thank you very much for staying with us and for your feedback.
We hope you have had a nice time and you will visit us again.
With best regards
10/10 – Uitstekend
BYUNG CHUL
Reisde met familie
15 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
최고의 만족을 준 호텔
객실, 친절함 그리고 저렴한 수준의 숙박비까지 모든 것이 완벽했던 호텔이었습니다. 추천합니다
BYUNG CHUL
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Andreas Wesch, Rooms Division Manager op 15 feb 2020
Dear Byung Chul
Thank you very much for staying with us and for your nice 10 out of 10 rating.
We hope you have had a nice time and you will visit us again.
With best regards
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
13 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel in Heidelberg
The location of the hotel is good. It is within walking distance to the old town. The staff at the reception was helpful.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Andreas Wesch, Rooms Division Manager op 15 feb 2020
Dear Guest
Thank you very much for your Feedback and your wonderful rating.
We hope you have had a great time here with us and you will visit us soon again.
With best regards
8/10 – Goed
Claire
31 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Claire
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Andreas Wesch, Rooms Division Manager op 10 feb 2020
Dear Claire
Thank you very much for your nice rating.
We hope you enjoyed your stay and you will come back soon.
With best regards
8/10 – Goed
Marius
27 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Marius
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Andreas Wesch, Rooms Division Manager op 10 feb 2020
Dear Marius
Thank you very much for staying with us and for taking the time to give us a feedback!
We hope you had a great time here with us and you will visit us again.
With best regards
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 jan 2020
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Andreas Wesch, Rooms Division Manager op 22 jan 2020
Dear Guest
Thank you very much for staying with us and for your 4 Star Rating.
We hope you had a nice time in our Hotel and you will visit us again.
Kind regards
10/10 – Uitstekend
Ralph, Seattle
Reisde met partner
7 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent staff we were treated like family the rooms were well maintained. The only thing I would improve would be the bathroom. Replace the tub with a shower.
Ralph
14 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Andreas Wesch, Rooms Division Manager op 10 jan 2020
Dear Ralph
Thank you very much for your wonderful comments and your 5 stars.
We always do our best to make our guest feel like home and we are happy to see that you had a wonderful time with us. Currently we are working on a plan for renovation and of course with showers in the rooms. :-)
We are looking forward to welcome you again.
With our best regards
Andreas Wesch, Rooms Division Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
7 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean, comfortable and great amenities. Good location within walking distance to the main attractions. Staff were great and the price of drinks at the bar were very reasonable.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Andreas Wesch, Rooms Division Manager op 7 jan 2020
Dear Guest
Thank you very much for staying with us and your lovely Feedback! We love it! :-)
We hope you have had a nice time with us and you will come back soon.
With best regards
Andreas Wesch, Rooms Division Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
7 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Andreas Wesch, Rooms Division Manager op 7 jan 2020
Dear Guest
Thank you very much for your wonderful Rating. :-)
We hope you had a nice time here with us and you will come back soon.
With best regards
Andreas Wesch, Rooms Division Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Andreas Wesch, Rooms Division Manager op 6 jan 2020
Dear Guest
Thank you very much for your rating.
We hope you had a great time with us and visit us again.
Andreas Wesch, Rooms Division Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 jan 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Andreas Wesch, Rooms Division Manager op 9 jan 2020
Sehr geehrter Gast,
vielen Dank für Ihren Aufenthalt bei uns und Ihre Bewertung. Wir hoffen es hat Ihnen bei uns gefallen und Sie besuchen uns mal wieder.
Mit freundlichen Grüßen
Andreas Wesch, Rooms Division Manager