Terras

Beoordelingen van Leonardo Hotel Heidelberg City Center

Leonardo Hotel Heidelberg City Center
Bergheimer Str. 63, Heidelberg, BW

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 229 van 852 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 411 van 852 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 150 van 852 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 43 van 852 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 19 van 852 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Emiel

Reisde met familie
Negatief: Netheid
Zeer gedateerd hotel. Oude kamers die ze wel aan het vernieuwen zijn maar wij zaten in een oude. Badkamer met een vieze rioolgeur, vieze bruine vloerbedekking. Prima bedden en een goed babybed. Ontbijt was matig, weinig keuze en geen verse broodjes. Parkeren is prima, voldoende mogelijkheden. Ter compensatie voor de vieze rioollucht in de kamer mochten gratis parkeren, dat is dan wel weer netjes.
Reactie van Stefanie Beck, Leonardo Hotel Heidelberg City Cent op 12 jan 2024
Geachte Emiel,We betreuren het te horen dat uw verblijf bij Leonardo Hotel Heidelberg City Center niet volledig aan uw verwachtingen voldeed. Uw opmerkingen over de staat van de kamer en het ontbijt zijn zeer waardevol voor ons.We zijn continu bezig onze kamers te moderniseren, en we hopen dat u bij een volgend bezoek een van onze vernieuwde kamers kunt ervaren. Wat betreft de geur in de badkamer, dit is zeker niet de standaard die wij nastreven en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak.Het is fijn om te horen dat u tevreden was over de bedden en parkeerfaciliteiten. We streven ernaar om al onze gasten een aangenaam verblijf te bieden. Uw ervaringen helpen ons om de kwaliteit van onze service te verbeteren.We hopen dat we u in de toekomst nogmaals mogen verwelkomen in ons hotel.Met vriendelijke groeten,

8/10 – Goed

Rob

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Leonardo Hotel Heidelberg City Center op 13 sep 2023
Lieber Rob,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Overrated hotel in an overrated city
Leonardo Hotel Heidelberg is een overrated hotel. Het is te duur voor de service die je krijgt. De kussens op het bed zijn veel te dik. Ze puilen uit de omtrekken. Ik had slechts 1 verzoek, nl. dat ze de zeep/shampoo tube die in het bad hing zouden vervangen, omdat die leeg was. We waren meer dan 2 uren weg om te gaan eten en toen we terugkwamen was de zeep niet vervangen. Een koppel dat voor ons stond aan de check-in had een kamer toegewezen gekregen die bezet was. De verantwoordelijke van de receptie leek er met zijn gedachten niet bij! Als ik vroeg hoeveel de ondergrondse parking zou kosten voor 1 nacht, antwoordde hij dat de parking niet van het hotel was en dat hij het niet precies wist. Het zou ingeveer 17 € zijn. Dat bedrag was achteraf wel correct, maar ook heel prijzig. Wat wel goed was: het ontbijt.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van LHCC op 11 jul 2023
Beste gast,Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Ellen

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Goede plek loopafstand centrum.Ruime kamer met mooi uitzicht. Badkamer is verouderd, douchen in bad
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Your Leonardo Hotel Heidelberg City Center Team op 8 dec 2022
Dear Ellen,thanks a lot for your good review.We are glad that you enjoyed the stay and look forward to welcome you again.Best regards

10/10 – Uitstekend

Eugene

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Prima hotel voor een redelijke prijs. Ontbijt is uitgebreid. Alles ruim voorradig. Zowel warm als koud. Kamers zijn ruim met ijskast en goede stoelen. WiFi verbinding is goed.
3 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Your Leonardo Hotel Heidelberg City Center Team op 14 nov 2021
Dear Eugene, thanks a lot for your great review. We are glad that you enjoyed your stay and hope to welcome you soon again. Best regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel. Stukje lopen van het centrum. Iets gedateerde badkamer.
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Your Leonardo Hotel Heidelberg City Center Team op 24 sep 2020
Dear Guest, thanks a lot for your good review. We are glad to inform you, that the renovation of our bathrooms is already planned. We look forward to welcome you soon again. Best regards

8/10 – Goed

Ad, Rotterdam

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Nice spacious rooms with fascilities to make tea or coffee. Good beds. Within walking distance of the centre.
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Your Leonardo Hotel Heidelberg City Center Team op 25 sep 2020
Dear Ad, thanks a lot for your great review. We are glad that you enjoyed your stay and hope to welcome you soon again. Best regards

8/10 – Goed

R

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een mooi hotel lekker dicht bij het centrum. Een goede plek om te verblijven.
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Your Leonardo Hotel Heidelberg City Center Team op 28 feb 2020
Dear Guest, thanks a lot for this really good review of our hotel. We are glad that you enjoyed the stay and we look forward to welcome you soon again. Best regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Prima hotel, centraal gelegen. Ontbijt was ok. Kamer was niet erg goed schoongemaakt, vond nog lege water flessen onder het bed. Kamer vond ik donker en verkeersgeluiden waren duidelijk te horen.
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Your Leonardo Hotel Heidelberg City Center op 1 feb 2020
Dear Guest, thank you for taking the time to share your feedback with us. We apologize, that your room was not good cleaned. Did you report this to our reception? Unfortunately the city location of the hotel does not prevent street noise. If you give us the chance to regain your trust, we guarantee that we will do our best so that you can have the same good experience with us as other guests. Thank you. Best regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De ligging is uitstekend,wel veel lawaai op straat s'nachts.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Your Leonardo Hotel Heidelberg City Center Team op 6 sep 2019
Dear Guest, thank you for your good rating of our hotel. We are glad that you enjoyed your stay and we hope to welcome you soon again. Best regards

8/10 – Goed

Anton, Nederland

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Check-inn was slow. Breakfast was good but pricy. Nice comfortable rooms.
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Your Leoanrdo Hotel Heidelberg City Center Team op 13 aug 2019
Dear Anton, thank you for your good feedback and the information about your check in. We look forward to welcome you again in Heidelberg. Best regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het was een prettig verblijf. Alles in orde en geen problemen.
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Front Office op 16 jan 2019
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Your Team from the Leonardo Hotel Heidelberg City Center

8/10 – Goed

Ralph, Massachusetts

Positief: Netheid, personeel en service
Very clean, nice hotel. Close to city center.
Very comfy, clean hotel. Much better inside than out. Short walking distance from the old city and many breakfast options on the street.
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

R.A.

Good hotel with airco.
Good hotel near to the city center. Airconditioning in the room! Very important last week. Breakfast for good price! And underground parking. Everything a little bit old, but ok for a night and for this price.
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Kristina Pekas op 2 sep 2018
Dear Guest, thank you for your feedback and your time. We are glad, that you liked the breakfast. We are looking forward to welcome you again. Best regards, your Leonardo Hotel Heidelberg City Center

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Kristina P. op 30 jul 2018
Dear Guest, thank you for your time and feedback. We are looking forward to welcome you again. Best regards, your Leonardo Hotel Heidelberg City Center

8/10 – Goed

petra, amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig hotel op loopafstand van station stad
Grote kamer met uitstekende bedden. Personeel erg vriendelijk en efficient. Prima ontbijt. Ligging ideaal tov station, oude stad en universiteit. Prijs prima.
Reactie van Sejida Z. op 2 feb 2017
Dear Guest, thank you for your time and feedback. We are looking forward to welcome you again. Best regards, your Leonardo Hotel Heidelberg City Center

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Reactie van Sascha op 16 jul 2016
Dear Guest, thank you for your feedback. Best regards Sascha T. Front Office Manager

8/10 – Goed

Hans, Bergen (NH)

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel in Heidelberg centrum
Gerieflijk hotel op korte afstand van het oude centrum. Ruime parkeergelegenheid onder het hotel. Kamers ruim en smaakvol ingericht. Alles super schoon en netjes. Personeel bijzonder vriendelijk. Uitstekende prijs-kwaliteits verhouding.
Reactie van Sascha op 8 mrt 2016
Dear Hans, thank you for your nice feedback. My team and me are very glad about it. Best regards Sascha T. Front Office Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel voor tussenstop
We hebben op onze doorreis een nachtje in dit hotel geslapen. Het hotel is gunstig gelegen om te voet het centrum in te gaan. Min punten: In de badkamer was schimmel aanwezig. Het is jammer dat er parkeerkosten betaald moeten worden.

8/10 – Goed

Annette

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

JohnB

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ontbijt te duur - goede bakker op 100 mtr afstand voor een betaalbaar ontbijt. goed restaurant (en betaalbaar) aan de overkant. hotel ligt op ongeveer 15 minuten lopen van het centrum

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
April 2012
great breakfast, friendly staff, walking distance to the old town. parking garage is affordable. Nice hotel!

10/10 – Uitstekend

Horst

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles war super gerne wieder
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Stefanie Beck, Leonardo Hotel Heidelberg City Cent op 28 feb 2024
Lieber Horst, es freut uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns im Leonardo Hotel Heidelberg City Center als positiv empfunden haben und gerne wieder zu uns kommen möchten. Wir sind stets bestrebt, unseren Gästen ein angenehmes und erfreuliches Erlebnis zu bieten. Mit freundlichen Grüßen, Ihr Hotel Leonardo Hotel Heidelberg City Center

2/10 – Ontzettend slecht

Dr. Majid

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr laut und leider nicht zu empfehlen
Sehr laut! Könnte kaum schlafen. Eigentlich eine Baustelle und kein Hotel
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Stefanie Beck, Leonardo Hotel Heidelberg City Cent op 21 feb 2024
Sehr geehrter Dr. Majid, Ihr Feedback ist uns sehr wichtig und wir bedauern, dass Ihr Aufenthalt nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Wir sind bekannt für unsere ruhige Atmosphäre und es tut uns leid zu hören, dass dies nicht Ihre Erfahrung war. Wir hoffen, dass Sie uns in der Zukunft trotzdem eine zweite Chance geben, um Ihnen einen angenehmen Aufenthalt zu bieten.Mit freundlichen Grüßen,Ihr Hotel Leonardo Hotel Heidelberg City Center

10/10 – Uitstekend

Jongwon

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Stefanie Beck, Leonardo Hotel Heidelberg City Cent op 21 feb 2024
Dear Jongwon,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

8/10 – Goed

kiyo

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2週間の滞在で、コンフォートルームを予約した。全館リニューアル中とのことで、初めは暖房が機能しなかったが業者が来て、直してくれた。バスタブがあり、リネン交換もよくしてくれ、清潔でした。大晦日に花火が見たいのでリニューアル済の9階を重複予約したのですが、バスタブが無く、シャワーだけなので、私のように家族で泊まるには不向きだと思いました。
14 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Stefanie Beck, Leonardo Hotel Heidelberg City Cent op 12 jan 2024
2週間の滞在で、コンフォートルームを予約した。全館リニューアル中とのことで、初めは暖房が機能しなかったが業者が来て、直してくれた。バスタブがあり、リネン交換もよくしてくれ、清潔でした。大晦日に花火が見たいのでリニューアル済の9階を重複予約したのですが、バスタブが無く、シャワーだけなので、私のように家族で泊まるには不向きだと思いました。

6/10 – Redelijk

Karel, Ratingen

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Stefanie Beck, Leonardo Hotel Heidelberg City Cent op 12 jan 2024
Dear Karel, thank you for your feedback. Best regards

8/10 – Goed

Sarah-Lee

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Stefanie Beck, Leonardo Hotel Heidelberg City Cent op 21 feb 2024
Dear Sarah-Lee,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

8/10 – Goed

Siglinde

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist Renovierungsbedürftig, leider nicht behindertengerecht, worauf wir Wert gelegt hatten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Stefanie Beck, Leonardo Hotel Heidelberg City Cent op 12 jan 2024
Sehr geehrter Siglinde,vielen Dank für Ihren Besuch im Leonardo Hotel Heidelberg City Center und für Ihre offene Rückmeldung. Es tut uns leid zu hören, dass wir nicht ganz Ihren Erwartungen entsprechen konnten.Zum Thema Barrierefreiheit möchten wir betonen, dass wir das Wohlbefinden aller Gäste sehr ernst nehmen. Es gehört zu unserer Philosophie, dass jeder Gast sich bei uns wohlfühlt. Barrierefreie Zimmer haben wir leider nicht aber einige unserer Zimmer haben eine größere Badezimmertür. Bitte geben Sie den Wunsch nach einem solchen Zimmer bei der nächsten Reservierung an. Falls Sie ein behindertengerechtes Zimmer benötigen kann ich Ihnen unserer Leonardo Hotel in Heidelberg empfehlen. Das Hotel hat besonders eingerichtete Zimmer. Was die Renovierung betrifft, so ist es unser ständiges Bestreben, unseren Gästen ein angenehmes Ambiente zu bieten. Aus diesem Grund sind wir aktuell auch dabei das Hotel zu renovieren. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns oder im Schwesternhotel begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen,

8/10 – Goed

Pekka

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Hyvä
Iso siisti huone ja mukava sänky parvekkeella. Hinta/ laatusuhde erinomainen. Sijaintikin on hyvä ja tarvittaessa autolle private oark
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Stefanie Beck, Leonardo Hotel Heidelberg City Cent op 12 jan 2024
Hyvä Pekka,On ilahduttavaa kuulla, että huone oli mielestänne siisti ja sänky mukava. Olemme iloisia, että arvostat myös erinomaista vastinetta rahalle, jota pyrimme tarjoamaan. Arvostamme myös suuresti myönteisiä kommenttejanne sijainnistamme ja pysäköintimahdollisuuksistamme.Toivotamme sinut tervetulleeksi takaisin Leonardo Hotel Heidelberg City Centeriin lähitulevaisuudessa.Ystävällisin terveisin.

8/10 – Goed

FABIEN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Stefanie Beck, Leonardo Hotel Heidelberg City Cent op 12 jan 2024
Liebe Fabien, es freunt mich zu sehen dass es Ihnen in Heidelberg und unserem Hotel gefallen hat und Sie die Zeit auf dem Weihnachtsmarkt genießen konnten. Ich wünsche Ihnen alles Gute für 2024. Mit freundlichem Gruß aus Heidelberg

4/10 – Matig

Marielle

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Slitet hotell, tråkig frukostbuffe.
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Stefanie Beck, Leonardo Hotel Heidelberg City Cent op 12 jan 2024
Kära Marielle,Vi är ledsna att höra om din upplevelse och vi uppskattar din feedback. På Leonardo Hotel Heidelberg City Centre strävar vi efter att erbjuda en bekväm miljö och en mängd olika frukostalternativ för att tillfredsställa alla våra gäster. Dina kommentarer hjälper oss att förstå var det finns utrymme för förbättringar. Tack för att du valde vårt hotell och vi hoppas kunna betjäna dig ännu bättre i framtiden.Med vänlig hälsning,

10/10 – Uitstekend

Marco

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ghh
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Stefanie Beck/Leonardo Hotel Heidelberg City Cente op 6 dec 2023
Lieber Marco,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen

10/10 – Uitstekend

Wilko

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles gut. War geschäftlich unterwegs
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Stefanie Beck, Leonardo Hotel Heidelberg City Cent op 29 nov 2023
Lieber Gast,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Uitstekend

Sang Cheol

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
조용함
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Stefanie Beck, Leonardo Hotel Heidelberg City Cent op 29 nov 2023
Dear Sang Cheol,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely

8/10 – Goed

Michael

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall a nice stay and priced well.
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Stefanie Beck, Leonardo Hotel Heidelberg City Cent op 29 nov 2023
Dear Michael,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

8/10 – Goed

Michael

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Have stayed here 5 times. Enjoy the area.
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Stefanie Beck, Leonardo Hotel Heidelberg City Cent op 29 nov 2023
Dear Michael,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good but…
I know it’s not W, but for the price: 1. The lobby and lift smells like ammonia (mild rotten egg) 2. The soap dispenser in the bathroom was on the vanity top instead of affix to the wall. 3. The bath/shower was very narrow - anyone who is “bigger” than 180cm / 85kg will struggle to shower in it. Hotel staffs were friendly and the location is great to be a base to explore Heidelberg.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Stefanie Beck, Leonardo Hotel Heidelberg City Cent op 29 nov 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay. Right now we make renovations in our hotel that our clients feel better. We hope to see you again very soon.Sincerely,

6/10 – Redelijk

Allan

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Stefanie Beck, Leonardo Hotel Heidelberg City Cent op 29 nov 2023
Dear Allen,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

4/10 – Matig

Josh

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Zwar günstig, aber definitiv in die Jahre gekommen. Stand der Zimmer an sich in Ordnung aber Sauberkeit gerade im Bad, lässt zu wünschen übrig.
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Leonardo Hotel Heidelberg City Center op 16 nov 2023
Lieber Herr Bredemeier,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, um Ihren Aufenthalt bei uns zu bewerten. Wir bedauern sehr, dass wir Ihre Erwartungen nicht ganz erfüllen konnten. Ihre Anmerkung bzgl. der Sauberkeit haben wir bereits an unser Housekeeping weitergegeben. Tatsächlich haben wir vor kurzem mit umfassenden Renovierungsarbeiten begonnen, um auch Ihrer zweiten Anmerkung in Zukunft entgegen zu wirken. Wir würden uns sehr freuen, wenn wir Sie nach abgeschlossener Renovierung nochmals bei uns begrüßen dürfen.Mit freundlichen Grüßen aus Heidelberg

8/10 – Goed

Wan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fast check in. Reasonable room rate. receptionist with happy face, great service
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Stefanie Beck, Leonardo Hotel Heidelberg City Cent op 8 nov 2023
Dear Wan,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

6/10 – Redelijk

Andreas

Positief: Netheid, personeel en service
Gute Lage, älteres Hotel. Für ein WE völlig ausreichend.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Stefanie Beck, Leonardo Hotel Heidelberg City Cent op 8 nov 2023
Lieber Anreas,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Uitstekend

Sang Cheol

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Stefanie Beck, Leonardo Hotel Heidelberg City Cent op 31 okt 2023
Dear Sang Cheol,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

8/10 – Goed

Tai

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
The light in the bathroom was not working. The service man used the lamp from the living room and put it in the bathroom instead.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Stefanie Beck, Leonardo Hotel Heidelberg City Cent op 31 okt 2023
Dear Tai,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

6/10 – Redelijk

Vincent

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr dreckig und heruntergekommen
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Stefanie Beck, Leonardo Hotel Heidelberg City Cent op 25 okt 2023
Lieber Vincent,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung zu Ihrem Aufenthalt bei uns mitzuteilen. Ich werde mit unserem Housekeeping Team über die Sauberkeit des Zimmers sprechen. Am November fangen wir im Hotel mit der Sanierung der Bäder an. Vielleicht geben Sie uns danach noch einmal die Chance Ihr Vertrauen zurück zugewinnen. Mit freundlichen Grüßen,

10/10 – Uitstekend

Bigstu

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient to town and some rooms have a good view of the town
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Stefanie Beck, Leonardo Hotel Heidelberg City Cent op 18 okt 2023
Dear Bigstu,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely