Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 73 van 242 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
73
Gastenscore: 8 - Goed. 132 van 242 beoordelingen" "
8 - Goed
132
Gastenscore: 6 - Redelijk. 30 van 242 beoordelingen" "
6 - Redelijk
30
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 242 beoordelingen" "
4 - Matig
4
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 242 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
3
8,4/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
7,2/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel kan niet dichterbij het centrum en het station (hauptbahnhof)
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 okt 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
6/10 – Redelijk
Anne, Veenendaal
16 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Prima voor alleen overnachten
Ouderwetse badkamer, voelde als een bouwkeet doordat alles van plastic/kunststof was.. bed was smal met z’n 2en en jammer dat er maar 1 deken was en niet 2 losse.
Verder erg centraal gelegen, dus makkelijk bereikbaar. De parkeergarage is verschrikkelijk trouwens. Je moet aan een touw trekken om een hek open te laten gaan (bij het uitrijden). Dan sta je op een zéér!!!! schuine helling Waarbij het moeite kost om eruit te rijden.
Anne
2 nachten verbleven in april 2018
8/10 – Goed
Rob
24 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima zakenhotel
kom daar vaker,gewoon goed hotel
Rob
1 nacht verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
dirk
27 feb 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima hotel voor 1 nacht
Wij hebben 1 overnachting gehad op doorreis naar Oostenrijk. Prima hotel. Afgesloten parkeergarage. Fijn idee met bagage in auto. Alleen jammer dat er weinig mogelijk is om in de avond iets te eten.
dirk
10/10 – Uitstekend
Simon, Scheveningen
10 aug 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk hotel op een prima locatie!
Voor de 2e keer hier overnacht. Het hotel ligt ideaal t.o.v. het centrum. Personeel vriendelijk; nette kamers, welliswaar niet bijzonder ruim maar voldoende om comfortabel te slapen en daar is het tenslotte voor bedoeld. Ook fijn dat de auto in de ondergrondse (afgesloten!) parkeergarage kan worden geparkeerd.
Ontbijt is niets mis mee. Gewoon boeken dit hotel; wij doen het in ieder geval de volgende keer weer!
Simon
8/10 – Goed
Warffemius, Salzburg
10 aug 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Goed hotel uitstekende prijs kwaliteitverhouding
Warffemius
10/10 – Uitstekend
cornelis Stomp
14 aug 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
loopafstand centrum en parken
prettig schoon hotel, goed uitgebreid ontbijt, vriendelijk behulpzaam personeel, centraal gelegen v.w.b.centrum en autobaan.
cornelis Stomp
10/10 – Uitstekend
Karin
Zakenreiziger, Reisde met familie
20 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Danke es war ein toller Aufenthalt.
Karin
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van AnKoe op 22 apr 2024
Liebe Karin,vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Annette KoeberlinHoteldirektorin
10/10 – Uitstekend
Sylvie
13 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sylvie
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van AnKoe op 19 feb 2024
Lieber Gast,vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Annette KoeberlinGM
8/10 – Goed
Gabriele
1 jan 2024
Gabriele
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van AnKoe op 19 feb 2024
Lieber Gast,vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Annette KoeberlinGM
10/10 – Uitstekend
Eija
13 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eija
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van AnKoe op 15 nov 2023
Liebe Eija,vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Annette KoeberlinGeneral Manageribis Heilbronn CityAccorInvest Germany GmbHBahnhofstraße 5 · 74072 Heilbronn · DeutschlandT +49 (0) 7131 5944-0 · F +49 (0) 7131 5944333h3697-gm@accor.comibis.com · accorhotels.com
8/10 – Goed
Inmaculada
Zakenreiziger
30 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centrico
Centrico
Inmaculada
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van AnKoe op 15 nov 2023
Liebe Immaculada,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedbak zu Ihrem Aufenthalt mitzuteilen. wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit gastfreundlichen Grüßen,Annette KoeberlinGeneral Manageribis Heilbronn CityAccorInvest Germany GmbHBahnhofstraße 5 · 74072 Heilbronn · DeutschlandT +49 (0) 7131 5944-0 · F +49 (0) 7131 5944333h3697-gm@accor.comibis.com · accorhotels.com
8/10 – Goed
Sean
23 okt 2023
Sean
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van AnKoe op 15 nov 2023
Lieber Sean,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedbak zu Ihrem Aufenthalt mitzuteilen. wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit gastfreundlichen Grüßen,Annette KoeberlinGeneral Manageribis Heilbronn CityAccorInvest Germany GmbHBahnhofstraße 5 · 74072 Heilbronn · DeutschlandT +49 (0) 7131 5944-0 · F +49 (0) 7131 5944333h3697-gm@accor.comibis.com · accorhotels.com
6/10 – Redelijk
Franz
Reisde met partner
16 sep 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Waren nur 1 Nacht WC(Muschel)! unten Braun! Aber um diesen Preis OK.
Franz
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van AnKoe op 15 nov 2023
Lieber Franz,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedbak zu Ihrem Aufenthalt mitzuteilen. Ihre Anmerkung haben wir direkt an unsere Housekeepingabteilung weitergeleitet.wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit gastfreundlichen Grüßen,Annette KoeberlinGeneral Manageribis Heilbronn CityAccorInvest Germany GmbHBahnhofstraße 5 · 74072 Heilbronn · DeutschlandT +49 (0) 7131 5944-0 · F +49 (0) 7131 5944333h3697-gm@accor.comibis.com · accorhotels.com
8/10 – Goed
Ferdinand
28 jul 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Trotz der Baustelle, sehr ruhige Unterkunft.
Ferdinand
3 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Adam
11 jul 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Competent and friendly staff.
Adam
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Daniel
21 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Radreise
Radreise
Daniel
1 nacht verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Day-Young
9 apr 2023
Day-Young
3 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Adam
25 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent breakfast and centrally located.
Adam
1 nacht verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Artur
Zakenreiziger
22 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Artur
7 nachten verbleven in december 2022
8/10 – Goed
Albin
Reisde met familie
21 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Läget är bra om man kommer med tåg. Personalen var mycket hjälpsam.
Standarden var som ibis brukar vara. Rent och snyggt men inga märkvärdigheter
Albin
1 nacht verbleven in december 2022
8/10 – Goed
Manfred
23 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Manfred
1 nacht verbleven in november 2022
8/10 – Goed
Günter
Reisde met partner
13 okt 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
alles ok
Günter
2 nachten verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Artur
Zakenreiziger
19 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Artur
14 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Duty Manager op 28 aug 2022
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben für eine Bewertung. Es freut uns sehr, dass es Ihnen bei uns so gut gefallen hat und wir Sie mit unserem Service begeistern konnten. Wir freuen uns Sie bald wieder mal bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen Ihr Team vom Ibis Heilbronn City
8/10 – Goed
Robert
2 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es hat mir gut gefallen.
Robert
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Sabine Werner - General Manager op 14 jun 2022
Hallo Robert, vielen herzlichen Dank für Ihre positive Rückmeldung zu Ihrem Aufenthalt in unserem ibis Heilbronn City.
Wir freuen uns sehr, dass wir Sie bei uns begrüßen durften und Sie sich rundum wohlgefühlt haben.
Gerne leiten wir Ihren positiven Eindruck an unser gesamtes Team weiter.
Wir hoffen Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und senden Ihnen sonnige Grüße aus Heilbronn.
10/10 – Uitstekend
Anders
Reisde met een groep
2 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anders
3 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Ibis Heilbronn City op 14 dec 2021
Thank you for your good ranking. We are very happy that you enjoyed your stay.
10/10 – Uitstekend
Paul
20 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paul
1 nacht verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Markus
2 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zentral gelegen mit Einstellhalle
Das Zimmer zum relativ günstigen Ibis-Tarif war nicht mal so klein. Das Bad ist eine Art Kabine im Zimmer, aber ebenfalls nicht zu klein. Das Doppelbett mit nur einer grossen Decke empfanden wir als nicht so bequem, aber akzeptabel. Für eine Nacht war es voll ok.
Markus
1 nacht verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
15 aug 2021
Positief: Personeel en service
Good
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Osman
Zakenreiziger
14 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Osman
1 nacht verbleven in augustus 2021
6/10 – Redelijk
Adrien
Reisde met familie
6 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Literie à revoir
Matelas et literie pas du tout confortable
Nous nous sommes réveillés tous les deux avec un mal de dos incroyable
Adrien
1 nacht verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Eung Shik
Zakenreiziger
19 jul 2021
Positief: Netheid, comfort kamer
Eung Shik
5 nachten verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Ibis HN Team op 6 jan 2021
Vielen Dank.
10/10 – Uitstekend
Ervin, Kaiserslautern
Reisde met familie
27 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great service. Good breakfast. Staff is very attentive. Great loocation. Good parking. Will recomend to friends and definitely come back.
Ervin
2 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Sabine-Katharina Werner, General Manager op 1 okt 2020
Dear Ervin,
Thank you for the great review of our ibis Heilbronn City! We are glad that you enjoyed your stay.
My team was very happy about your great praise. Many thanks for it.
We are already looking forward to you!
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
30 jul 2020
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Lage super, leider wurde das Zimmer nicht täglich gereinigt wie vereinbart, somit keine frischen Handtücher täglich.
Plastikbad gewöhnungsbedürftig.
Betten gut, ruhige Lage des Zimmers, große Tiefgarage.
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Christiane Hirsch-Jung ( Direktionsassistentin) op 17 aug 2020
Sehr geehrte Damen und Herren, Bitte entschuldigen Sie, dass es zu Missverständnissen in der Kommunikation und dem Gästeservice Zimmerreinigung gekommen ist. Wir desinfizieren das Zimmer vor Anreise um Ihnen soviel Sicherheit als möglich zu bieten. Daher nehmen wir auch keine tägliche Zimmerreinigung vor, sondern bieten dieses im Moment nur nach Gästewunsch. Frische Handtücher sind täglich an der Rezeption erhältlich. Ich bedaure nochmals aufrichtig dieses Missverständnis und freue mich aber, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gut gefallen hat. Über eine baldige Buchung würde ich mich sehr freuen und wünsche Ihnen alles Gute und Bleiben Sie Gesund.
10/10 – Uitstekend
Nico
29 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nico
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Christiane Hirsch-Jung ( Direktionsassistentin) op 17 aug 2020
Sehr geehrter Herr Nico,
Herzlichen Dank für die tolle Bewertung und dass Sie sich bei uns so wohlgefühlt haben. Alles Gute und bis bald.
8/10 – Goed
Silvia
24 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Silvia
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Christiane Hirsch-Jung ( Direktionsassistentin) op 17 aug 2020
Sehr geehrte Frau Silvia,
Wir freuen uns, dass es Ihnen bei uns so gut gefallen hat und Sie uns dafür gut bewertet haben. Wir wünschen Ihnen alles Gute und freuen uns SIe bald wieder zu sehen.
8/10 – Goed
Nicholas
Reisde met een groep
10 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location, good price.
Basic hotel situated centrally. Has the very typical ibis theme throughout which I find a little ugly, but it was a good price and functional. Breakfast is very good.
Nicholas
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Elisabeth
Reisde met familie
5 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Elisabeth
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Carolin
24 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Solid!
The Ibis is a very functional hotel - nothing fancy, no outstanding comfort or amenities which is not surprising given the quite low price per night. It's the perfect place to stay when you don't want to spend much money, but looking for a decent place. It's very clean, quiet, friendly staff, and perfectly located within the city. Would definitely stay there again!
Carolin
3 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Karl
12 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Karl
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Sabine-Katharina Werner - General Manager op 21 feb 2020
Hallo Karl,
herzlichen Dank für Ihre tolle Bewertung!
Wir freuen uns sehr, dass Sie eine gute Zeit bei uns hatten unf hoffen Sie bald wieder bei uns begrüßen zu können.
Beste Grüße aus Heilbronn
10/10 – Uitstekend
Sebastian
Zakenreiziger
9 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lage gut, Frühstück sehr gut, Zimmer ok
Check-in und -out waren schnell und freundlich.
Das Zimmer und insbesondere Bad waren eher ibis budget Niveau als normales ibis, aber auf jeden Fall sauber und in Ordnung.
Das Frühstück und der dortige Service waren das Highlight, muss man für den Preis unbedingt mitbuchen.
Würde für einen Aufenthalt mit wenig Zeit auf dem Zimmer jederzeit gerne wieder dort übernachten.
Sebastian
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Sabine Werner - General Manager op 17 jan 2020
Lieber Sebastian,
herzlichen Dank für Ihr tolles Feedback!
Ihr schönes Lob für das Frühstück hat besonders für Begeisterung bei den Kollegen gesorgt :-)
Danke dafür und bis zum nächsten Mal.
Freundliche Grüße aus Heilbronn
10/10 – Uitstekend
Ponce fuentes
7 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ponce fuentes
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Sabine-Katharina Werner -General Manager op 21 feb 2020
Dear Ponce fuentes,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gute Lage, funktionell eingerichtet und nettes Personal
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Sabine-Katharina Werner - General Manager op 23 feb 2020
Lieber Gast,
vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben unser ibis Heilbronn City zu bewerten.
Wir freuen uns sehr, dass wir mit unserer tollen Lage und unserem netten Personal bei Ihnen punkten konnten.
Hoffentlich bis bald und herzliche Grüße
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
18 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heilbronn - business trip
Très bien placé, propre, pas très loin de la gare et un personnel aimable.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Markus
Zakenreiziger
27 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Markus
2 nachten verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
17 okt 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
6 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sauberes Zimmer, freundliches Personal, sehr gutes Frühstück
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Frank
3 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zentrale Lage
Das Hotel besticht durch seine zentrale Lage. So hat man kurze Fußwege ins Stadtzentrum und zur Buga 2019