Long Horn Hotel

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Helena

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Long Horn Hotel

Businesscentrum
Standaard kamer | Een bureau, een strijkplank/strijkijzer, gratis wifi, beddengoed
Dagelijks ontbijt voor onderweg inbegrepen
Lobby
Standaard kamer | Een bureau, een strijkplank/strijkijzer, gratis wifi, beddengoed

Beoordelingen

5,6 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt inbegrepen
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Huisdiervriendelijk

Kameropties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
2101 11th Ave, Helena, MT, 59601

In de buurt

  • Montana Historical Society Museum - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Montana State Capitol - 14 min. lopen - 1.3 km
  • Cathedral of St. Helena - 4 min. rijden - 2.5 km
  • Carroll College - 5 min. rijden - 3.5 km
  • Helena Civic Center - 5 min. rijden - 3.5 km

Lokaal vervoer

  • Helena, Montana (HLN-Helena Regional) - 5 min. rijden

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬6 min. lopen
  • ‪Town Pump - ‬19 min. lopen
  • ‪1889 Coffee House - ‬8 min. lopen
  • ‪Lewis & Clark Brewery & Tap Room - ‬4 min. rijden
  • ‪Wendy's - ‬7 min. lopen

Over deze accommodatie

Long Horn Hotel

Hoogtepunten van de accommodatie
Profiteer bij Howard Johnson by Wyndham Helena van faciliteiten zoals een gratis ontbijt voor onderweg, een stomerij/wasserijservice en een bar. Voorzieningen zoals een conferentieruimte en gratis wifi op de kamer zijn beschikbaar voor alle gasten.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Gratis kranten, een lift en een pool- of biljarttafel
  • Een bankethal, hulp bij uitstapjes/tickets en een bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle 71 kamers zijn uitgerust met gemakken als airconditioning. Daarnaast bieden ze voorzieningen zoals gratis wifi.
Andere voorzieningen zijn o.a.:
  • Koelkasten, magnetrons en strijkplanken/strijkijzers
  • Televisies met premium tv-zenders
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, plafondventilatoren en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: wifi (toeslag), kabelinternet (toeslag)

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen en parkeerplaatsen voor personenbussen beschikbaar

Eten en drinken

  • Gratis afhaalontbijt dagelijks beschikbaar
  • Een bar/lounge

Restaurants ter plaatse

  • Longhorn Saloon

Dingen om te doen

  • Biljart/pooltafel
  • Ski-opslag

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Magnetron op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • 262 vierkante meter aan conferentieruimte
  • Vergaderruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke personenbusparkeerplaats

Meer

  • 3 etages
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Tv met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Magnetron

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 14.00 uur

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen USD 15 per huisdier, per verblijf
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen van 17 jaar oud en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor huisdieren: USD 15 per huisdier, per verblijf
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder en rookmelder
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Count on Us (Wyndham) volgt.
Mondkapjes zijn verplicht bij de accommodatie voor gasten die niet gevaccineerd zijn tegen Covid-19
Registratienummer van de accommodatie BUSI-002747-2025
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Howard Johnson Helena
Howard Johnson Hotel Helena
Howard Johnson Helena Hotel
Howard Johnson Wyndham Helena Hotel
Howard Johnson Helena Hotel Helena
Howard Johnson Wyndham Helena
Howard Johnson by Wyndham Helena Hotel
Howard Johnson by Wyndham Helena Helena
Howard Johnson by Wyndham Helena Hotel Helena

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Howard Johnson by Wyndham Helena?

Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren toegestaan. Er geldt een toeslag van USD 15 per huisdier, per verblijf. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Wat kost het om bij Howard Johnson by Wyndham Helena te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Howard Johnson by Wyndham Helena?

Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Howard Johnson by Wyndham Helena uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Howard Johnson by Wyndham Helena?

Dit hotel in Helena ligt binnen 2 km afstand van Montana Historical Society Museum en Montana State Capitol. Ook Cathedral of St. Helena en Holter Museum of Art liggen binnen 3 km afstand.

Beoordelingen over Long Horn Hotel

Beoordelingen

5,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 80 van 683 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 165 van 683 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 125 van 683 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 154 van 683 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 159 van 683 beoordelingen

5,8/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

5,0/10

Voorzieningen

5,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Dan

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This property (unknowingly) was under major renovation. construction was ongoing, our room (when assigned) was still dirty, unsecure and the window was broken, open & unable to close. We LEFT without staying, yet they still refused to refund our payment. Finally after MANY phone calls they refunded HALF of it.....pitiful.
3 nachten verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Jeremy

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This place looks nothing like the pictures. No lights on when you walk in from the unkept parking lot. Room was dirty, had dog hair in the bed and not vacuumed for who knows how long. overall rundown mess
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Erika

Negatief: Voorzieningen
1 nacht verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

SOFIEN

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property is poorly maintained. Bedding full of holes. No breakfast is available as advertised
1 nacht verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Roberta

Not clean we had to vacuum ourselves and the bed linens were torn stain with holes! Also no am breakfast they said under repair for over a year if so this needed information should be known beforehand. Not very happy about this hotel.😛😭
2 nachten verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

kirk, seattle

Negatief: Netheid
The hotel was undergoing renovation during our stay, but carpets in the available rooms were not all that clean and there were stains on the bedding.
1 nacht verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Jody

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not sure when the last time the floors were vacuumed. I found fecal matter on the wall and on the bathtub. There is no hair dryer. Looks like they washed the mirrors with a dirty rag.
1 nacht verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

Robert, Florence

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The towels were old and stained. The entire floor stunk in the hallways.
3 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Susan

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The stay was very accommodating, friendly, and happy. The motel was average, but appropriate for the price. It needs a good deep-cleaning, especially where the baseboard joins the floor. The pool was empty, and there was green, thick water in the hot tub.
9 nachten verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Jessica

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
My room was dirty upon arrival with pet urine and feces stains on the carpet. Everything was broken, from the door lock to the shattered window. Will not return.
4 nachten verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Tyler

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Its connected to a little casino. The rooms are not in very good condition, uncomfortable, and dirty. My wife and I walked into our room and before we could set our bags down, walked back out and told the front we arent staying there. Very poor quality and cleanliness. The front desk was not very helpful with anything.
1 nacht verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

Kathryn, Bozeman

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Our room was not clean. One of our pillows didn't have a pillow case and there was an apparent blood spot on the pillow. They never brought a new pillow case or new/extra pillow after requested. Room and hallways didn't appear to have seen a vacuum recently. The hallway smelled like urine. When I brought up my concerns to the motel, the front desk person essentially rolled her eyes and showed no indication she even cared. We ended up not even staying our (uncancellable/unrefundable) 2nd night. And cancelled the 3rd night. Not recommended. At all.
2 nachten verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Teresa

Reisde met partner, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was very dirty. The website said there was breakfast offered but when I asked about it we were told there was none offered. The hotel was very run down and I would have left but it was to late to cancel my reservation.
1 nacht verbleven in april 2025

4/10 – Matig

Robert, Gold Beach

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Dirty. Old. Minus a pillow case.
1 nacht verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Just like the best 1 Star in a third world country

One of the worst condition, dirty, run down hotel I have stayed at outside of 3rd world countries. 2nd floor reeked of some terrible smell, dirty, and dingy. Room was dirty, dresser had broken drawers hanging in place, curtains were half ripped down. Bed had broken box frame or frame as mattress was significantly bowed to the middle, a lantern was sitting on the floor with no table. Hotels.com should not allow this decrepit of a property to be listed.
1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Donald

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Michael

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Pierre

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
Excellent location
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Jorge

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good place
1 nacht verbleven in april 2025

4/10 – Matig

Wayne, Billings

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was too small and had to much furniture Couldn't maneuver wheelchair other than two feet into the room. Could not get intothe bathroom even with. Walker.hubbby had to take me .
2 nachten verbleven in april 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Don

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2025

4/10 – Matig

Thomas

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Not good

Needs major reno
1 nacht verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

steven

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is the nastiest hotel I have ever stepped foot in.
1 nacht verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Thomas

1 nacht verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Travis

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
No hot water, stains on sheets and towels.
1 nacht verbleven in maart 2025