Terras

Beoordelingen van Fletcher Hotel-Restaurant Hellendoorn

3 out of 5
Fletcher Hotel-Restaurant Hellendoorn
Johanna Van Burenstraat 9, Hellendoorn

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 16 van 105 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 54 van 105 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 23 van 105 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 105 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 105 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Ahmed

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super service! Mooi hotel
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

JWF

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Harry

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg vriendelijk personeel, nette kamer. Zeer lekker gegeten zowel ontbijt als diner. Kamer netjes misten alleen een mimibar . Bad kamer netjes alleen wat krapjes ( vooral plaats van de toilet) en erg benauwd voor al na het douchen.
2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Eelke

Reisde met partner
Positief: Netheid
Keurige kamer, vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt. De kamer was wel gehorig
2 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Johannes

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Matig, verouderd hotel. Ontbijt is beperkt. Ontbijt is van 8 tot 10, echter was de ontbijtzaal om half 9 nog dicht.... Optuimen van de tafels nadat mensen ontbeten hadden bleef ook te wensen over.
2 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Taco

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima
1 nacht verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Susan

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
We werden vriendelijk ontvangen door de gastvrouw. Kregen een kamer die direct bij de trap lag , kraakte behoorlijk en amper geluiddemping bij de kamer. Bed is goed, eenvoudige kamer. Badkamer is klein, er zit een schuifdeur in. Geen mechanische ventilatie. Verwarming kan je zelf bedienen. Het hele hotel is enkelglas.
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Nico

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in december 2022

2/10 – Ontzettend slecht

D.P.

1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Saskia

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Een beetje een vreemde locatie, in het dorp. De handdoeken waren flink versleten, maar dat is natuurlijk milieu bewust. Top personeel. De sauna was fijn, maar een beetje verouderd.
2 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Fr

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima accommodatie, netjes en schoon.
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Roger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Fietsvakantie
Kamer was veel te warm Geen airco enkel een ventilator Verder alles oké
2 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Marijn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Vriendelijk personeel. De kamer was netjes maar erg veroudert. Geen airconditioning, was eigenlijk niet te doen.
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Marcel

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

M.E.E.

1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Bea

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was wel een mooie omgeving . Alleen het hotel is wel wat oud en er kan wel wat aan onderhoud wat aan gedaan worden
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

A

2 nachten verbleven in maart 2022

4/10 – Matig

Anna

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Er was geen CoronaCheck en er was ook geen veilige fietsenstalling zoals wel was beloofd. Het ontbijtbuffet verliep rommelig en niet coronaproof. Gasten moesten zelf een dienblad samenstellen en mee naar hun kamer nemen. Er was een tekort aan bladen en daarom mocht er maar 1 per kamer. Het was door de loeizware liftdeur onmogelijk om de koffie fatsoenlijk naar boven te brengen .
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Johannes

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geweldige locatie, verouderde staat hotel
Jammer dat het hotel de coronatijd niet heeft gebruikt om de boel eens op te knappen. Het oogt smoezelig met butsen in de verf en verkleurde oude neporchideeen. Kamer 304 was ruim, maar als je de deur opende vallen direct de vlekken in het tapijt op. Windmolen stond aan. Bij een hele zonnige dag is het daar w.s. erg heet onder het platte dak. Kon ook slechts 1 raam op kier open, andere was kapot en viel dicht. Badkamer ruim, was alleen weinig licht op jezelf in de spiegel op te maken. De bedden en kussens waren zacht, maar toch heel goed geslapen. Wel erg gehorig. Locatie perfect nabij Sallandse Heuvelrug. Ontbijt was lekker, maar zeer beperkte tijden ivm corona. Daarentegen zit je in de ontbijtzaal wel binnen 1.5 meter afstand van elkaar? Gebruik dan de restaurantzaal ook voor extra ruimte. Lunchpakket was perfect. Op het terras kon je een lekker drankje en hapje krijgen. Alles moest wel direct betaald worden, mocht niets op de kamer gezet. Je ziet het niet, maar achter de bar is nog een ruimte waar je gratis kunt biljarten. Heel veel info over Sallandse Heuvelrug beschikbaar. Openbaar parkeren direct tegenover het hotel, was ruimte zat en gratis.
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer had een heerlijk terras. Personeel was vriendelijk, diner en ontbijt waren prima. Ook fijn was het lunchpakket dat werd aangeboden.
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Goed maar kamer verouderd m.n. vloerbedekking
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie ruime kamer met terras. Badkamer was klein.
7 nachten verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Maria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

Tim, Delft

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
De buitenkant van het hotel kan wel een opknapbeurt gebruiken. Binnen is alles wel wat veroudert maar het is netjes en alles werkt, restaurant en bar zijn heel netjes. Het personeel is super vriendelijk en geven top service!!
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Laurien, Delft

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel is mooi gelegen met een heerlijk terras aan de voorzijde. Het personeel is erg vriendelijk. De kamer was klein en simpel, zeker voor de prijs die we ervoor hebben betaald.
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel volgens verwachting
2 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontbijt zer slecht hotel is aan renovatie toe stoeltjes buiten ver nieuwen
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Alles is matig en aan vernieuwing toe de bedden zijn te zacht
1 nacht verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Familiekamer nummer 116 was erg stoffig, vooral onder het bed, daar vonden we ook nog een stoffig leesbrilletje van heel lang geleden. We vonden een bonnetje op de grond bij de kledingkast van lang geleden. Op de schermerlampjes veel stof, in de badkamer ventilatierooster dicht van het stof. Kleindochter kreeg hierdoor last van niesbuien. Dekbedden met vlekken, kussens vergeeld. Geen voorzieningen zoals koffie of thee op de kamer. In de badkamer weinig ruimte om je spullen kwijt te kunnen. Nog nooit zo'n slechte Fletcher hotelkamer gehad!
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Centraal gelegen. Badkamer oud Bed uitstekend Geen moderne uitstraling
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik miste een waterkoker op de kamer en een koelkastje
1 nacht verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Hans, den bosch

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
ik kreeg niet echt een hotel gevoel. De badruimte is heel erg klein en een toilet is alleen voor atleten bereikbaar. Het ontbijt ziet er uitnodigend uit, echter de crubbeld eggs en spek worden niet warm gehouden en zijn dus koud. De koffiemok mag je uit een wandkast halen. dit is een oplossing die ik wel vaker in deze streken heb mogen ervaren en is zeker effectief en overzichtelijk. Als je een mok neemt wordt je l;etterlijk in de watten gelegd want aan de rand van de mok zit een grote stofwolk vast geplakt.
2 nachten verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

Mr., Hellendoorn

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Gedateerd hotel met aanmerkelijke onderhoudachterstand Zeer gehorig Tot zeer laat in de avond herrie vanuit de keuken en een nare bromtoon gedurende de gehele nacht
2 nachten verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

avd

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
teleurstellend
Oude kamer vies en uitgeleefd waterschimmel in douche kapotte muur krappe douche en wc ook smerig
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Danny, Temse

Positief: Netheid, personeel en service
Mooie omgeving en en dicht bij het festival.
Goed hotel en lekker om te eten.Vriendelijk personeel. De badkamer is wel aan een opknapbeurt toe, voor de rest alles in orde.
2 nachten verbleven in mei 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het verblijf in dit hotel heb ik als zeer teleurstellend ervaren. U heeft mij bevestigd een kamer met balkon. Bij aankomst kreeg ik te horen:"de kamer heeft geen balkon". Nadat ik gezegd had gelijk te vertrekken, werd er alsnog een kamer met balkon gevonden.Verdere klachten: verlichting van de bedlampen werkte niet. Ruimte in douche en toilet veel te klein. Water in wastafel loopt niet goed door. Laatste dag maar één handdoek. Tot slot de menukaart. De genoemde ruime keuze vond ik maar zeer beperkt. en de kwaliteit van het eten maar zeer matig
3 nachten verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima voor een overnachting. Maar vind het wel stom dat ik een heel verhaal hier neer moet zetten. Dat een korte beschrijving niet genoeg is vind ik onzin.
1 nacht verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Arnaud

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nachtje Hellendoorn
Het WC deel in de badkamer bij kamer 303 was erg krap, voor de rest een prima hotel met een uitstekende service.

8/10 – Goed

Jenny

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima overnachting voor Pieterpadwandelaars
Het hotel was prima; een schone en ruime kamer, een schone badkamer en een compleet ontbijtbuffet. Het restaurant viel een beetje tegen, gelet op de prijs.
1 nacht verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

Laurens

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Was prima
1 nacht verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie ligging, een opknapbeurt zou het hotel goed doen.
1 nacht verbleven in september 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Uitstekend omgeving om te wandelen en te fietsen. Zeer hartelijk personeel. Hotel buitenkant is aan een opknapbeurt toe. Ontbijt was goed.

6/10 – Redelijk

Omatje, Utrecht

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Mooie omgeving
Schone kamers Ontbijtbuffet was prima En hebben er heerlijk gegeten prima keuken en gezellige bediening

10/10 – Uitstekend

Hilde

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zéér vriendelijk personeel, en een goeie kok...!
Vriendelijk onthaal. Lekker gegeten in het restaurant en een prima bediening.

4/10 – Matig

Joop, Tilburg

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel met vergane glorie
Interieur van het hotel ( inclusief kamers ) is hard aan opknapbeurt toe. Het diner viel tegen. Gelukkig maakte de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel veel goed.