Fotogalerie voor Hotel Lilton





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 115
inclusief belastingen en toeslagen
18 okt - 19 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Eenpersoonskamer
7,6 van 10
Goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een minibar
Waterkoker
Kabelzenders
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(15 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een minibar
Waterkoker
Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een minibar
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

JARNVAGSGATAN 29, Angelholm, 26232
Over deze accommodatie
Hotel Lilton
Vergelijkbare accommodaties

Best Western Plus Hus 57
Best Western Plus Hus 57
- Zwembad
- Bubbelbad
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
9.2 van 10, Fantastisch, 1.430 beoordelingen
De prijs is € 103
inclusief belastingen en toeslagen
26 okt - 27 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: SEK 100 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Lilton Angelholm
Lilton Angelholm
Hotel Lilton Hotel
Hotel Lilton Angelholm
Hotel Lilton Hotel Angelholm
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Lilton
9,4
Uitzonderlijk
9,2
Netheid
9,2
Locatie
9,4
Personeel en service
8,8
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
21 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Keiji
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Keiji
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Georg Dammand
Zakenreiziger
10 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Georg Dammand
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Marlea
Reisde met partner
8 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marlea
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
8 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Stellan
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stellan
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Mikael
Zakenreiziger
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mikael
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Pia
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Som att bo hemma


Pia
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Linda
17 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Linda
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Maria
Reisde met familie
9 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maria
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jesper
Reisde met een groep
8 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jesper
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Lennart
30 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lennart
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
25 mei 2025
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Kerstin
Reisde met een groep
25 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toppenbra hitellu
Kerstin
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ann-Sofie
Reisde met een groep
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ann-Sofie
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
6 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jessica
Zakenreiziger
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jessica
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
David
3 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
David
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Emma
Reisde met een groep
1 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Emma
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Conny
17 feb 2025
Conny
2 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Andreas
11 feb 2025
Positief: Netheid
Andreas
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Nina
Zakenreiziger
2 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nina
2 nachten verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
25 jan 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2025