Fotogalerie voor Hotel Sleep2Night





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
7,4 van 10
Goed
(26 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Televisie
Hypoallergeen beddengoed
Gemeenschappelijke keuken
Digitale zenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
8,4 van 10
Zeer goed
(211 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Televisie
Hypoallergeen beddengoed
Gemeenschappelijke keuken
Digitale zenders
Kledingkast of kast
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Industrivej 19, Helsingor, 3000
Over deze accommodatie
Hotel Sleep2Night
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Hamlet
Hotel Hamlet
- Gratis wifi
- Ontbijt beschikbaar
- Zakelijke services
- Schoonmaakservice
8.4 van 10, Zeer goed, 950 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: DKK 125 per accommodatie, per nacht, maximaal DKK 125 per verblijf
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Toeslag voor vroeg inchecken: DKK 175 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor late check-in: DKK 175 als je incheckt tussen 10.30 uur en 14.00 uur
- Toeslag voor laat uitchecken: DKK 175 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor babybed: DKK 110.0 per verblijf
- Toeslag voor extra bed: DKK 250.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
De accommodatie brengt een toeslag in rekening voor het gebruik van elektriciteit, verwarming en water in de appartementen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Denemarken een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Sleep2Night
Hotel Sleep2Night Helsingor
Sleep2Night
Sleep2Night Helsingor
Hotel Sleep2Night Hotel
Hotel Sleep2Night Helsingor
Hotel Sleep2Night Hotel Helsingor
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Sleep2Night
8,4
Zeer goed
8,0
Netheid
7,6
Voorzieningen
8,6
Personeel en service
7,8
Milieuvriendelijkheid
7,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Frank
14 aug 2025
Frank
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Bram, Sassenheim
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bram
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Kirsten
Reisde met partner
24 jul 2025
Kirsten
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Jeffrey
18 jan 2025
Jeffrey
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Johan
Reisde met partner
11 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Johan
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Nel
28 sep 2024
Nel
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Maureen
21 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maureen
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Julie
Reisde met familie
19 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
bon logement pour une étape
Julie
2 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Eveline
26 jul 2024
Eveline
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
marco
Reisde met partner
12 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
marco
7 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Wiea
Reisde met partner
11 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wiea
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Wiea
Reisde met familie
5 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wiea
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Bram
Reisde met huisdieren, Reisde met partner
28 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Bram
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Bram
12 apr 2024
Bram
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
francis
1 aug 2023
francis
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Julio
Reisde met partner
20 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julio
3 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Marijke
8 mei 2023
Marijke
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
marco
Reisde met partner
2 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
marco
6 nachten verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Marijke
15 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima overnachten
Marijke
1 nacht verbleven in april 2023
4/10 – Matig
Tracey
Reisde met partner
7 okt 2025
Tracey
1 nacht verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Analee
23 sep 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Analee
2 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Frederick
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Frederick
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Regina
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Regina
1 nacht verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Holger
Reisde met partner
4 aug 2025
Negatief: Personeel en service
Holger
2 nachten verbleven in juli 2025