Exterieur

Beoordelingen van GLO Hotel Art

4 out of 5
GLO Hotel Art
Loennrotinkatu 29, Helsinki

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 512 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 382 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 76 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 1001 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Esther

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice and architecturally interesting hotel (main building). Only one little remark: too little storage space to hang clothes
4 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Dio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Vincent/ Reception. op 24 dec 2023
Good afternoon Dio,Thank you for your visit! And thank you for your amazing feedback, glad to hear everything went smoothly! It was lovely having you stay with us. We hope to see you soon, maybe in the summer next time!But for now, we are wishing you happy holidays and a great new year!Kind regards:GLO Hotel ArtVincent.

10/10 – Uitstekend

Kathy

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer aangename sfeer, kamers zijn wel klein, maar netjes.
7 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Roosa op 26 apr 2023
Dear Kathy,thank you for your lovely feedback. Hopefully we can have you as our guest again soon!Best regards,Roosa / receptionGLO Hotel Art

8/10 – Goed

ERIK A N

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location, however ...
Nice hotel, centrally located, good breakfast and at walking distance from the central station and the main shopping area. They only negative is that my niece specifically requested 'a quiet room' and then she got one exactly above a local 'nightclub', so for 2 nights she had difficulty sleeping.
4 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Nataly / GLO Art reception op 20 jan 2023
Hi Erik,Thank you for your feedback. Our apologies that it was noisy in the room.We hope to see you soon again!Best regards,

8/10 – Goed

Merlijn

3 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Thomas

1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Gabriel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were very friendly, courteous, and helpful. Breakfast was awesomely good. The thermostat in the room did not work, and one cannot open the window. No blackout curtains. Shower door permitted water to seep all over the floor of the bathroom.
5 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Houchang

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A very good hotel in a desirable neighborhood. The breakfast is outstanding. My only complaint was that the thermostat in my room was not working. I complained twice, but nothing was done about it. Since the windows in my room could not be opened, it was too hot during the day.
5 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is very unique!
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Barbara, Auburn Twp.

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were very friendly. The room was comfortable and the breakfast buffet was excellent.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Nataly / GLO Art Reception op 7 mei 2024
Dear Barbara,Thank you for your feedback!It was lovely having you stay with us.We hope to see you soon again!Best regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Chisato

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Horrible structure. There is a gap in a door to toilet, I could hear the other person’s toilet sound. The wall of the hallway looks damaged and the room was not so clean. But the location is convenient, so for that the hotel is okay.

8/10 – Goed

Wilkin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms were unimaginably small (but neat and clean) but the location was good and the breakfast was amazing
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Nataly / GLO Art Reception op 28 apr 2024
Dear Wilkin,Thank you for your visit! It was lovely having you stay with us. Unfortunately our Smart rooms are very compact. For a longer stay we would recommend to book a bigger Comfort room.We hope to see you soon again!Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Saleina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Nataly / GLO Art Reception op 7 mei 2024
Dear Saleina,Thank you for your feedback!It was lovely having you stay with us.We hope to see you soon again!Best regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Simon

Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s the horrible nightmare in Helsinki. I have travelled to Helsinki more than 10 times. But I haven’ seen/experinced any worst hotel like this. It’s a cage-like, such a smallest room. It’s really hard to open your travel bag in such a tiny & smallest nutshell. There was no drinking water nor electric kettle (no instant coffee nor tea bag at all, literally nothing exists) at room. I asked the front desk if I can borrow the kettle but it’s impossible/unavailable. The front desk staff asked me to drink the tap water. When I booked this hotel in Expedia, there was no such a notice or warning (no water, no electric kettle, literally nothing in such a smallest cage-like room.) This hotel has cheated the international/local customers on purpose. This hotel should be shamed on, which ruined/broke down my good memories and impressions of Helsinki.
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Bianca

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Walkable from central train station. Efficient and kind staff. Good food. Great bathroom with underfloor heating. Room cosy. Alcohol prices not too bad. Local cafes, supermarket and games cafe close by. I would definitely come again.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Vincent/ Reception. op 13 apr 2024
Hello Bianca,Greetings from Glo Hotel Art!Thank you for staying with us, its great to hear that everything went well during your stay! Hopefully we will get to see you soon again, Helsinki is wonderful during the summer for example!Have a great weekend, and see you soon again!Kind regards:Glo Hotel ArtReception.

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Vincent/ Reception. op 11 apr 2024
Hello Thomas,Thank you for your feedback and for your stay here with us! Great to hear that everything went as it should and that you enjoyed your stay here with us. Hopefully we will get to welcome you back in the future!With best regards:ReceptionGlo Art.

10/10 – Uitstekend

Ewa Constanze

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Like that place ! Easy to walk around- when you like walking-:))))
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Heidi / GLO Hotel Art op 8 apr 2024
Dear Ewa, thank you for this review! Warmly welcome back anytime!With best regards, Heidi / receptionGLO Hotel Art

10/10 – Uitstekend

Rebecka

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Är helnöjd med min vistelse. Vid incheckning gav de bekräftelse på mitt önskemål om luktfria produkter i mitt rum pga allergi. Frukostbuffén var bra. Rummet fräscht, tyst runt omkring. Det fanns fön, vattenkokare, strykjärn och strykbräda, morgontofflor, fåtölj med fotpall, skrivbord med stol, safety box. Wi-Fi fungerade ok. Det enda jag saknade var kylskåp. Läget var ok. Det låg supermarkets och restauranger nära, tog ca 10 min att gå till Kampen eller till Centralstationen, ca 20 min att gå till Helsingfors katedral med torget som ligger där. Åker jag tillbaka till Helsingfors skulle jag gärna bo här igen.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Nataly / GLO Art Reception op 4 apr 2024
Dear Rebecka,Thank you for your visit! It was lovely having you stay with us.We hope to see you soon again!Kind regards,

8/10 – Goed

Jannik

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir haben die zentrale Lage des Hotels genossen. Es liegt perfekt, wenn man Helsinki erkunden möchte. Ca. 20 Minuten fußläufig vom Hauptbahnhof erreichbar. Das Frühstücksbuffet ließ keine Wünsche übrig. Auch das Angebot für Vegetarier/Veganer war wirklich ausgezeichnet und von hoher Qualität. Die Mitarbeiter:innen an der Rezeption und im Restaurant waren immer sehr freundlich und haben gerne Auskunft gegeben. Herzlichen Dank!
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Vincent/ Reception. op 1 apr 2024
Hello Jannik,Thank you so much for your reservation and your fantastic feedback! Its great to hear that everything went well during your stay, and that you enjoyed yourself. I will make sure to pass on your feedback to the staff both in the reception and restaurant. Hope we will get to see you again!With best regards:VincentReception.

10/10 – Uitstekend

Chun Ho

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We went to Tallinn one day before our booking and they allowed us to store some of our luggages in the hotel, that was very nice of them. When we were back from the West Terminal, it was a good location for us to go back to the hotel in 15 mins in a cold night. I enjoyed the gym early in the morning, the hotel is kind of a maze but I just love the design. The breakfast was rarely opening from 8-12, it was fascinating for the late birds.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Nataly / GLO Art Reception op 31 mrt 2024
Dear Chun,Thank you for your visit! It was lovely having you stay with us.We hope to see you soon!Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Samantha

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Nataly / GLO Art Reception op 7 mei 2024
Dear Samantha,Thank you for your feedback!It was lovely having you stay with us.We hope to see you soon again!Best regards,

8/10 – Goed

Juha

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Nataly / GLO Art Reception op 18 mrt 2024
Dear Juha,Thank you for your feedback!It was lovely having you stay with us.We hope to see you soon again.Best regards,

8/10 – Goed

Akito

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
very good art
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Benjamin

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Nataly / GLO Art Reception op 18 mrt 2024
Dear Benjamin ,Thank you for your feedback!It was lovely having you stay with us.We hope to see you soon again!Best regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel in the centre.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Antti

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Nataly / GLO Art Reception op 21 feb 2024
Dear Antti,Thank you for your feedback!It was lovely having you stay with us.We hope to see you soon again!Best regards,

10/10 – Uitstekend

Darren

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quiet and elegant. Rooms are spacious.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Nataly / GLO Art Reception op 20 feb 2024
Dear Darren,Thank you for your feedback!It was lovely having you stay with us.We hope to see you soon again!Best regards,

8/10 – Goed

Ari

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Nataly / GLO Art Reception op 20 feb 2024
Dear Ari,Thank you for your feedback!It was lovely having you stay with us.We hope to see you soon again!Best regards,

8/10 – Goed

Jari

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Olihan hyvä sänky ja sehän se on mistä hotellissa maksetaan. Aamiainen oli hyvä. Huoneessa ei ollut minibaaria eikä mitään alkoholitonta juotavaa, siitä miinus.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Nataly / GLO Art Reception op 18 mrt 2024
Hei Jari,Kiitos vierailustanne GLO Hotel Artissa ja palautteestanne. Olemme erittäin iloisia että nautitte aamiaisesta.Toivottavasti saamme toivottaa teidät pian uudestaan hotelliimme.Ihanaa päivän jatkoa!Terveisin,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jostain syystä erittäin huonot unet molemmilla. Muuten kiva!
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Heidi / GLO Hotel Art op 18 feb 2024
Hei Anonymous, kiitos palauttestanne. Olipa harmillista kuulla. Lämpimästi tervetuloa vieraaksemme uudelleen!Ystävällisin terveisin, Heidi / vastaanottoGLO Hotel Art

10/10 – Uitstekend

EFIL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Heidi / GLO Hotel Art op 18 feb 2024
Dear EFIL, thank you for this review. Warmly welcome back anytime!With kind regards, Heidi / receptionGLO Hotel Art

10/10 – Uitstekend

Kira

Zakenreiziger
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Nataly / GLO Art Reception op 20 feb 2024
Dear Kira,Thank you for your feedback!It was lovely having you stay with us.We hope to see you soon again!Best regards,

10/10 – Uitstekend

Simone

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was an amazing stay. Perfectly Service, very nice rooms and a great breakfast.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Heidi / GLO Hotel Art op 18 feb 2024
Dear Simone, thank you for your review and your very kind words. Warmly welcome back anytime!With best regards, Heidi / reception GLO Hotel Art

6/10 – Redelijk

Jan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Veldig små rom
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Anne

3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Nataly / GLO Art Reception op 21 feb 2024
Dear Anne,Thank you for your feedback!It was lovely having you stay with us.We hope to see you soon again!Best regards,

8/10 – Goed

Dan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mielenkiintoinen elämys
Viikonloppu, 2 vrk, yöpyminen hieman syrjässä keskustasta osoittautui hotellivalinnan osalta hyväksi. Hotelli oli rauhallinen, siisti ja siellä oli hyvä palvelu. Lisäpisteitä tuli viikonlopun aamupala-ajoista. Aamupala oli tarjolla klo 08-12 eli ei mitään hoppua aamupalalle. Jos jotain pientä huomautettavaa, niin wc-pöntön sijoituksen oli suunnitellut 1,5 metriä ja 40 kg painava insinööri.
2 nachten verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Adna

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Milla

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Nataly / GLO Art Reception op 21 feb 2024
Dear Milla,Thank you for your feedback!It was lovely having you stay with us.We hope to see you soon again!Best regards,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hei, yöpyminen sujui muuten mukavasti, paitsi että käytävän äänet kuuluivat tosi kovaa huoneeseen. Olisin kovasti kaivannut jotain suolaista myytävää respan yhteydessä ja esim limu/vichy pulloja. Kun on aiemmin illalla jo syönyt niin kova suolaisen nälkä oli hotellille saapuessa. Respassa ei ollut yhtään mitään pientä suolaista ostettavaa. Aamiainen oli onneksi erinomainen ja runsas.
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Juha

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Nataly / GLO Art Reception op 21 feb 2024
Dear Juha,Thank you for your feedback!It was lovely having you stay with us.We hope to see you soon again!Best regards,

10/10 – Uitstekend

Hannu

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Viihtyisä ja hiljainen hotelli
Siisti, todella hiljainen, kaikin puolen erittäin viihtyisä. Hyvä aamiainen. Hyvä sijainti ja hinnoittelu.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Senni / trainee op 1 feb 2024
Hei Hannu,kiitos palautteesta. Mukava kuulla, että pidit hotellista ja aamiaisesta. Lämpimästi tervetuloa uudelleen.Ystävällisin terveisin,Senni / traineeGLO Hotel Art

10/10 – Uitstekend

Sergey, Rancho Mission Viejo

3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Nataly / GLO Art Reception op 7 mei 2024
Dear Sergey,Thank you for your feedback!It was lovely having you stay with us.We hope to see you soon again!Best regards,

10/10 – Uitstekend

Walter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Hotel was quite lovely. Definitely was able to relax after a day of sightseeing. Plus the hotel breakfast was spot on!
6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Senni / trainee op 1 feb 2024
Hi Walter,thank you for your feedback. Glad to hear you enjoyed your stay and the breakfast. Welcome back when you're visiting Helsinki again.Kindly,Senni / traineeGLO Hotel Art

8/10 – Goed

BEN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good breakfast room clean. Little dated.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Senni / trainee op 1 feb 2024
Hi Ben,thank you for your feedback. Glad to hear you liked the breakfast. Welcome back when you're visiting Helsinki again.Kindly,Senni / traineeGLO Hotel Art

10/10 – Uitstekend

Vera

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Nataly / GLO Art Reception op 4 feb 2024
Dear Vera,Thank you for your feedback!It was lovely having you stay with us.We hope to see you soon again!Best regards,

10/10 – Uitstekend

Marjo

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Ada Harjoittelija op 30 jan 2024
Hei Marjo,Kiitos vierailustanne Glo Hotel Artissa ja ihanasta palautteestanne. Toivottavasti saamme toivottaa teidät pian uudestaan hotelliimme. Ihanaa päivän jatkoa Terveisin, GLO Hotel Art

8/10 – Goed

Kaius

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Ada Harjoittelija op 30 jan 2024
Hei Julius,Kiitos vierailustanne Glo Hotel Artissa ja mukavasta palautteestanne. Olemme erittäin iloisia että vierailunne sujui hyvin ja nautitte hotellistamme. Toivottavasti saamme toivottaa teidät pian uudestaan hotelliimme. Ihanaa päivän jatkoa Terveisin, GLO Hotel Art