Exterieur

Beoordelingen van ibis Honfleur

3 out of 5
ibis Honfleur
Cours Jean De Vienne, Honfleur, Calvados

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 247 van 617 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 311 van 617 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 43 van 617 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 617 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 617 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Marco

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes, mooie schone kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Herman

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Francky

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Op wandelafstand van centrum.
Bij aankomst..., snelle check-inn, vriendelijk, en meteen informatie over onze interesse...en deze klopte als een bus...dank u wel daarvoor.
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Stan, Nijmegen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net hotel, overzichtelijk, dicht bij de deur parkeren en een kleine 10min lopen naar het centrum
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi en net hotel.
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel heeft een moderne uitstraling. Kamers zijn vrij klein en de douchecabine doet erg goedkoop aan. Ligging is buiten het centrum waardoor je wel alles met de auto of fiets moet doen.
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MI der goed dat het langs de weg ligt en er geen wandelpad is om naar centrum te lopen.
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

aafke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Helemaal Heerlijk Hotel in Honfleur
Na een slechte ervaring in een ander hotel in Honfleur bleek dit hotel in alle opzichten uitstekend. Het inchecken was vlot en vriendelijk. De kamer was fris, schoon en ruim genoeg. De badkamer was prima en efficiënt ingericht....zo'n douche wil ik thuis ook wel. De bedden waren bijzonder comfortabel. We kregen de indruk dat e.e.a. zeer recent was. Het ontbijt was goed verzorgd en verliep vlekkeloos, maar het bleek niet gemakkelijk een tafel te vinden. Tja, dan hadden we ook maar van tevoren aandacht moeten besteden aan de notitie (in de lift) wanneer je spitsuur in de ontbijtruimte kunt verwachten.
1 nacht verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Mengels

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Yvonne, Waddinxveen

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Redelijk
De kamer zag er prima en schoon uit. Alleen de wastafel was verstopt in de badkamer. Als je de kraan aan deed, kon het water niet weglopen. We hebben het personeel gebeld, maar het was te laat om nog een andere kamer te krijgen. Dat was eigenlijk het enige ongemak. Verder was alles oké.
1 nacht verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Een prettig verblijf.
Een goed en prettig verblijf e een goede prijs.

8/10 – Goed

Mostert, Melissant

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
prima hotel, nette eenvoudige kamers
Eenvoudige hotel met prima kamers. Aangepaste kamers aanwezig met goede toegankelijkheid voor rolstoelen + voorzieningen. Gemakkelijk te bereiken en bij het hotel voldoende parkeermogelijkheden.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dicht bij het centrum en gratis parkeren
Goede kamer niet al te groot. Miste koffie en thee faciliteiten op de kamer.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Ruime kamer en ruime douche. erg prettig verblijf op korte afstand lopen van het centrum.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima Hotel
Prima hotel, goed aan te rijden, dus prima als tussenstop bijvoorbeeld

8/10 – Goed

albert, Emmeloord, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel voor leuke prijs
Op doorreis naar een andere bestemming in frankrijk voor 1 nacht dit hotel geboekt. Hotel kamer is niet super groot maar wel netjes. Wifi is ook gratis aanwezig. Het ontbijt is goed maar niet echt uitgebreid.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De service was heel goed, alsook de netheid en comfort van de kamer. Een minpunt was: dat er aan de straatzijde een vervelende gezoem van een fabriek aanwezig was , dit aan de overzijde van het hotel, dit werkt storend zeker indien je wil slapen

8/10 – Goed

Louis, Belgie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede service in een gunstig prijs/kwaliteit hotel. Weinig negatieve ervaringen.Sommige kamers kunnen wat rumoerig zijn.

10/10 – Uitstekend

Catherine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

roseline

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

sylvain

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Joanne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfortable and clean room, everything you need for an overnight stay. Easy parking included, short walk to centre of town, supermarket and a few shops directly opposite
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Philip

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good but soft pillows
The hotel is convenient, clean and comfortable and the staff are excellent. Unfortunately it had the softest pillows I have ever tried to sleep on. In the end I had to use 3 pillows to try to get to sleep. Fix this and it will be a really great place to stay
3 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

James

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
OK
Veldig enkel standard, OK frokost, hyggelig og hjelpsomt personale.
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Lillian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ingen overraskelse
Det var som det skulle være. . God morgenmad
4 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Nicholas

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I have stayed several times before. A great on the road stopover hotel. Friendly staff, a bar, easy walk into town.
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

R. F.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We always like Ibis hotels. Very nice breakfast, very fair price. Thank you.
2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Isabelle

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

CARINE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Avis très favorable
Pour une première on a été satisfait de notre séjour. Propre. Télé. Salle de bain propre et équipe de tout le nécessaire. Personnel attentif et accueillant.,franchement on était vraiment bien. Après il serait judicieux de prévoir un petit frigo dans la pièce histoire de pouvoir mettre au frais . Après je sais il y a le service 24h /24 mais je pense aux gens qui viennent avec des enfants.. parents on prévient pour eux boissons etc et c est bien de pouvoir mettre au frais lors des grandes chaleurs..
2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Jerome

1 nacht verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

kahono, CHINO HILLS

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Air conditioning or fan is not available and room smells smoke and stuffy, no tea /coffee, carpet looks dirty
1 nacht verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

fernand

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Team Ibis Honfleur op 11 apr 2023
Madame, Monsieur,Nous vous remercions pour votre avis concernant notre hôtel Ibis à Honfleur.Nous sommes navrés d’apprendre que votre séjour ne s’est pas passé comme vous l’espériez.Nous allons faire au mieux pour que vos futures expériences soient meilleure que celle-ci. Dans l’attente de vous accueillir prochainement, nous vous prions de croire, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.

10/10 – Uitstekend

Karine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Team Ibis Honfleur op 11 apr 2023
Madame, MonsieurNous vous remercions pour votre commentaire suite à votre séjour.C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliment,Dans l’attente de vous recevoir à nouveaux, nous vous prions de croire en l’expression de nos meilleurs sentiments

10/10 – Uitstekend

Guillaume, Troyes

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personnel à l’écoute, hôtel propre et calme, bien situé et facile d’accès !
2 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Dagmar, Wacken

10/10 – Uitstekend

Anthony

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

SNITER

2 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

ghyslaine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Carl

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fab
Great stay love the boiled dippy eggs
1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Marlene

1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

giuseppe

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buona soluzione anche in rapporto al prezzo.
2 nachten verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

FRANCK

1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Neil

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Denis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Andrea

1 nacht verbleven in oktober 2022