Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Homy Central

3 out of 5
Homy Central
No. 105-107 Wing Lok Street, Sheung Wan, Hong Kong

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 111 van 492 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 195 van 492 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 123 van 492 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 38 van 492 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 25 van 492 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

5,8/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

TETSUJI

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフの対応がとても良い
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

LIU

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
房間小了點
4 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

MASAOMI

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
こちらは片言の英語なので 身振り手振りで教えてくれて 従業員の方々はとても親切でした
2 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Jia Yee

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Condition of room & common areas weren’t matching the expectations from the photos. Toilet was dirty, specifically having “new” stains on toilet seat, when I checked in, and this didn’t give confidence on the other areas of the room. The lights were also flicking on the floor that I’m on. The only upside to the stay? The location was convenient — but there are also other hotels of similar price ranges that boasts the convenience.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Ngam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
13 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

YI YU

1 nacht verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Jeffrey, TORONTO

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very poorly maintained property—shower was dirty with mildew, peeling paint, broken shower head. The room was the absolute smallest we’ve ever stayed in. Scratches and marks on the walls, dingey, felt poorly cleaned. On the upside, location was really convenient next to a metro station, close walk to Victoria Harbour, breakfast restaurant options close by. Beds were very firm and the area was quiet at night. Staff were friendly enough. Overall disappointed with value for money and would not stay there again. *** ADVICE *** GET CASH as soon as possible while STILL IN the Arrivals area (before baggage claim or immediately outside the secured zone) . Taxis do NOT take credit cards—CASH ONLY. The HK metro system is excellent and getting downtown was very fast (faster than taxi) and less expensive than taxi, by half. Study the Airport Express and metro options for getting to your hotel. Wish we had! That’s another story.
2 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

simona

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Check-in ore 18:00, check-out ore 21:00. Siamo dovuti scappare. Evitate di prenotare questo hotel a meno che non vogliate cercarne un altro all’ultimo minuto. La stanza non rispecchiava quella prenotata e la pulizia stava a zero. Abbiamo girato per la città per trovare una soluzione alternativa perdendo, tra l’altro, i soldi della prenotazione. Una volta che abbiamo detto che andavamo via perché era sporco, lo staff non ha nemmeno provato a trovare una soluzione.

10/10 – Uitstekend

KEUN JOON

2 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

TOSHIO, TAJIMI

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
MTR上環のA2出口からすぐの立地は最高に便利。 初めての香港でも難なくだどりつける。 部屋は超狭いが香港は一部の高級ホテル以外はこんなものだと思う。 部屋に冷蔵庫とクローゼットがあると良かった。 ホテルは「寝るだけ派」の人向けです。 一人利用だったので特に問題はなかったが、二人分のアメニティがあったので二人で宿泊する部屋だと思う。 あの部屋に二人で宿泊するのはきついと思う。
2 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Yukitaka, KARIYA

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
MRTやトラムの走るメインの通りから近いので、交通の便はかなり良いと思います。 ベッドはかなり小さいので、マットレスを足の方ににずらして対応しました。 シャワーヘッドの角度が安定しないと書かれている方がいらっしゃいましたが、自分の部屋は大丈夫でした。 冷蔵庫は無いので、冷たいものは隣のコンビニで確保です。 あと、入口の扉に遮音性が皆無なので、夜中の通路の音が気になりました。 寝るだけって割り切ることができるのならば、良いと思います。
3 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

LI-CHUN

Positief: Personeel en service
環境污漕簡陋、床單還有血漬。 但此價格能在上環找到房間,交通還要如此之方便下樓即到地鐵口,都已經算不錯。床很好睡。都幾多單身女旅客居住此地環境安全
4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

John

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I was surprised at how quiet the Main Street was. VERY close to the FERRY BUILDING if ur going to mainland China. Perfect !
1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Liger

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location is good, near central station. But thats it, nothing else. Also my weighting machine was stolen from my room by the cleaners. Room was very dirty, no hygiene. Room was very small, no place even to open my suitcase. Not pleased at all.
9 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Masaru

Negatief: Netheid, personeel en service
施設は古いものの不衛生では無いと思うが、小さなゴキブリが出たのがマイナスポイント。
2 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

RIKA

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen
The conditions seemed to vary significantly between rooms, and the room I stayed in was small, but the shower pressure was strong and good. If you're coming back to the hotel just to sleep, it's sufficient in terms of price and location.
5 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

YUSUKE

3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Yiu Kwan, Mitchell park

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
4 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

SEIICHIRO

1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Akihito

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
チェックイン時にフロントでカップ麺を食べていました 部屋は窓が無いです テレビリモコンもホコリだらけでした
3 nachten verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Danny

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Finishing on walls are non-existing. Room is very poor looking. Hot water need to run 5 minutes before warm. Will not stay here again regardless of price
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

KOTA

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The attitude of the clerk is good. The room is clear.
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

YEON UNG

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Patricio do Lago

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
地點方便,只係房間椅子不足,整體可以接受。
1 nacht verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not the place for long stay
Before making the reservation, I understand the room is small. Yet, couple of issues during my long stay...2 times the internet was DOWN, 1 time the electricity was DOWN (it was night time), NO hot water since day 1 (glad it was summer). On the upside, the staff were quite responsive to issues (maybe they are up to problems on frequent basis). Room cleaning service was available upon request (yes everyday) even though the quality of cleanliness is about average....
26 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Ivy op 16 aug 2023
WIFI is temporarily unavailable. Because of a sudden problem with the signal. Our hotel staff have immediately notified the network provider to deal with it.We use gas to provide hot water for bathing, It takes a few minutes will have hot water.We are more than happy to help the guest.Sorry for the inconvenience.Thank you.

2/10 – Ontzettend slecht

Xavier, Carindale

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eventually I left for another hotel. One lady on staff is very friendly, everyone else is rude. The nightmare began with an unnecessary 01:30 fire alarm evacuation because of old faulty smoke sensor happened, and from reviews seems to have happened before… Preventative maintenance is an issue. Trust just ruined from this point, now sleeping with an eye open. No hot water, at any time of the day for 3 consecutive days. WiFi was dead for all but the first day. Bed sheets given after house keeping had someone else’s blood on them.
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van ivy op 16 aug 2023
After the fire alarm systems off. Emergency repairs have been made.WIFI is temporarily unavailable. Because of a sudden problem with the signal. Our hotel staff have immediately notified the network provider to deal with it.We use gas to provide hot water for bathing, It takes a few minutes will have hot water.We are more than happy to help guest.Sorry for the inconvenience.Thank you.

6/10 – Redelijk

KeeBum

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

HSIAO-PING

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The locations is absolutely convenient ,just nearby all of the transportation yet the sound from the next room and stuffy air are not so nice. Otherwise the room is clean and a great spot to anywhere
3 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Ann

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
實體房間跟照片完全不符
3 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Atsuhisa

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

SHU JUAN

3 nachten verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Koon Kin Silas

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

NgaYau

1 nacht verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Kai

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything about this place grossed me out!
1 nacht verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Kevin

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
절대 다시 가지 않을 호텔
위치 하나는 정말 기가 막힙니다. 센트럴 어디든 도보로 이동 가능하고 바로 코앞에 셩완역, 편의점 있습니다. 그런데 위치 빼고는 전부 다 별로였습니다. 룸 컨디션이 사진과 너무 다릅니다. 문 열고 들어가는 순간 헉했네요, 페인트는 이곳저곳 벗겨져있고 전반적으로 많이 낡았습니다. 페인트칠이라도 새로 해야 될 거 같습니다. 방에 냉장고도 없고, 무료 생수도 제공 안됩니다. 다시 홍콩에 간다면 절대 가지 않을 호텔...
3 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

YU HSIOU

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

SHAN

2 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
request a LARGER room
room was very narrow (top floor), furniture was repainted, wallpaper was polystrene padded like 1980s ceiling paper & made for an isolation_cell. only one tiny window in the room, was the wet room. Thankfully only stayed ONE night. Location was perfect for transport / food / access / shopping. Lobby entrance was also very narrow.
1 nacht verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Akira

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
ロケーションは最高,だが...
ホテルのロケーションは最高.MTRやトラムの駅が至近で,Welcome等のスーパーも近く,良いです. ただ,シャワーは冷たいか熱いかの二択で,適温をキープすることができない.シャワーヘッドは下を向いたままで手持ちしないとちゃんとシャワーを浴びれないし,洗面台の蛇口の固定もぐらぐらで両手で水の出し入れをしないと危険. まあ,コスパを考えれば妥当かな.
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

MIN SOO

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

HYEJEONG

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
친절하고 위치가 좋은 호텔
코로나 이전에 홍콩에 갔다가 가성비가 좋고 위치가 좋아 묵었던 호텔인데요, 이번에 엄마랑 다시 찾게 됐어요. 좋은 방이나 방음 같은건 신경쓰지 않는 타입이라 저희는 만족했는데 직원이 정말 친절해요. 몇년만에 재방문한 홍콩은 마치 다른 나라처럼 이전의 친절하고 행복했던 모습이 전혀 없고 매우 불쾌하고 무례한 사람들만 가득했는데, 이 호텔만이 유일하게 친절했습니다. 제가 방을 낮은 레벨로 예약하여 냉장고가 내부에 없었는데, 약이 있어 리셉션에서 보관이 가능한지 물었더니 방에 미니 냉장고를 미리 설치해주었더라구요. 정말 감동했습니다. 대신 영어가 유창한 직원이 거의 없어요.. 하지만 어떻게든 제 편의를 봐주려 친절히 대해주는 모든 직원에게 정말 감사했습니다.
3 nachten verbleven in april 2023

4/10 – Matig

Li Ching

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
房間小到讓我感到不舒服,房間有一股潮濕的味道
2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Manisha

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent value for money. The place is clean and staff is polite and
3 nachten verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Homy was truly disappointing
I have been a guest at this hotel several times over the 3 year pandemic period and those stays were good enough that I continued to return. This time the price was more than double the fee last month and the room was nothing more than a converted Janitor's closet. Walls dirty and crumbling plaster. No bottle water and a toilet that worked more like a village hand pump than a toilet. I've stayed in better rooms in poorer places than Hong Kong. Homy was pretty homley this time around.
2 nachten verbleven in februari 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

José

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really recommended! I stayed at Homy Hotel for a week, and the experience was very positive. The room was a great size for its price, the hotel's location was terrific (a stone's throw from the SheungWan MTR station), and the staff were helpful and friendly. The rooms were overall quite clean too. Would definitely stay there again!
7 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Ivy Chau op 10 nov 2021
Thank you and we'll keep it on.

6/10 – Redelijk

YUEN LAN

2 nachten verbleven in oktober 2021