Pillowtop-bedden, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen van iclub Wan Chai Hotel

3.5 out of 5
iclub Wan Chai Hotel
211 Johnston Road, Wan Chai, Hong Kong

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 279 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 458 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 194 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 50 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 19 van 1000 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
De hotel is wel.aan een renovator.De zo heet drie bed kamer is alleen twee een persons bed en een sofabed, de de sofabed is oncomfortabel.
6 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van . op 19 okt 2019
Dear Guest, Thank you very much for sharing your feedback with us. Please accept our sincere apologies for your disappointment at your recent stay at our Hotel. Please rest assured that your comments is duly noted and staff trainings will be arranged to ensure we deliver the best experience to all our guests. We hope that you will choose to stay with us again. Kind regards, Daniel Wong Operations Manager iclub Wan Chai Hotel

8/10 – Goed

Hiu Fai

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient location. Good price.
4 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

SIN I

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Great location, 1 min from tram station, 5-8 min walk to Wan Chai MTR. Our room (2 single beds sofa bed) was a good size and had microwave and a kitchenette counter/sink area. Also had closet, storage and actual space for suitcases to be laid out. The sliding bathroom glass door was a bit too small, leaving small gaps on either side but no big deal if you’re a family! The shower was really big for HK standards and very strong water pressure which was awesome for tired feet. 24hr coffee/tea/water and very simple breads during breakfast. Would stay again!
3 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

CHAEWON

3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Annie, Toronto

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Wicky Hon Wai

5 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Juliana

2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

MASAHIRO

Positief: Netheid, personeel en service
6 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Hideki

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Dinh

4 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
17 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

nungsoo

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Shengming

3 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Sau Yee

4 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

WAI KIT

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
13 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

YING

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Closed to center of hongkong island, very easy to get to local area in WanChi and Causeway bay. Only problem is a little bit long walk. Sofa is a little bit old, could be replaced.
3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Juliana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location. The double bed is too small for 2 persons. It would be perfect if the room rate is cheaper.
10 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Wai Man

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Susan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9 nachten verbleven in mei 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Mohan

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The front desk staff charged my credit card before my checkout. I wanted to use a different card to pay for the stay but they refused it. The attitude was nasty. I wouldn’t recommend this hotel at all!
6 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Assistance Operations Manager - Front Office op 18 mei 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

NICO

1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Takeshi

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
コロナ禍が心配な時期の香港でしたが、5日間ほぼ問題なく過ごせました。ホテルも清潔で対応も良かったです。地下鉄、路面電車など交通の便も良く快適でした。敢えて言うなら朝食はパンとコーヒーだけでしたのでもう少しバラエティがあると良かったです。香港に行った際はまた利用したいと思いました。
5 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Chih Fong

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2023

4/10 – Matig

Wing Hing

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
因工作關係居住了一個月, 每次向房務要求一些事項都無辨法完成, 例如平常5點清潔, 因有一天我感不適就提前打電話到酒店希望今天可以4點前完成清潔因為我需要休息, 最後都是照常5點到房清潔! 第二洗手盤去水有問題, 三摧四請才有人來通! 加上酒店隔音差, 會聽到樓上和樓下電車路聲
28 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Steve

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice facility and friendly staff. The breakfast is okay
2 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Juliana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Good location, convenient. Breakfast no good, bread not fresh
2 nachten verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Fang Chuen

1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

ARNALDO

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quiet and convenience and especially the transportation
1 nacht verbleven in januari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Renn Chee

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff wasn’t nice and the food was terrible

8/10 – Goed

Noriko

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
床較硬,整體都ok 乾淨 位置方便
1 nacht verbleven in december 2022

6/10 – Redelijk

Naoto

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
18 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Chi ping

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
隔音差,聲稱有延遲退房,但諸多推搪。
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Shrestha

1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Wai Ming Miranda

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021

6/10 – Redelijk

Yiu Man

1 nacht verbleven in december 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
差差差的體驗
床舖上有毛髮未清 洗手間門壞的,曾被困 WIFI 常斷網 職員對答及處理問題差
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Homey experience
overall: goood It was a nice surprise that my room would be in an apartment type which consisted of two rooms, a kitchen dining, and living area. I liked that I had the whole area to myself - it was like living alone in my own place for one night. My room was comfy enough. Didn't like that there wasn't a desk and chair in my room as it indicated in the picture when I booked the room in the first place. but since I had a living room, I can't complain too much about it. Wish that they would have provided cutleries as well otherwise what's the point of providing plates and cups. There were also obvious stains in some areas - not sure if it's not cleaned properly or it's permanent due to old condition.
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
前台小姐服務很好
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

YanHa

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
大致上舒適, 清潔ok, 但廁所沖力不足, 成日沖唔到. 另外, room雖然是non-smoking area, 但都聞到煙味. 希望有待改善
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and bright
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Tai Kong

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid
本人與女友及兩個小朋友在2021年5月22號入住富薈灣仔酒店一晚家庭房,因之前都有住過富薈馬頭圍酒店,所以今次試下灣仔以間,最後我覺得這間酒店要很大改善,未試過以差來形容。 首先入到房後其中一張單人床的枕頭下面有隻似床蝨的屍體,之後廁所入面的紙巾盒得返幾張,無換過盒新,之後發現房入邊的微波爐附近有隻曱甴,之後拍死牠後,發現微波爐下面好污糟、有曱甴的屎。 第二天的早上起床,發現自己的頸部多處床蝨咬的紅點,之後好痕。 我覺得以個價錢,我不期待五星級的服務,但起碼房入面的潔淨度令人滿意,現在疫情時期,潔淨度對一個酒店客或者對我係首要考慮,希望貴酒店能夠改善,我住過同星級同區的酒店,人地都好乾淨。
1 nacht verbleven in mei 2021