Hotel Purple Hong Kong
Hotel met een 24-uurs fitnesscentrum, op loopafstand van Lin Fa-tempel
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Purple Hong Kong





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 57
inclusief belastingen en toeslagen
22 jul - 23 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Business suite laden

Business suite
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Ledtelevisie
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Digitale zenders
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Ledtelevisie
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Digitale zenders
Alle foto's voor Studio laden

Studio
8,4 van 10
Zeer goed
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Ledtelevisie
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Digitale zenders
Over deze buurt

19 Wing Hing Street,, Causeway Bay Hong Kong, Hong Kong
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel One Eighteen
Hotel One Eighteen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Fitnessruimte
- Wasservice
8.4 van 10, Zeer goed, 478 beoordelingen
De prijs is € 66
inclusief belastingen en toeslagen
10 jul - 11 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: HKD 500 per accommodatie, per verblijf
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor extra bed: HKD 500.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Deze accommodatie verstrekt geen wegwerpartikelen, zoals kammen, sponzen, scheermesjes, nagelvijlen en schoenpoets
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Purple
Hotel Purple
Purple Hong Kong
Hotel Hotel Purple Hong Kong Hong Kong
Hong Kong Hotel Purple Hong Kong Hotel
Hotel Hotel Purple Hong Kong
Hotel Purple Hong Kong Hong Kong
Purple
Purple Hong Kong
Apartment Hotel Purple Hong Kong Hong Kong
Hong Kong Hotel Purple Hong Kong Apartment
Apartment Hotel Purple Hong Kong
Hotel Purple Hong Kong Hong Kong
Hotel Purple Hong Kong Hotel
Hotel Purple Hong Kong Hong Kong
Hotel Purple Hong Kong Hotel Hong Kong
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Purple Hong Kong
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Sukhdeep
18 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sukhdeep
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Paul
29 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Kwong Ki Terence
24 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kwong Ki Terence
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Endo, OTA
Zakenreiziger
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Endo
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Liezl
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liezl
4 nachten verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Bingna
7 apr 2025
Bingna
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Hoi ying
3 apr 2025
Hoi ying
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Samuel
Zakenreiziger
31 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
overpriced shoe box
Samuel
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
James
Zakenreiziger
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Spacious Suite with Friendly Staff
James
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Rong Hwei
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Visit
Rong Hwei
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Motosachi
19 mrt 2025
Motosachi
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Jenny
18 mrt 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jenny
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
LAWRENCE, Arcadia
14 mrt 2025
LAWRENCE
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Terry
Zakenreiziger
11 mrt 2025
Terry
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jean Christophe
8 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jean Christophe
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Elaine
5 mrt 2025
Elaine
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Miguel
1 mrt 2025
Miguel
5 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Martin
26 feb 2025
Martin
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Alexia
17 feb 2025
Positief: Netheid
Alexia
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Waiho
9 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Waiho
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
eugenio
6 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
eugenio
8 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Wing Yip
Zakenreiziger
28 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wing Yip
16 nachten verbleven in januari 2025
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Fletcher-hotels in EnterBBHotels-hotels in SélestatAmirandes, A Grecotel Resort to LiveHotel Café AdlerParticuliere vakantiehuizen SimpelveldClub Quarters Hotel, Trafalgar SquareHotels met airconditioning in DrentheFletcher-hotels in VlielandVilla RomanaLes Jardins de Saint-CloudHYPERION Hotel HamburgParticuliere vakantiehuizen Hoek van HollandMas Pere by InterhomeHotel Duquesne EiffelBlokhutten Zwarte WoudHotels in LondenKaila Beach Hotel - All Inclusive
Vluchten
Autoverhuur
Activiteiten
Pakketten
Vakantiehuizen