Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 8 van 35 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
8
Gastenscore: 8 - Goed. 19 van 35 beoordelingen" "
8 - Goed
19
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 35 beoordelingen" "
6 - Redelijk
5
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 35 beoordelingen" "
4 - Matig
1
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 35 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
2
8,4/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Paul E.
Reisde met partner
15 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima Hotel, kan het aan vrienden aanbevelen
Paul E.
1 nacht verbleven in september 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Tjardo
20 aug 2023
Tjardo
2 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Adrianus
31 jul 2023
Adrianus
1 nacht verbleven in juli 2023
6/10 – Redelijk
Margriet
Zakenreiziger
19 jul 2023
Positief: Personeel en service
Prettig personeel, prijs kwaliteit diner niet evenredig, en helaas geen vegetarisch maaltijd.
Margriet
1 nacht verbleven in juli 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Herman
Reisde met partner
2 jul 2023
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen personeel, geen terras. Geen gelegenheid om te eten, kleine kamer met douche in een hoge badkuip, voor oudere mensen niet inklimbaar
Herman
5 nachten verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Ben
10 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aangenaam
Ben
2 nachten verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Frank
Zakenreiziger
10 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frank
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Team Oranjeoord op 10 apr 2023
Hartelijk dank voor de positieve beoordeling van uw verblijf in ons hotel. We hopen u spoedig weer in ons hotel te mogen ontvangen.Gastvrije groet,Team Hotel Oranjeoord
8/10 – Goed
Gerhard
3 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gerhard
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Raymond
Zakenreiziger
17 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
lastig te vinden in de avond
Raymond
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Hotel Oranjeoord op 17 jan 2023
Geachte Raymond,hartelijk dank voor uw mooie review. Doordat wij midden in bossen liggen zijn wij wellicht wat lastig te vinden in het donker. Maar wij ontvangen u graag nogmaals als onze gast.Team Hotel Oranjeoord.
8/10 – Goed
Willem
14 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
fraaie ligging in de bossen
prima basis hotel; geen franje. Heel mooi gelegen in uitgebreid bos gebied. Goede kamer met fraai sanitair. Goed te verwarmen.
Ontbijt was ook prima
Qua diner was er (voor ons) weinig keus
Willem
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Hotel Oranjeoord op 17 jan 2023
Geachte heer Willem,hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.Wij ontvangen u graag nogmaals als onze gast, wellicht dat er dan meer keus is voor het diner.Team Hotel Oranjeoord.
10/10 – Uitstekend
Nelly
9 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nelly
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Hotel Oranjeoord op 10 okt 2022
Geachte Nelly,Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wij zien u graag terug als onze gast.Team Hotel Oranjeoord
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
22 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Mooie locatie
Leuk hotel, beetje gedateerd. Horeca is fantastisch!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Hotel Oranjeoord op 27 okt 2021
Hartelijk dank voor uw reactie. We hopen u in de toekomst wederom in ons hotel te mogen ontvangen.
Met gastvrije groet,
Team Charmehotel Oranjeoord
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
17 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met huisdieren, Reisde met partner
15 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima kamer op de begane grond, terrasje voor de deur, ideaal. Erg fijn verblijf in een prachtige omgeving.
Ontbijt goed geregeld, al blijft het voor sommige gasten lastig om de pijlen op de grond te volgen. Leuk wandelgebied, ook voor onze hond.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
4/10 – Matig
Rein
12 jun 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service
Een zeer onhartelijke ontvangst!
We hadden hier geboekt om dat we een huwelijk hadden in de buurt. Toen we om half twee in de middag aankwamen en we ons snel wilden omkleden en verfrissen kon dat niet. De kamer was niet klaar. Toen we vroegen of er niet ergens een kamer al wel klaar was waar we ons konden verkleden kregen we te horen dat die er niet was van de receptionist. Geen enkele ruimte beschikbaar! We moesten ons maar in het toilet omkleden. We voelden ons gekleineerd en armoedig. Koffers openen en onszelf in feestkleren moeten hijsen in een klein openbaar toilet. Achteraf gezien vind ik het echt een schande dat we zo behandeld zijn. Verder was het een normaal hotel met behoorlijke voorzieningen, niet echt schoon. Dit was mijn slechtste service ervaring in jaren! Mij zullen ze hier niet snel meer zien
Rein
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Mike (hotelmanager) op 16 jun 2019
Beste Rein, wat vervelend om te horen dat u niet met open armen ontvangen bent. De instructies zijn namelijk anders! Graag zou ik dit met u verder willen bespreken, wilt u mij contacten op onze mail?
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gezellig en rustig hotel midden in de natuur
Gezellig hotel in een rustige omgeving. Vlakbij het hotel is niet heel veel te beleven op het natuurschoon van de Veluwe na. Apeldoorn is op fietsafstand. Het hotel is recent verbouwd maar mist hier en daar de puntjes op de "i" waardoor je ziet wat nieuw is en wat is gebleven. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was heerlijk.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
Wim
22 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wim
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van Oranjeroord op 1 jun 2018
Beste Wim,
Bedankt voor uw beoordeling.
Graag verwelkomen wij u in de toekomst nogmaals.
6/10 – Redelijk
jaap, rijnsburg
22 mei 2018
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie locatie
Duurde erg lang voor we werden bediend de antieke spullen die er staan zijn allemaal kapot en daardoor doet het een beetje onverzorgd aan en de schoonmaak van de balkons en de ramen zou iets beter kunnen maar we hebben het wel erg naar ons zin gehad en komen zeker nog een keer terug
jaap
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van Charmehotel Oranjeoord op 1 jun 2018
Beste Jaap,
Wat fijn om te lezen dat u het naar uw zin heeft gehad.
Uw feedback staat op ons to-do list.
We gaan ermee aan de slag.
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
27 dec 2017
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
restaurant was perfect. goed eten en goed ontbijt.
dit kun je geen suite noemen. alleen hoge ramen. geen aparte badkamer en heel klein wastafeltje.
bed was prima.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2017
Reactie van Oranjeroord op 5 jan 2018
Goedemorgen,
Dank voor uw feedback betreft uw verblijf. Dank voor de positieve reactie betreft ons restaurant en ontbijt.
U heeft verbleven in onze suite waar wij een in-room badkamer hebben. Excuus dat deze niet naar uw wens was, de punten worden besproken met onze manager.
Met vriendelijke groet,
Ilona Pel
Hotel Oranjeoord
8/10 – Goed
JM
9 sep 2017
Positief: Personeel en service
Fantastische ligging. Prachtig wandelgebied. Prima locatie voor uitstapjes als Paleis het Loo, CODA museum of Kröller Muller. Kamer was functioneel maar oké.
Prima ontbijtbuffet.
JM
1 nacht verbleven in september 2017
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! We stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om ons van feedback te voorzien.
Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in Hotel Oranjeoord!
Team Charme Hotel Oranjeoord
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
11 apr 2016
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Prachtige plek, kamer te klein en kaal.
Goede service in het hotel. Hotel staat in een mooie, rustige omgeving. Hotelkamer was echter erg klein en kaal en uitzicht was op een plat dak en niet op de binnenplaats zoals bij de boeking vermeld stond.
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Marcel
23 apr 2023
Marcel
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Team Oranjeoord op 24 apr 2023
Goedemiddag,Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling voor uw verblijf bij ons. We hopen u in de toekomst weer in ons hotel te mogen ontmoeten.Met gastvrije groet,Team Hotel Oranjeoord
8/10 – Goed
Keith
Zakenreiziger
24 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Apeldoorn
Hotel was good but too far away from centre, taxis are about 25 euros to town, so car is essential
Keith
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Hotel Oranjeoord op 10 okt 2022
Dear Keith,Thank you for your review. Team Hotel Oranjeoord
10/10 – Uitstekend
Gitte
6 aug 2022
Gitte
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Team Oranjeoord op 9 aug 2022
Geachte Gitte,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Graag verwelkomen wij u in de toekomst nogmaals op de Veluwe.
Met gastvrije groet,
Team Oranjeoord
8/10 – Goed
Marco, Desio
Zakenreiziger
17 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marco
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Team Oranjeoord op 9 aug 2022
Geachte Marco,
Dank voor uw feedback betreft uw verblijf. Graag verwelkomen wij u u in de toekomst nogmaals op de Veluwe.
Met gastvrije groet,
Team Oranjeoord
8/10 – Goed
Laura
24 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Laura
5 nachten verbleven in mei 2022
6/10 – Redelijk
Christina
17 apr 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Altes abgewohntes Zimmer. Sehr laut bei dünnen Wänden.
Essen sehr lecker.
Christina
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Vagn Holtegaard
27 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vi kommer gerne igen.
Dejligt hotel med god restaurant. Venligt og imødekommende personale. God service hele vejen igennem.
Vi kommer gerne igen.
Vagn Holtegaard
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Mike (Hotelmanager) op 16 jun 2019
Thank you!
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nice hotel in beautiful surroundings
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Gitte
17 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gitte
1 nacht verbleven in augustus 2017
Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling! We stellen het zeer op prijs dat u de tijd heeft genomen om ons van feedback te voorzien.
Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in Hotel Oranjeoord!
Team Charme Hotel Oranjeoord
8/10 – Goed
Joern
26 jun 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Joern
1 nacht verbleven in juni 2017
Goede dag,
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen op de Veluwe.
Team Charme Hotel Oranjeoord.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 nov 2016
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Als Monteur hält man sich wenig im Hotel auf. Ich bin vor dem Frühstück aus dem Hotel raus zur Arbeit und Abends zurück. Mit dem Lunchpaket hat es nur zwei mal geklappt und am Freitag bei der Abreise leider nicht. Wenn man spät von der Arbeit gekommen ist gab es auch Probleme mit einem Parkplatz, Internet ging leider gar nicht.
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Andy, Yorkshire
5 sep 2016
Positief: Netheid, personeel en service
Wonderful location...
In one of the most beautiful parts of the Veluwe, the hotel is surrounded by nature and lovely walking/cycling areas. The hotel is clean, the staff friendly and the food on an evening and at breakfast was great. My only complaint would be the lack of effective airco. We had one of the corner attic rooms and although there was a small cooling unit it was well away from the bed and not near powerful enough. In fairness I would point out that the night we stayed happened to fall on one of the hottest nights of the year but all the same the room was uncomfortably hot. That said it did not spoil our stay at a lovely hotel that is full of character.
Andy
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 jul 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent get away from tourist spots. Lovely surroundings with bike and walking paths. Close to Kroller Mueller Museum.