Terrein van de accommodatie

Beoordelingen van Hotel du Commerce

4 out of 5
Hotel du Commerce
Rue Du Pont 10, Houffalize

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 42 van 128 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 61 van 128 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 22 van 128 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 128 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 128 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Jean-Pierre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Petra van, Zaandam

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima ontbijt! Zwaar verouderde erg kleine kamer en bed . Ook geen housekeeper die de bedden even recht trekt of handdoeken verschoond/vuilniszakjes leegt. Restaurant is goed.
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Ard

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Adriaan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nachtje verbleven in dit hotel. Gastvrij, netjes, ruime kamer, bescheiden wellness maar zeker goed om even gebruik van te maken. Diner was prima. Ontbijt was super, t enige wat mij dan weer opvalt is “waarom men niet investeert in een super functionerende wifi…”. Verder: een aanrader!
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Hugo op 26 sep 2023
Beste,We zijn blij te zien dat U Uw verblijf bij ons aangenaam vond we zullen zeker U opmerking over de Wifi doorgeven aan ons team om te zorgen voor verbetering We hopen U in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons Hotel

6/10 – Redelijk

Leo

2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Godelieve

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zeer tevreden klanten
Alles was zoals altijd tiptop in orde , ook aan de balie is men super vriendelijk zowel als al het personeel , resto enz.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Muriel Team Cocoon Hôtel du Commerce op 7 sep 2023
Beste Godelieve,Hartelijk dank voor uw perfecte score! De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was. Met warme groeten en graag tot een volgende keer!

6/10 – Redelijk

philippe

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
verblijf met hondje
ons verblijf was oke eten uitstekend hondvriendelijk helaas voor die prijs graag iedere dag verse handdoeken en bed opgemaakt wat nu zeker het geval niet was ook op terras propere zitting maar anders was het oke
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Muriel Team Cocoon Hôtel du Commerce op 30 aug 2023
Beste Philippe,Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring bij ons te delen. We verwelkomen onze dierenvrienden met veel plezier. Onze excuses voor het misverstand met de schoonmaak van uw kamer en propere handdoeken. Wij proberen onze ecologische voetafdruk te verkleinen en poetsen daarom niet automatisch elke dag de kamer. Op vraag van de klant kan dit uiteraard gedaan worden, zoals normaal gezien bij de check-in verteld is. Het zou kunnen dat onze collega dit vergeten te vermelden is, waarvoor onze excuses. Aarzel in zo'n geval zeker niet de receptie hier al vroeger over te informeren. Hartelijke groet.

8/10 – Goed

Frank

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie ruime kamer met goede boxsprings bedden en een grote TV. Badkamer was ook zeer ruim met dubbele regendouche en lavabo. Bovendien ook nog eens bad met whirlpool (Superior kamer). Ontbijt was OK zonder veel meer.
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Muriel Team Cocoon Hôtel du Commerce op 30 aug 2023
Beste Frank,Bedankt voor uw feedback. Het is fijn te lezen dat u heeft genoten van het comfort van onze rijkelijk uitgeruste kamers en badkamer. We kijken ernaar uit u weer te zien voor een nieuwe ervaring met ons.

8/10 – Goed

Nathalie

Positief: Personeel en service, comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Muriel Team Cocoon Hôtel du Commerce op 30 aug 2023
Chère Nathalie,Merci pour votre retour. N'hésitez pas à mettre des commentaires afin que nous puissions avoir une vue d'ensemble de votre séjour. Au plaisir de vous accueillir à nouveau.

8/10 – Goed

Natalie

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Het personeel werkt heel hard en is erg vriendelijk! Het eten in het restaurant was erg goed! Als er wat is proberen de mensen van de receptie er alles aan te doen om het op te lossen! De kamers zijn wel iets gedateerd en gehorig maar dat mocht de pret niet drukken voor ons! De omgeving is prachtig en sfeervol!
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Muriel Team Cocoon Hôtel du Commerc op 31 jul 2023
Beste Natalie,Hartelijk dank voor uw feedback. Wat fijn dat ons personeel voor zo'n super verblijf heeft kunnen zorgen. Het verheugt ons dat u heeft genoten van een uitstekend verblijf. Hopelijk zien we u snel terug!

8/10 – Goed

alain

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
goed ontbijt en restaurant degelijk hotel
7 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Muriel Team Cocoon Hôtel du Commerce op 26 jul 2023
Beste Alain,Hartelijk bedankt voor uw review! Prettig te vernemen dat het uitgebreide ontbijt en restaurant naar uw wens waren. Hopelijk zien we u snel nog eens!

8/10 – Goed

Gerrit van

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Een mooie lokatie, vriendelijk personeel met een uitstekende keuken. Ideaal voor wandelaars en natuurgenieters.
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Muriel Team Cocoon Hôtel du Commerc op 19 jul 2023
Beste Gerrit,Hartelijk dank voor uw beoordeling. We horen graag dat onze ligging u kon bekoren. We bedanken u in naam van het personeel voor uw complimenten over de vriendelijkheid van het onthaal. We zijn blij te lezen dat u onze keuken heerlijk vond!Hopelijk zien we u snel nog eens! Hartelijke groet.

8/10 – Goed

Nikki

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Muriel Team Cocoon Hôtel du Commerc op 19 jul 2023
Beste Nikki,Bedankt voor deze mooie score! We zijn blij dat u heeft genoten van uw verblijf. Hopelijk tot binnenkort.

10/10 – Uitstekend

Dienko

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Hugo op 10 mei 2023
Bedankt voor U positieve feedback over U verblijf in ons Hotel.Het is ons doel om onze gasten een memorabel verblijf te bieden, U waardering betekent veel voor ons team omdat wij altijd streven naar uitmuntendheid.Met vriendelijke groeten, de Receptie

10/10 – Uitstekend

Bouwe

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuke accomodatie en vriendelijk personeel. Schoon.
Reactie van Muriel Team Cocoon Hôtel du Commerc op 6 feb 2023
Beste Gast,Bedankt voor uw vriendelijke review. Wat fijn dat ons personeel voor zo'n super verblijf heeft kunnen zorgen. We delen de complimentjes zeket met ons team. We zijn verheugd te lezen dat u de netheid in ons etablissement goed vond. Het is een van onze prioriteiten in ons hotel. Met warme groeten en graag tot een volgende keer.

8/10 – Goed

Lieve

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk onthaal. Goed ontbijt.
Reactie van Muriel Team Cocoon Hôtel du Commerce op 18 jan 2023
Beste Lieve,Bedankt voor het schrijven van deze vriendelijke opmerking. Bedankt om de kwaliteit van uw ontvangst te benadrukken. Het verheugt ons dat u vooral heeft genoten van het grote assortiment voor het ontbijt. We kijken ernaar uit u weer te zien voor een nieuwe ervaring met ons.

10/10 – Uitstekend

KIEKENS

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Douche water
Water van douche was niet warm genoeg
2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Muriel Team Cocoon Hôtel du Commerce op 18 jan 2023
Beste Gast,Bedankt voor uw feedback en voor de perfecte score. Onze excuses voor het ongemak dat u ons heeft gemeld met betrekking tot water van douche. We verwelkomen u graag weer in onze hotel.

6/10 – Redelijk

Patrick

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Zéér goed ontbijt, vriendelijk personeel, kamer oké (netjes) maar zonder terras (cfr. de prijs was dat aanvaardbaar) ;spijtig dat de wellnessfaciliteit totaal niet meer onderhouden was, de stoomsauna te koud, loszittend licht , totaal verouderd, yacuzzi werkte niet, blijkbaar al maanden niet meer, sauna erg donker . voor mij is de vierde ster afgevallen spijtig genoeg, zou moeten verrekend worden in de prijs, die desalniettemin in orde was!
3 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Muriel Team Cocoon Hôtel du Commerc op 16 dec 2022
Beste Patrick,Bedankt voor uw feedback. We zijn blij dat u genoten heeft van ons uitgebreid ontbijt. We bedanken u in naam van het personeel voor uw complimenten over de vriendelijkheid van het onthaal. Bedankt om te laten weten dat jullie genoten hebben de netheid van de kamer. We noteren uw opmerkingen over de wellnessfaciliteit om onze service te verbeteren. Graag tot ziens.

8/10 – Goed

Karen

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Muriel Team Cocoon Hôtel du Commerc op 26 jan 2022
Bonjour Karen, Merci pour votre retour. Nous sommes heureux que vous avez été satisfait de votre séjour. Au plaisir de vous accueillir à nouveau.

8/10 – Goed

Jaelle, Oostende

Reisde met huisdieren, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was heel netjes, heel vriendelijk personeel. De parking was over de ingang
1 nacht verbleven in januari 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuke locatie in het dorpje. Badkamer van onze kamer was wel aan renovatie toe, voor de rest oké.
1 nacht verbleven in januari 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Glenn, Hasselt

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Friendly staff, clean, very well suited for when going with a dog. I would recommend this place for sure!
3 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Hotelmanager op 20 sep 2020
Hello Glenn, Thanks for review and i hope to see you soon!

10/10 – Uitstekend

Linda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
top
Zeer fijn hotel
3 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Hotelmanager op 20 sep 2020
Wauw Thanks for your reviews

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Degelijk in het centrum
In het centrum van Houffalize. Het merendeel van het personeel waren (luide) Nederlanders. De tuin sloot erg vroeg. Gezellig aan het water zitten zat er niet in na een dagje wandelen.
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Hotelmanager op 18 sep 2020
Goededag, als eerste bedankt voor u opmerkingen en ja we hebben wat nederlanders in ons hotel afgelopen week. Voor terras werken we aan en bedany voor u commetaar

6/10 – Redelijk

Els, Vrasene

Positief: Personeel en service
De kamer was ok. Het was een standaard kamer onder het dak. Met de warme dagen ‘s nachts veel te warm. Geen airco aanwezig. Het eten was heel goed verzorgd.
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Hotelmanager op 28 aug 2020
Goededag, Als eerste bedankt voor u rewiews, inderdaad her waren die dagen warm en mooie zomerse dagen

8/10 – Goed

Patrick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel
Leuk en proper hotel in een goede omgeving met goed afgepijlde wandelroutes
2 nachten verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

vital

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Karig ontbijt
Het hotel is rustig gelegen. Het hotel is net. De kamer is proper. Het ontbijt was echt niet goed. Er werd een bord met beleg op tafel gezet. 1 mandje met 2 pistolets, 2 mini croissantjes en 2 mini chocoladekoekjes.Wij vroegen ons af waar het beleg konden opleggen. We kregen een half glaasje fruitsap, 1 klein kannetje koffie voor 2 personen. Toen wij om nog koffie vroegen kregen wij te horen: 'Nog koffie?' We vroegen ook om water en kregen een mini glaasje water. Aan ons werd de vraag niet gesteld of we een eitje wilden. Er was geen fruit, geen yoghurt en geen ontbijtgranen. We begrijpen dat het even zoeken is gezien ontbijtbuffet in België niet mogelijk is maar dit was zeer karig en zeker niet voldoende. Daarna reisden we door naar Luxemburg waar het een heerlijk ontbijtbuffet was. Handen ontsmetten en maskertje opzetten bij het nemen aan het buffet. Even veilig en veel beter!!
1 nacht verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, comfort kamer
Goede overnachting
Proper net hotel
1 nacht verbleven in mei 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
super ontbijt. prijs - kwaliteit. vriendelijk personeel je voelt je hier onmiddelijk welkom
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Louis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader
Omwille van festiviteiten rond nationale feestdag, gratis stadsfestival eerste nacht pas om 03.00 kunnen slapen... Lekkere keuken en uitgebreid ontbijtbuffet
3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen
de toegewezen kamer was niet aangenaam veel te warm ,heeft uiteindelijk een andere kamer gekregen , de laatste nacht weer terug naar de eerste kamer .het probleem zou verholpen zijn , dat was niet zo , dus weer een andere kamer gekregen.
3 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed bed, nette badkamer, gratis parkeren, WiFi voor diegenen die niet zonder kunnen, goed ontbijt.
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

David, Asse

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel. Vriendelijk personeel. Ontbijt is goed. Kamers zijn proper. Centraal gelegen.
2 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima locatie, mooie kamer. Diner iets minder.
La Chouffe gereden met Cocoon als basis. Prima bevallen
2 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima plek in de Ardennen.
Fijn hotel met goed eten en drinken. Prima uitvalsbasis voor wandelen en bezoekjes in de buurt. Grotten van Han en Luxemburg dichtbij.
3 nachten verbleven in maart 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
wij hadden liever een kamer gehad aan de voorkant waren veel mooier en gezelliger dan onze kamer.
2 nachten verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

Nellie

Positief: Personeel en service, comfort kamer
In de buurt zijn mooie wandelingen te maken. Infobord staat bijna tegenover het hotel. Zelf waren we op doorreis naar Frankrijk, hotel lag midden op de route. Eigen parkeerplaatsen achter het hotel.

8/10 – Goed

ivy, L

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel super kamer! Alleen het ontbijt was min
Super kamer! Minder ontbijt... We zijn om 9u gaan ontbijten en het brood en eieren waren op. En de uitleg was we zijn maar met 2 dus kunnen we dat onmogelijk bijvullen... Als je weet dat je hotel volboekt zal zijn zorg voor meer personeel. Ontbijt tot 10u30 maar om 9u heb je al pech als het eten op is. Ocharme de mensen die achter jou komen!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Fijne uitvalsbasis voor Bastogne e.o.
Fijn hotel, prima ligging, goed restaurant, vriendelijk personeel. Schone kamer, badkamer ietwat gedateerd maar netjes verzorgd.

8/10 – Goed

Niek

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, goede centrale ligging in de Ardennen
Prima hotel, zeer vriendelijk personeel, goede service, ontbijt en wifi. Hotelkamer is netjes, helaas geen airco, dit was wel een gemis vanwege de warmte op de kamer (3e verdieping)

8/10 – Goed

Karin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Klein maar gezellig hotel
Bijzonder vriendelijk personeel, waarbij je zelfs door iemand naar de kamer wordt gebracht. Zeer goed restaurant. Kleine wellness aanwezig waar we goed gebruik van hebben gemaakt. Minpuntje : wij hadden een warme kamer zonder airco (geen enkele kamer heeft airco)

6/10 – Redelijk

Micke, Diest

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Superieur is een gewone kamer met super badkamer
Alhoewel we een superieur luxe kamer met een Kingsize bed hadden gereserveerd en geconfirmeerd na reservatie. Blijk bij aankomst dat het hotel niet beschikt over een kamer met kingsize bed , maar dat die superieure kamer gaat over een super deluxe badkamer met een bubbelbad en een aparte Douche voor twee met twee regendouchen. Maar een mens kan zich toch eenmaal wassen en krijgt dan voor te slapen 2 bedjes van 90cm tegen elkaar gezet (zoals in de gewone kamer van 96 Euro)i.p.v. een kingsize bed. Dus deze kamer was haar prijs van 124 euro totaal niet waard.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
tussenstop tijdens GR wandeling
geweldig ontbijtbuffet; vloerbedekking van de hotelkamer smoezelig en aan vervanging toe; de spa is een plus, jammer dat er geen zwembad bij is.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goede centrale ligging

6/10 – Redelijk

Teresa

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Thierry Vermeiren op 21 feb 2024
Thank you for your review of Hotel du Commerce, Houffalize. We're grateful for your feedback and are always looking for ways to enhance our guest experience. We hope to host you again soon. Best wishes, The Hotel du Commerce Team.

6/10 – Redelijk

Charlotte

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
chambre sans charme
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Thierry Vermeiren op 21 feb 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us regarding your recent stay at Hotel du Commerce . We appreciate your honesty and the scoring Your insights are invaluable to us as we strive to improve our services and guest experience. Regarding your remark, we have great news. All the rooms will be renovated this year to ensure a great stay.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for an even better stay. Warm regards, The Hotel du Commerce Team