Exterieur

Beoordelingen van HECO Colmar Nord - ex Première Classe

1 out of 5
HECO Colmar Nord - ex Première Classe
Rue Mariafeld, ZA Rosenkranz, Houssen

Beoordelingen

6,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 41 van 486 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 151 van 486 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 120 van 486 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 103 van 486 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 71 van 486 beoordelingen" "

6,4/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

5,6/10

Voorzieningen

5,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Jan, Den Haag

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Well, it was cheap. And the staff was okay. The hotel itself is rather horrible. Located in an industrial zone, it is smelly, decrepit and feels dirty. I came away itchy. No airco or anything, so I had to open the (barely functioning) window to get any sleep. Avoid if you can.
1 nacht verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Steffen

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Greetje

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima voor snelle stop onderweg
We zochten een makkelijke en snelle slaapplaats, met de auto onderweg naar onze bestemming. Hier hebben we deze gevonden. Basic, maar alles proper en in orde, en heel vriendelijke hulp aan de receptie.
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Larissa

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Réceptionniste op 7 mei 2018
Merci pour votre évaluation. Au plaisir de vous recevoir à nouveau dans notre établissement.

6/10 – Redelijk

Frederik, Leefdaal

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Goed voor één nacht op doorreis
Algemeen goed hotel voor één nacht. De bedden waren wat oud (één matras wat doorgezakt). Maar voor de lage prijs heb je wel een propere kamer en een rustige nacht. We hadden wel eerst een kamer met enkel twee bedden gekregen terwijl we 3 bedden hadden besteld (voor onze zoon). Bij de receptie waren ze vriendelijk genoeg om ons direct een nieuwe kamer te geven.
Reactie van la reception op 2 feb 2021
Thank you

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van la reception op 2 feb 2021
Merci beaucoup. A bientôt

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Reactie van la reception op 2 feb 2021
Bonjour, nous vous remercions d'avoir choisi notre établissement pour votre séjour. A bientôt

2/10 – Ontzettend slecht

Fridolin

1 nacht verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Katarzyna

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

GULSEN

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Evet colmar merkeze çok uzak değil arabanız varsa 15-20 dakika .otobana yakın olduğu için gezecek yerlere burdan daha kısa sürüyor diyebilirim amacınız ben sadece uyumak için geldim diyorsanız düşünmeden kalın yani ihtiyacınızı karşılıyor biz sorun yaşamadık Avrupa geneli gibi biz anlatılanlarla gibi bir durum yaşamadık sadece uyumak için geldiğimiz için hizmet temizlik normaldi .ama ingilizce bilen çok yok orda sorun yaşıyor olabilirsiniz biraz .
4 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Raffaella

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Philippe

1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Eric

1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Aurelie

1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Stéphanie

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Marcel

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid
En cohérence avec le prix
2 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Barbier

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nul
Je ne recommande pas du tout cet hôtel, honteux, lit bancale, couverture puante, insalubre....
1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Veronique

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sejour non a refaire hotel a éviter
1 nacht verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Linda

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Elvira

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Valerie

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Logement occupé par des cas sociaux se disputent la nuit et n’ont aucun respect des autres
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Caterina

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Ich war mit meiner Tochter da. Nur eine Nacht - für das gings.
1 nacht verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Karthikraja

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I am writing to express my extreme disappointment with my recent experience attempting to check-in at Hotel Heco Colmar location. When I arrived in Colmar on the evening of December 9th, I tried multiple times to call the hotel to notify you of my arrival and ask for directions. Unfortunately, despite calling numerous times, no one ever answered the phone. Ultimately, after waiting for over an hour outside the hotel late at night and having no way to get in touch with anyone on their staff, I was forced to book a room at the nearby Hotel F1 for my stay instead. Given that I was unable to check-in to the room I had reserved and paid for due to being unable to reach anyone at the hotel by phone or email, I kindly request a full refund for the night I had booked. Please advise on next steps for issuing this refund. I hope you will improve your policies for responding to guest communications quickly, as this was an extremely frustrating experience that led me to take my business elsewhere. I look forward to your response. Best, Karthik
1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Rilindas

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

BRIGITTE

1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Léa

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Alice

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Laurianne

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
0
1 nacht verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

fouzia

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Frédéric

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bonne expérience
Nous sommes arrivés tard et l'on a été bien reçu La chambre est petite avec un coin lavabo et une salle de bain WC. 3 petits lits mais confortables. Pour nous qui ne voulions qu y dormir c'était très bien. Chambre propre Literie propre Personnel très dispo Fast good a deux pas Une bonne expérience qd on cherche a pied a terre uniquement pour dormir... C'est dans une zone commerciale mais super calme...
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Jordan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Thorwald

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stor besvikelse.
Det var sunkigt. Jag beställde hotellet beroende på en mycket trevlig exteriör, enligt bilderna. Hotellet låg i ett nergånget sunkiigt område. Plocka bort det från er sida. Det är en skam att råka ut för detta.
1 nacht verbleven in september 2023

4/10 – Matig

MARÍA DEL CARMEN

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Fatma

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Stefania

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
stanza molto piccola, soffocante e poco pulita. Sistemazione molto rumorosa a piano terra con rumore continuo di bambini e adulti che parlavano nel cortile.
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Mohsen

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Ullmann

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nie wieder
4 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Jörg

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
Saubetkeit 1 punkt wir hatten irgendwelches ungeziefer im raum sehr laut durch sehr lautstark spielende kinder autos die ganze nacht
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Jean-Luc

1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Ahti

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Élise

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Petit déjeuner abondant et varié, hébergement simple et correct, bon rapport qualité-prix. Le gel douche-shampooing est de qualité. Pas de frigo ni de sèche-cheveux dans la chambre. L'éclairage est suffisant et il y a suffisamment de prises électriques.
1 nacht verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Nikola

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schmutzig, laut, in der Zimmer stinkt. Personal spricht nur Französisch. Nie wieder dort gehen.
1 nacht verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

isabelle

2 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Elisabeth

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Horrible
2 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Juan

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
THE WORST EXPERIENCE IN OUR WHOLE EUROPE TRIP
IT WAS VERY BAD SITUATION. WE HAD TO LEAVE THE HOTEL BECAUSE THE ROOM WAS DIRTY, HOT, NO VENTILATION, NO FAN, AND STAFF VERY UNHELPFULL. WE ASKED TO FIX EVERYTHING OR GIVE THE MONEY BACK, AND THE EMPLOYEE THAT SAID HE WAS THE MANAGER, SAID ANY OF BOTH OPTIONS WERE NOT POSSIBLE. WE WROTE AN EMAIL TO HOTELS.COM ALREADY WITH ALL DETAILS ASKING FOR A REFUND, BUT NO RESPONSE YET. WE HOPE YOU CAN DO IT SOON.
1 nacht verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Nathalie

1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Murielle

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Doutes sur la propreté des draps, état de la douche à la limite de l insalubrité. Hôtel TRÈS bruyant.
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Maurice

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Agreable journee aselestat
1 nacht verbleven in augustus 2023