Bij Lily The Home kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een tuin, wasvoorzieningen en een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
Gratis plaatsen voor zelf parkeren
Fietsverhuur, hulp bij uitstapjes/tickets en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle 50 kamers zijn voorzien van voordelen zoals airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en minibars.
Overige voorzieningen zijn onder andere:
Badkamers met baden of douches en gratis toiletartikelen
Flatscreentelevisies van 23 inch met kabelzenders
Waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus
Gesproken talen
Engels
Accommodatie-voorzieningen
Internet
Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Gratis zelf parkeren ter plaatse
Eten en drinken
Een restaurant
Dingen om te doen
Fietsenverhuur
Gezinsvriendelijk
Wasserij
Voorzieningen
24-uursreceptie
Wasserij
Gastendiensten
Dagelijkse huishoudservice
Hulp met excursies en tickets
Buiten
Tuin
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Geen lift
Meer
7 etages
Aparte rookruimtes
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Beddengoed inbegrepen
Verduisterende gordijnen
Badkamer
Bad of douche
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Handdoeken
Pantoffels
Privébadkamer
Entertainment
Flatscreen-tv van 23 inch met kabelzenders
Eten en drinken
Elektrische waterkoker
Gratis mineraalwater
Minibar
Roomservice
Meer
Airconditioning
Bureau
Beleid
Inchecken
Inchecken vanaf 14.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18
Uitchecken
Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Speciale incheckinstructies
De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Toegang tot accommodatie
De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen
Huisdieren
Geen huisdieren toegestaan
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Lily Home Hotel Hsipaw
Lily Home Hotel
Lily Home Hsipaw
Lily The Home Hotel
Lily The Home Hsipaw
Lily The Home Hotel Hsipaw
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Lily The Home?
Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.
Wat kost het om bij Lily The Home te parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.
Hoe laat kan ik inchecken bij Lily The Home?
Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.
Tot hoe laat kan ik bij Lily The Home uitchecken?
Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.
Waar ligt Lily The Home?
Dit hotel in Hsipaw ligt binnen 10 minuten lopen van Centrale Markt, Myauk Myo en Sunset Hill. Ook Bawgyo Paya en Central Riverfront liggen binnen 10 minuten lopen.
Beoordelingen over Lily The Home
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 9 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
2
Gastenscore: 8 - Goed. 6 van 9 beoordelingen" "
8 - Goed
6
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 9 beoordelingen" "
6 - Redelijk
1
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 9 beoordelingen" "
4 - Matig
0
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 9 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
0
7,8/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
8/10 – Goed
Fabian, Gent, Belgium
16 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice to have the pick-up by the hotel at the Arrival of the train. We didn’t know. That was a nice surprise.
Nice breakfast.
The check-out at 4am was also no problem.
Fabian
3 nachten verbleven in december 2018
6/10 – Redelijk
Frank
7 mrt 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Cold use some better cleaning
The rooms where small but have everything you need. The cleanness of the room was bad, the day we get the room, the floors where not clean at all, specially next to the bed was really bad. The walls were not clean also, a lot of dust in the corners and on the wall. the airconditioning needs some cleaning we wanted to turn it on and the smell was awefull.
The staff was very friendly and the breakfast had enough choices
Frank
3 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
bernard
29 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hôtel
Super hôtel,
Excellent accueil de la part du personnel très serviables. Grande chambre, tres propre,très bonne literie
Petit déjeuner buffet copieux
bernard
3 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
CasandraG.
Reisde met partner
10 nov 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They offer breakfast buffet style and has great location, close to the Central Market. They cleaned our room while we were out and the staff is friendly.
CasandraG.
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good service
Good location, nice service, good room ( deluxe ). Good restaurant nearby ( from hotel turn left and first right, the restaurant will be on your left. Best place we had.
Bad wifi everywhere in the hotel, thats the only minus.
good breakfast.
Natta
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Natta
24 nov 2018
Sød receptionist, okay morgenmad, dårlig wifi.
Natta
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Karin
24 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean room, friendly staff, breakfast very simple
Karin
3 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
chris b, Bangkok
18 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent small hotel
We made the mistake of going during the Burmese water festival, so all the shops were closed. There is not much to do in Hsipaw except to go trekking.