Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor My Vimarn Hua Hin





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 72
inclusief belastingen en toeslagen
17 jul - 18 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, toegang tot zwembad laden

Deluxe tweepersoonskamer, toegang tot zwembad
Hoogtepunten
Een patio
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Regendouchekop
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Regendouchekop
Badjassen
Misschien vind je dit ook leuk

Intercontinental Hua Hin Resort by IHG
Hua Hin
- Zwembad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Kinderzwembad
9.2 van 10, Fantastisch, 426 beoordelingen
De prijs is € 164
inclusief belastingen en toeslagen
14 aug - 15 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

83/165 Soi Mooban Nongkae, Hua Hin, Prachuap Khiri Khan , 77110
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Marrakesh Hua Hin Resort & Spa
Marrakesh Hua Hin Resort & Spa
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
8.8 van 10, Uitstekend, 523 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Ontbijttoeslag voor het ontbijt met lokale gerechten: ca. THB 350–350 voor volwassenen en ca. THB 175–175 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
My Vimarn Hotel
My Vimarn
My Vimarn Hua Hin Hotel
My Vimarn Hua Hin Hua Hin
My Vimarn Hua Hin Hotel Hua Hin
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over My Vimarn Hua Hin
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie en kleine kinderen
5 jul 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ahnna
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ahnna
9 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Gabriel
18 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gabriel
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Jack
2 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jack
9 nachten verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Henrik
28 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Mange børn og andre en hotellet gæster ved poolen
Henrik
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Muhayo
Reisde met familie
27 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muhayo
7 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Robert
Reisde met partner
26 feb 2024
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
13 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
brad
18 jan 2024
brad
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
David, Dunfermline
2 jun 2023
David
7 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Pascal
20 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pascal
2 nachten verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Claes
20 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 näter på the lodge
Claes
4 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Ole
1 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Godt hotel fin service
Ole
3 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
13 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
20 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 aug 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Alan
12 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vimarn Heaven.
Alan
3 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
15 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
29 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Jong Hee
19 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
영유아 동반 가족에 추천
Jong Hee
3 nachten verbleven in maart 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
7 feb 2019
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Ming-Ming
9 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
值得推薦
Ming-Ming
10/10 – Uitstekend
Jens Arne
4 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jens Arne
13 nachten verbleven in februari 2018