OYO 3169 Hotel Lotus Grand

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Hyderabad

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor OYO 3169 Hotel Lotus Grand

Interieur
Interieur
Gang
Een kluis op de kamer, een bureau, gratis wifi
Zitruimte lobby

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Wasservice
  • Roomservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, privébadkamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Regendouchekop
Privébadkamer
Kabelzenders
Een kluis
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 2 tweepersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Plot No. 9-4-147-153 Regimental Bazaar, Hyderabad, Telangana, 500025

In de buurt

  • Klokkentoren van Secunderabad - 8 min. lopen - 0.7 km
  • Hussain Sagar Meer - 3 min. rijden - 2.2 km
  • KIMS Hospitals - 3 min. rijden - 2.1 km
  • LV Prasad Eye Hospital - 5 min. rijden - 3.9 km
  • Birla Mandir-tempel - 6 min. rijden - 5.7 km

Lokaal vervoer

  • Station Secunderabad - 4 min. lopen
  • Secunderabad West Station - 6 min. lopen
  • Hyderabad (HYD-Internationale luchthaven Rajiv Gandhi) - 61 min. rijden

Restaurants

  • ‪Swathi Tiffins - ‬2 min. lopen
  • ‪Alfa Cafe and Hotel - ‬2 min. lopen
  • ‪Yummoza Samosa - ‬4 min. lopen
  • ‪Hotel Udupi Tiffins - ‬3 min. lopen
  • ‪GEM Kerala Hotel - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

OYO 3169 Hotel Lotus Grand

Hoogtepunten van de accommodatie
Profiteer bij OYO 3169 Hotel Lotus Grand van faciliteiten zoals een gratis continentaal ontbijt, wasvoorzieningen en een conferentieruimte. Ga beslist een hapje eten bij het plaatselijke restaurant met internationale gerechten. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een 24-uurs receptie, een bankethal en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle 125 kamers zijn voorzien van extraatjes zoals airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Extra voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met regendouches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders
  • Dagelijkse schoonmaakservice, bureaus en telefoons

Gesproken talen

Engels en Hindi

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis continentaal ontbijt beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 10.00 uur
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Conferentieruimte

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 12.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 12.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Indiase staatsburgers dienen een geldig identiteitsbewijs met foto, uitgegeven door de Indiase overheid, te laten zien tijdens de registratie bij deze accommodatie. PAN-kaarten worden niet geaccepteerd. Reizigers die geen staatsburger zijn van India dienen een geldig paspoort en visum te overleggen.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Alleen boekingen van niet-lokale gasten worden geaccepteerd. Inchecken is niet toegestaan voor personen die in dezelfde stad als de accommodatie wonen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de accommodatie. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Echtparen die een kamer willen delen, dienen te bewijzen dat zij gehuwd zijn.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

OYO 3169 Hotel Lotus Grand Secunderabad
OYO 3169 Lotus Grand Secunderabad
OYO 3169 Lotus Grand
OYO 3169 Hotel Lotus Grand Hyderabad
OYO 3169 Lotus Grand Hyderabad
OYO 3169 Lotus Grand
Hotel OYO 3169 Hotel Lotus Grand Hyderabad
Hyderabad OYO 3169 Hotel Lotus Grand Hotel
Hotel OYO 3169 Hotel Lotus Grand
Oyo 3169 Lotus Grand Hyderabad
Oyo 3169 Lotus Grand Hyderabad
OYO 3169 Hotel Lotus Grand Hotel
OYO 3169 Hotel Lotus Grand Hyderabad
OYO 3169 Hotel Lotus Grand Hotel Hyderabad

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij OYO 3169 Hotel Lotus Grand?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij OYO 3169 Hotel Lotus Grand te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij OYO 3169 Hotel Lotus Grand?

Je kunt inchecken vanaf: 12.00 uur; je kunt inchecken tot: 12.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij OYO 3169 Hotel Lotus Grand uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt OYO 3169 Hotel Lotus Grand?

Dit hotel in Hyderabad ligt binnen 15 minuten lopen van Klokkentoren van Secunderabad en St. Mary's Church. Ook Hussain Sagar Meer en Sri Subrahmanyaswamy Temple,Skandagiri, Secunderabad liggen binnen 3 km afstand. Station Secunderabad ligt op maar 4 minuten lopen en naar Secunderabad West Station is het 6 minuten lopen.

Beoordelingen over OYO 3169 Hotel Lotus Grand

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 10 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 10 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 10 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 10 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 10 beoordelingen

7,4/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

10/10

If you are looking for budget hotels around rly stn in this area then this is the best one due to facilities like lift lobby, clean corridors and rooms...good hotel staff...superb restaurant for buffet breakfast and lunch...only problem is room is little small...i booked ac doublebed room....it is little small...but the best part is it is near to the road and so quite easy to find cab auto...overall it was a comfy stay ...
2 nachten verbleven in februari 2018

10/10

Very close to Secunderabad rly stn and bus stop. Overall experience was good. Recommended for everyone.
5 nachten verbleven in december 2017

6/10

Double beds were shown in the pics for the price, but only a single bed was provided. I was told they give only a single bed for online rates. Did not get any hot water on the first day. Though location is excellent, the actual street is in deplorable condition with sewage smell. Too much noise outside the hotel room. Staff were very friendly with prompt service. Did not try food.
5 nachten verbleven in december 2017

4/10

OYO cancelled my reservation cause I did not respond to their messages. Expedia told me I do not need to take further action. Do not go by pictures posted online, rooms are below average with dirty / greyish linen / sheets with stains on it. Restroom seat was broken and will pinch in your thigh. Not recommended at all
1 nacht verbleven in december 2017

8/10

With reference to the hotel, staff and other activities are good. But the booking through OYO is not. Booking confirmed by you. If I not checked-in on the date, automatically tariff will be deducted from my card provided during booking. One day before the date, OYO sent one Msg to my mobile for stay confirmation or cancellation by missed call. I had given missed call for confirmation and received confirmation from them. I informed them the check-in time also. But while check-in in the hotel, they informed that no booking is available or cancelled. Then I contacted them over mobile. Simply they are telling no response for the call. Then with lot of discussion provided room with higher tariff. How many confirmations required for staying. Very regrettable.
3 nachten verbleven in november 2017

4/10

Food was very bad. The springs of the bed was at many sites were broken and no hot water water was coming........... . .
1 nacht verbleven in november 2017

6/10

The rooms are not very spacious when compared to the other ones. Also the bathroom lacks cleanliness. If there is not better option available then you can go for this.
1 nacht verbleven in oktober 2017

2/10

Front-desk receptionist (name is Suraj) was extremely rude and sarcastic. He repeats everything you say sarcastically with fake accent. When I said i reserved room through Expedia he said he knows only cleartrip, goibibo oyorooms etc not any expedia or hotels.com. not sure then why they are selling their inventory through Expedia. He told me to check with whomever i booked through since they have -4 rooms availability. I am not sure what that -4 is (may be 4 of their guests staying in corridor?). Why-TF accept my reservation when room availability is -4? He made me call 3 customer service numbers and wait for 40 minutes to allot a room. he was behaving as if he's owing that entire property and doing some charitable work for the guests. The room he allotted to me smelled like a public toilet and there is no seat cover on the commode(may be he was thinking I don't know how to use a western bathroom?). I called him 3 times to complain about it but no response from him. attached the picture of bathroom.
1 nacht verbleven in oktober 2017

10/10

The best hotel to stay at secunderabad.centrally located in the city.food is good.atmosphere is hygiene and hotel staff is helpful and courteous.value for money.I would recommend this hotel to my family and friends.
1 nacht verbleven in september 2017

10/10

Very nice and clean atmosphere.rooms r like 5 star standard.reception staff is obedient and co operative.house keep is also good.coming to food it's awesome.we had lunch in the restaurant.unlimited veg buffet is for 100rs.....value for money....when ever I visit secunderabad I will stay in this hotel only....without any doubt u can check in to this....Hotel lotus grand maintain same kind of standards....thank u
1 nacht verbleven in september 2017