2 outdoor pools, pool umbrellas, sun loungers

Beoordelingen van Invisa Hotel Es Pla - Adults Only

3 out of 5
Invisa Hotel Es Pla - Adults Only
Avda. de Portmany, 7, Sant Antoni de Portmany, Ibiza

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 75 van 254 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 129 van 254 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 31 van 254 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 254 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 254 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed
Oktober 2023 Prima bedden Goede service Vriendelijk personeel Uitgebreid ontbijt, veel keus. Prima hotel.
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Invisa Hotel Es Pla op 18 okt 2023
Beste Goed, Hartelijk dank voor uw verblijf bij Invisa Hotels. We zijn blij om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat u van uw vakantie heeft genoten. Wij hopen u snel te zien in de nabije toekomst. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Marie-Claire

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Nette accommodatie
Beetje oudbollig, geen variatie in het ontbijt. Wel heel vriendelijk personeel en schone nette kamers en toiletten.
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Juanjo Tur Ferrer - Bookings. op 4 mei 2022
Dear Marie -Claire, thanks for your stay in our hotel and for your comments. We hope to see again in Invisa Hoteles. Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We werden geholpen door heel vriendelijk personeel. Het poetsen van de kamers kon nog wel iets beter.
5 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Rubén Dpto Marketing op 21 nov 2019
Geachte gast, Wij waarderen uw tijd die met ons is gedeeld en uw recensie over het hotel. Wij vinden dit erg belangrijk omdat het onze service helpt verbeteren. We willen ook vermelden dat we rekening houden met uw opmerkingen en suggesties. Als u ooit besluit ons opnieuw te bezoeken, verwelkomen wij u graag in een van onze hotels. Vriendelijke groeten.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
5 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Rubén Dpto Marketing op 31 okt 2019
Dear guest, We appreciate your valoration and your stay at our hotel. It's a pleasure to us to know that you enjoyed your stay and our services. We hope that we will have the chance to welcome you again in one of our Invisa Hoteles. Kind regards.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Ruben Dpto Marketing op 14 okt 2019
Dear guest, We appreciate your valoration and stay at our hotel. It's a pleasure to us to know that you enjoyed your stay and our services. We hope that we will have the chance to welcome you again in one of our Invisa Hoteles. Kind regards.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer vriendelijk personeel. Schoon hotel en kamers. Goede ligging. Tijdens ons verblijf echter veel last gehad van (Engelse) jeugd. Wanneer zij terugkomen van avond/nacht uitgaan zijn zij zeer luidruchtig. Kamers redelijk gehorig.
7 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Rubén Dpto Marketing op 30 aug 2019
Goedemorgen, We zijn blij te weten dat je een geweldige tijd hebt gehad tijdens je verblijf in ons hotel. We hebben kennis genomen van de geluidsproblemen. Het is ons een genoegen u weer te mogen verwelkomen in een van onze Invisa Hoteles. Bedankt en groeten

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centrale ligging maar erg gedateerd hotel
Hotel mag wel eens een upgrade hebben. Bedden erg hard, kamer oud.
3 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Dto. Marketing op 23 mei 2018
Dear Guest, We appreciate your stay with us and your review. We are sorry for the inconvenience regarding the room, we want to mention that we take note of your remarks according to improve our services. We will be looking forward to welcome you again in the future. Thank you and kindest regards!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Close to the beach N the centre, reception very friendly, Breakfast needs a bit of improvement.
4 nachten verbleven in juni 2017
Reactie van Dto. Marketing op 8 jul 2017
Dear Sir/ Madam, Thank you for your stay with us and for letting us know your experience. It is a pleasure to know that you enjoyed your stay. We want to mention that we take note of your remarks regarding the breakfast, according to improve. Thank you and kindest regards

8/10 – Goed

Ferry, Geleen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 min. lopen uitgaan centrum
Winkel keten Liddle om de hoek In centrum La Cantina is een uitstekende restaurant
Reactie van Dto. Marketing op 8 jul 2017
Dear Sir, Thank you for your stay with us and for letting us know your experience. We are happy to know that you had a great time and hope that we will have the chance to welcome you again in your next visit to the island. Thank you and kindest regards!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtige lounge.voor en achter het hotel een zwem
eten bestond uit bufetten.Elke dag compleet anders.Drank tijdens het eten was inclusief. S'avonds entertainment van hoog niveau. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het hotel ligt 100 m. van het centrum. Gezellig voor jong en oud.. Kamers incl.ijskast moderne douche en ruim. Balkons aan de zwembadkant zeer aan te bevelen.
Reactie van Dto. Marketing op 27 jun 2016
Dear Sir/ Madam, We appreciate your stay at our hotel and your kind words. It is a pleasure to us to know that you enjoyed your holiday and would be very happy to welcome you again in the future. Thank you and kindest regards!

8/10 – Goed

Ferry, Geleen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel ligt 5 minuten van centrum en uitgaan levens
La Cantina de Portmany gezellig restaurant leuk personeel
Reactie van Dto. Marketing op 7 jun 2016
Sehr geehrte Herr, Wir bedanken Ihnen für Ihre Nettes Kommentar.Wir hoffen Ihnen in unserem Hotel in der Zukunft noch mal zu sehen wenn Sie wieder Ibiza besuchen. Vielen Dank. Mit freundlichen Grusse,

10/10 – Uitstekend

Sjanet

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Aan de rand van het feestgedruis. De ideale plek!
Heelijk ontbijt! Veel keus! En maar €5,- ! Als extraatje; na uitgecheckt te zijn mochten we voor vertrek in de avond douchen en kregen handdoeken. Zo fijn! Vertrek je weer fris naar huis zonder zand! Schoon!
Reactie van Dpto Marketing op 19 aug 2015
Dear Sir/ Madam, Thank your for your stay at our hotel and for appreciating our hotel. We are pleased to know that you had an enjoyable holiday and hope that we will see you again in your next holiday to Ibiza. Thank you and kindest regards!

6/10 – Redelijk

Tilly, Hengelo

Positief: Netheid, personeel en service
Schoon maar basic hotel.
Hotel is basic, maar schoon en prima locatie aan de rand van het gebeuren in San Antoni. Hierdoor geen nachtelijk geluidsoverlast van het uitgaansgebeuren. Helaas wel gehorige kamers door zeer dunne wandjes en smalle gangen. Geen ontbijt/diner geboekt, dit kan prima in alle restaurants in de omgeving. Prima hotel dus als je geen hoge verwachtingen hebt!

8/10 – Goed

Antonio María

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Departamento de reservas Invisa Hoteles op 16 nov 2023
Estiimado señor Antonio María, queremos agradecer su estancia en nuestro hotel así como su opinión y comentarios los cuales son muy importantes para nosotros con el fin de seguir mejorando nuestros servicios e instalaciones. Saludos cordiales.

10/10 – Uitstekend

Pilar

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideal todo
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Invisa Hotel Es Pla op 16 okt 2023
Estimada Pilar, Muchas gracias por haberse alojado con nosotros en Invisa Hoteles. Nos complace saber que hemos cumplido con sus expectativas y que han disfrutado de sus vacaciones. Esperamos verles pronto en un futuro cercano. Un saludo,

10/10 – Uitstekend

Antonio

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buen ambiente
Hotel cómodo y con buen ambiente. Las habitaciones muy silenciosas y tiene una nevera por si tienes que conservar algo en frio. Por el precio no se puede pedir más en Ibiza.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Invisa Hotel Es Pla op 11 okt 2023
Estimado Antonio, Muchas gracias por haberse alojado con nosotros en Invisa Hoteles. Nos complace saber que hemos cumplido con sus expectativas y que han disfrutado de sus vacaciones y de nuestras instalaciones y servicios. Esperamos verles pronto nuevamente. Un saludo,

8/10 – Goed

Andrea

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hotel is a little tired but the staff very helpful.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Invisa Hotel Es Pla op 9 okt 2023
Dear Andrea, Thank you so much for trusting Invisa Hoteles. We are pleased that you enjoyed your holidays and thank you so much for your kind words to our staff. We hope to see you again inthe near future. Kind Regards,

8/10 – Goed

CEDRIC

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Globalement un bon séjour.
Hôtel bien situé, facile d'accès, en bus (L3) depuis l'aéroport IBZ. Accueil professionnel, efficace. Réception à l'écoute. Chambre propre. La salle de bain a besoin d'un meilleur suivi (les coins !!) ! L'insonorisation intérieure est absolument à améliorer ! Il est indispensable qu'une solution soit mise en oeuvre pour limiter, ou supprimer, ce claquement des portes qui dure toute la nuit. Au regard du peu d'éducation de certaines nationalités, et plus particulièrement de cette clientèle anglo-saxonne jeune et trop bruyante. Système de climatisation efficace. Petit-déjeuner excellent avec un choix important répondant aux goûts des différentes nationalités composant la clientèle. Demi-pension avec une base de produits simples, mais avec un excellent rapport qualité-prix. Chek-out un peu froid !
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Invisa Hotel Es Pla op 26 sep 2023
Cher Cédric,Merci d'avoir séjourné chez Invisa Hoteles et d'avoir partagé votre avis.Nous sommes heureux de savoir que tout a été à votre goût et nous prenons note de vos recommandations pour continuer à nous améliorer et à offrir le meilleur service.Nous espérons vous revoir bientôt.Salutations,

8/10 – Goed

CEDRIC

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Globalement un bon séjour.
Hôtel bien situé, facile d'accès, en bus (L3) depuis l'aéroport IBZ. Accueil professionnel, efficace. Réception à l'écoute. Chambre propre. La salle de bain a besoin d'un meilleur suivi (les coins !!) ! L'insonorisation intérieure est absolument à améliorer ! Il est indispensable qu'une solution soit mise en oeuvre pour limiter, ou supprimer, ce claquement des portes qui dure toute la nuit. Au regard du peu d'éducation de certaines nationalités, et plus particulièrement de cette clientèle anglo-saxonne jeune et trop bruyante. Système de climatisation efficace. Petit-déjeuner excellent avec un choix important répondant aux goûts des différentes nationalités composant la clientèle. Demi-pension avec une base de produits simples, mais avec un excellent rapport qualité-prix. Chek-out un peu froid !
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Invisa Hotel Es Pla op 26 sep 2023
Cher Cédric,Merci d'avoir séjourné chez Invisa Hoteles et d'avoir partagé votre avis.Nous sommes heureux de savoir que tout a été à votre goût et nous prenons note de vos recommandations pour continuer à nous améliorer et à offrir le meilleur service.Nous espérons vous revoir bientôt.Salutations,

6/10 – Redelijk

Mark

Reisde met partner
Definitely not a 3 star hotel , pool areas need more attention, the food standard is not up to much and overall it was very expensive for our 2 night stay costing £420 for b & b !
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Invisa Hotel Es Pla op 31 aug 2023
Dear Mark, Thank you for sharing your comments regarding your stay in Invisa Hoteles. We take notes about your recommendations as we love to improve to continue giving the best service. Kind Regards,

6/10 – Redelijk

Nitin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Great location... near top clubs Eden and Es paradise.. 1-2 mins walk But breakfast was a let down... Hotel facilities etc were average
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Invisa Hotel Es Pla op 26 jul 2023
Dear Nitin, Thank you for sharing your comments regarding your stay in Invisa Hoteles. We look forward to see you in the future. Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Tiffany

3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Invisa Hotel Es Pla op 12 jul 2023
Dear Tiffany,Thank you so much for sharing your comments regarding your stay in Invisa Hoteles. We are glad that you enjoyed your holidays with us and this is your home whenever you want to come back. See you in the near future and kind regards,

10/10 – Uitstekend

Alberto

2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Invisa Hotel Es Pla op 19 jun 2023
Caro Alberto,Grazie mille per essere stato con noi negli hotel Invisa e per aver condiviso la tua opinione.Siamo lieti di sapere che ti sei trovato bene e che abbiamo soddisfatto le tue aspettative. Se vuoi tornare, non dubitare che questa sia la tua casa.Ti auguro il meglio,

10/10 – Uitstekend

MATSUNO

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Invisa Hotel Es Pla op 23 mei 2023
Dear Matsuno, Thank you so much for sharing your comments regarding your stay in Invisa Hoteles. We are pleased that you enjoyed your holidays with us and if you want to come back to Ibiza do not hesitate this is your home. Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

Francisco José

5 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Invisa Hotel Es Pla op 3 mei 2023
Estimado Francisco José, Muchas gracias por haberse alojado con nosotros en Invisa Hoteles y por compartir su opinión. Nos complace enormemente saber que hemos cumplido con sus expectativas y que han disfrutado de sus vacaciones. Esperamos que vuelvan pronto y no duden que esta es su casa. Un saludo,

8/10 – Goed

garry

3 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Lisa

2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Invisa Hotel Es Pla op 20 sep 2022
Dear Lisa, Thank you so much for sharing your coments regarding your stay in Invisa Hoteles. It is a pleasure for us that you enjoyed your holidays and we hope to see you very soon!Kind Regards,

6/10 – Redelijk

francisco faria

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Hotel bem localizado ...
Me hospedo nesse hotel desde 2006.. o pessoal da recepcao e muito legal.. a limpeza dessa vez deixou a desejar ... mas tivemos um problema muito desagradável com um seguranca do hoel.. completamente despreparado para a funcao.. se nao fosse a intervencao da recepção teriamos tido um grande problema policial. Lamentavel
5 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Invisa Hotel Es Pla op 31 aug 2022
Caro Francisco,Obrigado por se hospedar conosco nos Hotéis Invisa.Estamos felizes em saber que você gostou e tomamos nota dos inconvenientes que você pode ter tido durante a sua estadia para melhorar no futuro.Esperamos vê-lo novamente muito em breve!Uma saudação,

8/10 – Goed

Khalid

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Im ganzen alles super , einziges was bisschen runter gekommen war ist das gym dort könnte erneuert werden , Geräte in die Jahre gekommen, sonst alles gut
3 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Juan José Tur Ferrer. Bookings. op 10 jun 2022
Sehr geehrte Khalid, vielen Dank für Ihre Aufenthalt in Invisa Hoteles und auch für Ihre Meinung die ganz wichtig für uns ist. Mit freundlichen Grüsse.

8/10 – Goed

Paul

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Had no issues with the hotel apart from it was a bit noisey later at night and early morning with people slamming doors.
3 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Juan José Tur Ferrer - Bookings. op 4 mei 2022
Dear Paul, thanks for your stay in our hotel and also for your comments and opinion which are very important and helpful for us in order to keep improving our services and facilities. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Touchayn

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Reservas op 11 apr 2022
Dear customer, thanks for you stay in Invisa Hoteles and also for your comments which ones are very important for us in order to keep improving our services and facities. Kind regards

8/10 – Goed

Victoria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place to stay
Great location. Good breakfast. Nice pool with friendly staff.
3 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Reservas 3 op 5 nov 2021
Dear guest, we would like to thank you again for your reservation and stay at Invisa Hotels as well as your comments and opinion about your stay. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Patrice

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Reservas 3 op 5 nov 2021
Dear guest, thanks again for your reservation and stay at Invisa Hotels as well as your comments and opinion about your stay. Kind regards,

8/10 – Goed

Urs

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gute Lage und zumindest die renovierten Zimmer sind gut. Das Frühstück ist ok, aber der Speisesaal ist sehr lieblos eingerichtet.
3 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Reservas 3 op 1 okt 2021
Sehr geehrter Gast, wir wollen Ihnen nochmals für Ihre Reservierung und Ihren Aufenthalt bei Invisa Hotels sowie Ihre Kommentare und Meinungen zu Ihrem Aufenthalt bedanken. Wir haben Ihre Kommentare zur Kenntnis genommen, die uns helfen werden, unsere Aufgabe weiter zu verbessern. Mit freundlichen Grüßen,

8/10 – Goed

Ana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Agradable
El hotel con buena ubicación en San Antonio de Portmany y servicio muy gentil con habitación muy limpia y recién renovada
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Reservas 3 op 21 sep 2021
Estimada Ana, muchas gracias de nuevo por su estancia en Invisa Hoteles y por su comentarios. Esperamos verle de nuevo en Invisa Hoteles. Saludos.

8/10 – Goed

Santosh

Positief: Netheid, personeel en service
Basic but nice
This a nice hotel in a good location. Good for solo travellers however it is very basic and the rooms are dated. There were no decent vegan options for half board, they hotel didn't do anything to cater for me being vegan however they offered me vegan ham for breakfast. The food and half board for vegans was very disappointing but the hotel itself was comfortable. The gym was nice and the two pools were OK. No pool towels provided and the pool itself was dirty. Again, very basic but does the job if you're on a budget.
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Reservas 3 op 17 sep 2021
Dear guest, from Invisa Hoteles we would like to thank you again for your reservation and stay at Invisa Hotels as well as your comments and opinion about your stay. Everybody in Invisa Hoteles is working day by day with the target and the hope that all our clients will see their holiday expectations fulfilled in their stay in our hotels and the will have the best to enjoy the expected vacations. We have taken note of your comments which ones will help us to continue improving our task. Kind regards,

8/10 – Goed

Gagandeep

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Reservas3 Invisa Hoteles op 30 aug 2021
Muchas gracias por su estancia en Invisa Hoteles y por su valiosa opinión. Saludos.

8/10 – Goed

Simone

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Boa escolha
O Hotel tem um quarto maravilhoso o café da manhã é muito bom, a área da piscina deixa a desejar, mas é muito bem localizado
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Reservas3 op 23 aug 2021
Estimada señora Escolha, Muchas gracias de nuevo por su reserva y estancia en Invisa Hoteles así como sus comentarios y opinión acerca de su estancia. Hemos tomado nota de sus comentarios los cuales nos ayudarán a seguir mejorando en nuestra tarea. Saludos.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien situé
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Reservas op 13 aug 2021
Merci beaucoup pour votre sejour à Invisa Hoteles et pour vos commentaires. Salutations,

10/10 – Uitstekend

Rebeca

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Porque me piden que diga algo...
Lo del ecologismo en el test de satisfacción me ha chocado mucho. ¿No sería mejor preguntarme por lo que me satisface y no por lo que me preocupa a diario? ¡Voy de vacaciones! Esto es venderse a estupideces.... Lo demás estupendo... por encima de las 3 estrellas que luce como hotel.
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Reservas op 18 aug 2021
Hola Rebeca. Muchas gracias por su estancia en Invisa Hoteles y por sus comentarios. En relación al test que comenta usted con preguntas sobre ecologismo, a nosotros, desde Invisa Hoteles no nos consta haberle realizado dicho test o cuestionario ni haberse lo remitido, quizás lo ha recibido usted de Expedia. Saludos.

10/10 – Uitstekend

Carlo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Departamento de Reservas op 22 jul 2021
Estimado señor de Carlos. Muchas gracias por su estancia en nuestro hotel y por sus comentarios. Saludos

10/10 – Uitstekend

Riccardo, Milano

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel ben posizionato e pulito, staff cordialissimo e sempre a disposizione, il cibo è ottimo!! Super consigliato, soprattutto per chi vuole girar l’isola
8 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Dpto. Marketing op 13 aug 2020
Buon pomeriggio Riccardo, Grazie mille per il tuo commento, siamo felici di sapere che hai trascorso una fantastica vacanza con noi, speriamo di riaverti in futuro. Saluti

10/10 – Uitstekend

Paola, Italia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personale hotel molto cortese e dispinibile Cucina deluziosa Comodo fermate bus e centro citta Pulito Bella camera
8 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Dpto. Marketing op 11 aug 2020
Ciao Paola, Grazie per il tuo commento, speriamo di rivederti in futuro. Saluti

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La limpieza y el personal. Debería mejorar el desayuno en especial el café que estaba muy malo
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Dpto Marketing op 22 apr 2020
Buenos días, Nos alegra saber que la limpieza y nuestro personal han cumplido con sus expectativas y tendremos en cuenta su comentario sobre el café. Gracias, Saludos

8/10 – Goed

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice value.
Location was on west side of island, which turned out to be further from Ibiza Town that I expected (that's my fault). I went in the off-season, so a lot of stuff was closed (not the hotel's fault). The breakfast option was nice. View from balcony was nice. Staff was friendly and English-friendly. One complaint - the bed was two twins pushed together and that left a gap/crack in the middle of the bed, which is undesirable.
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Dept. Marketing op 17 mrt 2020
Good morning David, Thanks for your comment. We're glad to know that you have spent a fantastic holidays. Kind regards

8/10 – Goed

JORDI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel correcto
Buena situación. Habitación cómoda y correcta
3 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Dpt. de Marketing op 9 mrt 2020
Buenos días Jordi, Gracias por tu respuesta. Nos alegra saber que la situación y la habitación han cumplido con tu s expectativas. Gracias y saludos

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Helt okej
Rummet, som låg på vån 5 (översta våningen), var välstädat och kändes fräscht. Vån 1-3 såg inte ut att vara renoverade på ett tag men renovering skulle genomföras under vintern enl info. Utsikten över poolområdet var inte den snyggaste då man mest såg en lerig parkering och ovårdat buskområde. Trafiken på gatorna utanför störde den del. Hotellet skulle stänga för säsongen någon dag efter vår utcheckning och därför var väl utbudet av mat på frukost och middag begränsat. Maten tog slut och ingen ny kom in.
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Rubén Dpto Marketing op 2 nov 2019
Kära gäst, Vi uppskattar att din tid har delats med oss ​​och din recension om hotellet. För oss är det mycket viktigt eftersom det hjälper till att förbättra vår service. Vi vill också nämna att vi tar dina kommentarer och förslag i beaktande. Om du någonsin bestämmer dig för att besöka oss igen, skulle vi gärna välkomna dig till ett av våra hotell. Vänliga Hälsningar.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Rubén Dpto Marketing op 28 okt 2019
Dear guest, We appreciate your valoration and your stay at our hotel. We hope that we will have the chance to welcome you again in one of our Invisa Hoteles. Kind regards.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Room was comfortable but tired. Overall a great stay for the money.
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Rubén Dpto Marketing op 25 okt 2019
Dear guest, We are happy to know that you have had a great time during your stay at our hotel. It will be a pleasure to us to welcome you again in one of our Invisa Hoteles. Thanks and regards.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Renovierte Zimmer, 4 Sterne-Standard, Essen sehr gut, insgesamt eine klare Empfehlung, wer auf Meerblick und kostenloses WLAN am Zimmer verzichten kann (= nur in der Hotel-Lobby kostenlos verfügbar)
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Rubén Dpto Marketing op 23 okt 2019
Sehr geehrter Gast, Wir freuen uns über Ihre Bewertung und Ihren Aufenthalt in unserem Hotel. Es ist uns eine Freude zu wissen, dass Sie Ihren Aufenthalt und unsere Dienstleistungen genossen haben. Wir hoffen, Sie bald wieder in einem unserer Invisa Hotels begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen.