Ctra. Playa den Bossa 10, Sant Jordi de Ses Salines, Sant Josep de sa Talaia, Ibiza
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 555 van 1000 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
555
Gastenscore: 8 - Goed. 219 van 1000 beoordelingen" "
8 - Goed
219
Gastenscore: 6 - Redelijk. 101 van 1000 beoordelingen" "
6 - Redelijk
101
Gastenscore: 4 - Matig. 60 van 1000 beoordelingen" "
4 - Matig
60
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 65 van 1000 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
65
8,6/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2/10 – Ontzettend slecht
Wouter
Reisde met een groep
1 aug 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
worst experience ever
very rude and unfriendly staff at the reception
Wouter
5 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Belén Rodríguez - Online Reputation Senior Advisor op 2 aug 2022
Dear Wouter,
Thank you for taking the time to review your recent stay with us. We hope that, despite the aspects mentioned, you had a nice time at the hotel and we hope you have the chance to visit us again to improve your last stay´s opinion.
Best regards,
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
10 dec 2019
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dear Guest,
Thanks for sharing this review with us. We regret that your experience was not good enough.
We hope to have the chance to see you once again and show you that Ushuaïa Ibiza Beach Hotel is an outstanding experience.
Regards
THE Customer Care Dept.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 sep 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Customer Care op 28 sep 2019
Dear Guest,
We are pleased to know that you enjoyed the time at Ushuaïa Ibiza Beach Hotel.
Looking forward to your next visit for more great moments.
Kind regards,
Emilia, Customer Care
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
25 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het beach hotel is een echt party hotel. Krijg een upgrade (uiteraard wel duur) met een balkon op het feest!!!!
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Customer Care op 27 sep 2019
Dear Guest, thank you for your comment. We are pleased to know that you enjoyed the party time at Ushuaïa Club. Hoping to see you soon again!
Kind regards,
Emilia, Customer Care
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
De feesten waren top geregeld vooral omdat de kamers daaraan grensde
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Customer Care op 24 sep 2019
Dear Guest,
Thank you for sharing your impressions of the visit to Ushuaïa Ibiza Beach Hotel. We are pleased to know that you enjoyed the party time and the atmosphere of the Hotel.
Hoping to see you back next year!
Best regards,
Emilia, Customer Care
10/10 – Uitstekend
Richard, Brunssum
Reisde met partner
7 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed: No kids. Uitmuntende service. Niks is teveel.
Minder: Drugsrunners buitenom Ushuaia Beach en Tower.
Richard
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Customer Care op 9 jun 2019
Bedankt voor je reactie Mr. Richard!
Het hotel heeft 24-uurs beveiliging en het gebied wordt bewaakt.
We hopen je snel weer te zien!
10/10 – Uitstekend
Jason
5 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tooop!!
Geweldig!!
Jason
4 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Customer Care op 9 jun 2019
Vielen Dank für das Super-Ergebnis 10 von 10 Punkten!!
Wir hoffen, Sie bald zu sehen Herr Jason !!
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
1 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Magnifiek ontbijt, leuke feestjes, goede service,...
TOP HOTEL!
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Customer Care op 3 jun 2019
Dear Guest,
It is a great pleasure to read that you enjoyed every moment of your holidays in Ibiza and that the Ushuaïa team participated in it.
Hoping to see you back soon for another sunny experience!
Best regards,
Emilia, Customer Care
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Customer Care op 18 mei 2019
Dear Guest,
We are glad to see that you enjoyed your stay at Ushuaïa Ibiza Beach Hotel.
It will be a pleasure to welcome you back, we hope to see you soon!
Best regards,
Emilia, Customer Care
10/10 – Uitstekend
Ida
14 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sweet 18 party
Met mijn pas 18 jaar geworden nichtje naar het hotel, goede ontvangst, super kamer anything can happen suite alles schoon en tot in de puntjes verzorgt.
We hebben genoten.
Ida
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Customer Care op 15 mei 2019
Dear Ida,
Thank you for choosing Ushuaïa Ibiza Beach Hotel for your special trip with your niece. We are happy to see that you had great holiday in Ibiza, enjoying the Ibiza vibes with us.
Looking forward to your next visit for more fun moments! Hoping to see you back soon!
Kindest regards,
Emilia, Customer Care
10/10 – Uitstekend
Jvd, Herentals België
Reisde met partner
11 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel , fantastische ontbijt.Top service van het personeel!
Jvd
5 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Customer Care op 13 mei 2019
Dear Guest,
Thank you for this positive review about the personnel of Ushuaïa Ibiza Beach Hotel.
Our team are always glad to make your stay the most comfortable possible. Your comment is a good motivation for us to keep on providing the best service.
We look forward to your next visit in order you may continue your Ushuaïa holidays with us.
Kindest regards,
Emilia, Customer Care
6/10 – Redelijk
Hendrik, Beveren
7 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Personeel is super vriendelijk. We zaten in de club, niet in de tower. De staat rond het zwembad en in de kamer was een beetje afgeleefd. Geurhinder van sigaretten in de kamer. Voor degene die willen feesten misschien wel het perfecte hotel maar voor degene die 5 sterren gewoon zijn is dit wel een beetje een afgeleefd hotel.
Hendrik
3 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Customer Care op 10 okt 2018
Dear Hendrik,
Thank you for sharing your opinion with us.
We are pleased to see that you felt very welcomed by the staff. As you could see they are always ready to help with any question or doubt. Do not hesitate to contact them for any query in order they may find a solutiuon to your doubts.
We hope your next visit will be only positive. Hoping to see you next year!
Best regards,
Emilia, Customer Care
8/10 – Goed
Romy, Vlissingen
4 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldige ervaring
Goede locatie, heerlijk gegeten bij steakhouse in Tower. Direct aan het strand.
Romy
3 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Customer Care op 6 okt 2018
Dear Romy,
Thank you for sharing your comments. We are pleased to see that you enjoyed the sunny moments in the Beach Club Ushuaïa and had goog relaxing holidays with us.
We will be glad to welcome you back next year, so maybe we may earn the 5th star on your next review.
Kind regards,
Emilia, Customer Care
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
28 sep 2018
Positief: Netheid, comfort kamer
Goede locatie als je van feestjes houdt
Het hotel is niet goedkoop maar je krijgt er wel de luxe uitstraling voor, goede bedden (ook bij t zwembad en op t strand), kwalitatief goed eten, geweldige feestjes waar je de deur niet voor uithoeft en gratis entree bij discotheek Hi. Echter, kastruimte op de kamer is er bijna niet. Maar waar ik me vooral aan irriteerde is de arrogantie van t personeel bij t zwembad en op t strand. Mensen die veel fooi geven, krijgen voorrang. En ik hoorde er zelfs eentje aan 2 damesgasten vragen watvoor werk ze deden in hun thuisland. Dit doet me erg denken aan golddiggers en dat vind ik een totale no-go.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Customer Care op 1 okt 2018
Dear Guest,
Thank you for sharing your opinion with us. We appreciate your comments about the party time and we are glad to know that you enjoyed the time in the Beach Club and the Pool.
We are saddened to see that some points of the service were not as were expecting. We are surprised to read your comments and regret that we do not know exactly what was the inconvenience.
We hope to welcome you again, when we will do our best to provide you with the best service. Do not hesitate to contact the staff and the supervising members of the departments in case of doubts or suggestions.
Kind regards,
Emilia, Customer Care
10/10 – Uitstekend
Dario
21 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ushuaia
Een top hotel als je ook naar de feestdagen in ushuaia toe gaat
Dario
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Customer Care op 22 sep 2018
Dear Dario,
Thank you for taking the time to share your opinion with us.
We are glad to see that you liked your holidays at Ushuaïa Ibiza Beach Hotel.
It will be a pleasure to welcome you back for another great stay.
Best regards,
Emilia, Customer Care
8/10 – Goed
Shirley
22 jun 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goodvibes
Mooie kamers.goeie sfeer.personeel bij de receptie vond ik heel vriendelijk.bij het ontbijt vond ik dat heel erg slecht.ik kreeg een rondleiding.na een nacht doorhalen wil je koffie die kwamen ze niet brengen.dacht ga ik het zelf halen dat wat niet mogelijk ik moest wachten tot iemand naar me tafel kwam.die is nooit gekomen.ze zijn druk met andere dingen.daar moet iemand zijn die het in de gaten houd dat gebeurd niet.bedden bij het strant waren heerlijk de mannen die erover gingen praten alleen Spaans geen Engels begreep me totaal niet.dat wekt irritatie op.ik zou zeker terug willen komen en voor jullie een misteryguest willen zijn om te helpen verbeteren.ps securitie was goed.
Shirley
2 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Customer Care op 25 jun 2018
Dear Shirley, thank you for taking the time to share your thoughts with us.
It is rewarding to see that the Reception team made you feel very welcome, they and all the staff are at your disposal for any query, doing their best to reach and surpass, anytime possible, the expectations of our guests.
We are saddened to read that some points of the service were not satisfying for you. We will take in consideration your remarks, as we are constantly working on the improvements and new solutions for the best service.
We hope to have the chance of welcoming you again, having the opportunity to earn the 5th point on your next review.
Kind regards,
Emilia, Customer Care
8/10 – Goed
Bart
20 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bart
3 nachten verbleven in oktober 2017
6/10 – Redelijk
johan, eindhoven
16 okt 2017
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
Hadden lekkage van de boven buren midden in de nacht wel een andere kamer gekregen maar van het hotel geen enkele reactie bv drankje of excuses alleen de vraag of de nieuwe kamer in orde was heeft ons wel een nacht zonder slaap gekost
johan
6 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van Customer Care op 31 okt 2017
Beste Gast,
Bedankt voor het kiezen van Ushuaïa Ibiza Beach Hotel voor uw verblijf, evenals de tijd om uw ervaringen te delen.
We hopen dat je binnenkort weer naar ons gaat.
Met vriendelijke groet
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
11 okt 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Feest hotel
Grootste gedeelte van het personeel is erg arrogant. Ze laten je als gast merken dat je blij mag zijn om in hun hotel te mogen verblijven.
Drank en eten zijn peperduur! flesje water 250ml op de kamer voor €5!
Bij inchecken beginnen ze je al tot vervelends toe te vragen of je de geboekte kamer echt niet wilt upgraden voor een meerprijs die duurder is dan je reeds geboekte kamer.
Vloeren en muren van het hotel zijn vies en kapot.
De hele vrijdag zijn ze aan de opbouw van hun party op zaterdag aan het werken wat erg storend is.
Hotel is erg onoverzichtelijk.
Ushuaia hotel is geen aanrader!!!
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in september 2017
Reactie van Customer Care op 15 okt 2017
Dear Guest,
Thank you for sharing your comments, your thoughts are highly appreciated as the feedback from our guests helps us improve the services and the Hotel facilities.
We are saddened to see that your expectations were not met. You are always very welcome if you decide to come again. We can suggest you to look through the options for the accomodation in the Ushuaïa Tower, that is not is so close to the party area, so maybe you will find it more quiet and chilling out. The design is also different. In case you would like to see the party from your balcony, there are also Stage View rooms in the Ushuaïa Tower, too.
We hope your next visit will bring you only positive records.
Kind regards,
Emilia, Customer Care
8/10 – Goed
monique, westmeerbeek
6 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles prima
Hele fijne vakantie!!!!! Alles top vriendelijk personeel mooie kamer goeie bediening aan het strand alles heel schoon voor herhaling vatbaar!
monique
9 nachten verbleven in september 2017
Reactie van Customer Care op 8 okt 2017
Dear Monique,
Thank you so much for taking the time to share your positive experience with us.
We are pleased to know that you have had great stay at Ushuaïa Ibiza Beach Hotel and enjoyed every moment spent within the Hotel facilities.
We are looking forward to seeing you back next year for another Ushuaïa holiday!
Best regards,
Emilia, Customer Care
8/10 – Goed
Danique
1 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed Hotel
Het hotel is prachtig en het personeel is vriendelijk. Ik heb betaald voor een 'normale' kamer, maar we kwamen erachter dat we in een kamer verbleven voor gehandicapten. Vreemd. Ook ontbrak een douchegordijn, waardoor de kamer volliep met water na het douchen. Dit werd dezelfde dag gerepareerd. Fijn, maar de 'gehandicapten' kamer had wel wat mankementen: lamp kapot, kapotte bedpoot, deur die stroef open en dicht ging. Dat had ik niet verwacht van een nieuw hotel.
Danique
4 nachten verbleven in september 2017
Reactie van Customer Care op 6 okt 2017
Dear Danique,
Thank you for choosing Ushuaïa Ibiza Beach Hotel for your stay in Ibiza and for sharing you opinion with us.
Thank you for the comment about the staff, they do their best to make your stay comfortable and to find the solution as soon as possible.
We apologize for the inconveniences experienced, we hope to have the chance of welcoming you again and to fulfil your expectations about the stay.
Kind regards,
Emilia, Customer Care
10/10 – Uitstekend
Patricia, Netherlands
15 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ware beleving!
Het is werkelijk een geweldige beleving en kan het iedereen aanraden.
Wij kwamen in de avond aan en door de receptie werden meteen gewezen op het gegeven dat Armin van Buuren op dat moment een party had op de rooftop! en zou nog maar even duren.
Het was helemaal top!
Het ontbijt is duur, 50 euro per persoon, maar had het niet willen missen! GEWELDIG!
Patricia
1 nacht verbleven in september 2017
Reactie van Customer Care op 20 sep 2017
Dear Patricia,
It is so rewarding to receive your comments about your stay at Ushuaïa Ibiza Beach Hotel.
We are glad to see that you have had great time within the Hotel facilities and that you had that glowing opportunity of participating at the party in the roof top bar with Armin.
We hope to see you next year to discover other Ushuaïa experiences.
Kind regards,
Emilia, Customer Care
8/10 – Goed
Michael, Amsterdam
21 aug 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed om keertje gezien te hebben
Mooi hotel om een keer meegemaakt te hebben.
Veel luxe, leuke feestjes, mooie kamers.
Toch laat klantvriendelijkheid en service personeel tekort schieten.
Waarschijnlijk omdat er toch genoeg verdient wordt, ben je niet meer als een nummertje.
Michael
1 nacht verbleven in augustus 2017
Reactie van Customer Care op 27 aug 2017
Dear Michael,
Thank you for choosing once again Ushuaïa Ibiza Beach Hotel for your holidays in Ibiza!
We are glad to see that you enjoyed the ambience of the Ushuaïa Club, our guests can participate in the great Events just from their rooms. We are glad that you appreciated it.
We are saddened to see that you have had an inconvenience about the customer service. Do not hesitate to inform us about such cases directly in the Hotel in order we can find the solution at the moment.
We hope to have the chance of welcoming you again and to have the opportunity to make your experience only positive.
Best regards,
Emilia, Customer Care
2/10 – Ontzettend slecht
ahmet, schiedam
20 mei 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Veelste duur en stank voor dank! Je krijgt niks terug wat je geld waard is
ahmet
Reactie van Emilia P., Customer Care op 22 mei 2017
Dear Ahmet, thank you for your feedback about your stay with us. We are saddened to see that your expectations were not met. We hope to have the chance of welcoming you again, so that maybe we can change your first impression.
Looking forward to your next visit!
Best regards,
Emilia P., Customer Care
6/10 – Redelijk
Robert, de Hoef
11 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service
Eten en drinken zeer prijzig!
Hotelkamer was prima en personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam. Prijzen van eten en drinken vonden wij veel te hoog. Eenvoudigste ontbijt (continental €28,00), flesje water 0,75 L. Kost €7,00.
Nespresso cupjes op de kamer zijn GEEN geste van het hotel, maar moeten worden afgerekend
a €3,50 per stuk! Flesje water dat er bij stond van 0,5 liter kostte €5,00.
Hotel ligt in de vliegroute vlak naast het vliegveld en dat is flink lawaaiig.
Robert
Reactie van Emilia P., Customer Care op 14 mei 2017
Dear Robert, we appreciate the time you took for writing us your feedback about your stay with us. We are saddened to see that your expectations were not met. Regarding the channels, there are many of them in different languages, please do not hesitate to ask for help at the Reception or Experience desk. The Nespresso and bottles of water are complimentary for the Suite Rooms. In the Superior rooms our guests can enjoy 2 bottles of water as the courtesy the day of their arrival.
For the items in the room, our guests can check the Room Service Menu.
Thank you once again for your comments. We would like to see our guests being satisfied by their stay. We hope to have the chance of welcoming you once again and that your next visit will bring you only positive impressions of your stay in Ibiza.
Kindest regards, Emilia P., Customer Care
6/10 – Redelijk
Sjors
5 sep 2016
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Ideaal als je snel van je geld af wil
Grootste gedeelte van het personeel is vrij afstandelijk en arrogant. Je voelt je als gast niet erg gewaardeerd. Dat kan natuurlijk ook komen door het feit dat ze op werkelijk elke manier geld aan je proberen te verdienen. Dat begint met het tot vervelends toe vragen of je de geboekte kamer echt niet wilt upgraden. (Tegen een meerprijs die hoger is dan de oorspronkelijke kamer.) Een avondje eten in een van de hotels kost al gauw 250 euro met 2 personen en een biertje tijdens het feest kost net geen 15 euro. Toegegeven: de feesten zijn geweldig en die bezoek je als gast gratis. Maar de kamers en algemene staat van het hotel (netheid, afwerking, vriendelijkheid) weegt niet op tegen de kosten.
Sjors
Reactie van Hospitality Manager op 8 sep 2016
Dear Sjors, thank you for sharing your experience with us! We are saddened to see that you had an inconvenience about the staff. Our personnel are always ready to make your stay as pleasant as possible. That is why the Receptionist may ask you if you would like to upgrade your room if there is availability. From all the departments we try to make your experience the best possible. We hope to have the chance of welcoming you once again and that your next visit to us will be only positive! Kind regards, Hospitality Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 jun 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top
Wij vonden het echt super, alles was goed geregeld, schoon en netjes en het ontbijt was helemaal super!
Geverifieerde reiziger
Reactie van Hospitality Manager op 17 jun 2016
Dear guest, thank you for your such a positive review! It is rewarding to know that you enjoyed everything about the Hotel! Thank you for your comment about our The Unexpected Breakfast, every year our Cher offers new options in order to surprise our customers.
We hope to see you soon back to Ushuaia Ibiza Beach Hotel!
Warm regards,
Hospitality Manager
10/10 – Uitstekend
Frank
10 dec 2015
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Puur genieten
Het hotel is super. Mooie kamers, lekkere drankjes, vriendelijke mensen en een top ontbijt !
Frank
10/10 – Uitstekend
Josileide
26 sep 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Josileide
2/10 – Ontzettend slecht
Anne, ZH
12 sep 2015
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Slecht!!
Optredens zijn top! Maar wat een slechte service! 2 x half uur gewacht op drankjes op strand, onverzorgde strandbedden..liggen schuin in t zand. Weet het is party eiland..maar prostituees voor de deur en af en aan in t hotel, spreken je partner aan! Nee dit is geen 5☆ hotel Koffie op kamer maar wel apart betalen..beetje jammer! Geen aanrader dit hotel, gewoon gaan stappen daar en wegwezen!
Anne
Reactie van Deputy Director op 15 sep 2015
Greetings from Ibiza!
thank you for choosing Ushuaia Ibiza Beach Club for you stay in Ibiza and for sharing your feedback.We appreciate your comments, that is how we can improve. We are taking very serious security and safety of our clients and only registered guests can enter hotel floors areas,
We are sorry to hear you were not satisfied with the the service at our Beach Club, and we´ll bring this point to maitre of the restaurant.
We do hope to have the opportunity of welcoming you back on your next visit to Ushuaia Ibiza Beach Hotel, so that we may provide you with the service you expect from us..
Warm regards,
Deputy Director
10/10 – Uitstekend
Wouter, Nederland
2 sep 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel, bekwaam personeel
Het hotel is uitstekend; personeel en kamers ook. Alle details kloppen met de sfeer van het hotel. Je moet wel van een feest houden s'avonds en niet opkijken van de prijzen.
Wouter
Reactie van Deputy Director op 9 sep 2015
Greetings from Ibiza! Thank you for staying at Ushuaia and for giving us 5 stars!
We are happy to read you had a great stay and we hope to have you back soon!
Warm Regards,
Deputy Director
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 mei 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
moo bij het strand
heerlijk ontbijt aan het strand, mooie kamers, goede lokatie 👍
Geverifieerde reiziger
Reactie van Deputy Director op 15 sep 2015
Greetings from Ibiza! thank yo ufor sharing your feedback with us!
We are glad you liked our rooms, hotel location and our amazing breakfast!
We look forward to welcoming you back again and again to your home away from home in Ibiza.
Best regards,
Deputy Director
10/10 – Uitstekend
es, vlaardingen
10 mei 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top suite, heerlijk rust zonder de feesten
Fantastische suite in the tower, heerlijk rustig in eerste week van mei. Weinig gasten, nog geen grote feesten. Top kamer, heel schoon. Heerlijke douche en goed bed. Aanrader tijdens rustige periode!
es
Reactie van Deputy Director op 15 sep 2015
Greetings from Ibiza!
Thank you for staying at Ushuaia Ibiza Beach Hotel and for giving us 5 stars! We are happy to read you liked your suite at the Tower and enjoyed hotel facilities. Tower has a heated swimming pool so you can enjoy it even at the early beginning of the season.
We look forward to your next stay, when we will do our best for you to enjoy another wonderful Ushuaia experience.
Kind regards
10/10 – Uitstekend
Denise, Den Helder
8 mei 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Trendy, high-standard en fijn hotel!
Wij waren hier in mei toen de tower open was en de club nog gesloten. De prijzen van de bedjes wisselden: als gast kostte het €80 incl 1 fles drank terwijl het de dag ervoor voor ons als bezoekers gratis was. Dat is een onprettig gevoel als hotelgast, maar dat was dan ook het enige. De kamer (anything can happen suite) was prachtig en er is goed over de details nagedacht. Locatie top en de prijzen zijn prima.
Denise
Reactie van Deputy Director op 15 sep 2015
Greetings from Ibiza! Thank you for staying at Ushuaia Ibiza Beach Hotel and for sharing yoru experience. We are glad you liked your suite in a Tower and enjoyed hotel facilities. All our guests staying at suite would receive a bottle of champagne or cava as a courtesy from the hotel.
We look forward to your next stay, when we will do our best for you to enjoy another wonderful Ushuaia experience.
Kind regards
10/10 – Uitstekend
Hans, Kapelle
21 sep 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
High-class hotel met geweldige party's
Super stijlvol geweldig hotel op 10 min. van het vliegveld direct aan het strand.
In het Ushuaïa Club hotel worden vrijwel dagelijks fantastische party's met line-up van wereldbekende DJ's georganiseerd. Als je in Ushuaïa verblijft heb je gratis toegang tot alle party's.
Vanaf het dakterras van het Ushuaïa Tower hotel heb je geweldig uitzicht over de party area rondom het zwembad bij het Cub hotel.
Hans
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 jun 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel met heerlijk strand
Wij zijn met 3 personen 2 nachten naar dit hotel gegaan. Vooral omdat er iedere dag poolparty's worden gegeven. Bij aankomst werd ons verteld dat het grote zwembad gesloten was omdat er iets kapot was. Tevens werd er verteld dat er alleen op zaterdag een poolparty zou zijn. Maar wij waren daar van dinsdag tot vrijdag. Dat vonden we jammer. Deze info hebben we niet op hun site kunnen vinden. Het blijkt zo te zijn dat deze party's wel dagelijks in juli en augustus plaatsvinden.
Geverifieerde reiziger
Reactie van HotelManager op 3 jan 2015
Dear client, we would like to thank you very much for your comment and for staying at the Ushuaïa Ibiza Beach Hotel. It is great to hear that you had a lovely time at our hotel. Thank you for your positive feedback on our unique design and decoration, the location and facilities around the hotel. During the main season July and August our hotel is full of events every day. We always try to update all the important information on our website and we apologize for the inconvenience occurred. We hope to see you again soon on our dance floor. Best regards, General Management
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 mei 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super, Netjes, Vriendelijk , Modern, Schoon.
Goede ligging, mooi en schoon strand, modieus ingericht,
Geverifieerde reiziger
Reactie van HotelManager op 3 jan 2015
Dear guest, thank you for leave your opinion! It is really important for us. We hope see you again to live more experencies! Yours faithfully,
General Management.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 mei 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super Hotel
Alles klopt aan dit hotel. Je moet niet alleen voor je rust komen.
Geverifieerde reiziger
Reactie van HotelManager op 3 jan 2015
Dear guest, thank you for taking the time to write a comment. We are so pleased that you have enjoyed. We looking forward to having you again.
Best regards,
General Management.
10/10 – Uitstekend
Chantal
6 jul 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig hotel, goeie service en leuke feesten!
Dit hotel is bij uitstek geschikt voor mensen die Ibiza's muziek scene willen beleven. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en professioneel. De kamers zijn netjes en verzorgt, al is de late schoonmaak (bij ons soms pas om 18:30 uur) wel wat onhandig.
Het hotel zelf heeft veel moderne designelementen, twee zwembaden, twee restaurants, een grote hoeveelheid strandbedden en veel lekkere muziek. De service is goed, de sfeer geweldig en ik zou zo weer gaan. Absoluut het geld waard!
Chantal
2/10 – Ontzettend slecht
Emmanuel
23 apr 2024
Emmanuel
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Rachele Bertolazzi, Online Reputation Sr Advisor op 25 apr 2024
Estimado Emmanuel,Lamentamos sinceramente que su experiencia con nosotros no haya sido satisfactoria y que no haya quedado completamente complacido durante su estancia. Valoramos enormemente su opinión, ya que nos ayuda a identificar áreas de mejora en nuestros servicios.Nos gustaría comprender mejor los aspectos de su estancia que no cumplieron sus expectativas y resolver cualquier problema que haya experimentado. Si está dispuesto a compartir más detalles sobre su experiencia con nosotros, estaremos encantados de escucharle y hacer todo lo posible para rectificar la situación.Esperamos tener de la oportunidad de brindarle un servicio de alta calidad en su próxima visita.Gracias por tomarse el tiempo de dejarnos su valoración.Atentamente,
10/10 – Uitstekend
Georg Franz
Reisde met partner
31 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pure Ibiza feeling. We really enjoyed the vibe of the accommodation. Free entry to the Ushuaia events as a hotel guest
Georg Franz
10/10 – Uitstekend
michele
19 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
michele
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guido Merani - Duty Manager op 23 okt 2023
Dear Michele, thank you for this excellent review! We are really happy to know that your experience with us was up to your expectations and beyond. We hope to see you soon, regards from Ibiza!
10/10 – Uitstekend
Katie
16 okt 2023
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic hotel and great staff I had a lovely stay
Katie
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Guido Merani - Duty Manager op 19 okt 2023
Thank you for your review of Ushuaïa. We are thrilled that you had a fantastic stay and appreciated the exceptional service provided by our staff. At Ushuaïa Ibiza Beach Hotel, we strive to exceed expectations and provide a high-class experience for all our guests. From the moment you arrive, we focus on every detail to ensure your stay is enjoyable. We value your recommendation and look forward to welcoming you back for another memorable visit.
10/10 – Uitstekend
Danilo
Reisde met een groep
12 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bien pour faire la fête
Danilo
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Belén Rodríguez - Online Reputation Senior Advisor op 13 okt 2023
Cher M. Danilo,Je vous remercie d'avoir partagé votre avis sur votre expérience ici. Je suis ravi de savoir que vous avez passé un bon moment et que notre établissement a répondu à vos attentes pour faire la fête. Si vous avez d'autres commentaires ou des suggestions, n'hésitez pas à les partager. Nous espérons vous revoir bientôt à Ibiza.Cordialement,Belén RodríguezOnline Reputation Senior Advisor
10/10 – Uitstekend
Paul
Reisde met een groep
11 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent Hotel with great live DJ shows
I will book again.
Paul
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Belén Rodríguez - Online Reputation Senior Advisor op 12 okt 2023
Dear Paul,Thank you for your kind words about our excellent hotel and the fantastic live DJ shows. We're thrilled to hear that you had a great time, and we appreciate your intention to book with us again. Your support and positive feedback are greatly valued, and we look forward to welcoming you back for another memorable experience.If you have any specific preferences or requests for your next booking, please feel free to let us know, and we'll be more than happy to assist you.Best regards,Belén RodríguezOnline Reputation Senior Advisor
10/10 – Uitstekend
Daniel
9 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente
Daniel
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Belén Rodríguez - Online Reputation Senior Advisor op 10 okt 2023
Estimado Daniel,¡Gracias por tu excelente comentario! Estamos encantados de saber que tu experiencia fue de tu agrado. Siempre estamos aquí para proporcionarte un servicio excepcional y esperamos tener el placer de recibirte nuevamente en Ushuaïa Ibiza Beach Hotel en el futuro.Si tienes alguna pregunta o necesitas asistencia adicional, no dudes en ponerte en contacto con nosotros. ¡Esperamos verte de nuevo pronto!Saludos cordiales,Belén RodríguezOnline Reputation Senior Advisor
10/10 – Uitstekend
Phillip
7 okt 2023
Phillip
3 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Syed Taha
Reisde met partner
6 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked the theme, ambience and location of this property by the beach.
Syed Taha
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Belén Rodríguez - Online Reputation Senior Advisor op 9 okt 2023
Dear Syed,We are delighted to hear that you enjoyed the theme, ambiance, and location of our property by the beach. Your positive feedback is greatly appreciated, and we are pleased to know that these aspects contributed to your overall experience.At Ushuaïa Ibiza Beach Hotel, we aim to provide a unique and enjoyable atmosphere for our guests, and we are glad to know that we succeeded during your visit.Thank you for choosing us, and we hope to have the pleasure of welcoming you back for another wonderful experience in the future.Warm regards,Belén RodríguezOnline Reputation Senior Advisor
10/10 – Uitstekend
Christopher
Reisde met een groep
6 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christopher
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Belén Rodríguez - Online Reputation Senior Advisor op 9 okt 2023
Dear Christopher,Thank you so much for choosing us for your stay in Ibiza and for reviewing your stay. Looking forward to welcome you very soon!
2/10 – Ontzettend slecht
Fernando, Panama
Reisde met partner
6 okt 2023
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A messy and ultra expensive hotel for what it gives. After parties on every room the whole night, pool overcrowded and not even in high season, shorts on valet parking messing cars. Think twice before having that “experience”. It’s certainly one in a lifetime…
Fernando
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Belén Rodríguez - Online Reputation Senior Advisor op 6 okt 2023
Dear Fernando,Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for any inconveniences you may have experienced during your stay.We take all guest feedback seriously and will review the points you've mentioned to see how we can improve our services and guest experience. We understand that Ibiza can be a lively destination, and some noise is to be expected, but we aim to ensure all our guests have a comfortable stay.We appreciate your input, and we hope you will consider giving us another chance in the future to provide a more enjoyable experience.If you have any further concerns or suggestions, please don't hesitate to reach out.Best regards,Belén RodríguezOnline Reputation Senior Advisor