The Dilkhusa Grand Hotel By Compass Hospitality

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, in de buurt van Kust van Noord-Devon

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,4 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Bar
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Huisdiervriendelijk
  • Gratis wifi
De huidige prijs is € 57
inclusief belastingen en toeslagen
7 dec - 8 dec

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Tweepersoonskamer

8,0 van 10
Zeer goed
(24 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Twin kamer

Hoogtepunten

Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Eenpersoonskamer

8,4 van 10
Zeer goed
(12 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
  • 14 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Familiekamer

Hoogtepunten

Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
  • 20 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Tweepersoonskamer, uitzicht op tuin

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Familiekamer, uitzicht op tuin

Hoogtepunten

Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
  • 20 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Twin kamer, uitzicht op tuin

Hoogtepunten

Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Wilder road, Ilfracombe, England, EX34 9AH

In de buurt

  • Wildersmouth Beach - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Ilfracombe Beach - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Haven van Ilfracombe - 9 min. lopen - 0.8 km
  • Verity Statue - 12 min. lopen - 1.1 km
  • Hele Bay Beach - 6 min. rijden - 2.7 km

Lokaal vervoer

  • Barnstaple Station - 28 min. rijden

Restaurants

  • ‪The Admiral Collingwood (Wetherspoon) - ‬4 min. lopen
  • ‪Dolly's Cafe - ‬3 min. lopen
  • ‪Annie and the Flint - ‬3 min. lopen
  • ‪Espresso Seafood Bar and Grill - ‬5 min. lopen
  • ‪DJ Sports Bar - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

The Dilkhusa Grand Hotel By Compass Hospitality

Hotel in de buurt van Kust van Noord-Devon
The Dilkhusa Grand Hotel By Compass Hospitality biedt faciliteiten zoals een bar en een restaurant aan. Blijf verbonden met gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een Engels ontbijt (tegen een toeslag), een 24-uurs receptie en een rookvrije accommodatie
  • Uit de gastbeoordelingen blijkt dat gasten een hoge dunk hebben van het behulpzame personeel
Overige voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met baden of douches en haardrogers
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders
  • Waterkokers, verwarming en dagelijkse schoonmaakservice

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks Engels ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 09.30 uur: GBP 12 voor volwassenen en GBP 6 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Gezinsvriendelijk

  • Snackbar/delicatessenwinkel

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 21.30 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Renovaties en sluitingen

De volgende voorzieningen zijn tijdens winter gesloten:
  • De bar/lounge

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen GBP 10.00 per huisdier, per dag
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Alleen honden zijn welkom
Voer- en drinkbakken zijn aanwezig

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het Engels ontbijt: ca. GBP 12 voor volwassenen en ca. GBP 6 voor kinderen
  • Toeslag voor huisdieren: GBP 10.00 per huisdier, per dag
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie

Accommodatie ook bekend onder de naam

Dilkhusa Grand Hotel Ilfracombe
Dilkhusa Grand Hotel
Dilkhusa Grand Ilfracombe
Dilkhusa Grand
The Dilkhusa Grand Hotel
The Dilkhusa Grand Hotel By Compass Hospitality Hotel
The Dilkhusa Grand Hotel By Compass Hospitality Ilfracombe
The Dilkhusa Grand Hotel By Compass Hospitality Hotel Ilfracombe

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The Dilkhusa Grand Hotel By Compass Hospitality?

Ja, bij deze accommodatie zijn honden toegestaan. Er geldt een toeslag van GBP 10.00 per huisdier, per dag. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Hoeveel kost een verblijf bij The Dilkhusa Grand Hotel By Compass Hospitality?

Vandaag, 24 nov. 2025, kost een verblijf bij The Dilkhusa Grand Hotel By Compass Hospitality van één nacht voor twee volwassenen op 7 dec. 2025 min. € 56,63, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij The Dilkhusa Grand Hotel By Compass Hospitality te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij The Dilkhusa Grand Hotel By Compass Hospitality?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 21.30 uur. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij The Dilkhusa Grand Hotel By Compass Hospitality uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Waar ligt The Dilkhusa Grand Hotel By Compass Hospitality?

Dit hotel ligt vlak bij het strand, binnen 2 km afstand van Ilfracombe Museum en Kust van Noord-Devon. Ook Wildersmouth Beach en Ilfracombe Beach liggen binnen 5 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over The Dilkhusa Grand Hotel By Compass Hospitality

7,4

Goed

7,4

Netheid

8,2

Locatie

8,2

Personeel en service

6,8

Milieuvriendelijkheid

6,4

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 111 van 407 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 142 van 407 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 76 van 407 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 45 van 407 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 33 van 407 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jessica

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were exceptionally friendly and helpful, they really are an asset to the hotel. Overall, the room was nice and clean. The hotel more generally wouldn’t go amiss from a
1 nacht verbleven in november 2025

8/10 – Goed

Robert

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Excellent price/ value, fairly spacious but basic room with few furnishings, bathroom door oddly very narrow in my room! Very large hotel next to seafront and high street so good location and some free parking available in nearby streets. Would recommend as a budget-friendly option.
1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Mike

Positief: Netheid, voorzieningen
Everything was very good The room looked newly decorated and clean.The hotel is in need of refurbishement in places ,breakfast was excellent.would stay again in a good location,close to Wetherspoons.
Single room
Lots of choices
1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Corinne

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Did not have breakfast
1 nacht verbleven in oktober 2025

4/10 – Matig

Chris

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Breakfast was too expensive for a continental style at £14.50. Only 1 pillow on the beds and no evening meal so had to find another hotel. No 24 hour reception as advertised and no fee car park either. Decide we could not stay another night due to poor compliance with advertisement.
3 nachten verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Sophie

Negatief: Netheid, personeel en service
The First Lady on reception we felt was really rude and abrupt as we enquired about parking in the car park as the chain was up. The Second Lady was friendlier however did not like how we were told our room number out loud. I worked as a hotel manager for Greene King and it was policy we were not to tell but to show the room number due to safeguarding the guests. Especially if I was a female travelling alone, anyways charged for the dog which we accepted. There was just no personal touch, I had stated in our notes it was our anniversary and not even a happy anniversary. I also noticed if we had booked direct which would have cost me alot more than Expedia we could have had a free room upgrade if available but didn’t want to take the risk of paying and then not, the hallway ti our room 312 smelt absolutely horrendous, first night it was bareabke but the second was like sewage, it was not great. Also a complete mission for anyone wth dogs like myself to ve put on the 3rd floor. Especially with a lift that was tempremental in working. All other dog friendly hotels I have stayed in have had the dogs on ground floor rooms for easy access to outside areas for them to go to the toilet etc. the bathroom wasn’t very clean and there was piles of dust beside the wardrobes, the coffee tray etc. We don’t get away very often due to having kids and after paying the extra £20 dog fee I just felt really really let down. I wanted to looks To return with my children this year or even to a more
2 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Sandra

Positief: Personeel en service
This is an old hotel that's a little tired, but clean and quiet
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Judith

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Second time staying here highly recommended
2 nachten verbleven in september 2025

4/10 – Matig

rose-marie

Zakenreiziger
Negatief: Voorzieningen
k i have stayed in this hotel direct before and it is wh i booked again, but through You! i booked in advance and i did try to change my dates to October, but i could not get through to any human at all on several numbers... so i tel the hotel to get help. they said they could not help as i booked through Expedia and i explained ui could not get hold of anyone at Expedia????...the reason i had to change my 1 week stay date because my brother had a choma and had an emergency hospital scare and me and my family here to support Jon. i tel hotel again to explain my situation and asked who has my money paid £300+ ? they said they had it and i have requested it be used to re arrange new dates .... which is reasonable request... please can you help? my email address is rosie@rosiewood.com. i am viewing homes to move to Devon.... thank you
5 nachten verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Nicole

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist total runtergekommen und benötigt eine Renovierung. Tapeten hängen runter, viele Wasserschäden sind sichtbar, Risse in den Wänden und unsere Badezimmertür war so verzogen, dass man sie nur mit Gewalt öffnen und schließen konnte. Dazu dreckig und totaler Muffgeruch. Auch das Frühstück war schlecht, es sah alles aus, als stände es da schon stundenlang.
1 nacht verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

kymberely

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Staff were great. My room was a good size ( I had a double room). Curtain was hanging off one side. Shower curtain was also hanging off. Shower was broken, so I could not put it up higher on the pole. Bath mat had mould on the underside of it. Breakfast was nice, with a varied choice of food.
3 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Ricky

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is very rundown the staff were not very friendly or helpful the breakfast was ok
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Lorraine

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
The hotel is very dated but it is a good price, its clean and in a good location. If your looking for somewhwhere cheap to stay and dont mind basic then its perfect.
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Glynis

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Friendly staff, great location for the museum, theatre, seafront and harbour. There is a bus stop right outside for Barnstaple for shopping. We asked if we could have a ground floor room when we booked and that was what we were given. The bathroom was large and very clean. We had to leave early as our granddaughter was unwell and the night staff were very helpful. We would stay in this hotel again. Only downside was the decor was a bit tired in our room.
2 nachten verbleven in augustus 2025

4/10 – Matig

Janet

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

martine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
the bed wasn't to comfortable but everything else was good thank you.
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Emma

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Charlie and Linda couldn't do enough. Yes the hotel needed some updating up the rooms were clean and the breakfast was good . Will definitely be back .
4 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Louise

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Spaciousroom

We found the staff friendly. The room clean and spacious. Enjoyed our stay
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Michael

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Appropriate price for the quality
1 nacht verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Rebecca

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

John

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Hayley

Positief: Netheid, personeel en service
7 nachten verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

Donna

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Our sleep was ok, but it wasn’t what I expected from the photos. A good clean of the carpets would help and better amenities. I don’t think it was worth the price I paid.
1 nacht verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Richard

Reisde met partner
Ok for short stay, noisy drain in road at front of hotel, every time a car ran over it, it was like a gun going off in the night, good breakfast, Ilfracoombe seems to be shutting down, derelict buildings and hotels all around, would not go there again.
2 nachten verbleven in augustus 2025