Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen van Inegol Royal Hotel

Inegol Royal Hotel
Kemalpasa Mah., Ataturk Bulvari 54E, Inegol, Bursa

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 24 van 42 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 11 van 42 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 42 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 42 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 42 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

9,6/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Kylian

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
9 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Ahmet

1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Paul

1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Khadiya

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice place to stay. Staff is very friendly.
8 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Özge Can

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kalitesi Yerinde Otel
Hotel İnegöl merkezde olup, odaları ferah, geniş, sabah kahvaltısı çok güzel seçenek çok. Personeller güler yüzlü.
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Osman

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
İnegöl’de gidilebilecek mütevazi ve gerçekten rahat bir otel
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Önder

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles ok
1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Teresa

Positief: Netheid, personeel en service
Excelent
2 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Volkan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tavdiye ederim
Konum çok merkezi. Odalar çok ferah. Çok rahat bir konaklama yaşadık. Kahvaltı çok güzeldi.
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van resepsiyon op 27 jan 2022
Değerli misafirimiz yorumunuz için teşekkür ederiz. Tekrar görüşmek dileğiyle

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Otel çalışanları ve bizimle muhattab olan yetkili kişi, son derece ilgiliydiler. Odalar gayet temizdi ve en ufak ihtiyaç dahi düşünülerek donatılmıştı. Kahvaltı standart olması gerektiği gibiydi. Otopark içinden otele direk geçiş mevcut.
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van resepsiyon op 15 nov 2021
Değerli misafirimiz, yorumlarınız için teşekkür ederiz. Tekrar görüşmek üzere

8/10 – Goed

Murat

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Güzel temiz modern bir konaklama yeri
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Jacek

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ogólne wrażenia bardzo dobre, personel miły ale słabo mówi po angielsku, brak restauracji, albo personel nie potrafił powiedzieć gdzie sie znajduje , choć jest w tym samym budynku.
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Selim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tavsiye edilebilecek bir hotel.
1 nacht verbleven in augustus 2021

4/10 – Matig

Ayfer

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Es war schrecklich. Mein Zimmer war schmutzig, stank stark nach Zigaretten. Bettbezüge schmutzig.
2 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fotodaki tek kullanımlık havlu, yastık yüzü yoktu
1 nacht verbleven in maart 2021

10/10 – Uitstekend

Faisel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2021

4/10 – Matig

MARCO

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
4 stars... mmmm
We spent one night in the hotel that has to be a 4 stars hotel. Maybe in the 1980 was really a 4 stars, but now need a huge job of restyling. The room are quiete good for the size, but need to be more modern. During the night the air condition was so noise like an airplane and was so cold. There were noise on the corridoe every night. The breakfast was describe as 5 stars, but, maybe for COVID, was nothing special. For us was ok, just for one night, but for more nights I have so many doubts.
1 nacht verbleven in februari 2021

10/10 – Uitstekend

Apostol

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2021

8/10 – Goed

Fadya

2 nachten verbleven in december 2020

6/10 – Redelijk

Hayyan

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2020

10/10 – Uitstekend

Laurent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
Temizlik konusunda sıkıntılar mevcut
Odanın içinde kullanılmış bardak bırakılmış. Yastıklarda saç ve kıl buldum. Görevliler tarafından yeniden verildi.
1 nacht verbleven in november 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

6 nachten verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Mine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Abud

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

semra

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was good thank you so much The rooms was clean
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van resepsiyon op 15 mrt 2020
Thank you for your valuable comment, see you again

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Alles war Süper Zimmer Frühstück vielen dank gerne immer wieder
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van resepsiyon op 7 mrt 2020
Vielen Dank für Ihren wertvollen Kommentar, wir sehen uns wieder

10/10 – Uitstekend

furkan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Umit

Positief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Amal

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
İnegölde güzel bir bölgede, otopark olmasıda iyiydi. Havalandırmadan pis koku gelmesi klimanın odadan çalışmaması merkezi olması rahatsız ediciydi
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Marie

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location
Very well located, kind and helpful staff, large rooms, good bedding. Sadly lacks good housekeeping.
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Gözde

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mükemmel
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Kenan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
H h kjfc c jjf ogufkbkf7dld5e im v ihh at d ou onnnsf s u h kjf j u
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Orhan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Resepsiyon op 10 jun 2019
Değerli misafirimizi puanlamanız için teşekkür ederiz. Bir sonraki konaklamanızda bizi tekrar tercih etmenizden mutluluk duyacağız.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Otel, ilçenin merkezinde yer alıyor. Girişini bulmakta zorlanınca nasıl bir yere geldik? diye düşündük. Ancak, aracınızla yan taraftaki otoparktan 2. kattaki resepsiyona kadar çıkabiliyorsunuz. Odalar büyük, temizlik mükemmel, sessizlik hakim. Kahvaltıda eksik yoktu. Tekrar konaklamayı düşünebilirim.
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Resepsiyon op 10 jun 2019
Değerli misafirimiz,yorumlarınız için teşekkür ederiz. İlk hedefimiz olan misafir memnuniyetini yakalamak için Royal Hotel İnegöl ailesi olarak elimizden gelenin en iyisini yaptığımızı sizinle paylaşmak isteriz. Sizin konaklamanızda hedefimize ulaşmış olmak bizi son derece mutlu etmiştir. Bundan sonraki konaklamalarınızda mükemmel olması için elimizden geleni yapmaya devam edeceğimizi bilmenizi isteriz.

10/10 – Uitstekend

Ispartali, Ulm

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel liegt im Zentrum, hat einen eigenen Parkhaus und ist sehr sauber. Frühstück ist sehr reichhaltig. Ich würde dieses Hotel jedem weiter empfehlen die nach İnegöl reisen.
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Resepsiyon op 12 jun 2019
Vielen Dank für Ihre wertvollen Kommentare. Wir wünschen Ihnen ein Wiedersehen in unserem Hotel.

8/10 – Goed

Alper

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Resepsiyon op 12 jun 2019
Değerli yorumlarınız için teşekkür ederiz. Sizleri otelimizde tekrar görmeyi dileriz.