Terras

Beoordelingen van Enso Hotel

4 out of 5
Enso Hotel
Bei der Arena 1, Ingolstadt, Bavaria

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 46 van 119 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 51 van 119 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 14 van 119 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 119 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 119 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Anita

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

nancy van

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

R.M.

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Jeanne

Reisde met familie
Niet te ver van de snelweg en van het centrum. Prima kamers en een uitstekend ontbijt .
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Robert

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Voorzieningen
Prima hotel. Nette kamer en op loopafstand van het centrum.
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Richard

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede prijs kwaliteit verhouding en locatie.
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Odette

1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel dichtbij de rijksweg.
Ideale ligging dichtbij de rijksweg op weg naar de wintersport. Kamer netjes maar niet supergroot.

2/10 – Ontzettend slecht

Dzunhammer@gmail.com

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tiefenreinigung dringend notwendig. Nie wieder
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Bianka

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Lüftung brummt sehr laut. Schlechte Luft.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Enso Hotel op 15 apr 2024
Wir entschuldigen uns für die Umstände!

10/10 – Uitstekend

Stefanie Nicole

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Rodolfo, Hechingen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Rene

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good average business hotel
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Enso Hotel op 15 apr 2024
Thank you for your feedback!

8/10 – Goed

Boss

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eigentlich alles super aber Internet hat extra gekostet und ein Wasser im Zimmer 5 €
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Enso Hotel op 15 apr 2024
Vielen Dank für Ihr Feedback. Bei Ihrem nächsten Besuch zeigen wir Ihnen, wie Sie auf kostenfreies Wlan bei uns zugreifen können:)

10/10 – Uitstekend

Maria Cristina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Fur Business nix besonders kein Kühlschran defekte Lampen für Parkplätze vor Geschäften 5€ g
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Tamara

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Roland

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles bestens, gerne wieder!
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Rosi Maria

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super freundliches Personal. Direkt neben der Saturn Arena. Zimmer sehr sauber und ordentlich.
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Sandy

1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Christiane

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Benjamin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Fabian

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Mervyn

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
It was okay in general, the staff was very friendly. In the room the shower is a bit impractical, because of the door. The soap dispenser in the shower was nearly empty and the construction was damaged so it did not really work to be honest.

10/10 – Uitstekend

Veit

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
---
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Roland

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Unfreundliches Personal von der Buchung bis zum Check-Out
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Stefanie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Dr. Alp

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Andreas Martin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Hotel is fairly new, the rooms are well designed and the bathroom is just how it should be. Everything was clean and the smell was neutral, which is good. A really good room to get to, after a long day. The staff was friendly, attentive and helpful. They were nice to talk to. There are only 2 things that i would "complain" about: 1. The bed sheet was a bit too rough, so I had to get used to it. A softer cotton sheet would do the trick. 2. The light in the bathroom is a bit too weak. At first I thought it was dimmed, but I could only find the normal switch. For normal use it is ok, but if you want to shave, it is quite hard to see anything. But maybe it was just my room. All in all, I am happy I stayed in this hotel.
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Hubert

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sauberes Zimmer, etwas klein, aber gut eingeteilt. Zimmer war etwas zu warm und ich konnte trotz neuer Einstellung an der Klimaanlage nichts an der Temp. ändern. Nur das Fenster aufmachen half. Rest./Bar hochpreisig, aber hat gut geschmeckt und freundliches Personal.
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Sebastian

Sehr träges Personal,Reinigung der Zimmer schon früh 5 Uhr am Sonntag.Öffnung der Tiefgarage erst nach mehrmaligen anrufen und etwa 15 min.Wartezeit.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Marcus

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Frühstück zu empfehlen
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Enso-Hotel op 21 nov 2023
Das freut uns zu hören, danke!

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service
Room not cleaned on arrival (had to get another room), not cleaned on last day of stay (needed to go get towels from reception), doubt rooms are hoovered as carpet was filthy, all soaps empty in the bathroom (had to ask for a refill), huge spiders in the lobby. I've used this hotel for a few years and it's been more than adequate but somethings happened with staff/management perhaps as its not the service I would expect. Will give enso a miss now, shame.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Enso-Hotel op 21 nov 2023
Thank you for your feedback! That is not the quality we are aiming for. Our apologies for the inconveniences.

10/10 – Uitstekend

Bert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

William

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service
Disappointed
I have stayed at the Enso on many occasions and I have had no issues, hence why we have continued to use this hotel for business trips. However, on this occasion (3 nights for 5 people), my room had clearly not been cleaned properly. The room stank of stale urine and I found a discarded bra lying at the side of a chair in the room, not behind or underneath, but just lying at the side of the chair. While on this trip, I injured my foot and asked at the hotel bar if I could have some ice to help reduce the swelling, I was given 2 cubes of ice. The following night I asked again and was given 1 ice cube. The third night the barman point blank refused to give me any ice whatsoever. The same barman then refused to serve drinks to my colleagues as the bar was closing in 20 minutes, after a bit of an exchange, the barman then served drinks, but put them in the hotel lobby/reception. He then proceeded to serve others who came into the bar after my colleagues had moved to the reception area. The Enso was a default hotel that we use for business, but I will not be using it again in the future.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Enso-Hotel op 21 nov 2023
We're sorry to hear that you were not satisfied with our service on your last stay with us. We are aiming for quality in all areas, hereby our apologies for the inconveniences.

8/10 – Goed

Michaela

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Die Parkmöglichkeiten und die Nähe zur Stadtmitte sind als gut einzustufen. Auch die Bar wird immer gerne besucht, besonders nach einem Eishockeyspiel kommt im Foyer Stimmung auf. Allerdings könnten die Zimmer mal wieder eine „Auffrischung“ vertragen. Die Glastüren zum Bad waren sehr beschmiert, Der Schlauch in der Dusche porös und der Deckel in der Toilette ebenfalls nicht sauber.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Enso-Hotel op 21 nov 2023
Vielen Dank für Ihr Feedback! Wir sind über jegliche Rückmeldungen für Verbesserungen dankbar.

10/10 – Uitstekend

Fabian

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Andreas

1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Renovierungsbedarf
Ziemlich verwohnt, in die Jahre gekommen. Preis war niedrig, Parken verfügbar. Bad/WC nur unzureichend durch Glasschiebewand vom Bett getrennt - eine Zumutung, wenn nicht alleinreisend.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Enso Hotel op 5 okt 2023
Vielen Dank für Ihr Feedback. Es tut uns leid, wenn die Raumgestaltung nicht Ihren Vorstellungen entsprach. Wir nehmen den Einwand gerne zur Kenntnis.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No air conditioner
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Enso Hotel op 5 okt 2023
A non-functioning air conditioning during summer is not ideal. We sincerely apologize for the inconveniences!

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Poor value for money
50€ wären angemessen für so ein Zimmer. 100€ einfach nicht. Matratze dünn. Waschbecken im Bad verschmiert. Duschkabine knattert als hast du gleich Scherben aufm Boden. Mit Service haben sie nicht grad versucht sich selbst aus dem Weg zu gehen. Einfach ein seltsamer Ort vlt. Komm nicht wieder.
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Daniela

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Jörn

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Trine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Brian Højland

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Jenny

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Bra hotell, bra läge
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Can

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023