2/10 – Ontzettend slecht
Treinreiziger
1 jun 2015
Een andere plek is leuker...
Laat ik beginnen dat Expedia deze klacht m.i. heel goed heeft opgelost. Al kostte mij dat wel wat geld voor het bellen met ze vanuit het buitenland! Bij boeking diezelfde avond aangegeven dat er late aankomst zou zijn.
Daar stond ik dan in mijn eentje, in de stromende regen laat in de avond bij het veelgeroemde hotel Minerva, dat al sinds zo lang bekend zou zijn om zijn goede service. Eh..De deur was dicht, de hal en de receptie donker. Door het raam heen zag ik het volle sleutelbord. Er werd niet gereageerd op aanbellen, zowel bij hotel als de privéwoning. Ik belde dus het hotel en zei dat ik voor de deur stond en dat er niet open gedaan werd. Het antwoord aan de telefoon van het hotelpersoneel veranderde niets aan mijn situatie, en was niet klantvriendelijk te noemen.Een naburig hotel verleende mij onderdak en prima service, en liet weten dat het vaker voorkomt dat 'gasten' van hotel M. in de avonduren voor een dichte deur staan. Heerlijk geslapen in een kamer met uitzicht in een zeer goed hotel! Ik heb hotel Minerva dezelfde avond een mail met klacht gestuurd, daarop kreeg ik daags later antwoord. Excuses van Expedia. Ik mocht die nacht wel bij Hotel Minerva naar binnen, maar mijn reisschema liet dat niet toe. Tja, dit was mijn ervaring, en dat hoort bij reizen.