Exterieur

Beoordelingen van Mercure Inverness Hotel

4 out of 5
Mercure Inverness Hotel
Church Street, Inverness, Scotland

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 301 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 373 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 189 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 99 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 39 van 1001 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Hyungki

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The pictures on the website are not corresponding to reality. The hotel has aged severely. The receptionists seemed not interested and did not welcome the people passing by. The key cards didn't work more than 24h and we had to ask constantly to reset it. We didn't have a reserved parking spot, although we have chosen this hotel for the parking facilities. However the cleaning personnel was very professional.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Jason op 8 apr 2024
Dear HyungkiThank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

6/10 – Redelijk

Rob

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Noisy
Old and noisy but ok
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Jason op 24 mrt 2023
Dear RobThank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed bed, wc niet optimaal geplaats in badkamer, wastafel te klein om waterkoker te villen
6 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Fraser Peterkin, General Manager op 8 apr 2019
Dear Guest We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Inverness Hotel. It is always a pleasure to receive constructive feedback. I will share your comments with our team as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed voor kort verblijf
Ik verbleef hier voor een korte periode en daardoor was het hotel geschikt. Ik had een betere kwaliteit verwacht, omdat het een Mercure hotel was. Maar de staat van het hotel viel me tegen. Het hotel ligt in het centrum en daardoor zijn de uitgaansgelegenheden in de buurt.

8/10 – Goed

Belvel, Grand Marais

Reisde met familie
The room was clean but spare. not a single electrical outlet away from those above the desk. Charging our electronics was difficult. I also use a CPAP machine, but there was no place to plug it in, so I went without that night. Fortunately I did not keep my wife awake with snoring, which usually happens if I do not use the CPAP.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van DG op 1 mei 2024
Dear Belvel,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,DG Duty Manager

10/10 – Uitstekend

Megan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mercure Inverness is perfectly located and has an old-fashioned sophistication. The room was clean, comfortable, and well-appointed with nice details. The breakfast was great.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Jason op 29 apr 2024
Thank you for the 5 out of 5 Megan, we are so glad you enjoyed your stay and we hope to see you again soon.

8/10 – Goed

Emma

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The room was lovely & clean with lots of space. The shower clean and worked well. It was very noisy outside the hotel at night but that is to be expected in the centre of Inverness.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Jason op 15 apr 2024
Thank you for your review Emma, we are sorry for the noise from the city centre. We are working with the local council to address these issues.

4/10 – Matig

Laura

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely helpful staff but don’t stay here if you value your sleep! No soundproofing at all in rooms so can hear everything from the busy streets to next doors mobile vibrating! Hotel is in a desperate need of a make over too, not worth the money
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Jason op 8 apr 2024
Dear Laura Thank you for taking the time to review your recent stay with us, I am sincerely sorry that you have left the hotel with unresolved issues. I would like the opportunity to discuss these with you and would appreciate it if you could contact me or my Operations Manager directly, unfortunately the rules of this forum do not allow me to post contact details. In the meantime please be assured that your feedback has been shared with our team and will be used as we continually try to improve our service.

4/10 – Matig

Audrey

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Like other reviews stayed 1 night over a weekend and had a room on Church st, noise was terrible didn’t get to sleep until 3am,even soundproofing in the room was bad when you can hear next doors phone viberate. Standard of room poor, pulled back the curtain and the wall was only half painted, blue tak stopping the voile coming off the track and wallpaper coming off the wall as well. My point is if they can’t do these little details what else are they missing. On a positive note staff at front desk were excellent
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Jason op 8 apr 2024
Dear Audrey Thank you for taking the time to review your recent stay with us, I am sincerely sorry that you have left the hotel with unresolved issues. I would like the opportunity to discuss these with you and would appreciate it if you could contact me or my Operations Manager directly, unfortunately the rules of this forum do not allow me to post contact details. In the meantime please be assured that your feedback has been shared with our team and will be used as we continually try to improve our service.

2/10 – Ontzettend slecht

Iram

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
We stayed here on a saturday for one night and im glad we didnt book any more! We were given a room facing church street and it was noisy when we arrived at 4pm. We assumed this would die down as the shops closed, but how wrong we were. There were a number of bars and clubs on the street which did not close until 3am. The noise coming from these were so loud that we were unavle to sleep. My husband went down to the reception at 11pm to ask if it was possible to change rooms and they said they were full and couldnt do anything. We had to endure the noise and then when we checked out we were not even asked about our stay as i think the staff know how bad it is and dont want to have to deal with customers complaining.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Jason op 4 apr 2024
Dear IramThank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. We are currently working with our local council to address the noise from the city centre We appreciate your sharing your feedback & concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

8/10 – Goed

Isaac

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We enjoyed ourselves at the hotel. Staff were friendly, courteous and nice
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Jason op 27 mrt 2024
Thank you for your lovely comments Isaac, we hope to welcome you back soon :)

10/10 – Uitstekend

Neil

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All good thank yiu
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Jason op 25 mrt 2024
Thank you for the 5 out of 5 Neil

8/10 – Goed

colin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Even at four floors up the noise at 3am from revellers kept us awake. We stayed here before but, had a room to the back of the building. If we stay here again we would request a room at the rear of the building.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Jason op 25 mrt 2024
Thank you for the review Colin, i am sorry about the noise from the street below. We are working with the local council to address these issues.We hope to welcome you back soon.

8/10 – Goed

Sandra

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Jason op 25 mrt 2024
Thank you for taking the time to leave us a review Sandra

10/10 – Uitstekend

Stuart

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Jason op 20 mrt 2024
Thank you for the 5 out of 5 Stuart, we hope to see you again soon.

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met partner
Lovely stay made very welcome by Zoe on reception all the staff were friendly ,great service in restaurant on both nights had lovely meals and in the mornings breakfast was out standing everything laid out and big variety. Plus side for me had GF bread and cornflakes . New go place for us to stay in Inverness . The cleaner kept the place spotless
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Jason op 4 mrt 2024
Thank you for your lovely comments Zoe will be pleased and so will the rest of our team. We hope to see you again soon

10/10 – Uitstekend

Kaori

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
窓から町並みが楽しめてよかった。インテリアもスコットランドらしく旅の情緒が味わえた。
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Jason op 26 feb 2024
Thank you so much for your lovely review, i am glad you enjoyed the scenery

10/10 – Uitstekend

Kennith Wayne, Lumberton

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very close to everything. Easy to get around
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Jason op 26 feb 2024
Thank you for the nice review Kennith, we hope to welcome you back soon

10/10 – Uitstekend

Stuart

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff at this property are outstanding... its located in the heart of Inverness
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Jason op 23 feb 2024
Thank you so much for your lovely review Stuart, our team really appreciate it and we hope to see you again soon.

8/10 – Goed

Janet

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Jason op 25 mrt 2024
Thank you for the review Janet, we hope to see you again soon.

8/10 – Goed

Paul, Golcar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All good, clean, food good, close to the shops (1 min) great views. Walls really thin can hear conversations both side of me 🙄
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Jason op 23 jan 2024
Thank you for taking the time to leave us a review Paul, we are pleased you enjoyed the food and we are happy you found the hotel clean and tidy, we are working on a solution to combat the noise externally and internally

10/10 – Uitstekend

ian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Jason op 23 jan 2024
Thank you for the 10 out of 10 Ian

8/10 – Goed

Teresa

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Buena ubicación
Lindo y bien ubicado le hace falta modernizar alguna cosa, por ejemplo no tiene puertos USB
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Jason op 23 jan 2024
Thank you for your positive and constructive feedback Teresa, we hope to welcome you back again soon.

10/10 – Uitstekend

Denise

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cosy
Another great stay hotel room was excellent
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Jason op 23 jan 2024
Thank you for the lovely review Denise, we hope to see you again soon.

4/10 – Matig

Heather

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Jason op 23 jan 2024
Thank you for taking the time to leave us a review Heather, we are sorry you seem to have not enjoyed your stay, please do tell us how we could of improved this for you.

8/10 – Goed

Kerrie

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Jason op 23 jan 2024
Thank you for the lovely review Kerrie, we hope to welcome you again soon.

10/10 – Uitstekend

ian

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I honestly cannot fault the staff they all go above and beyond to make your stay a pleasurable experience And the breakfast is absolutely delicious
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Jason op 12 jan 2024
Thank you for the lovely review Ian, we hope to see you again soon

8/10 – Goed

Brodie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Jason op 12 jan 2024
Thank you for taking the time to leave us a review Brodie

8/10 – Goed

Chris

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Jason op 23 jan 2024
Thank you for your lovely review Chris, we hope to welcome you back again soon

10/10 – Uitstekend

Patricia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tolles Hotel im Zentrum von Inverness/mitten in der Stadt, am River Ness. Einkaufsmöglichkeiten direkt vor der Tür. 😊 Gratis Parkplätze vor dem Hotel, wir hatten immer einen freien Platz. Sehr nettes Personal! 👍
6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Jason op 28 dec 2023
Thank you so much for your lovely review Patricia

8/10 – Goed

Leslie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice Hotel - But--
The key card failed three times so had to go down 3 floors to get it reactivate. The other down side was our room was opposite a busy very noisy pub with loud music till 3am. Also my wife is disabled and they wanted £12 per night to park. Not sure if that's legal.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Jason op 28 dec 2023
Thank you for your review Leslie, Charging for parking in a private car park is perfectly legal. I am very sorry you had these issues with noise, we are working on a solution to combat the noise from the night time economy.

10/10 – Uitstekend

Ian

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Jason op 28 dec 2023
Thank you for the 10 out of 10 Ian, i am glad you enjoyed your stay.

10/10 – Uitstekend

Anna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Jason op 28 dec 2023
Thank you for the 10 out of 10 Anna, we hope to welcome you back again soon.

8/10 – Goed

Tracy

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Jason op 12 jan 2024
Thank you for taking the time to leave us a review Tracy

8/10 – Goed

ian

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Jason op 14 dec 2023
Thank you for the review Ian we appreciate your feedback

6/10 – Redelijk

Michelle

Loud music
Nice hotel, clean, nice staff but very loud music from there hall on the ground floor, was trying to sleep but the music was so loud, don’t mind loud music but if your not at the party please don’t put guest on the 2nd floor.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Jason op 11 dec 2023
Thank you for the review Michelle, i am sorry that you had this issue during your stay, and we take your points on board as we try and improve on the service we offer

10/10 – Uitstekend

Lynne

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Jason op 11 dec 2023
Thank you for the great 10 out of 10 Lynne, we hope to see you again soon.

10/10 – Uitstekend

ian

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Jason op 6 dec 2023
Thank you for the 10 out of 10 Ian

10/10 – Uitstekend

JILLIAN

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything first class. Couldn't ask for better.
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Jason op 1 dec 2023
Thank you for the lovely comments Jillian :)

2/10 – Ontzettend slecht

jeanette

3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Jason op 27 nov 2023
Thank you for taking the time to leave us a review Jeanette, i am sorry you seem to have had a bad experience please do let us know what we could do to improve

10/10 – Uitstekend

James

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Jason op 27 nov 2023
Thank you for the 10 out of 10 James

10/10 – Uitstekend

Raymond

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Jasn op 27 nov 2023
Thank you for the great review Raymond, we hope to see you again soon.

10/10 – Uitstekend

Ann

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Jason op 13 nov 2023
Thank you for taking the time to leave us a review Ann

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic nite and very clean room
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Jason op 13 nov 2023
Thank you for your lovely comments John, we hope to welcome you back soon

8/10 – Goed

Alex

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Jason op 8 nov 2023
Thank you for taking the time to leave us a review Alex, we hope to see you again soon.

8/10 – Goed

Ursula

Positief: Netheid, personeel en service
Hotel und Preis stimmen nicht überein
Check in war sehr freundlich. Leider gibt es keine Steckdosen am Bett, aber an der Rezeption würde uns sofort ein Verlängerungskabel besorgt. Leider liegt das Zimmerso das man von den Küchengerüchen belästigt wird, und das bei einem Privileg Zimmer mit einem Preis von 280€ die Nacht. Beim Frühstück konnten wir sehen wie das Personal die Tische "säuberte" und das nicht sehr überzeugend. Erst wird der Tisch eingesprüht, dann abgewischt und zu letzt das restliche Besteck abgeräumt. Der Dreck um das Besteck herum blieb liegen. Wir werden bestimmt bei einem weiteren Besuch in Inverness ein anderes Hotel wählen. Die Bilder auf der Webseite stimmen nicht mit der Wirklichkeit überein. So hat unser Badezimmer ganz ander ausgesehen als es auf der Buchungsseite abgebildet war. Ausserdem sollte im Bad ein beleuchteter Spiegel sein. Der Spiegel ist da, die Beleuchtung fehlt.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Jason op 30 okt 2023
Thank you for taking the time to leave us a review Ursula, we appreciate you constructive comments

10/10 – Uitstekend

Jayne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easily accessible rooms and bathroom. Lovely restaurant area and accessible carpark.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Jason op 23 okt 2023
Thank you for the lovely review Jayne. We are glad you enjoyed your stay, and we hope to welcome you back soon

6/10 – Redelijk

Staci

Positief: Netheid, personeel en service
.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Jason op 23 okt 2023
Thank you for taking the time to leave us a review Staci

8/10 – Goed

Steve

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Von aussen eher schäbig, aber innen passabel. Gute Ausstattung und geräumiges Zimmer.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Jason op 30 okt 2023
Thank you for taking the time to leave us a review Steve.We appreciate your feedback, and hope to see you again soon.

8/10 – Goed

Zoe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Jason op 13 okt 2023
Thank you for taking the time to leave us a review