Golden Ak Marmara Hotel

Hotel met 2 restaurants, in de buurt van Grand Bazaar

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Golden Ak Marmara Hotel

Zitruimte lobby
Vergaderfaciliteit
Zitruimte lobby
Dagelijks ontbijtbuffet inbegrepen
Zitruimte lobby

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
De huidige prijs is € 53
inclusief belastingen en toeslagen
28 jul - 29 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
  • 16.5 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
  • 21 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Deluxe driepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
  • 25 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed of 3 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Mollagurani Mah. Findikzade Sokak No 5, Fatih, Istanbul, Istanbul, 34093

In de buurt

  • Grand Bazaar - 4 min. rijden - 3.0 km
  • Sultanahmet-plein - 5 min. rijden - 4.1 km
  • Galatatoren - 5 min. rijden - 3.7 km
  • Blauwe moskee - 6 min. rijden - 5.2 km
  • Hagia Sophia - 6 min. rijden - 5.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Findikzade - 2 min. lopen
  • Station Emniyet - Fatih - 11 min. lopen
  • Istanbul (IST) - 44 min. rijden

Restaurants

  • ‪Cotton Coffee - ‬2 min. lopen
  • ‪Espressolab Fındıkzade - ‬2 min. lopen
  • ‪Kent Restaurant & Cafe - ‬2 min. lopen
  • ‪Fiori - ‬1 min. lopen
  • ‪Bizim Dürüm - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Golden Ak Marmara Hotel

Hotel in de buurt van Grand Bazaar
Als je bij Golden Ak Marmara Hotel verblijft, profiteer je van voorzieningen zoals een gratis ontbijtbuffet, een koffiebar/café en een bibliotheek. Ga een hapje eten bij de twee plaatselijke restaurants. Naast gratis wifi op de kamer hebben gasten de beschikking over voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), een snelle uitcheckservice en een snelle incheckservice
  • Een rookvrije accommodatie, een bagageopslagruimte en koffie/thee in de lobby
  • Een lift, conciërgeservices en meertalig personeel
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel ingericht en voorzien van voordelen zoals 24-uurs roomservice en laptopwerkplekken en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en airconditioning.
Aanvullende voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 32 inch met satellietzenders
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en telefoons

Gesproken talen

Arabisch, Engels, Farsi, Duits, Japans, Russisch en Turks

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs parkeerplaatsen buiten het terrein (EUR 15 per dag)
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.30 uur tot 10.30 uur
  • 2 restaurants
  • Een koffiebar/café
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Dingen om te doen

  • Bibliotheek
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Kranten in de lobby
  • Wasserij
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle

Meer

  • 5 etages
  • 7 gebouwen
  • Gebouwd in 2015
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Geluiddichte kamers
  • Individueel ingericht
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 14.00 uur
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Renovaties en sluitingen

Deze accommodatie is van 15 juli 2025 tot 21 juli 2025 gesloten (datums kunnen wijzigen).
Van 15 juli 2025 tot 21 juli 2025 voert deze accommodatie renovatiewerken uit (einddatum kan wijzigen). Deze werken zijn van toepassing op de volgende ruimtes:
  • Één of meerdere eetgelegenheden
  • De lift
  • Het buitengedeelte
  • De receptie
  • De gang
  • De wasserette
  • De lobby
Dit hotel doet er tijdens werkzaamheden alles aan om geluidsoverlast en hinder tot een minimum te beperken.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen komen mogelijk niet in aanmerking voor gratis ontbijt

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 50 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 6)
  • Toeslag voor parkeren in de buurt: EUR 15 per dag (op 20 meter afstand; 24 uur geopend)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Registratienummer van de accommodatie 20222962
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Echtparen die een kamer willen delen, dienen te bewijzen dat zij gehuwd zijn.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Golden Taha Hotel Istanbul
Golden Taha Hotel
Golden Taha Istanbul
Golden Taha
My Golden Hotel
Golden Taha Hotel
Golden Akmarmara Hotel

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Golden Ak Marmara Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Golden Ak Marmara Hotel?

Vandaag, 27 jul. 2025, kost een verblijf bij Golden Ak Marmara Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 28 jul. 2025 min. € 52,65, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Golden Ak Marmara Hotel?

Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Golden Ak Marmara Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Golden Ak Marmara Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van EUR 50 per voertuig.

Waar ligt Golden Ak Marmara Hotel?

Dit hotel ligt in Stadscentrum, op 1,3 km van Moskee Fatih en binnen 5 km afstand van Grand Bazaar en Sultanahmet-plein. Ook Hagia Sophia en Blauwe moskee liggen binnen 5 km afstand. Station Findikzade ligt op maar 2 minuten lopen en naar Station Çapa-Şehremini is het 10 minuten lopen.

Beoordelingen over Golden Ak Marmara Hotel

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 42 van 85 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 21 van 85 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 85 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 85 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 85 beoordelingen

8,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Shahaira

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Geweldig

Is een super leuke hotel schoon vertrouwelijk en vriendelijk ik heb lekker geslapen kan je lekker ontbijten
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Youssef

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alt ergod
4 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Emine

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen
👍
4 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Mukhammad

7 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Patience, New Hope

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Staff are so great, friendly people and helpful. They’re always happy to help me out with anything that I need or ask for. They’re really a support people. I feel like I was at some of my family members place. They helped with my daughter Sally. Care about her well being. My next trip I am going to stay there. I want to appreciate every single staff member for all support, kindness and help. Keep up your great service.
21 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

pietro

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very Good
5 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Barrak

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service

Good option if on a budget

Nice basic hotel very close to many restaurants and shops as well as a tram line stop. Breakfast is Turkish style and not bad, maybe lacking a few items for typical Western or international taste. Beds are comfy, rooms seem clean. Bathroom is a little small but sufficient. Staff is very friendly. My main issue was the occasional smoke smell (but a certain base level seemed to linger), coming either from other rooms/balkonies/the street in front of the building or the rooms themselves. Istanbul has a lot of smokers (many of whom don't seem to care if rooms are marked as non-smoking), also when compared to other locations in Turkiye that I've visited. A lesser inconvenience was the noise from the street, windows weren't sound proof and in the 2nd room the balcony door didn't close well. This was usually not a show stopper though, and there was no noise from other rooms or hallway in 6 nights, which was a positive.
6 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Youssef

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Nurhan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ich habe eine zentrale Unterkuft gesucht, die in der Nähe von der Staßenbahn ist. Mit der Staßenbahn, die einige Schritte vom Hotel entfernt ist, kommt man fast zu allen Sehenswürdigkeiten In Istanbul. Der Aufenthalt im Golden Ak Marmara Hotel war sehr ideal. Unser Zimmer war klein aber ausreichend für zwei Personen. Das große Bett war sehr gut, man konnte sich gut darin ausruhen und schlafen. Die Zimmer wurden jeden Tag geputzt. Man bekommt auch jeden Tag Wasser, eine kleine Auswahl an Beuteltees. Ein Wasserkocher incl. Gläser ist auch vorhanden. Das Frühstücksbüffet ist reichlich und "landestypisch" mit Oliven, Tomaten, Schafskäse usw. Wir ware 7 Nächte dort sind morgens raus und abends zum Schlafen im Hotel gewesen. Mehr brauchte es nicht. Wir waren sehr zufrieden.
7 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

erdem

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr Guter Empfangspersonal mit Lächernde Gesichter und mehrsprachig. Unterhalt wie zu Hause gefühlt.
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

jamal

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like the properties I like the people It was good trip good experience. I will do the same Hotel next time thank you very much.malak She was amazing thank you Malek🙏🌹 For everything
6 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Gaith

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wahr sehr schön und sehr hilfsbereit
6 nachten verbleven in januari 2025

4/10 – Matig

Monica

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buffet colazione scarsissimo e soprattutto tutto freddo. Macchina del caffè fuori uso per 3 giorni e nessun servizio bar. Camere piccolissime e struttura molto datata in termini di arredamento.
5 nachten verbleven in december 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Benedicte

Negatief: Netheid, personeel en service
8 nachten verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

Simon

5 nachten verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

daniela elena

6 nachten verbleven in december 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Cansel

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schrecklich. In der Gegend fühlt man sich ziemlich unsicher. Die Dame am Eingang war sehr, sehr unfreundlich und hat kaum einen begrüßt und war ziemlich unsympathisch. Der Herr in der Nacht, war im Gegensatz zu ihr viel freundlicher. Die Zimmer sind SEHR klein. Wir haben ein Deluxe gebucht und ein sehr kleines Zimmer bekommen. Unterm Bett sah es schrecklich aus. Das Zimmer wurde anscheinend täglich „geputzt“ aber es wurden nur neue Handtücher aufgefüllt und sonst nichts. Kein Staub wischen, kein Boden wischen und keine Bettwäsche gewechselt!! Es wurde nie gründlich geputzt! Die letzten 3 Tage stank unser Zimmer extrem nach Zigaretten und es wurde nichts dagegen gemacht! Putzfrauen sind eine Katastrophe in dem Hotel. Toilettenpapier wurde ebenfalls nicht aufgefüllt. Das Zimmer war extrem staubig. Ich würde nicht nochmal hingehen. Gibt ein paar Euros mehr aus und bucht euch was anständiges. Odalar pis ve rezil!
9 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

ZAFAR

Reisde met familie
Positief: Netheid
Hotel without parking rooms too small but breakfast good
3 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Mohammed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Pleased

Pleased
2 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

marigona gashi

Positief: Personeel en service, comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Mizanoor, London

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel cannot fault it I highly recommend it.
6 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Baseer

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is very nice. Clean and breakfast was great. Really clise to tram
4 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Khaled

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place and very welcome staff good service except rooms are very small for 2 people!
2 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Zoubida

Reisde met familie
9 nachten verbleven in augustus 2024