Een minibar, een kluis op de kamer, individueel gedecoreerd

Beoordelingen van Lazz City Hotel

Lazz City Hotel
Hüseyinaga Mh Topçekenler Sk No 15, Beyoglu ISTANBUL, Istanbul

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 24 van 72 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 16 van 72 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 15 van 72 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 72 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 72 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van ESAT op 24 aug 2020
Thank you very much for your feedback and we look forward to welcoming you back in the nearest future.

2/10 – Ontzettend slecht

Navid

6 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Helt okej hotell för en fotbollsweekend, nära istiklal caddesi
3 nachten verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

KHALED

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emplacement excellent chambre propre
5 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Ikram

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
El personal muy simpático. El desayuno era muuuy pobre. Estuve 5 días y aveces ni hemos desayunado. La limpieza no la han hecho ningún dia. Las sábanas estaban rotas. La cama era muy comoda. La habitación es tal cual sale en la foto. El wifi muy bueno. El alojamiento estaba muuuy cerca de la avenida istiklal y plaza taksim. Se podía ir andando a muchos sitios ( torre galata, puente de los pescadores, eminunu....). Es escuchaba un poco la música de las discotecas que hay por la zona.
5 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Esat op 18 jul 2023
Thank you very much for your feedback and we look forward to welcoming you back in the nearest future. Sincerely, Esat Furat Guest Relations Executive

2/10 – Ontzettend slecht

Mamun

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel space is so limited & room space is very short comparing the cost. B'fast menu & environment was very poor than that of other property.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Esat op 13 jul 2023
Thank you very much for your feedback and we look forward to welcoming you back in the nearest future. Sincerely, Esat Furat Guest Relations Executive

10/10 – Uitstekend

fatima

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bon hôtel on a aimé l’accueil les gens sympathiques à l’écoute très serviable et souriant. Les chambres sont très belles et très propre excellent emplacement. j’ais reste 7 nuit avec ma famille chambre 101 et 102 Je recommande cet hôtel sans hésitation.
7 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Esat op 4 jun 2023
Dear guest, Thank you very much for your comments on your experience during your recent stay at the lazz CityHotel İstanbul. Please be assured you that we will continue our efforts to make our guests satisfied and to experience a comfortable stay with us. We are looking forward to your next visit in the near future. Best Regards;Lazz City Hotel

10/10 – Uitstekend

Steve

6 nachten verbleven in april 2023
Reactie van esat op 22 apr 2023
Thank you very much for your rating! We are always very happy when our guests not only like our rooms, but are also satisfied with our team and the atmosphere is right. We look forward to welcoming you again. Sincerely, Yours Lazz City.

10/10 – Uitstekend

Kadhar

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Friendly and accommodating
Mustafa was really nice to us, to customer service. Always kind and smiling
5 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Esat op 12 mrt 2023
THANK YOU

10/10 – Uitstekend

robert e

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good place to stay
I love LAZZCITY. It is well-located and friendly. The staff is helpful. it is value for the price. I like a simple clean place with a comfortable bed. I am very happy and will return
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Esat op 27 feb 2023
THANK YOU

10/10 – Uitstekend

robert eugene

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
value for money
the hotel has a great location and friendly staff. It gives good value for the price. My bed was comfortable and there was lots of hot water for my shower. I will stay here again
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Esat op 24 feb 2023
Thank you

2/10 – Ontzettend slecht

Seyed Jalil

2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Esat op 3 dec 2022
Thank you very much for your feedback and we look forward to welcoming you back in the nearest future. Sincerely, Esat Furat Guest Relations Executive

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Esat op 3 dec 2022
Thank you very much for your feedback and we look forward to welcoming you back in the nearest future. Sincerely, Esat Furat Guest Relations Executive

2/10 – Ontzettend slecht

Nazanin

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Lamri

Nuits catastrophiques
Chambre minuscule, mur en carton j’ai passé ma dernière nuit à écouter les ébats des voisins. Une salle de bain où on se douche sur les wc, oui oui sur les wc aucune distinction entre ces deux espaces. Le linge n’était pas très propore et enfin le lit inconfortable. A noté également que le support de la douchette tenait sur une vis. Enfin dernier point j’ai réservé deux nuits à 100 euros et l’aimable personne qui m’a reçu a entré l’équivalent d’environ 110 euros en monnaie turque (venant d’arriver je n’avais pas fait le change pour voir si cela était correcte)
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Esat op 29 sep 2022
Dear Guest, Thank you for rating your most recent stay with us at Lazz City Hotel. We look forward to welcome you back again in the near future. With best regards, Lazz City Hotel

2/10 – Ontzettend slecht

Ashley

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
I would never come back here again. The man at reception tried to overcharge by double and demanded cash only, even thought it says VISA on their website. I only had some cash, so he said I had to give it all or find something else (at midnight). When I tried to deal with it through Expedia the next day, reception would not give my original money back and charged the rest on VISA (all of the sudden the machine works!!!!). They gave me a smaller room with 1 bed and I had booked 2. One of the reception men yelled at me the next day because Expedia kept calling. Then, when an Expedia rep would call, he would pretend the phone had problems by hitting the desk with it and hanging up. There is a sign on the front of the hotel that says its rated10 -Exceptional. What a joke! The breakfast was a dismal plate of veggies/cheese that was pre-packaged and covered in saran wrap. There are way more places out there for a better experience.
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Esat op 12 okt 2022
THANK YOU FOR YOUR STAYYOU CAN PAY IN CASH OR CREDIT CARD FOR PAYMENTS AT THE HOTEL WITH YOUR RESERVATIONWE CANNOT TAKE PAYMENTS FROM CREDIT CARD BEFORE YOU COME TO THE HOTEL

2/10 – Ontzettend slecht

Mohsen

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
They asked for more money
My experience there was awful. The time we reach to hotel they ask for more money not the same as booking . The breakfast was not good and enough. No tea and coffee in the room . Very bad experience
3 nachten verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Fatma

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very bad hotel
I stay in this hotel 4 nights and they clean the room one time only. They have very bad attitude with us and with my kids. They want us to pay more money than showing in reservation. We have very bad stay in that hotel. I dont recommend it for any family.
4 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Esat op 6 dec 2022
Other guests stay here, the hotel is not your child care home, you will take care of your children.you have no right to disturb another guest

8/10 – Goed

Shiva

7 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Esat op 19 jun 2022
TEŞEKKÜR EDERİM

6/10 – Redelijk

Ali

2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Esat op 11 jun 2022
Teşekkür ederim

6/10 – Redelijk

Shirelle

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
11 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Esat op 29 mei 2022
Dear Guest, Thank you for rating your most recent stay with us at Lazz City Hotel. We look forward to welcome you back again in the near future. With best regards, Lazz City Hote

10/10 – Uitstekend

Anan

3 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Laurent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I had a really nice stay at the Lazz hotel. The location is perfect, 100m from the most animated street of the city. Rooms are ok and receptionists are really kind and helpful (Vural helped me a lot) ! Thanks
5 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Esat op 4 apr 2022
Dear Guest, Thank you for rating your most recent stay with us at Lazz City Hotel. We look forward to welcome you back again in the near future. With best regards, Lazz City Hotel

2/10 – Ontzettend slecht

Widdad

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
We complained about the shower head being loose on the first day and asked to move rooms they said they’d get back to us next day and then we were told we could not move. On the last day the shower head fell off by itself and They charged us for it despite us complaining about it on the first night. Rude staff too
11 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Esat op 3 mrt 2022
Thank you very much for your feedback and we look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Esat Furat Guest Relations Manager

2/10 – Ontzettend slecht

hazem

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The management don't honor the price you booked through Orbitz, they will ask you to pay more and their excuse the currency rate was changed. Rooms pictures on Orbits are fake. Rooms are very small and not clean. their amenities are fake. No safe in rooms and all rooms have bad smell. No smoking rooms is a joke. The neighborhood is very noisy, you can't sleep at night at all.
4 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Esat op 4 jan 2022
Dear Guest, Thank you for your valuable comments and also for being our guests. Your point that you mentioned were shared with the management for consideration. Thank you for your contribution. It will be our pleasure to host you and your beloved ones once again at Lazz City Hotel on your next visit. Thank you & Kind Regards.

8/10 – Goed

RF

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location and a minimalist room
The location is central, and the room was comfortable enough, though very cramped. My room had no view. It felt a bit like a Hong Kong hotel room. Wi-fi was good. Breakfast was very minimal, by Turkish standards.
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Esat op 1 jan 2022
Thank you very much for your feedback and we look forward to welcoming you back in the nearest future. Sincerely, Esat Furat Guest Relations Executive

10/10 – Uitstekend

Anthony

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Stay
I have so much praise for the hotel and the 3 guys running reception including the owner. I had my phone and money stolen while in the city and the hotel staff were so helpful and understanding, the owner even offered to lend me money from his own pocket. The rooms are basic but clean and comfy beds, nice shower and a simple but healthy breakfast in the morning. i would certainly stay here again.
4 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Esat op 24 dec 2021
Dear Guest, Thank you for rating your most recent stay with us at Lazz City Hotel. We look forward to welcome you back again in the near future. With best regards, Lazz City Hotel

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
Trangt og liten hotellrom. Frokosten var kald og smaksløs. Personalet derimot var vennlig og hyggelige👍
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Esat op 20 dec 2021
Thank you very much for your feedback and we look forward to welcoming you back in the nearest future. Sincerely, Esat Furat Guest Relations Executive

6/10 – Redelijk

Elif Gizem

Zakenreiziger
Tek kisilik odaları aşırı küçük ve rutubetli idi
4 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Esat op 11 dec 2021
OTELİMİZDE KONAKLAMA YAPTIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM

8/10 – Goed

SABINA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is neat it’s near to all the amenities, shops, istaklal street and Taksim square are at walking distance
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Esat op 11 dec 2021
Dear Guest, Thank you for rating your most recent stay with us at Lazz City Hotel. We look forward to welcome you back again in the near future. With best regards, Lazz City Hotel

6/10 – Redelijk

m'hamed, LAVAL

7 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Youssef

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hôtel merci
3 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Esat op 27 nov 2021
Dear Guest, Thank you for rating your most recent stay with us at Lazz City Hotel. We look forward to welcome you back again in the near future. With best regards, Lazz City Hotel

6/10 – Redelijk

avni

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
fotograflara aldanmayın
otelın konumu gerçekten taksımın kalbınde ama çok hoş bır muhit deyil...yakında mekanlardan kaynaklı ses ce gürüitü sorunu var .. etrafta saglıklı olmuyan ınsanlar var ... otel odasını alırken resımlerde görünen odayla ılgılı olmuyan 10 metre kare kuçuçuk bor odayla karıslastık ( son odarlıymız baska şans tanımdılar)..hijyen konusuda biraz sorunluydu... kahvaltı dahıldı ama ,gidin dışarda kahvaltı yapın çok renkli bir kahvaltı sunamadılar .sonuç olarak tek avantajı taksım yakın dıyer tüm hususlar yetersız ...fıyat ıse bu şartlar için pahalı ,malesef öneremiyorum bu otelı
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Esat op 27 nov 2021
Değerli Misafirimiz yorumunuz için size çok teşekkür ederim.Hizmet ve servisimizden keyif almamış olmanız bizlere üzüntü vermiştir. Bir sonraki ziyaretinizde, sizleri tekrar otelimizde ağırlamaktan mutluluk duyacağımızı belirtmek isterim. Saygılarımla, Esat Furat Ön Büro Müdürü Lazz City Hotel

8/10 – Goed

filippo

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Esat op 22 nov 2021
thank you for your opinion

6/10 – Redelijk

Ahmed

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
.
3 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van ESAT op 15 nov 2021
Thank you very much for your feedback and we look forward to welcoming you back in the nearest future. Sincerely, Esat Furat

4/10 – Matig

Hazem

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van ESAT op 14 nov 2021
Thank you for choosing us

2/10 – Ontzettend slecht

Salman al

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No
3 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Sebahat

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Personal sehr freundlich und zuvorkommend. Sehr kleine Zimmer.
7 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van ESAT op 28 okt 2021
yorumunuz için teşekkür ederim

10/10 – Uitstekend

Sumeyye

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Je recommande !
Séjour fantastique, nous étions a 50 mètres de Istiklal Caddesi, très proche de l’université Galatasaray (pour ceux qui connaissent) Personnel souriant, très à l’écoute et serviable.
8 nachten verbleven in september 2021
Reactie van ESAT op 8 okt 2021
Thank you very much for your feedback and we look forward to welcoming you back in the nearest future. Sincerely, Esat Furat

8/10 – Goed

Homaira

8 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Abdallah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10
Det er utrolig fint område og nær alt, var fornøyde med resepsjon og måten de behandler kunder var veldig fint, jeg ville anbefale det
10 nachten verbleven in september 2021
Reactie van ESAT op 25 sep 2021
THANK YOU FOR YOUR ACCOMMODATION IN OUR HOTEL

6/10 – Redelijk

Cristina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
El alojamiento estaba bien. Muchísimo ruido porque es zona de ocio nocturno. Desayuno escaso, incluso un día se quedaron sin leche, incluso habiendo tiendas a escasos metros no se molestaron en ir a comprar. El personal de recepción muy amable.
4 nachten verbleven in september 2021
Reactie van ESAT op 16 sep 2021
Dear Guest, Thank you for your valuable comments and also for being our guests. Your point that you mentioned were shared with the management for consideration. Thank you for your contribution. It will be our pleasure to host you and your beloved ones once again at Lazz City Hotel on your next visit. Thank you & Kind Regards.

6/10 – Redelijk

Omar

Ja
Ja
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Esat op 8 sep 2021
thank you for the score

10/10 – Uitstekend

Esen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van ESAT op 17 sep 2021
OTELİMİZDE KONAKLAMA YAPTIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM

4/10 – Matig

Louarroudi

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Emine

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Odalar fotograflarda gorundugu gibi degil cok küçüktü. Klima su damlatiyordu.
3 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Orkhan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van ESAT op 28 jul 2021
thank you for the comment

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van ESAT op 21 jul 2021
THANK YOU FOR CHOOSING US