Kuloglu Mah. Sadri Alisik Sk. No: 26, Istanbul, Istanbul
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 71 van 159 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
71
Gastenscore: 8 - Goed. 61 van 159 beoordelingen" "
8 - Goed
61
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 159 beoordelingen" "
6 - Redelijk
10
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 159 beoordelingen" "
4 - Matig
9
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 159 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
8
8,4/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Brahim
11 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top en echt proper Aanbevolen👌👌👍
Brahim
2 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 aug 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Een heel mooi gelegen hotel. Ik heb maar 1 minpunt. Het vloer van de douche was van hout. Het stonk heel de tijd naar rotte hout.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van taksim prelude op 25 okt 2018
Bizimle Konaklıdığınız için teşekürler
6/10 – Redelijk
Jan
18 nov 2014
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable hotel in a lively street
This hotel is located in a side street of the main shopping street to Taksim square, the location is therefore very central. We got an upgraded room, probably because the hotel wasn't fully booked. The disadvantage of the room however was that it was located on the street side with night clubs in front of it. Although the rooms are well isolated you can hear the noise on the street till late at night. If you prefer a quiet room I would ask for a room at the back of the hotel or bring earplugs.
Jan
4/10 – Matig
Saleheh
20 nov 2023
Saleheh
2 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Erman
Zakenreiziger
17 nov 2023
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Erman
3 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Nikolas
2 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nikolas
3 nachten verbleven in oktober 2023
4/10 – Matig
Omeed
Reisde met een groep
19 okt 2023
Negatief: Personeel en service
Not friendly staff
We checked out and my friend asked if she could use the bathroom and they said since you checked out you cannot. Using bathroom was right after checkout was over.
Omeed
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van taksim prelude hotel op 20 okt 2023
first off all thank you for choosing usafter checking out and cleaning the room, you can't take a shower in the bathroom this is a general rule it doesn't make us rude to tell you this rulebest regards
10/10 – Uitstekend
Zeynep
Zakenreiziger
1 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeynep
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
30 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Samet
3 nachten verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
Muhammad
23 sep 2023
Muhammad
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Mayur
Reisde met partner
23 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hospitality
Mayur
3 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Timothy, Colorado Springs
Zakenreiziger
19 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helpful front desk service!
Timothy
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van taksim prelude hotel op 10 sep 2023
thank you
10/10 – Uitstekend
Juan
23 feb 2023
Juan
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van taksim prelude hotel op 27 feb 2023
THANK YOU:)
8/10 – Goed
Kalifa
4 dec 2022
Kalifa
2/10 – Ontzettend slecht
Faisal Amur Said
Reisde met familie
14 okt 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
-Nothing was good about it.
- The staff were rude.. except one
- no cleaning services
- Bed was very dirty and make noise all the time.. we asked for Solving the problem but they didn't do anything.
- The area is very noisy until 4 o'clock in the mornings.. the windows of course are not soundproof
- The area is very crowded and the driving option is unlikely
- the staff are limited and most of the hospitality services are not provided
- It is not preferable place for families
- I don't recommend this place at all for anyone
- مكان سيء للغايه ولا يعكس التعليقات التي قرئتها عنه سابقا
- لا يوجد اي معايير للناظفه ابدا
- طاقم غير متعاون ولا يقدم خدمات
الاساسيه للعملاء
- الاسره قذره والملايات ممزقه وعلاوه على ذلك السرير قديم ويصدر اصوات وعند طلب حل المشكله لا يقوم القائمون على الفندق بأي مبادره
- المكان مزعج ويوجد مراقص قربه والازعاج وصوت الاغاني الى الفجر مع العلم لا يوجد نوافذ عازله للصوت
في المجمل المنطقه مكتضه وخيار قياده السياره صعب جدا
- لا يصلح ابدا للعوائل ولا انصح به لاي احد اذا اراد الراحه
- خدمه الواي فاي سيئه للغايه ولا تغطي جميع الغرف
Faisal Amur Said
3 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van taksim prelude hotel team op 14 okt 2022
first of all, thank you for choosing us, our goal is to provide the best service to the guests within the framework of facilities, we try to be sensitive and constructive to the problems of our guests in the room and in the hotel, our goal is to solve the problems of our guests within the framework of respect and love, as a hotel, cleanliness is very important to us. we do not enter the room unless the guest requests or hangs the cleaning card on the door, during the three nights you stayed, you did not hang a cleaning request or a cleaning card on the door, so we respected your privacy and did not enter your room, the only problem you told us was that there was a sound coming from the bed, you reported this problem the day before you checked out, and although everything was closed on the weekend, we called technical service, but we couldn't solve your problem because you were sleeping, Friday Saturday nights in a location where there is nightlife, it is impossible to escape from the sound, especially on Friday and Saturday nights, although there is sound insulation in the rooms, we can not prevent the sound, even if a little, as a hotel, every guest is special and valuable to us, we accept every guest without discrimination of language, religion, race, gender. the rating and comments you have given have upset us, and we are happy to welcome you backbest regards
10/10 – Uitstekend
Gueler
Reisde met familie
19 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schönes Hotel super preis Leistung
Gueler
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van taksim prelude hotel op 26 aug 2022
thank you so much
8/10 – Goed
Hesham
3 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Hesham
4 nachten verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
Lejla
22 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lejla
1 nacht verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 feb 2020
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
5 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisk läge
Bra Hotel med fantastiskt läge nära till allt.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie
13 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Feras the front office manager who was trying his best to provide all helps related to our stay or in general .
Good hotel, will decorated, even if the area is not that perfect but so close to Istiklal well known street .
Thanks a lot .
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 jul 2019
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van SEP op 4 jul 2019
HOPE TO SEE YOU AGAIN :)
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
30 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
je conseille cet établissement, tout est parfait ;)
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Sep op 3 jul 2019
Thanks for your review.
hope see you again soon :)
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Camera curata. Doccia ok. Posizione ottima per la sera.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van hotel maneger op 7 mei 2019
dear guest first of all thank you choosing for us and stay with us your review is important for us regards
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
24 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Petit établissement. bien situé, mais peu accessible pour les taxis. pas de restaurant ou autres commodités. Le personnel est très serviable.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van hotel manager op 3 mei 2019
first of all, thank you for staying with us.our goal is to provide you with the best service.thank you for your comments. Regards
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 apr 2019
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Taksim Prelude Hotel op 17 mei 2019
Bizimle Konakladığınız için Teşekkürler
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
14 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kleines süßes hotel.
Personal sehr freundlich und die Zimmer sind sauber.
Die Lage ist top. 5 Minuten zum Taksim Platz. Viele Restaurants und Geschäfte in der Nähe.
Wir waren mit der Wahl des hotels sehr zufrieden.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van hotel maneger op 3 mei 2019
dear guest first of all, thank you for staying with us. our aim is to
provide the best possible accommodation is to give you the best service.Thank you for your comments. regards
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
6 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
emplacement tres bien 5a 7mn du transport personel simpa la chambre faite tout les jour la seule chose qui manque chez prelude hotel le petit dejeunee le matin si nom rien a dire pour un hotel 3 etoil
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van hotel maneger op 7 mei 2019
dear guest first of all thank you choosing for us and stay with us your review is important for us the regards
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Reisde met familie
3 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mir hatte alles gefallen. Falls ich nochmal nach Istanbul komme werde ich gerne das gleiche Hotel
Buchen
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van hotel maneger op 7 mei 2019
dear guest thank you choosing for us and thank you stay with us your review is important for us regards
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
13 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van hotel maneger op 7 mei 2019
dear guest thank you choosing for us and stay with us your review is important for us regards
2/10 – Ontzettend slecht
Aykut
12 mrt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not good morning l have shower l yousd there towal 1/2hour my ais infecting and l whent to hospital.
Aykut
3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van hotel maneger op 5 mei 2019
dear guest first of all thank you choosing for us and stay with us your review is important for us regards
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
12 feb 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die "Suite" ist sehr enttäuschend, in die Jahre gekommen und viel zu dreckig. Nur der seitliche Ausblick aus dem Balkon ist wunderbar und die Lage ist top.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
11 feb 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Location is GREAT. But, what can i tell about this hotel, bathroom hot water is like on off 2 sec cold water 4 sec hot water. It is like ice cream on a fondant. No ice in the hotel if you need to drink. No breakfast. This hotel equal location thats it.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
10 feb 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Haare bei Check-in, trotz frisch riechender Bettwäsche.
Siffon Überlauf defekt. Abgenommen, aber bis Checkout nicht erneuert.
Personal top.
Strasse nachts sehr laut, Lage top.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2019
4/10 – Matig
ALI
30 dec 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ALI
10 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
24 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Adnan on the reception was very helpfull ,very friendly and hospitable.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Sam, Washington DC
10 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A very good hotel and close to everything!. I’ll book again this hotel if I need it.
Sam
5 nachten verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super à tout les niveaux , très bien situé,personnel très sympathique.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Prelude hotel op 12 dec 2018
Thanks for staying wit us
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
This hotel is in a good location in Taksim, near everything with good stuffs and very quiet. I will come back again!
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Witold
9 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stambuł
Świetna lokalizacja w pobliżu deptaku Istiklal, mnóstwo knajpek w pobliżu, blisko stacji metra, bardzo przyjazna i pomocna obsługa, bardzo dobry stosunek ceny do jakości
Witold
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Taksim prelude op 21 okt 2018
Bizimle konakladığınız için teşekkür ederiz
10/10 – Uitstekend
rakan
1 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
rakan
2 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Firas op 4 okt 2018
it was good to welcome you
10/10 – Uitstekend
Ceyhun
30 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Fiyat performans oteli
Otelin konumu güzel. Ancak ara sokakta olması biraz sıkıntı yaratıyor. Buna karşın personelin ilgisi ve her konuda yardımcı olmaya çalışması bu dezavantajı yok ediyor. Özellikle Mehmet beyin ilgi ve alakasına müteşekkirim. Otel fiyat performans olarak başarılı.
Ceyhun
5 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Taksim prelude hotel op 21 okt 2018
Bizimle Konakladığınız için Teşekürler
2/10 – Ontzettend slecht
James, Tokyo
23 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel staff are nice and welcoming, clean room (except the wooden shower floor), comfortable bed. BUT the only unforgivable sin for a hotel is thay you can’t get a good night’s sleep. There is a loud bar that plays live music about 7 meters from the hotel until around 4am. Only stay here if sleep is optional.
James
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Frs op 12 nov 2018
thanks for your wish
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Taksim prelude op 26 okt 2018
Bizimle Konaklıdığınız için teşekürler
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Taksim Prelude op 26 okt 2018
Bizimle Konaklıdığınız için teşekürler
8/10 – Goed
Retireland, Sydney
8 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The guy that showed me my room knew zero English but he had a delightful personality
Retireland
2 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Meysam
5 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer