Greymark Hotel

Hotel met gratis valetparkeerservice, in de buurt van Kemeralti

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Greymark Hotel

Junior suite | 1 slaapkamer, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Serveert ontbijt, lunch en diner
Junior suite | 1 slaapkamer, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau
Lobby
Tuin
VIP Access

Beoordelingen

9,0 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Fitnessruimte
  • Parkeren inbegrepen
  • Schoonmaakservice
  • Roomservice

Als lid krijg je meer

  • Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
  • Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
  • Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Junior suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Privéspa binnen
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
  • 50 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Standaard tweepersoonskamer

9,2 van 10
Fantastisch
(13 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Designer toiletartikelen
Privébadkamer
  • 30 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard driepersoonskamer, 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op stad

8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Ledtelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Designer toiletartikelen
  • 30 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
etiler mahallesi mursel pasa bulvari, no 8 KONAK, Izmir, 35220

In de buurt

  • Izmir International Fair - 7 min. lopen - 0.6 km
  • Kemeralti - 15 min. lopen - 1.3 km
  • Kordonboyu - 19 min. lopen - 1.6 km
  • Konak-plein - 2 min. rijden - 1.9 km
  • Izmir Harbour - 4 min. rijden - 3.0 km

Lokaal vervoer

  • Station Basmane - 3 min. lopen
  • Station Çankaya - 10 min. lopen
  • Izmir (ADB-Adnan Menderes) - 27 min. rijden

Restaurants

  • ‪Karamel Pastanesi - ‬2 min. lopen
  • ‪TCDD Aile Çay Bahçesi - ‬5 min. lopen
  • ‪Barcino - ‬1 min. lopen
  • ‪İzmir Kordon - ‬3 min. lopen
  • ‪Cafe Bilgiç - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Greymark Hotel

Hotel in de buurt van Kemeralti
Voorzieningen zoals een tuin, een bibliotheek en een stomerij/wasserijservice en een ligging in de buurt van Kordonboyu en Konak-plein maken van Greymark Hotel de ideale accommodatie. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Naast voorzieningen zoals een open haard in de lobby en een bar kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een snelle uitcheckservice en een computerstation
  • Een bankethal, een rookvrije accommodatie en conciërgeservices
Kamervoorzieningen
Alle 54 kamers zijn voorzien van voordelen zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Aanvullende voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met designer toiletartikelen en haardrogers
  • Ledtelevisies met satellietzenders
  • Kinderboeken, waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels, Frans en Turks

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur op werkdagen en van 07.00 uur tot 11.00 uur in het weekend: TRY 500 tot 750 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Bibliotheek
  • Sportschool
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Kinderboeken

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • Computerstation
  • Conferentiecentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • Feestruimte
  • Open haard in de lobby
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Designer toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar
  • Restaurantgidsen

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. TRY 500–750 per persoon
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Registratienummer van de accommodatie 16539
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Greymark Hotel Izmir
Greymark Izmir
Greymark Hotel Hotel
Greymark Hotel Izmir
Greymark Hotel Hotel Izmir

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Greymark Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Greymark Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij Greymark Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Greymark Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar ligt Greymark Hotel?

Dit hotel ligt in Centrum van Izmir, binnen 5 minuten lopen van Basmane-plein en Izmir International Fair. Ook Kemeralti en Kordonboyu liggen binnen 2 km afstand. Station Basmane ligt op maar 3 minuten lopen en naar Station Çankaya is het 10 minuten lopen.

Beoordelingen over Greymark Hotel

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 199 van 322 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 84 van 322 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 23 van 322 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 322 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 322 beoordelingen

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Assia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prima hotel, schoon en netjes. Super vriendelijk personeel, ze helpen je de auto parkeren en halen die ook voor je op. Een minpuntje is dat er vloerkleed op de kamer ligt, dit vind ik een beetje onhygiënisch. Verder is er een probleem met de riolering, je ruikt de lucht uit de badkamer richting de kamer. Verder een perfecte locatie in het centrum
1 nacht verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Sait

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Prima

Goed nieuw hotel prima service behulpzaam personeel
3 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Merve, Bielefeld

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
alles war super, haben uns wohl gefühlt
2 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Laura

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Lovely staff - rooms could do with a little attention paint work etc but clean and tidy
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Mustafa

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fiyatını sonuna kadar hakeden kaliteli bir oteldi.
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Susana Patricia, VILLAHERMOSA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Mehmet

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

sami

1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Angela

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Angela

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Çok güzel otel

Çok güzel otel. İzmir deyim her zaman kullanıyorum
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Angela

1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Metin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Abendrezeption viel zu unerfahren

Das Service-Personal am Abend (Rezeption) war sehr Jung und unerfahren. Konnte keine richtige Auskunft geben und mir nicht weiterhelfen (nicht mal ein Taxi bestellen!!) obwohl ich die Landessprache beherrsche. Es herrscht gier SEHR großer Schulungsbedarf für die junge Belegschaft der Abend und Nachtschicht. Das war definitiv kein(!) 4 Sterne Niveau.
1 nacht verbleven in september 2024

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Staff was not friendly, and description on hotel booking was misleading - did not have car park and was not sound proofed.
1 nacht verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

Dündar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Burada yaklaşık 4 defa konakladım hepsi çok iyiydi temiz güler yüzlü çalışan otopark vale imkanı gibi. Fakat son konaklamamda yan oda inanılmaz derecede gürültülüydü. Sanki ünirveristeye yeni başlayan öğrenci topluluğu gibi bol kahkaha ve gürültüden gece 3 e kadar yatamadım. Resepsiyona söylememe rağmen gürültü kesilmedi. Yani kısacası yatamadım. Yarın ki toplantımda ve gün içinde yorgunluk beni çok etkiledi. Başka boş oda da yoktu. Bu yüzden yıldız puanı kırdım
1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Ekrem

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clear,new,professional personal
1 nacht verbleven in december 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Ertan

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Lautstärke im Hotel ist nur noch menschenunwürdig. Sie hören den gesamten Straßenverkehr. Die Fenster isolieren rein gar nichts. Die Zimmer sind so nah beieinander, dass sie alles von den Nachbarn hören, alles. Die Klimaanlage war defekt und so laut, dass wir mitten in der Nacht wach wurden. Als wir dies der Rezeption, nachts meldeten, erklärten die, dass am Folgetag alles repariert wird. In der nächsten Nacht ging mitten in der Nacht wieder die Klimaanlage so an, dass wir dachten, ein Flugzeug startet. Mitten in der Nacht wechselten wir das Zimmer mit gesamtem Gepäck. Die Nacht war hin. Die Leitung von Hotel oder Mitarbeiter, keiner hat sich für diesem Umstand entschuldigt. Wenn jemand Ruhe benötigt und angenehm schlafen möchte: Dieses Hotel dürfen Sie definitiv nicht buchen.

10/10 – Uitstekend

Murat

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fiyat denge ilişkisi çok iyi , kahvaltı 5 yıldız
1 nacht verbleven in november 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Oktay

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2024

8/10 – Goed

MARIA DEL CARMEN

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El hotel está en una zona comercial donde tienes tiendas y restaurantes, así como zonas de interés. El personal no es muy atento, de hecho en el restaurante no te ofrecen ni café.
2 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Beyza

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Busra

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gayet temiz odaları olan ve güler yüzlü personeli olan bi hoteldi güzel bir konaklama yaptım tekrar tekrar tercihlerim arasında bulunduracağım.
1 nacht verbleven in oktober 2024

2/10 – Ontzettend slecht

SERDAR

1 nacht verbleven in oktober 2024