Particuliere eigenaar
The LIV Hotel Jaipur - A City Center Boutique Hotel & Experiential Hub
Hotel met een volledig uitgeruste spa, op 9 minuten lopen van M.I. Road
Fotogalerie voor The LIV Hotel Jaipur - A City Center Boutique Hotel & Experiential Hub





VIP Access
Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 113
inclusief belastingen en toeslagen
12 dec - 13 dec
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Regendouchekop
Badjassen
Vloerverwarming (badkamer)
Alle foto's voor Luxe studio laden

Luxe studio
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een sofabed
Privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Regendouchekop
Badjassen
Vloerverwarming (badkamer)
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

C 54 A Sarojini Marg C-scheme,, Jaipur, Rajasthan, 302001
Over deze accommodatie
The LIV Hotel Jaipur - A City Center Boutique Hotel & Experiential Hub
Vergelijkbare accommodaties

Fairfield by Marriott Jaipur
Fairfield by Marriott Jaipur
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 130 beoordelingen
De prijs is € 99
inclusief belastingen en toeslagen
7 dec - 8 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. INR 750 voor volwassenen en ca. INR 500 voor kinderen
- Toeslag voor babybed: INR 600 per nacht
- Toeslag voor extra bed: INR 2500.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar (een partij die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep). De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Je boeking wordt wel gedekt door het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Gasten jonger dan 18 jaar oud worden niet tot de spa toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
The LIV Hotel Jaipur
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The LIV Hotel Jaipur - A City Center Boutique Hotel & Experiential Hub
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
27 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Bryan
Zakenreiziger
8 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bryan
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
James, Portland
7 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
James
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Bryan
Zakenreiziger
5 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bryan
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Laura Joy
Reisde met een groep
29 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Laura Joy
2 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Susan
Reisde met een groep, Reisde met partner
26 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Susan
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Le, glen iris
Reisde met familie
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Brian
Reisde met partner
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brian
3 nachten verbleven in oktober 2025
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
9 jul 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Cesárea
Reisde met familie
31 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cesárea
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Jacobo
Reisde met familie
25 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jacobo
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ricardo
Reisde met een groep
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ricardo
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Aya
13 apr 2025
Aya
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Gabriel
Reisde met partner
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gabriel
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Sukhraj
19 mrt 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very stylish, good sized rooms & clean
Sukhraj
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Thea
Reisde met een groep
18 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thea
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Nadia
Reisde met familie
13 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nadia
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Shadi
Reisde met familie en kleine kinderen
8 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shadi
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Lilian
Reisde met een groep, Reisde met familie
1 mrt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Lilian
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
narinderpal
28 feb 2025
narinderpal
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Jagdhir
Reisde met een groep
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jagdhir
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Ashwani
Reisde met partner
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ashwani
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Manisha
Reisde met partner
19 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Manisha
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Amany
Reisde met partner
10 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amany
10/10 – Uitstekend
Adriana
Reisde met partner
10 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adriana
2 nachten verbleven in januari 2025








